Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy




























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 49 50 51 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7293
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz kwiet 05, 2012 08:55 AM
Reply with quote

@sugai

Ile Łupów! poświęciłem na udoskonalenie Szczurogra i ile razy go udoskonalałeś?


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
sugai
Nieświadomy
Nieświadomy

sugai

Offline

Joined: marca 24, 2011
Posts: 24
Location: Lublin/Łęczna

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz kwiet 05, 2012 10:36 AM
Reply with quote

Myślę że ok 6-7. Rozwinąłem go raz tylko przy maksymalnym wyniku na kościach.
Quote::

11+ Większy, siło-lepszy! Współczynniki WALKA WRĘCZ, SIŁA, WYTRZYMAŁOŚĆ oraz INICJATYWA i ŻYWOTNOŚĆ obiektu zostają zwiększony o +1. Ponadto model zyskuje zdolność NIEZŁOMNY oraz jedną, wybraną przez gracza umiejętność SIŁOWĄ.
Przy wybraniu bodajże Twardziela dostaje 6 WT podczas walki wręcz.


_________________
W krainie ślepców jednooki jest królem.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7293
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz kwiet 05, 2012 10:51 AM
Reply with quote

Ok. Grajcie dalej i daj znać jak pójdą kolejne ulepszenia.
I poszukajcie też sposobów na unieszkodliwienie Szczurogra, bo jest ich wiele, nie tylko Broń Wielka Smile

Grając Moulder, czy przeciwko Szczuroludziom inwestowanie jedynie w Szczurogra nie opłacało się na dłuższą metę, szczególnie przy przeciwniku, który umie rozsądnie wydać zarobione zk.
Ale czekam na wasze opinie, z pewnością będę brał je pod uwagę. Smile

A Wt 6 w walce w przypadku kilku kompanii to po pewnym czasie dość powszechna wartość.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
sugai
Nieświadomy
Nieświadomy

sugai

Offline

Joined: marca 24, 2011
Posts: 24
Location: Lublin/Łęczna

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz kwiet 05, 2012 11:58 AM
Reply with quote

Zobaczymy, co prawda narazienie zamierzam nic w ratogra pompować, ale będę teoretycznie zbierał spaczeń.


_________________
W krainie ślepców jednooki jest królem.
Back to top
View user's profile
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr kwiet 11, 2012 05:51 AM
Reply with quote

Okej - pytanko proste. O broń skrytobójczą.
Czy figurka trafiona, zraniona i ogłuszona/powalona przez broń z cechą oręża "skrytobójczy" ma prawo wykonywać test I, by wykryć strzelca?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7293
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr kwiet 11, 2012 06:54 AM
Reply with quote

drachu wrote:
Okej - pytanko proste. O broń skrytobójczą.
Czy figurka trafiona, zraniona i ogłuszona/powalona przez broń z cechą oręża "skrytobójczy" ma prawo wykonywać test I, by wykryć strzelca?
Tak. Dopóki model nie zostanie Wyłączony z akcji! może po każdym trafieniu testować I.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz kwiet 19, 2012 02:46 PM
Reply with quote

Model szarżujący wykonując ruch szarży powinien pokonać dystans dzielący good przeciwnika po najkrótszej możliwej drodze i zakończyć ruch szarży
dostawieniemdo najbliższej krawędzi podstawki przeciwnika.

Czy to oznacza ,że kiedy deklaruję szarżę ,muszę szarżować w najbliższy model?

Oraz moje drugie pytanie: w czasie ruchu/szarży mogę obrócić model ilokrotnie i/lub o ile stopni ?
Dzięki pozdrawiam


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7293
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz kwiet 19, 2012 03:29 PM
Reply with quote

wujass wrote:
Model szarżujący wykonując ruch szarży powinien pokonać dystans dzielący good przeciwnika po najkrótszej możliwej drodze i zakończyć ruch szarży
dostawieniemdo najbliższej krawędzi podstawki przeciwnika.

Czy to oznacza ,że kiedy deklaruję szarżę ,muszę szarżować w najbliższy model?
Nie, to oznacza, że szarżując na wybrany model, należy przesunąć figurkę po najkrótszej możliwej drodze.

Model, który jest celem szarży nie musi być najbliższym modelem.

wujass wrote:
Oraz moje drugie pytanie: w czasie ruchu/szarży mogę obrócić model ilokrotnie i/lub o ile stopni ?
Nie ma ograniczeń.

Ogólnie, szarżę można zadeklarować na model znajdujący się w polu widzenia.
Wykonując ruch szarży można obracać model dowolną ilość razy, tak aby pokonał dystans do celu, po najkrótszej możliwej drodze, a następnie dostawić model (najlepiej frontem) to najbliższej, dostępnej, krawędzi podstawki przeciwnika.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz kwiet 19, 2012 04:02 PM
Reply with quote

Jasno i przejrzyście. Chyba jednak zacznę doceniać grani skavenami Smile


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb kwiet 21, 2012 07:29 AM
Reply with quote

Mam kolejne pytanie: używając wody święconej, jest to przedmiot jednorazowego użytku auto wound/no save na demony,nieumarłych. Moje pytanie jak wygląda użycie tego cuda? Można tym rzucać,atakować w walce wręcz? Jeśli tak, to czy można parować? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam.


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7293
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb kwiet 21, 2012 01:43 PM
Reply with quote

Woda błogosławiona to, zgodnie z opisem improwizowana broń dystansowana. Używasz jej w fazie strzelania, ma zasięg 4" i rani wymienione niżej istoty automatycznie, ponadto nie mogą one skorzystać z ochrony pancerza.


Quote::
Przechowywana w glinianej lub szklanej fiolce błogosławiona woda może zostać użyta jako improwizowana broń dystansowa. Istoty NIEUMARŁE, ETERYCZNE, LEŚNE DUCHY oraz DEMONY i OPĘTANI, którzy zostaną trafieni fiolką zawierającą błogosławioną wodę zostają automatycznie zranieni bez możliwości skorzystania z Ochrony Pancerza.

Quote::
Broń improwizowana:
Do tej kategorii można zaliczyć praktycznie każdy przedmiot, nie będący formalnie bronią i zwykle nie używany do walki. Butelka, krzesło, sztacheta z płotu, a nawet patelnia mogą służyć jako środek obronny przed uzbrojonym w nóż przeciwnikiem.

Broń improwizowana posiada cechę oręża LEKKI oraz UDERZA JAKO OSTATNI. Jeśli postać rzuca takimi przedmiotami w przeciwnika, określa się je jako improwizowaną broń dystansową.

IMPROWIZOWANA BROŃ DO WALKI WRĘCZ:
ZASADY: lekki; uderza jako ostatni.

TRAFIENIA KRYTYCZNE: brak.

IMPROWIZOWANA BROŃ DYSTANSOWA:
MAKSYMALNY ZASIĘG: 4”; SIŁA: użytkownika; ZASADY: lekki.

TRAFIENIA KRYTYCZNE: brak.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 23, 2012 08:27 AM
Reply with quote

I mam kolejne pytanie, które wyszło w trakcie wczorajszego grania. Kiedy cel zostanie trafiony płonącym atakiem, na 5+ podpali się ,a wynik podpalenia mówi ,że otrzymuje trafienie z siłą 4, i jest bezradny próbując się gasić. Czy to oznacza ,że nie może korzystać z umiejętności, np z uniku, nie może walczyć ,ani rzucać czarów ? Bo jest to trochę niejasne


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7293
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 23, 2012 08:33 AM
Reply with quote

wujass wrote:
I mam kolejne pytanie, które wyszło w trakcie wczorajszego grania. Kiedy cel zostanie trafiony płonącym atakiem, na 5+ podpali się ,a wynik podpalenia mówi ,że otrzymuje trafienie z siłą 4, i jest bezradny próbując się gasić. Czy to oznacza ,że nie może korzystać z umiejętności, np z uniku, nie może walczyć ,ani rzucać czarów ? Bo jest to trochę niejasne

Tak jak podano w opisie efektu, ofiara miota się bezradnie do końca tury (w tym czasie nie może nic robić - usiłuje ugasić płomienie) i otrzymuje trafienie z S4.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pogodyn
Przytomny
Przytomny

Pogodyn

Offline

Joined: lut 10, 2012
Posts: 79

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz kwiet 26, 2012 07:42 AM
Reply with quote

Witam
Mam pytanie o czar Ryk Carnosaura z magii pradawnych.

Opis czaru mówi że wrogi model w 12 calach od szamana , który nie zdał testu CP musi uciekać.
Jeżeli taki wrogi model zaangażowany był w walkę wręcz - powiedzmy ze skinkiem i musi uciekać w wyniku działania czaru , to czy skink moze go gonić , jest to faza magii , więc jakoś nie do końca wiem jak to rozegrać.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7293
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz kwiet 26, 2012 08:49 AM
Reply with quote

Pogodyn wrote:
Witam
Mam pytanie o czar Ryk Carnosaura z magii pradawnych.

Opis czaru mówi że wrogi model w 12 calach od szamana , który nie zdał testu CP musi uciekać.
Jeżeli taki wrogi model zaangażowany był w walkę wręcz - powiedzmy ze skinkiem i musi uciekać w wyniku działania czaru , to czy skink moze go gonić , jest to faza magii , więc jakoś nie do końca wiem jak to rozegrać.

Tak jak Ucieczkę! w wyniku nieudanego testu Sam w walce tyle, że w fazie magii a nie walki wręcz.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 49 50 51 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 880 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
26 quidamcorvus 473 Dyskusja ogólna (pyta...
 Cz sierp 10, 2017 09:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 26198 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 81004 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 2492 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: alobanova9
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 398

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 18
_BBOT: 1
Razem: 19
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Yahoo > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy