Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Home Rules [Mordheim] › [HR-y] Najemne Ostrza z Town Cryerów
[HR-y] Najemne Ostrza z Town Cryerów
... czyli wszystko dla ludzi z nadwyżką potencjału twórczego i skłonnością do grafomanii.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

1 2
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [HR-y] Najemne Ostrza z Town Cryerów
Posted: Śr paźdź 12, 2011 08:40 PM
Reply with quote

Weźmy na warsztat mniej popularnych Hs-ów, których rzadko widuje sie na stołach. Grał ktoś z Was kiedykolwiek przeciwko bandzie, któa miała wynajętego barda? Mi sie jakoś nie zdarzyło.

Bard_zasady_oryginalne

Moim zdaniem typek ma za słabe bonusy i dlatego nikt go nigdy nie brał i brać na razie nie będzie chyba, że nad nim popracujemy.
Poszperałem i znalazłem jakiegoś hsa Minstrela, który miał takie zasady:

Quote::
Special Ability: Songs. The Minstrel starts with 2 of the following Songs (roll randomly). Should the Minstrel gain a skill raise, she may choose to randomly generate a new spell from the following list instead.
Using Songs: Songs are used much like spells. Technically, the Minstrel is singing the song the entire turn, but tests for its effectiveness in the shooting phase. Unlike spells, the Minstrel may not sing while running or charging and may not sing while in HtH combat.

1. Song of Bravery: All friendly models within 6" may reroll any failed Leadership checks. The song lasts until the Minstrel starts a new song.
Difficulty: 6.
2. Litany of Deeds: All friendly models within 6" re-roll failed 'to wound' rolls once in the ensuing HtH action.
Difficulty: 9
3. Call to Arms: All friendly models within 6" Gain an additional attack in the ensuing HtH action.
Difficulty: 9
4. Song of Glory: All friendly models within 6" may re-roll failed 'to hit' rolls once in the ensuing HtH action.
Difficulty: 9.
5. Marching Song: All friendly models within 6" may immediately move an additional d3". This move may not move them into base to base contact with an enemy, and those moving may not use missile weapons either before or after taking advantage of this song.
Difficulty: 8
6. Ballad of Woe: All enemy models within 6" must pass a Leadership check or loose one attack down to a minimum of 1 total attack (including attacks gained by wielding extra weapons). Not vs. models Immune to Psychology.
Difficulty: 10.

Może zrobić kombosa i dorzucić bardowi z TC te pieśni? Tylko nie dwie a jedna na start, co o tym sądzicie? W sumie są w większości na 9 więc i tak rzadko kiedy wyjdą, a fluffowo bardziej będzie bardem Smile . Jak ustalimy co i jak z bardem możemy sie wziąć np. za Wolf Priesta Wink


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!

Last edited by Dwalthrim on Cz sierp 08, 2013 11:04 AM; edited 5 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Vercy
Świadomy
Świadomy

Vercy

Offline

Joined: kwiet 23, 2011
Posts: 618
Location: Warshau
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [HR-y] Najemne Ostrza z Town Cryerów
Posted: Cz paźdź 13, 2011 09:51 AM
Reply with quote

Ja jestem Za. Dzięki temu może ktoś zacznie uzywać barda, bo na razie jest ścierwem


_________________
Mój blogasek, mało w nim o mordheim, ale miodu nie zabraknie Zapraszam:
Back to top
View user's profile
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [HR-y] Najemne Ostrza z Town Cryerów
Posted: Pn lut 06, 2012 02:51 PM
Reply with quote

Ponieważ w kampanii gram Middenheimem z checia wynająłbym sobie Kapłana Ulryka.
Pamiętam, ze jeszcze na gildii były jakieś próby zbalansowania tego Hs-a. Weźmy go zatem na warsztat ponownie.
Gwoli przypomnienia:

Quote::

Wolf Priest of Ulric
60 gc to hire

As appeared in Town Cryer 8.

The Wolf Priests of Ulric hail from Middenheim, the city of the White Wolf, built on a plateau that according to legend was created by a mighty blow from Ulric's fist. Ulric, the White Wolf, is the god of winter and a violent god, and his priests see the hammer-like blow of the comet on Mordheim as Ulric's judgment on the decadent Sigmarites.

May be Hired: Wolf Priests may only join a Middenheim Mercenary warband and will replace one of the Champions. They see Witch Hunters and Sisters of Sigmar as heretics and worse due to the intense rivalry between the cults of Ulric and Sigmar.

M 4 WS 3 BS 2 S 3 T 3 W 1 A 1 LD 8

Weapons/Armor: Wolf Priests may not use any armor, trusting only in Ulric's protection. The only exception is that every Wolf Priest is garbed in a cloak made from the pelt of a white wolf: 6+ save. The cost of the cloak is included in the cost of the priest. Wolf Priests prefer the use of blunt weapons to those with edges, and thus may only use hammers, maces, clubs, flails, morning stars, and the two-handed version of any of these. The exception to this is the ubiquitous dagger that most models carry.

Skills: Wolf Priests may chose from the Combat, Academic, Strength and Speed lists.

Special Rules:

* Hatred: Wolf Priests see Witch Hunters (Templars of Sigmar), Warrior-Priests, Sigmarite Matriarchs and Sisters Superior as agents of an opposing cult, and thus they HATE these models. That hatred does not extend to other models in those warbands, as the Wolf Priests see them simply as misguided followers of an errant cult.
* Priest: Wolf Priests are able to gain Ulric's favor and learn and cast from the Prayers of Ulric.
* Wolf Companion: Wolf Priests may be accompanied by a huge wolf.

WOLF COMPANION; Henchman 25 GC to hire

Warbands may only purchase a wolf companion if they have a Wolf Priest of Ulric in their midst. The priest may choose to be accompanied by a huge wild wolf, which often scouts ahead to warn the priest of danger.

M 6 WS 4 BS - S 4 T 4 W 1 I 4 A 2 LD 5

Weapons/Armor: The wolf uses its fangs to attack its prey and cannot use any other weapon. Their thick coat of fur counts as a wolf cloak for protection: 6+ save.

Special Rules:

* Animals: Wolf companions are animals and thus do not gain any experience.

Prayers of Ulric
In a similar way to Sigmarite sisters and Warrior-Priests and their prayers to Sigmar, Wolf Priests call upon their god for assistance in times of battle. Wolf Priests may use a wolf cloak and still chant these prayers. They are prayers, not spells, and thus any special protection against spells does not affect them. Wolf Priests use the rules for magic with the following prayers.

1. Snow Squall: Ulric extends his protection to the Wolf Priest in the form of a localized snow squall that engulfs the model. All enemy models in hand-to-hand combat with the priest are at -1 to hit due to the swirling snow and winds. The spell lasts for the duration of the hand-to-hand combat. Difficulty 6

2. Hammerschlag: The Wolf Priest calls down a hammer blow from Ulric on any model within 6". That model suffers a S4 attack from an enormous ethereal hammer, including the concussion special rule. Difficulty 10

3. Bloodlust: The Wolf Priest is infused with a lust for battle and attacks wildly All attacks are at S +2, and he scores a critical hit on a 5-6. The Wolf Priest must test, by rolling the prayer's difficulty or greater on 2D6, each turn to see if the prayer remains in effect. Difficulty 7

4. Wolf's Hunger: One member of the warband (priest's choice) is thrown into a Frenzy (See page 39 of the Mordheim rulebook for details.) Difficulty 7

5. Ulric's Howl: The Wolf Priest's prayer is answered as an ear-shattering inhuman howl roars from his throat. For the duration of the battle, all members of the priest's warband are immune to Fear and All Alone tests as they feel the presence of their god. Additionally, all Rout tests are at +1. Difficulty 10

6. Call of Ulric: The Wolf Priest lets out a cry of agony as his body re-shapes itself into that of a huge, slavering wolf with the following profile below. Difficulty 10

Wolf Form:

M 6 WS 4 BS - S 4 T 4 W 1 I 4 A 2 LD 6

Max: 7 6 - 4 4 3 7 3 7

Coś byście zmieniali czy mogę nim grać? Wink


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [HR-y] Najemne Ostrza z Town Cryerów
Posted: Pn lut 06, 2012 06:45 PM
Reply with quote

Zawsze podobał mi się ten gość (choćby z tego względu, że może wprowadzić do bandy Middenheimerów pewien świeży powiew, bardziej odróżniający ją od innych band najemników), ale nigdy nie miałem okazji zobaczyć go na stole. Pamiętaj jednak, że to nie HS, a bohater zastępujący jednego z championów.

Przy okazji wrzucam link do oryginalnych zasad tego najemnego ostrza z TC (niby to samo, ale są obrazki i fluffowa historyjka Wink ).

Przechodząc do Twojego pytania...

Hmm... statystyki (raczej słabe), cena (raczej wysoka), ograniczenia użycia broni do obuchowych, nienawiść do tych i owych postaci, oraz fakt, iż jest to bohater zastępujący jednego z "championów" raczej nie budzą wątpliwości.

Większe wątpliwości budzi stosunek jakość-cena u wilka "companiona", ale i to da się przełknąć, bo sam kapłan kosztuje 60 zk zamiast 35 zk championa.

Natomiast najwięcej wątpliwości mam do modlitw Ulryka, a konkretnie do stopnia trudności niektórych z nich...

Do zaakceptowania bez zmian są IMHO: jedynka, piątka i szóstka (ten ostatni swoją drogą wyjątkowo ciekawy Wink ).

Poziomy trudności dwójki i trójki zdecydowanie zamieniłbym miejscami, bo póki co mamy lekki absurd w postaci 10 trudności za jednego hita z siłą 4, a 7 trudności za megaprzepaka +2 do siły i krytykami na 5-6.

Przy czwórce poważnie rozważyłbym trudność 8, choć się nie upieram.

Podsumowując, zmiany są nieliczne, raczej kosmetyczne, ale przynajmniej w przypadku modlitw 2 i 3 postulowałbym zdecydowanie wprowadzenie ww. modyfikacji w postaci zamiany miejscami ich poziomów trudności.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [HR-y] Najemne Ostrza z Town Cryerów
Posted: Pn lut 06, 2012 09:17 PM
Reply with quote

Kiedyś testowaliśmy tego kapłana dawno temu w talarowej piwnicy podczas piątkowych multipli. Wtedy graliśmy tak ze wskakiwał na wolnego slotta uniemożliwiając awans, któregoś z henchmanów, tak jak to się ma w przypadku kapłana Morra bodajże.
Sprawdzał się całkiem zacnie, zwłaszcza z wolf companionem byli dobrym supportem dla bandy. Dobry pomysł Haku z podmianą tych trudności co poniektórych czarów Wink . Ten ostatni faktycznie może być hardcorem dla samego rzucającego Twisted Evil


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [HR-y] Najemne Ostrza z Town Cryerów
Posted: Pn lut 06, 2012 10:01 PM
Reply with quote

Dwalthrim wrote:
Dobry pomysł Haku z podmianą tych trudności co poniektórych czarów Wink .
Dosłownie dwie trudności zamieniamy ze sobą miejscami i sprawa załatwiona Wink .

Quote::
Kiedyś testowaliśmy tego kapłana dawno temu w talarowej piwnicy podczas piątkowych multipli. Wtedy graliśmy tak ze wskakiwał na wolnego slotta uniemożliwiając awans, któregoś z henchmanów, tak jak to się ma w przypadku kapłana Morra bodajże.
O ile pamiętam, również kapłan Morra wskakiwał na slot któregoś z bohaterów Smile . Tu bym jednak proponował nic nie zmieniać i zostawić tę zasadę w oryginale- opcja z podmianką wydaje się w porządku i mniej ingeruje w strukturę bandy niż możliwość dokupienia szóstego bohatera bez konieczności czekania na awans któregoś ze stronników.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [HR-y] Najemne Ostrza z Town Cryerów
Posted: Pn lut 06, 2012 10:19 PM
Reply with quote

Są jeszcze czałkiem fajne pomysły na kapłanów różnych bogów tutaj:
cianty.ashtonsanders.c...orkers.pdf

Przejrzałem pobieżnie, więc nie wiem jak z balansem.

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [HR-y] Najemne Ostrza z Town Cryerów
Posted: Pn lut 06, 2012 10:45 PM
Reply with quote

Hmm... a to ciekawe, a przyznam, że w ogóle zapomniałem, że taki pakiecik wyszedł... Mysli

Godna rzucenia okiem jest też następująca kompilacja HSów: cianty.ashtonsanders.c...empire.pdf . Przy czym HSy oficjalne lub "pół-oficjalne" są tu umieszczone obok zupełnie nieznanych, wręcz "niszowych" HSów, więc ostrożność w wyborze jest wskazana Wink . W którymś momencie warto by jednak to przejrzeć i się klubowo naradzić, co można by do gier dopuścić, a co nie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
JochnyWalker
Przytomny
Przytomny

JochnyWalker

Offline

Joined: list 16, 2011
Posts: 96
Location: Gdynia
Filia Pomorska

Post Post subject: [HR-y] Najemne Ostrza z Town Cryerów
Posted: Pn lut 06, 2012 11:02 PM
Reply with quote

ma ktoś komplet pdf'ów z Town Cryer?

Back to top
View user's profile AIM Address
Sarmor
Świadomy
Świadomy

Sarmor

Offline

Joined: list 03, 2011
Posts: 462
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [HR-y] Najemne Ostrza z Town Cryerów
Posted: Wt lut 07, 2012 12:48 PM
Reply with quote

Łatwo je znaleźć w internecie, ale jakby co mam komplet.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [HR-y] Najemne Ostrza z Town Cryerów
Posted: Pn lut 13, 2012 02:59 PM
Reply with quote

Przejrzałem te zestawienia kapłanów i najemników, na pierwszy rzut oka wydaja się być całkiem w choco. Ale np. Kapłan Ulryka ma chyba lekko różniący się zestaw modlitw Mysli


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [HR-y] Najemne Ostrza z Town Cryerów
Posted: Śr lut 15, 2012 09:52 AM
Reply with quote

Po zagraniu kapłanem Ulryka, stwierdzam że jego przeróbka zrobiona przez Ciantego i ekipę ma dużo sensowniejsze zastosowanie. Różnice są takie, ze Wolf Companion towarzyszy Kapłanowi od samego początku co lepiej oddaje cenę najmu aż 60 gc(!).
Różnice są też w modlitwach:

Quote::

1. Frost's Bite
Difficulty 7
The snarling Wolf-Priest prays to Ulric to freeze the blood in the body of his
enemy. An enemy model within 9" must pass a Toughness test or loses 1 Wound ignoring armour saves. Furthermore, the target is unable to take any actions during the opponents next turn. If the test is failed, the target may still make defensive actions such as Dodge, and defend itself in combat.

2. Heart of the Wolf
Difficulty 10
The Wolf-Priest's prayer is answered as an ear-shattering inhuman howl roars from his throat. For the duration of the battle, all members of the Priest's warband are immune to fear and All Alone tests as they feel the presence of their god. Additionally, the leader of the warband receives +1 Leadership on all Rout Tests.

3. Hoarfrost Thews
Difficulty 8
An unnatural chill ripples through the musculature of the Priest as a frost forms upon the flesh across his entire body. The Priest is immune to exposure caused by freezing conditions for the remainder of the battle. This includes the ill effects of all types of cold weather and the Priest
is immune to the effects of any magical attacks or spells which refer to the cold such as snow, frost, ice and hail.

4. Ice Storm
Difficulty 11
The Priest snarls an invocation that releases a fierce storm of lashing ice to
cripple Ulric's enemies. An enemy model within 24" of the Priest is lashed by ice, receiving a Strength 5 hit. The target, along with any models (friend or foe) within 2" of the target, must take a Toughness test. Any model which fails the test is treated as being stunned.

5. The Snow King's Decree

Difficulty 12
Scornful words are bellowed by the Wolf-Priest in tribute to Ulric's hatred for cowardice, weakness and dishonour. The decree of Ulric punishes the craven. Silvery, freezing fire erupts from one target with 6", and causes one Strength 8 hit. Any devout Ulrican warriors including brave Middenheimers are assumed to be immune to the spell. If the chosen target is a warrior then he may avoid the effects of the prayer by successfully passing a Leadership test. Armour offers no protection against the Snow King's decree.

6. Wild Pack
Difficulty 8
The Wolf-Priest howls angry prayers to Ulric, leading allies to bristle with
menace. All of this unrestrained violence unsettles all except the steeliest of foes. All enemy models within 12" suffer a -1 penalty to their Weapon Skill in the next close combat phase if they are attacking warriors from the Priest's warband. This prayer does not affect Undead.

Ten zestaw modlitw jest bardziej ofensywny ale maja one większy poziom trudności. Coś tu kombinujemy ew. czy zostawiamy jak jest? Mysli

Generalnie, po zapoznaniu sie z tym pdfm z Kapłanami jestem za wprowadzeniem ich do naszych SDKowych rozgrywek. Wiele lat temu sam próbowałem tworzyć zasady kapłanów, ale te są zdecydowanie bardziej dopracowane. Przekrój jest pełen, można sobie wynająć nawet Kapłana Solkana czy Ranalda, więc fluffu tu co niemiara! Moglibyśmy sie np. umówić ze przy następnej kampanii, każdy w startowej rozpisce ma mieć jednego i basta. W przypadku kiedy np. teraz w kampanii udział biorą, aż dwie bandy undeadów wynajęcie Kapłana Morra nie wydaje sie byc wcale taką głupia opcją Wink


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [HR-y] Najemne Ostrza z Town Cryerów
Posted: Śr lut 15, 2012 10:12 AM
Reply with quote

Difficulty 12 Shocked Niezłe te zaklęcia. Ale połowa ma trudność 10+, będzie ciężko...


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [HR-y] Najemne Ostrza z Town Cryerów
Posted: Śr lut 15, 2012 10:29 AM
Reply with quote

Skavenblight wrote:
Difficulty 12 Shocked Niezłe te zaklęcia. Ale połowa ma trudność 10+, będzie ciężko...

Też się zdziwiłem i zacząłem zastanawiać czy panowie jednak nie przegięli za bardzo bagiety...


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [HR-y] Najemne Ostrza z Town Cryerów
Posted: Śr lut 15, 2012 10:41 AM
Reply with quote

Dwalthrim wrote:
Skavenblight wrote:
Difficulty 12 Shocked Niezłe te zaklęcia. Ale połowa ma trudność 10+, będzie ciężko...

Też się zdziwiłem i zacząłem zastanawiać czy panowie jednak nie przegięli za bardzo bagiety...

no tak ale to z reguły gamebreaker Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile

1 2
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Taktyki & Strategie [Warheim FS] [Najemne Ostrza] Łowca Nagród 0 Blumstein 1926 [Najemne Ostrza] Łowc...
 Cz stycz 31, 2019 05:10 PM 
Blumstein View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Najemne Ostrza
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
16 quidamcorvus 16730 [Warsztat] Najemne Ost...
 Pt May 26, 2017 01:14 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Galeria - Makiety Makiety do Border Town Burning by Dębowa Tarcza
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
70 Skavenblight 62384 Re: Makiety do Border ...
 Wt stycz 03, 2017 01:58 PM 
Dwalthrim View latest post
No new posts Galeria - Figurki [Galeria] Najemne Ostrza
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
15 quidamcorvus 18112 Re: [Galeria] Najemne ...
 Pn list 29, 2015 02:02 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Wydarzenia [Mordheim] Trzecia kampania "Border Town Burning" w SDK w Warszawie
luty 2015 r. - kwiecień 2015 r.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 20, 21, 22 ]
326 Kapitan_Hak 194805 Trzecia kampania "Bord...
 Wt marca 31, 2015 05:49 PM 
aniollech View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 21
_BBOT: 0
Razem: 21
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy