Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 48 49 50 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 02, 2012 11:53 AM
Reply with quote

Okej, kolejne pytanie po testach bretonni - czy możliwa jest sytuacja w której jeździec uderza pierwszy i powala przeciwnika, a wierzchowiec automatycznie dobija (albo i na odwrót w niektórych przypadkach)?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Pn kwiet 02, 2012 12:17 PM
Reply with quote

drachu wrote:
Okej, szybkie pytanko - zbrojni grilla - oni fluffowo nie biegają z tarczami i w light armorach? Może by dać im tą możliwość?
(okej, bo najpierw skleiłem, potem się wczytałem :P).

Ale że co? Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 02, 2012 12:26 PM
Reply with quote

drachu wrote:
Okej, kolejne pytanie po testach bretonni - czy możliwa jest sytuacja w której jeździec uderza pierwszy i powala przeciwnika, a wierzchowiec automatycznie dobija (albo i na odwrót w niektórych przypadkach)?

Nie. Ponieważ:
Quote::

Kawaleria:
Termin kawaleria obejmuje jeźdźców dosiadających stworzeń wielkości konia, których wartość współczynnika ŻYWOTNOŚĆ wynosi 1. Modele takie osadzone są na tak zwanej kawaleryjskiej podstawce o wymiarach 25x50 mm. Modele kawalerii działają w większości w ten sam sposób, jak modele piechoty. Model kawaleryjski jest we wszystkich aspektach traktowany jako pojedynczy model. Jeśli ginie jeździec z gry usuwa się cały model. W przypadku modeli kawaleryjskich niemal zawsze (poza wyraźnie zaznaczonymi wyjątkami) używa się współczynników CECHY PRZYWÓDCZE, WYTRZYMAŁOŚĆ i ŻYWOTNOŚĆ jeźdźca.

Z czego wynika, że:
Quote::

Uwagi:
Jeżeli model dysponujący kilkoma atakami zada przeciwnikowi kilka ran należy wykonać rzut za każdą ranę i zastosować najwyższy wynik z TABELI EFEKT ZRANIENIA. Model nie może w tej samej fazie walki wręcz wykonując kolejno ATAKI najpierw Oszołomić! lub Powalić na ziemię! wroga, a następnie wykonując kolejne ciosy Wyłączyć z akcji! przeciwnika.

Wyjątkiem jest bohater dosiadający Potwora, na przykład Pegaza. Tutaj modele bohatera i Pegaza traktowane są jako dwa osobne modele.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Errata do wersji 0.14
Posted: Pn kwiet 02, 2012 12:46 PM
Reply with quote

No, że w EQ nie mają tarczy i lekkiego pancerza, a we fluffie i w WFB mają.
Może warto rozważyć?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Pn kwiet 02, 2012 12:50 PM
Reply with quote

Chodzi ci o Zbrojnych Graala czy o Pielgrzymów Graala?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Errata do wersji 0.14
Posted: Pn kwiet 02, 2012 01:01 PM
Reply with quote

Tfu, pielgrzymów ofcoz.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Pn kwiet 02, 2012 01:04 PM
Reply with quote

drachu wrote:
Tfu, pielgrzymów ofcoz.
Piegrzymi Graala podlegają zasadzie specjalnej Fanatyk, która zabrania używania pancerzy. Stąd Pielgrzymi, podobnie jak Flagelanci, Wiedźmy Khaina i inni fanatyczni furiaci, nie używają pancerzy i tarcz.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 02, 2012 01:14 PM
Reply with quote

Życie jest okrutne, keidy jest się zbuntowanym nastolatkiem z Trójmiasta Razz No nic, nauczę się żyć z tym jakoś Smile

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pogodyn
Przytomny
Przytomny

Pogodyn

Offline

Joined: lut 10, 2012
Posts: 79

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr kwiet 04, 2012 08:44 AM
Reply with quote

Witam

I zapytuję ponieważ nic znaleść w zasadach nie mogłem.

Co się dzieje z modelami ogłuszonymi i powalonymi w momencie kiedy drużyna nie zdaje testu złamania - czyli musi uciekać z pola bitwy , one automatycznie takze uciekają , czy muszą najpierw wstać , wyjść ze stanu w którym się znalazły?

Czy stronnik który podczas rozwojówki awansował na herosa może brać udział w eksploracji ?


I pytanie o zasadę nieśmiertelni - z punktów kampanii z tabeli odporności.
We wspomnianej zasadzie pisze , że kompania po stracie stronnika moze go odzyskać za darmo - rekrutuje go automatycznie.
Ale jaką ilość stronników może rekrutować - tylko jednego czy dowolną ilość ?
Wczoraj podczas potyczki kolega posiadajacy tą zasadę stracił 6 kolesi i ich sobie za darmo zrekrutował , kurcze troche to za mocne chyba ...

poproszę o komnetarz

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr kwiet 04, 2012 09:31 AM
Reply with quote

Pogodyn wrote:
Co się dzieje z modelami ogłuszonymi i powalonymi w momencie kiedy drużyna nie zdaje testu złamania - czyli musi uciekać z pola bitwy , one automatycznie takze uciekają , czy muszą najpierw wstać , wyjść ze stanu w którym się znalazły?
Modele automatycznie uciekają.

Pogodyn wrote:
Czy stronnik który podczas rozwojówki awansował na herosa może brać udział w eksploracji ?
Nie. W czasie rozgrywania potyczki był stronnikiem. A udział w eksploracji mogą brać modele bohaterów, które nie wykonywały rzutu na tabelę poważnych obrażeń.
Może brać udział w eksploracji od następnej potyczki.


Pogodyn wrote:
I pytanie o zasadę nieśmiertelni - z punktów kampanii z tabeli odporności.
We wspomnianej zasadzie pisze , że kompania po stracie stronnika moze go odzyskać za darmo - rekrutuje go automatycznie.
Ale jaką ilość stronników może rekrutować - tylko jednego czy dowolną ilość ?
Zasada dotyczy pojedynczego stronnika. Jest "model stronnika", a nie "modele stronników". Ale dla jasności można doprecyzować:

Quote::

Nieśmiertelni. Gdy kompania straci w wyniku rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ model stronnika (który nie podlega zasadzie specjalnej DEMON, ISTOTA ETERYCZNA, LEŚNY DUCH, NIEUMARŁY oraz DUŻY CEL) automatycznie rekrutuje jednego stronnika tego samego typu.
Dotyczy to także zaawansowanych wersji tych umiejętności.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
sugai
Nieświadomy
Nieświadomy

sugai

Offline

Joined: marca 24, 2011
Posts: 24
Location: Lublin/Łęczna

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr kwiet 04, 2012 02:06 PM
Reply with quote

Gram tak sobie skaveńskim klanem Moulder i myślę, że ciałokształtowanie jest lekko przegięte. Jeśli dobrze rozumiem to mogę mutować mojego ratogra ile razy chcę. Może to w końcu doprowadzić do potworka z np. 10 punktami Żyw i 12 Wt. Byłbym za tym, żeby to lekko przyciąć np w ten sposób że pojedynczy wynik na tabelkę można uzyskać jednokrotnie.


_________________
W krainie ślepców jednooki jest królem.
Back to top
View user's profile
Pogodyn
Przytomny
Przytomny

Pogodyn

Offline

Joined: lut 10, 2012
Posts: 79

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr kwiet 04, 2012 02:16 PM
Reply with quote

No i ja tak myślę , już teraz przy 6 tafa i 4 woundach koles jest ekstremalnie ciężki do ubicia... nie wiem co będzie dalej , będzie nieśmiertelny... za mocny ten koleś

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr kwiet 04, 2012 09:23 PM
Reply with quote

sugai wrote:
Gram tak sobie skaveńskim klanem Moulder i myślę, że ciałokształtowanie jest lekko przegięte. Jeśli dobrze rozumiem to mogę mutować mojego ratogra ile razy chcę. Może to w końcu doprowadzić do potworka z np. 10 punktami Żyw i 12 Wt. Byłbym za tym, żeby to lekko przyciąć np w ten sposób że pojedynczy wynik na tabelkę można uzyskać jednokrotnie.

Pogodyn wrote:
No i ja tak myślę , już teraz przy 6 tafa i 4 woundach koles jest ekstremalnie ciężki do ubicia... nie wiem co będzie dalej , będzie nieśmiertelny... za mocny ten koleś

Nie zauważyłem, żeby to była zbyt przegięte zdolność. Za każdym razem, żeby w ogóle myśleć o mutowaniu trzeba poświęcić tyle Spaczenia ile wynosi wartość Wt modelu. Czyli zwykle po wyjątkowo udanej fazie eksploracji wystarczy na mutowanie, ale nie starczy na nic innego albo na niewiele więcej.
Potem jest rzut 2K6, którego wynik można zmodyfikować poświęcając kolejne bryłki Spaczenia.
I proszę bardzo, możesz mutować stworka do woli (a właściwie do maksymalnych wartości współczynników czyli 10), ale po pierwsze kompania nie będzie rozwijała się w innych aspektach, a i ryzyko porażki jest spore.

W tym czasie przeciwnik wydaje zk na ekwipunek i modele. A zabić stwora z 6 WT i 4 Żw, to nie jest nadzwyczaj trudne, jeśli odpowiednio uzbroić modele.

EDIT:
Zapomniałem dodać, że zmieniły się nieco zasady wymiany Łupów! na Spaczeń:

Quote::
Spaczeń:
SPOILER! Click here to read.
Jeżeli Mistrz Mutator lub Mistrz Ciałokształtowania nie został Wyłączony z akcji! gracz, w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce może próbować pozyskać Spaczeń wymieniając Łupy! na Upioryt. Za każdy Łup! należy wykonać rzut K6. Wynik 1-4 oznacza, że udało się wymienić Łup! na jedną bryłkę Czarnoskału. Rezultat 5+ oznacza, że model wymienił jeden Łup! na K2 kawałki Kamienia Przemian, które mogą zostać wykorzystane w procesie ciałokształtowania
Ponadto, Mistrz Mutator lub Mistrz Ciałokształtowania który poświęca się wymianie Łupów! na Upioryt nie generuje Kostki Eksploracji w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce oraz nie może brać udziału w Handlu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
sugai
Nieświadomy
Nieświadomy

sugai

Offline

Joined: marca 24, 2011
Posts: 24
Location: Lublin/Łęczna

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr kwiet 04, 2012 10:34 PM
Reply with quote

To ostatnie rzeczywiście ograniczy bardziej zdobywanie spaczenia. Jednak nadl uważam, że jest to mocne. Złapanie 11+- na 2d6 przy ciałokształtowaniu wcale nie jest takie trudne. To tak naprawdę 10 spaczenia (przy ratogrze) i zdolność Mistrza, o ile dobrze pamiętam, chirurgia.
Zabić jest go trudno, bo żeby go uszkodzić to potrzeba się uzbroić w dwuraka coby dokoksować się na Siłę. To znowu powoduje, że chłopaki biją ostatni albo przy szarży po inicjatywie. A mój milusiński ma 5 Inicjatywy, czyli praktycznie bije pierwszy. Siła 6 czyli kasuje pancerze. Mały s...czybyk z niego.
Poza tym jest jeszcze jeden feler ratorowi nie skacze rating. Cały czas jest na 25 (20 za duży cel i 5 za figurkę) co niezbyt oddaje jego moc. Myślę, że takiego beastmana załóżmy z 30 kilkoma punktami doświadczenia to zjada na śniadanie i to po jednej mutacji Very Happy


_________________
W krainie ślepców jednooki jest królem.
Back to top
View user's profile
Pogodyn
Przytomny
Przytomny

Pogodyn

Offline

Joined: lut 10, 2012
Posts: 79

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz kwiet 05, 2012 06:19 AM
Reply with quote

Własnie o tym mówiłem , koleś jest juz teraz nieśmiertelny i nikt o zdrowych zmysłach nie chce go atakować - dlaczego , bo są małe szanse że ktoś z atakujacych przeżyje. Troche szkoda ryzykowwać życie 3 czy 4 herosów zeby próbować zabić ratogra, bijesz ostatni i nie ma sz pancerza.
Człowiek zastanowi sie pare razy nim zaryzykuje strate swojej bandy , która z takim trudem wychodował... Smile .
Z doprowadzeniem do rozbicia tez nie jest łatwo , skaweny to horda i wybicie odpowiedniej ilosci modeli jest czasochłonne , tym bardziej , że niewolnicy liczą się za połowe... .


Last edited by Pogodyn on Cz kwiet 05, 2012 07:57 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 48 49 50 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58948 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9629 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 118381 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 364616 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 350042 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 32
_BBOT: 0
Razem: 32
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Szukaj
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy