Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 42 43 44 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
sugai
Nieświadomy
Nieświadomy

sugai

Offline

Joined: marca 24, 2011
Posts: 24
Location: Lublin/Łęczna

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb lut 11, 2012 11:38 AM
Reply with quote

Jeśli jednostka stoi w lesie i za murkiem to czy dostaje osłonnę lekką i ciężką czy też stosuje się tylko najwyższy modyfikator?


_________________
W krainie ślepców jednooki jest królem.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb lut 11, 2012 03:51 PM
Reply with quote

sugai wrote:
Jeśli jednostka stoi w lesie i za murkiem to czy dostaje osłonnę lekką i ciężką czy też stosuje się tylko najwyższy modyfikator?
Model może być tylko za jedną osłoną, a więc stosuje się najwyższy modyfikator.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Eledin
Nieświadomy
Nieświadomy

Eledin

Offline

Joined: wrz 11, 2011
Posts: 3

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr lut 15, 2012 08:10 PM
Reply with quote

Mam pytanie czy w bandzie Zwierzoludzi Minotaur faktycznie nie ma stygmatu czy to chochlik?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr lut 15, 2012 08:14 PM
Reply with quote

Eledin wrote:
Mam pytanie czy w bandzie Zwierzoludzi Minotaur faktycznie nie ma stygmatu czy to chochlik?
Błąd. W zasadach powinno być:
Quote::
STYGMAT CHAOSU: Minotaur posiada jeden Stygmat Chaosu, odpowiadający wybranemu w czasie rekrutacji Znakowi Chaosu, który należy wylosować zgodnie z zasadami podanymi w ROZDZIALE XXII: STYGMATY CHAOSU.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Kusiowaty
Przytomny
Przytomny

Kusiowaty

Offline

Joined: stycz 31, 2012
Posts: 67
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz lut 16, 2012 06:15 PM
Reply with quote

Pytanie

W sekwencji po potyczce chce kupić 2 miecze ale ze względu na bandę wampiry/zwierzoludzie/itd. muszę dodać k6 koron do ceny przedmiotu. Za każdą miecz rzucam k6 czy zbiorowo muszę rzucić?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz lut 16, 2012 06:51 PM
Reply with quote

Kusiowaty wrote:
W sekwencji po potyczce chce kupić 2 miecze ale ze względu na bandę wampiry/zwierzoludzie/itd. muszę dodać k6 koron do ceny przedmiotu. Za każdą miecz rzucam k6 czy zbiorowo muszę rzucić?
Zasady specjalne/Nieumarli: wrote:
Nieumarli za każdy zakupiony w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce przedmiot muszą zapłacić dodatkowym złotem.
Rzucasz K6 za każdy miecz.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Valantir
Przytomny
Przytomny

Valantir

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 91
Location: Mysłowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz lut 16, 2012 06:53 PM
Reply with quote

Za każdy przedmiot którego cena jest w przedziale do 25zk dopłacasz 1k6 od 25-50 2k6 i powyżej 50 3k6zk. Czyli kupując 2 miecze dopłacasz k6 do każdego przedmiotu czyli 2k6 zk.

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz lut 16, 2012 10:39 PM
Reply with quote

Może to nie jest właściwe miejsce na moje pytania (jak coś to proszę o przeniesienie), a mianowicie:
1. dlaczego gnoblary nie mają proc?
2. dlaczego ogry nie mają pistoletów?
3. dlaczego ogry nie mają tarcz?

Czy dodanie owych przedmiotów było by przegięte i wypaczało wynik rozgrywki? Czy też są inne powody?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt lut 17, 2012 10:39 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Czy dodanie owych przedmiotów było by przegięte i wypaczało wynik rozgrywki?
Ogry to kompania nastawiona na walkę wręcz, nie na strzelanie. Co do tarcz to ogry ich nie używają. Ogrze pistolety to w sumie muszkiety, a wprowadzenie ich do kompanii, byłoby zbyt dużym bonusem.
Co do proc na gnoblarach, to nie wykluczam, że pojawią się w przyszłej edycji w miejsce krótkich łuków.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Kusiowaty
Przytomny
Przytomny

Kusiowaty

Offline

Joined: stycz 31, 2012
Posts: 67
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lut 20, 2012 08:32 PM
Reply with quote

Jak wygląda sprawa, gdy moja postać stoi przy oknie, głowę ma nieco wyżej od parapetu a na dole przy ścianie stoi wróg. Czy w mojej turze strzelania mogę się wychylić i go ustrzelić?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lut 20, 2012 11:15 PM
Reply with quote

Kusiowaty wrote:
Jak wygląda sprawa, gdy moja postać stoi przy oknie, głowę ma nieco wyżej od parapetu a na dole przy ścianie stoi wróg. Czy w mojej turze strzelania mogę się wychylić i go ustrzelić?
Kwestia dogadania. My gramy tak, że model może strzelać ale sam także jest widoczny przez przeciwnika (choćby i za ciężką zasłoną).


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt lut 21, 2012 09:34 AM
Reply with quote

Co to jest nadziak? Nie znalazłem opisu owej broni.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt lut 21, 2012 10:35 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Co to jest nadziak? Nie znalazłem opisu owej broni.

Z racji podobnej cechy oręża jest opisany razem z Toporem Bojowym.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt lut 21, 2012 11:41 AM
Reply with quote

Kusiowaty wrote:
Jak wygląda sprawa, gdy moja postać stoi przy oknie, głowę ma nieco wyżej od parapetu a na dole przy ścianie stoi wróg. Czy w mojej turze strzelania mogę się wychylić i go ustrzelić?

My np. gramy tak, że nie można (no chyba, że stoisz na dachu). To dodaje więcej taktyki do szturmowania budynku - wiesz - poruszanie się od osłony do osłony, przylgnięcie do ściany atakowanego budynku i tak dalej Smile Zresztą - tak strzał np. z łuku byłby dość karkołomny, a że nie chcemy wprowadzać setek hausruli (że na z pistoletu tak, a łuku nie), to na wszelki wypadek gramy, że nie.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kusiowaty
Przytomny
Przytomny

Kusiowaty

Offline

Joined: stycz 31, 2012
Posts: 67
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt lut 21, 2012 06:27 PM
Reply with quote

Dzięki za odpowiedzi, podpowiedzcie jeszcze czy podczas waszych potyczek można schować się do budynków o zamkniętej zabudowie?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 42 43 44 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58798 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9592 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 117850 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 362960 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 347986 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 35
_BBOT: 1
Razem: 36
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
YANDEX > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy