Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy






























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Errata do wersji 0.14
Errata do wersji 0.14
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7649
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Śr kwiet 04, 2012 12:57 AM
Reply with quote

Rycerze Graala:

Listę ekwipunku Zbrojnych i Pielgrzymów Graala należy uzupełnić o miecz. Natomiast najemne ostrze bombardier zamienić na balistyka.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7649
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Sb kwiet 21, 2012 05:14 AM
Reply with quote

Szablozębny podlega także zasadzie specjalnej:

SZCZUROBÓJCA: Szablozębne walczące ze Skavenami, Szczurogrami oraz Wielkimi Szczurami i Szczurami Zarazy podlegają zasadzie specjalnej NIENAWIŚĆ.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7649
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Cz May 03, 2012 08:10 PM
Reply with quote

Modele podlegające zasadzie specjalnej Demon lub Nieumarły automatycznie zdają testy SAM W WALCE.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7649
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Pn May 13, 2012 01:48 PM
Reply with quote

Zmieniłem nieco zasady dotyczące modeli rozbrojonych i broni improwizowanej i wygląda to tak:

Quote::
Lista rodzajów broni:
Kolejne strony poświęcono na zaprezentowanie wielu różnych rodzajów broni używanych przez wojowników świata WARHEIM - FANTASY SKIRMISH.
Zdarza się, że określona broń ma dwa różne opisy: jeden odnosi się do używania jej przez piechotę (i inne piesze modele), drugi odnosi się do modeli dosiadających wierzchowców (kawalerii, modeli dosiadających potworów lub jadących w rydwanie).

Postacie rozbrojone:

Modele, które zostały rozbrojone lub straciły swój oręż (nie dotyczy to postaci które posiadają zdolność broń naturalna) i nie zdołały znaleźć broni improwizowanej zmuszone są do walki za pomocą pięści i zębów.

Rozbrojone modele otrzymują modyfikator -1 do testu zranienia, ponadto wykonane przez modele ataki posiadają cechę oręża LEKKI oraz UDERZA JAKO OSTATNI.

ZASADY: modyfikator -1 do testu zranienia; lekki; uderza jako ostatni.
TRAFIENIA KRYTYCZNE: brak.

Broń improwizowana:
Do tej kategorii można zaliczyć praktycznie każdy przedmiot, nie będący formalnie bronią i zwykle nie używany do walki. Butelka, krzesło, sztacheta z płotu, a nawet patelnia mogą służyć jako środek obronny przed uzbrojonym w nóż przeciwnikiem. A celnie rzucony kamień czy stara podkowa mogą powalić przeciwnika równie skutecznie jak bełt.

Model, który nie został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, nie Ucieka! oraz nie walczy wręcz, ma prawo w dowolnej turze rozgrywanej potyczki, w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów, podnieść jedną sztukę improwizowanej broni do walki wręcz lub improwizowaną broń dystansową, której będzie mógł używać do końca bieżącej rozgrywki. Gracz powinien zaznaczyć ten fakt na KARCIE DRUŻYNY.

IMPROWIZOWANA BROŃ DO WALKI WRĘCZ:
Broń improwizowana posiada cechę oręża LEKKI oraz UDERZA JAKO OSTATNI.

ZASADY: lekki; uderza jako ostatni.
TRAFIENIA KRYTYCZNE: brak.

IMPROWIZOWANA BROŃ DYSTANSOWA:

Improwizowana broń dystansowa posiada cechę oręża BROŃ MIOTANA oraz LEKKI i może zostać rzucona na odległość do 4”. Udany rzut na trafienie oznacza, że pocisk uderza w cel z SIŁĄ użytkownika. Ponadto należy zauważyć, że improwizowanej broni dystansowej nie można użyć w reakcji na szarżę stój & strzelaj.

MAKSYMALNY ZASIĘG: 4”; SIŁA: użytkownika; ZASADY: broń miotana, lekki.
TRAFIENIA KRYTYCZNE: brak.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7649
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Śr May 16, 2012 04:47 PM
Reply with quote

Gracze NS:T dobrze znają zasadę Akumulatora, która pozwala wpływać na to, co dzieje się na polu bitwy. Jako, że zasada jest bardzo fajna, pozwoliłem sobie na jej wprowadzenie (jako zasady opcjonalnej) do Warheim Fantasy Skirmish. Chętnych zapraszam do testowania.

Gdyby państwo-draństwo miało jakieś uwagi, pomysły i komentarze, to zapraszam do pisania.


Quote::
Pieszczota Chaosu:
Skażone dotykiem Chaosu, skąpane we krwi niewinnych i strawione ogniem ruiny to istnie piekło na ziemi, pełne trujących wyziewów, walących się ścian i zdradzieckiego podłoża. W każdej chwili fragment budynku może zwalić się na dół, może eksplodować porzucona beczka z prochem lub pole widzenia przesłoni chmura gęstego dymu. Pieszczota Chaosu to opcjonalna zasada specjalna, która w odróżnieniu od zdarzeń losowych pozwala graczom w ograniczonym stopniu wpływać na zdarzenia na polu bitwy.

Punkty Pieszczoty Chaosu:
Bogowie Chaosu pożądają dusz śmiertelnych, lubują się w bólu, cierpieniu ale także w rozkoszy i ekstazie oraz zmienności i nieprzewidywalności. Za każdym razem, gdy w trakcie rozgrywania własnej tury służące w szeregach kompanii modele dokonają czynu, który spodoba się Mrocznym Bogom drużyna otrzymuje Punkt Pieszczoty Chaosu.

+1 za każdy atak zakończony zranieniem. Mroczne Potęgi lubią, gdy leje się krew, gdy dusze wyją z bólu. Za każdym razem, gdy należący do drużyny model wykona udany rzut na zranienie kompania otrzymuje +1 Punkt Pieszczoty Chaosu.

+1 za przeciwnika Wyłączonego z akcji!. Kompania otrzymuje +1 Punkt Pieszczoty Chaosu za każdego Wyłączonego z akcji! przeciwnika. To oznacza, że jeśli drużynnik jednym ciosem zrani i Wyłączy z akcji! wrogi model, to drużyna otrzymuje +2 Punkty Pieszczoty Chaosu.

+1 za zajęcie lokacji lub elementu terenu. Na polu bitwy znajdują się miejsca szczególne, to pozostałości z czasów przed Inwazją Chaosu lub obszary, które zrodziły się w wyniku działania Mrocznych Bogów. Za każdym razem, gdy należący do drużyny model po raz pierwszy w czasie rozgrywanej potyczki zajmie lokację lub element terenu kompania otrzymuje +1 Punkt Pieszczoty Chaosu.

+1 za znacznik kosztowności. Za każdym razem, gdy należący do drużyny model po raz pierwszy w czasie rozgrywanej potyczki podniesie dany znacznik kosztowności kompania otrzymuje +1 Punkt Pieszczoty Chaosu.

Efekty Pieszczoty Chaosu:
Gdy gracz dowodzący kompanią uzna, że zdobył już wystarczająco dużo Punktów Pieszczoty Chaosu, może wydać je według własnego uznania na użycie jednego lub kilku umieszczonych poniżej efektów. Efekt może zostać użyty w dowolnym momencie rozgrywanej przez gracza tury. Jest tylko jedno ograniczenie: punkty Pieszczoty Chaosu nie przechodzą na następną turę gracza. Albo gracz wykorzysta je wszystkie do końca własnej tury, albo przepadną i w następnej turze gracz zacznie zbierać je od nowa.

Podmuch:
Silny podmuch wiatru trzaska okiennicami i szarpie drzwiami. Wiatr ustaje równie gwałtownie jak się pojawił.

KOSZT: 1

Gracz, który użył tego efektu wybiera dowolne drzwi lub okno, które wedle uznania gracza zostaje zamknięte bądź otwarte. Drzwi zamykają tudzież otwierają się z hukiem, zaś okno przesłania okiennica lub fragment płótna albo wręcz przeciwnie, podmuch odsłania zamknięte do tej pory okno.


Tuman:
Gwałtowne podmuchy wiatru wzbijają w powietrze tumany kurzu i pyłu, który na kilka chwil przesłanie pole bitwy.

KOSZT: 1

Należy użyć 5” okrągłego wzornika, którego środek należy umieścić w dowolnym wybranym przez gracza miejscu. Wszystkie modele (wrogie i sprzymierzone), których podstawki są całkowicie przykryte wzornikiem, automatyczne odczuwają skutki efektu, te modele, których podstawki są częściowo przykryte, odczuwają efekt na 4+. Objęte działaniem efektu modele do początku następnej tury gracza traktowane są tak, jakby znajdowały się za lekka osłoną.

Uwaga, leci!:
W wyniku, gwałtownych lecz krótkotrwałych wstrząsów ładunek ze zgrzytem przesuwa się prowadzony kapryśną wolą Mrocznych Bogów.

KOSZT: 2

Gracz, który zdecydował się na użycie tego efektu może przesunąć dowolny, wybrany znacznik kosztowności o K6” w wybranych przez siebie kierunku. Znacznik kosztowności nie może zostać przesunięty w górę, a jedynie w bok lub w dół. Ponadto, znacznik kosztowności nie może zostać przesunięty przez przeszkodę.

Dałbym sobie ręką odciąć, że jej tu nie było…:
I choć niektórzy daliby sobie rękę odciąć, że jej tu nie było, to wygląda jakby stała tu od lat…

KOSZT: 2

Gracz, który użył tego efektu może umieścić w dowolnym miejscu pola bitwy drabinę o długości do 5”.

To się rusza!:
Konstrukcja nie jest tak stabilna jak się wydaje, a może to podłoże się rusza…

KOSZT: 2

Gracz, który zdecydował się na użycie tego efektu może przesunąć do K3” dowolny element terenu o wymiarach nie przekraczających 2 x 2 x 2 cale. Element terenu nie może zostać przesunięty w górę, a jedynie w bok lub w dół. Ponadto, element terenu nie może zostać przesunięty przez przeszkodę.

Chmura dymu:
Z głośnym sykiem ze szczeliny wydobywa się chmura dymu, która przesłanie pole bitwy gęstym oparem.

KOSZT: 3

Należy użyć 5” okrągłego wzornika, którego środek należy umieścić w dowolnym wybranym przez gracza miejscu. Wszystkie modele (wrogie i sprzymierzone), których podstawki są całkowicie przykryte wzornikiem, automatyczne odczuwają skutki efektu, te modele, których podstawki są częściowo przykryte, odczuwają efekt na 4+. Objęte działaniem efektu modele do początku następnej tury gracza mają ograniczoną widoczność do 1”. W głąb chmury dymu można zajrzeć jedynie na 1”. Zatem, jeżeli model znajduje się w chmurze dymu w odległości do 1” od jej skraju, można go zobaczyć, a i on sam widzi. Jeżeli znajduje się dalej niż 1” od skraju chmury dymu, to nie mogą go zobaczyć modele znajdujące się poza chmurą, ale jednocześnie i on nie może ich zobaczyć. Jeżeli zarówno model jak i jego cel znajdują się wewnątrz chmury dymu, to zasięg ich wzroku zostaje ograniczony do 1”.

Ups!:
Z głośnym hukiem i zgrzytem element terenu obraca się w pył i gruz.

KOSZT: 4

Gracz, który zdecydował się na użycie tego efektu może usunąć z pola bitwy dowolny element terenu o wymiarach nie przekraczających 3 x 3 x 3 cale.

Wybuch:
Ukryta w gruzach, zapomniana beczka z prochem eksploduje z głośnych hukiem. Odłamki gruzu zasypują pobliską okolicę.

KOSZT: 5

Należy użyć 3” okrągłego wzornika, którego środek należy umieścić w dowolnym wybranym przez gracza miejscu. Wszystkie modele (wrogie i sprzymierzone), których podstawki są całkowicie przykryte wzornikiem, automatyczne odczuwają skutki trafienia, natomiast te modele, których podstawki są częściowo przykryte, odczuwają skutki trafienie na 4+. Trafione modele zostają Oszołomione!.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1097
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Cz May 17, 2012 12:00 PM
Reply with quote

Ciekawe:D

kilka moich sugestii:

-wybuch , na początku może ograniczyłbym tylko do budynków .. chociaż zobaczymy jak to wyjdzie
-ciekaw jestem dymów
-przydałoby się coś do modyfikacji pogody Koszt 3 nowy rzut na pogodę, koszt 5 nowy rzut na pogodę plus możliwość zmodyfikowaniu rzutu kością o -/+ 2



Za niedługo potrzeba będzie oddzielnego PDFa: Warheim- zasady opcjonalne:D
pozdro;p


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7649
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Cz May 17, 2012 02:18 PM
Reply with quote

Doman wrote:
-przydałoby się coś do modyfikacji pogody Koszt 3 nowy rzut na pogodę, koszt 5 nowy rzut na pogodę plus możliwość zmodyfikowaniu rzutu kością o -/+ 2
Jeśli chodzi o pogodę, to modyfikacji z punktów PC nie wydaje mi się odpowiednia. Mysli Ale można to jeszcze przemyśleć.


Doman wrote:
Za niedługo potrzeba będzie oddzielnego PDFa: Warheim- zasady opcjonalne Very Happy
Nie jest tak źle Wink Na razie wypełniam wolne miejsca na stronach Smile


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7649
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Pn czerw 25, 2012 12:45 PM
Reply with quote

W ramach ujednolicania zasad poprawiłem zapis dotyczący umiejętności szybkościowej:

USKOK wrote:

Bohater wykorzystując tę zdolność może próbować uniknąć trafienia pociskami wystrzelonymi z broni dystansowej w fazie strzelania. Jeżeli model zostanie zraniony, a Ochrona Pancerza albo Ochrona Magiczna zawiodła, model wciąż może próbować uniknąć obrażeń. Należy rzucić K6 za każdą ranę zadaną bohaterowi. Wynik 5+ oznacza, że postaci udało się uniknąć ran. Podobnie jak w przypadku Ochrony Magicznej także rzut Uskoku nie podlega modyfikacjom wynikającym z SIŁY broni. Nawet jeśli trafienie znosi Ochronę Pancerza w całości, to modelowi przysługuje rzut Uskoku i ma prawo skorzystać z niego w zgodnie z podanymi zasadami.

Teraz działa tak samo jak UNIK.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7649
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Sb sierp 04, 2012 01:26 PM
Reply with quote

Zasada zbrojne ramię, której podlega Szczurogr klanu Skryre została wzbogacona o zapis:

Zbrojne ramię: wrote:
Należy jednak pamiętać, że oręż Skavenów to broń równie niebezpieczna dla wroga co nieprzewidywalna dla obsługującego ją strzelca. Jeżeli w wyniku NIEWYPAŁU! zbrojne ramię Szczurogra klanu Skryre zostanie zniszczone, a model przeżyje eksplozję, to w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce gracz zgodnie z zasadami podanymi w ROZDZIALE XIIII: EKWIPUNEK może zakupić i wyposażyć model Szczurogra klanu Skryre w Kulomiot, Miotacz Spaczognia, Moździerz Trującego Wichru lub Spaczmuszkiet.

Więcej TUTAJ.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7649
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Śr sierp 29, 2012 04:51 PM
Reply with quote

Quote::
Kucharska Księga (tylko dowódca):
Niziołki słyną z dwóch rzeczy: z niezwykłe lepkich dłoni i wyśmienitej kuchni. I o ile kradzieże nie przysparzają im zwolenników, to niemal nie sposób spotkać kogoś, kto odmówiłby zjedzenia posiłku przygotowanego przez niziołka.

Limit modeli kompanii, której DOWÓDCA posiada Kucharską Księgę zawierającą przepisy na najsmaczniejsze potrawy przygotowywane przez zamieszkujących Krainę Zgromadzenia kucharzy, zostaje zwiększony o +1.

UWAGI: Kucharska Księga jest niedostępna dla kompanii Skavenów, Jaszczuroludzi, Krasnoludów oraz Nieumarłych i Zielonoskórych.
CENA: 30+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 7.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7649
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Cz wrz 13, 2012 09:24 PM
Reply with quote

Lupenir!: wrote:
Lupenir to w dosłownych tłumaczeniu Duch Wilka, jest to stan bojowego szału z którego znani są czciciele Ulryka. Bohater w fazie rozpoczęcia tury, wyjąc niczym wilk, może wprowadzić się w Lupenir! Należy wykonać rzut K6. Wynik 1 oznacza, że bohater podlega zasadzie specjalnej GŁUPOTA; rezultat 2-3 oznacza, że bohater podlega zasadzie specjalnej NIENAWIŚĆ, zaś wynik 4-6 oznacza, że bohater podlega zasadzie specjalnej FURIA.
Niezależnie od wyniku rzutu, efekty Lupeniru! utrzymują się do początku następnej tury bohatera. Ponadto, należy pamiętać, że umiejętność specjalna nie ma zastosowania w przypadku, gdy bohater jest Oszołomiony!, został Powalony na ziemię! lub Ucieka!.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7649
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Wt wrz 25, 2012 10:46 AM
Reply with quote

Prace nad kolejną edycją podręcznika trwają. Dodałem do każdej jednostki paragraf, w którym podany jest rozmiar podstawki, na jakiej należy wystawić modeli. Wygląda to mniej więcej tak jak na obrazku poniżej.

Dokonałem też zmiany czysto kosmetycznej:
Quote::
Nieumarły zastęp z Nehekhary:
- Zmiana nazwy Nomada na Nieumarłego Nomada, ta by się odróżniał do Nomada z Kisleva.


Wprowadziłem też poważniejsze, zwiększając limit z dwóch jednostek do trzech:
Quote::
Jaszczuroludzie z Lustrii:
JEŹDŹCY ZIMNOKRWISTYCH lub JEŹDŹCY TERRADONÓW: Wódz Skinków może dowodzić trzema Jeźdźcami Zimnokrwistych lub trzema Jeźdźcami Terradonów.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7649
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.14
Posted: Śr paźdź 17, 2012 08:34 AM
Reply with quote

Ponieważ:

Utrata obsługi: wrote:

[...]Niektóre z machin wojennych, jak choćby balisty wytwarzane przez Elfy, są znacznie mniejsze i prostsze w obsłudze niż inne, które są wielkie i powolne. Jeżeli obsługa machiny wojennej składa się na początku gry z dwóch modeli (zgodnie z informacjami podanymi w odpowiednim opisie Machin Wojennych), to machiny takie mogą być obsługiwane przez jednego członka obsługi. Jeżeli nawet pierwszy z nich zginie, drugi może poradzić sobie z obsługą machiny, nie zmniejszając częstotliwości jej wystrzałów.

To:
Drużyna obsługi: (balisty powtarzalnej) wrote:
Aby działać w pełni efektywnie, balista powtarzalna wymaga obsługi złożonej z jednego modelu stronnika dowodzonego przez Strażnika Morskiego z Lothern (zobacz ROZDZIAŁ XIIII: EKWIPUNEK).


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do Mitterherbst. 5 quidamcorvus 376 Re: Errata do Mitterhe...
 Wt grud 05, 2017 02:58 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do 2k6
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
32 quidamcorvus 3288 Errata do 2k6
 Śr May 03, 2017 06:11 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do 0.75
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
24 quidamcorvus 6425 Errata do 0.75
 Wt grud 29, 2015 06:12 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do wersji 0.5 11 quidamcorvus 3045 Errata do wersji 0.5
 Cz lip 17, 2014 03:49 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do wersji 0.15
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
18 quidamcorvus 6867 Re: Errata do wersji 0...
 Pt grud 13, 2013 04:52 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Starless
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 410

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 23
_BBOT: 1
Razem: 24
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Powiadom znajomych
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Yahoo > Moje konto

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 162
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy