Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy




























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Errata do wersji 0.14
Errata do wersji 0.14
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

1 2
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do wersji 0.14
Posted: Pn grud 05, 2011 11:11 PM
Reply with quote

Khazadzi z Gór Krańca Świata:
  • Najemne Ostrza: Khazadzi z Gór Krańca Świata mogą zatrudnić następujące Najemne Ostrza: miotacz ołowiu, ochroniarz, ogniomistrz, poszukiwacz złota, zwiadowca

Grasanci Chaosu:
  • Kompania Grasantów Chaosu podlega następującej zasadzie specjalnej:
Quote::
Bardziej cywilizowani Grasanci Chaosu kontaktują się z ludźmi z południa i prowadzą handel, sprzedając łupy i kupując to, czego nie można zrabować. Niestety Grasanci Chaosu nie wzbudzają zaufania kupców i handlarzy, którzy bez litości wyciągają od nich spore ilości złota, za najlichsze nawet przedmioty. W grze odzwierciedla to zasada, zgodnie z którą Grasanci Chaosu za każdy zakupiony w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce przedmiot muszą zapłacić dodatkowym złotem. I tak, wartość przedmiotu którego cena nie przekracza 20 ZK wzrasta o kolejne K6 ZK; ekwipunek którego wartość podstawowa oscyluje w granicach od 21 ZK do 50 ZK zostaje zwiększona o kolejne 2K6 ZK, zaś za przedmioty, których cena podstawowa przekracza 51 ZK muszą dopłacić kolejne 3K6 ZK. Ponadto Gildia Kupców nie ufa dziwnie wyglądającym i zachowującym się Grasantom Chaosu. Kompania otrzymuje modyfikator -2 do rzutu na DOSTĘPNOŚĆ ekwipunku, w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce.


Nieumarły orszak Księżnej Lahmi:
  • Lista ekwipunku: Bohaterowie zyskują dostęp do CIĘŻKIEGO PANCERZA.
  • Księżna Lahmi traci zasadę specjalną MAG (koszt rekrutacji spada do 125 zk), obok Dwórek (których liczba w kompanii zostaje ograniczona do 0-2) w szeregach kompanii pojawia się Nekromanta. Ponadto Dwórki zyskały dostęp do UMIEJĘTNOŚCI STRZELECKICH.

Jaszczuroludzie z Lustrii:
  • Modele Saurusów podlegają następującej zasadzie specjalnej:
Quote::
Zgodnie z planem Pradawnych, więksi i silniejsi Saurusi służą Skinkom - mniejszym lecz inteligentniejszym krewniakom. Saurusi choć niezwykle zdyscyplinowani, są jednak zbyt prymitywni, by ktokolwiek uznał ich zwierzchność. Dopóki Wódz Skinków, Kapłan Skinków, Skink i Skink Kameleon oraz Skink Kameleon nie zostaną Wyłączeni z akcji!, Saurus nigdy nie może zostać przywódcą kompanii w której służy.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do wersji 0.14
Posted: Cz grud 08, 2011 12:10 AM
Reply with quote

Stygmaty Chaosu:
  • Pomiot Chaosu:
Quote::
Choć każdy model może ulec mutacji, istnieją jednak granice tego, co jest w stanie znieść ciało śmiertelnika. Kiedy dojdzie do pierwszej przemiany należy zapisać na KARCIE DRUŻYNY aktualną wartość WT modelu - wartość współczynnika oznacza liczbę mutacji, jaką może wytrzymać ciało śmiertelnika. Jeżeli na nieszczęśnika spadnie ich więcej, przemieni się w Pomiot Chaosu, na zawsze tracąc zmysły.
Mutant przemieni się w Pomiot Chaosu także wtedy, gdy na skutek działania mutacji wartość współczynnika S, WT lub CP zostanie zmniejszona do 0. Ponadto, jeżeli w wyniku działania mutacji wartość współczynnika SZ, WW, US, ŻW, I lub A zostaje zmniejszona do 0, nieszczęśnik umiera (a model należy wymazać z KARTY DRUŻYNY), chyba że w opisie mutacji podano inaczej.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Sb grud 24, 2011 08:06 AM
Reply with quote

Trafienia krytyczne:
  • Rykoszet:
Quote::
Pocisk z impetem przechodzi przez ciało ofiary i rykoszetując uderza w kolejną najbliższą wrogą postać znajdującą się w odległości do 6” od trafionego i zranionego modelu. Należy wykonać rzut na zranienie dla kolejnego trafionego rykoszetem modelu i wykonać ewentualne rzuty na Ochronę Pancerza lub Ochronę Magiczną.

Harcownicy klanu Skryre:
  • Współczynniki: Wartość współczynnika Sz Czarnoszczura, podobnie jak innych Skavenów z klanu Skryre powinna wynosić 5.
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
5  4  3  3  3  1  5  1  5

Zdarzenie losowe ‘Poza Murami’:
  • (55-56)Leśne Licho/6: Świetliki:
Quote::
Bohater odnajduje pozostawione przez Świetliki znaki i symbole,, a gracz zdarzenia może automatycznie wybrać następny scenariusz, który będzie rozgrywany. Bohater może nawet, jeśli gracz sobie tego życzy, przerwać walkę, w której brał udział, ale w takim wypadku nie będzie mógł szarżować.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Lafon78
Nieświadomy
Nieświadomy

Lafon78

Offline

Joined: stycz 03, 2012
Posts: 4
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do wersji 0.14
Posted: Cz stycz 05, 2012 01:01 PM
Reply with quote

Mam pytanie dotyczące podręcznika. Od razu zaznaczam, że nie przeczytałem go w całości, ale przeglądałem dość uważnie.

W opisie kompanii "Psy Wojny", w tabeli z ekwipunkiem dostępnym dla bohaterów znajduje się "Nadziak". Niestety w rozdziale poświęconym opisom broni, nie ma wpisu dotyczącego nadziaka.

Może to przez moją nieuwagę (jeśli tak, to przepraszam za zawracanie głowy) nie mogę znaleźć opisu tej broni, a może taki wpis w ogóle nie istnieje. jeśli tak, to jakie zasady posiada Nadziak?

Pozdrawiam

Back to top
View user's profile
Marat
Śniący
Śniący

Marat

Offline

Joined: marca 10, 2011
Posts: 42
Location: siemce
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do wersji 0.14
Posted: Cz stycz 05, 2012 07:31 PM
Reply with quote

Sprawdź pod topór bojowy/nadziak.

Back to top
View user's profile
Lafon78
Nieświadomy
Nieświadomy

Lafon78

Offline

Joined: stycz 03, 2012
Posts: 4
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Pt stycz 06, 2012 09:34 AM
Reply with quote

Marat wrote:
Sprawdź pod topór bojowy/nadziak.

Wielkie dzięki! Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Pn lut 05, 2012 11:59 PM
Reply with quote

Jad Żaby-Świetlika:

Ową silną truciznę uzyskuje się z gruczołów rzadkiej i zabójczej żaby-świetlika. Po zatruciu broni nawet najmniejsza zadana nią rana jest fatalna w skutkach.

Cały niemagiczny oręż posiadany przez właściciela Jadu Żaby-Świetlika zostaje zatruty. Broń zachowuje swoje właściwości, a dodatkowo zyskuje cechę oręża ZATRUTY ATAK.

UWAGI: Jad Żaby-Świetlika jest dostępny wyłącznie dla modeli należących do kompanii Jaszczuroludzi z Lustrii.
CENA: 20+K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Wt lut 07, 2012 11:24 PM
Reply with quote

Zbroja Chaosu (ciężki pancerz):
Wykuta z rzadkiego rodzaju żyjącego metalu, zbroja Chaosu jest bardzo cenną nagrodą, którą Mroczni Bogowie obdarowują swych wojowników. Uważniejsze przyjrzenie się zbroi Chaosu pozwoli odkryć wiele rytów i zdobień, które odróżniają ją od dzieł śmiertelnych kowali. Również metal nie przypomina żadnego stopu, jakie można spotkać w Krasnoludzkich hutach. Na powierzchni zbroi wyryte są po wielokroć symbole bóstwa Chaosu, któremu służy wybraniec.
Najdziwniejszą właściwością zbroi Chaosu jest to, że przywiera ona do ciała właściciela, stając się jakby drugą skórą. Raz założona, nie może zostać zdjęta aż do śmierci. Co więcej, zbroja Chaosu potrafi się sama naprawić, zasklepiając otwory i odtwarzając ubytki.

Model odziany w Zbroję Chaosu otrzymuje Ochronę Pancerza na 3+. Zbroja Chaosu jest tak lekka, że nie powoduje modyfikatorów ujemnych do SZYBKOŚCI i INICJATYWY, związanych z noszeniem ciężkiego pancerza. Co więcej, MAG używający tej zbroi może rzucać zaklęcia.
Raz założona Zbroja Chaosu nie może zostać zdjęta z modelu, dotyczy to także GRABIEŻY (zobacz ROZDZIAŁ III: RUNDA) czy OGRABIENIA (wynik rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ, zobacz ROZDZIAŁ XIII: KAMPANIA), aż do śmierci postaci. Jeżeli model odziany w Zbroję Chaosu zginie, należy losowo określić bohatera, który ulega pokusie Chaosu i zakłada przeklęty pancerz. W przypadku, gdy służący w kompanii bohaterowie posiadają już Zbroję Chaosu lub na liście ekwipunku kompanii nie ma Zbroi Chaosu, przeklęty pancerz należy usunąć z KARTY DRUŻYNY - Zbroja Chaosu wraca do Domeny Chaosu w oczekiwaniu na kolejną ofiarę.
Ponadto, po zakończeniu każdej rozgrywki w której brał udział bohater odziany w Zbroję Chaosu należy wykonać rzut K6. Wynik 1 oznacza, że mutagenna moc pancerza odcisnęła swe piętno na ciele bohatera. Model musi natychmiast wylosować jeden ze Stygmatów Mrocznej Potęgi, której służy bohater. Więcej informacji znajduje się w ROZDZIALE XXII: STYGMATY CHAOSU.

UWAGI: Zbroja Chaosu jest dostępna wyłącznie dla modeli należących do kompanii Kultu Ducha Chaosu, Kultu Karmazynowej Czaszki, Kultu Dzieci Zagłady, Kultu Sybarytów, Kultu Purpurowej Dłoni, Grasantów Chaosu oraz Zbrojnego stada Zwierzoludzi.
CENA: 100 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Cz lut 09, 2012 06:41 PM
Reply with quote

Kolejne uściślenie:

Quote::
Sekwencja fazy eksploracji:
1. PULA KOSTEK EKSPLORACJI
Należy zebrać pulę Kostek Eksploracji. Pula składa się z jednej Kostki Eksploracji za każdego bohatera, który brał udział w rozgrywce, a w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce nie wykonywał rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ!. Gracz który wygrał potyczkę może dodać jedną kostkę do puli Kostek Eksploracji. Maksymalna ilość Kostek Eksploracji jaką można uzyskać w ten sposób to 6. Kostki uzyskane ponad limit przepadają.
Po ustalenie puli Kostek Eksploracji gracz wykonuje rzut.

Wcześniej było:
Quote::
Należy zebrać pulę Kostek Eksploracji. Pula składa się z jednej Kostki Eksploracji za każdego bohatera, który przeżył potyczkę i nie został Wyłączony z akcji!.
Uściślenie jest o tyle konieczne, czy też wynika z tego pytania.
Gdyby w zapisie pozostało stwierdzenie i nie został Wyłączony z akcji!, to zgodnie z zasadami Rozbicia, żaden bohater z przegranej drużyny nie mógłby brać udziału w eksploracji.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Sb lut 25, 2012 04:26 PM
Reply with quote

Nieumarli Stronnicy oraz Bohaterowie Nieumarłego sabatu rodu Nekrarch i Nieumarłego taboru Ludu Strigosu, a także Stronnicy Nieumarłego zastępu z Nehekhary zyskują dostęp do BRONI WIELKIEJ.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pogodyn
Przytomny
Przytomny

Pogodyn

Offline

Joined: lut 10, 2012
Posts: 79

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Pn lut 26, 2012 09:43 AM
Reply with quote

A ja z innej beczki. Gram obecnie bistmenami i zauważyłem , że w tabelce z dostepna bronią , nie ma mozliwosci wykupinia dla minotaura broni wielkiej. Co prawda minotaur ma ją na poczatku - czyli w momencie rekrutacji , ale co jezeli np. zostanie ograbiony ? , nie mozna już mu jej odkupić. Tak ma być czy wkradł się błąd?.
Z tego co pamiętam u np. grasantów chaosu istnieje taka możliwość.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Pn lut 26, 2012 12:21 PM
Reply with quote

To błąd. Ogólnie przejrzałem listy ekwipunku i powinno być:

  • Stronnicy-Ogr Zbrojnej kompanii z Ostlandu, Piratów z Sartosy oraz Psów Wojny i Zwiadowczej kompanii z Ogrzych Królestw zyskują dostęp do BRONI WIELKIEJ
  • Stronnicy Kultu Ducha Chaosu, Kultu Dzieci Zagłady, Kultu Sybarytów, Kult purpurowej Dłoni, Zbrojnego stada Zwierzoludzi oraz Nieumarłej świty hrabiego von Carstein, Nieumarłego orszaku księżnej Lahmi, Nieumarłego pocztu Krwawych Smoków i Nieumarłego zastępu z Nehekhary zyskują dostęp do BRONI WIELKIEJ
  • Stronnicy oraz Bohaterowie Nieumarłego sabatu rodu Nekrarch oraz Nieumarłego taboru Ludu Strigosu zyskują dostęp do BRONI WIELKIEJ.
  • Bohaterowie Zbrojnego stada klanu Mors tracą dostęp do BRONI WIELKIEJ.
  • Stronnicy oraz Bohaterowie Zwiadowczego stada klanu Eshin oraz Kultu zarazy klanu Pestilens i Harcowników klanu Skryre zyskują dostęp do HALABARDY.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Pn lut 26, 2012 02:36 PM
Reply with quote

Dzięki czujności i uwadze państwa-draństwa udało się poprawić sporo błędów obecnych w podręczniku do Warheim Fantasy Skirmish. Zbiór wszystkich poprawek znajduje się w erracie, którą można pobrać STĄD.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Cz marca 01, 2012 02:09 PM
Reply with quote

Quote::
KAMPANIA ROZDZIAŁ XIII
Tabela Poważnych obrażeń:
(61) POJMANY

Model bohatera zostaje pojmany przez wrogą drużynę, która Wyłączyła go z akcji!. Bohater może zostać odbity w trakcie rozgrywania scenariusza specjalnego Misja ratunkowa (zobacz ROZDZIAŁ XI: SCENARIUSZE), wykupiony za okup, ustalony przez gracza dowodzącego wrogą drużyną lub wymieniony za wojownika, który jest jeńcem w kompanii pojmanego. Więzień może zostać sprzedany handlarzom niewolników za równowartość K6x5 ZK. Drużyny Nieumarłych mogą zabić jeńca, by wskrzesić go jako zombie. Zaś ZŁE i CHAOTYCZNE kompanie mogą złożyć pojmanego w ofierze swym plugawym bóstwom, zaś ich przywódcy otrzymują dodatkowy +1 Punkt Doświadczenia. Jeńcy, którzy zostaną wymienieni lub wykupieni za okup nie tracą swojego ekwipunku, zbroi i oręża. Jeżeli jednak zostaną sprzedani w niewolę, zabici i zamienieni w zombie lub złożeni w ofierze, cały posiadany przez nich ekwipunek pozostaje w skarbcu drużyny która pojmała bohatera.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Pn marca 04, 2012 10:33 AM
Reply with quote

Zwierzoludzie/Centigor: alkoholizm: wrote:
Na początku każdej tury, w fazie rozpoczęcia tury należy wykonać rzut K6. Wynik 1 oznacza, że w tej turze Centigor podlega efektom zasady specjalnej GŁUPOTA; rezultat 2-5 oznacza, że Centigor przezwyciężył działanie alkoholu, zaś wynik 6 oznacza, że do końca tury Centigor podlega efektom zasady specjalnej FURIA.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype

1 2
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do 2k6
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
32 quidamcorvus 2598 Errata do 2k6
 Śr May 03, 2017 06:11 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do 0.75
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
24 quidamcorvus 5443 Errata do 0.75
 Wt grud 29, 2015 07:12 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do wersji 0.5 11 quidamcorvus 2736 Errata do wersji 0.5
 Cz lip 17, 2014 03:49 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do wersji 0.15
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
18 quidamcorvus 6356 Re: Errata do wersji 0...
 Pt grud 13, 2013 05:52 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do wersji 0.13 14 quidamcorvus 6723 Re: Errata do wersji 0...
 Pn list 28, 2011 01:57 AM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: alobanova9
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 398

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 18
_BBOT: 2
Razem: 20
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro
Yahoo > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy