Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › [warsztat] jednostki dodatkowe
[warsztat] jednostki dodatkowe
Sala natchnionych, mniej i bardziej...
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 441
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Sb marca 26, 2011 07:49 PM
Reply with quote

Brakuje mi jeszcze plucia:
Atak zasięgowy 2" (złośliwe gobliny nawet 3") ale w walce wręcz też można użyć. Jak trafisz, przeciwnik rzuca na Inicjatywę. Jak się nie uda to jest oślepiony i ma -1 do trafienia do czasu fazy rekonwalescencji Wink

Więcej zasad nie pociąga za sobą więcej realizmu (a już na pewno nie tych gdzie trzeba rzucać kilka razy kostką, bo to był mój główny wąt do walkirii). Jak zauważył QC idziesz w stronę uerpegowienia gry. Jeśli lubisz tak grać, to Twoja wola, ale zaróno Mordka jak i Warheim to skirmishe i uproszczenie zasad być musi. Generalnie to jeśli mamy rozpatrywać takie przypadki, jak trzymanie drzwi etc. to nie robiłbym z tego zasad, tylko dyskutował z przeciwnikiem w trakcie walki. Jeśli obaj zgadzamy się na takie odgrywanie (sam grałem wiele lat w erpegi bez ani jednego rzutu kostką) to fajnie, ale większa część graczy widzi w tym tylko bezsensowną ilość zasad.


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Sb marca 26, 2011 07:52 PM
Reply with quote

Quote::
Ciekawy pomysł. Tylko doprecyzuj. Drabina traktowana jest jako przeszkoda dla kogo? Wchodzącego? Czyli model stojący na piętrze traktowany jest tak, jakby bronił przeszkody?
Jakby bronił przeszkody.
Quote::
Potyczki w Warheim rozgrywają się na północy Imperium, na terenach spustoszonych przez Hordy Chaosu - choćby dlatego dostępne są magiczne przedmioty które wymieniłeś.
Nie któreś łapią się pod to, ale inne są zbyt rzadkie dla mnie żeby wogóle była szansa że jakiś kupiec to ma.

Quote::
Nie myl tury z RPG z turą ze skirmisha Wink Jak już pisałem wcześniej, dla mnie jest to droga w stronę RPG. A dla mnie skirmish ma być stosunkowo prosty inaczej lepiej zagrać w WFRP z użyciem figurek.
tutaj bardziej padł pomysł przez fluff bo na murach niektórych miast Forsekeni nadal wiszą na murach i żeby na wysokie budynki dało się wejść z inne strony bo taki mój defens zabarykadował się w ratuszu Miejskim 4 piętra i zombiaki an długości broniły schodów a herosi kosili z góry tą kolejkę.

Quote::
Więcej zasad nie pociąga za sobą więcej realizmu (a już na pewno nie tych gdzie trzeba rzucać kilka razy kostką, bo to był mój główny wąt do walkirii).
te zasady walkirii nie są dla realizmu a do utrudnienia gry z nią w końcu ma nawet parametry i broń + lot


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"

Last edited by Malakid on Sb marca 26, 2011 07:55 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Pn marca 27, 2011 01:11 AM
Reply with quote

Zgadzam się z Kadzikiem.

Malakid wrote:
Nie któreś łapią się pod to, ale inne są zbyt rzadkie dla mnie żeby wogóle była szansa że jakiś kupiec to ma.
Idąc twoim tokiem rozumowania, czyli fabularyzując:
Gildia Kupców to potężna i bezwzględna organizacja przestępcza, która handluje z każdym, kto ma kasę - nawet ze zwierzoludźmi i ożywieńcami - więc czemu mieliby nie posiadać takich przedmiotów?


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Pn marca 27, 2011 06:37 AM
Reply with quote

bo: np: Pierścień Von Cesteinów jest tylko jeden i ma go Vald?
Przedmioty DE a fluff nawet umieszczony w warheimie0.o są niby niezbadane dla ludzi a tu widzę że gildia kupcow przemierzyła wzdłuż i w szerz całe Naggarond.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Pn marca 27, 2011 07:58 AM
Reply with quote

Moim zdaniem również dostępność przedmiotów magicznych trochę razi, to nie jest zwyczajowy drugoedycyjny wfrp, który prowadzam czasami,
ale czy odjechanie od konwencji fluffowej nie jest po prostu....fajne? Smile

To jest skirmish i można sobie pozwolić na trochę humoru i rozluźnienia, same figurki często są robione(pozy, malowanie) pół-żartem pół-serio.
Ale to że mam magiczny sztandar, czy pierścień nie przeszkadza mi wczuć się w rolę von Carsteina czy spaczinżyniera prowadzącego swoje zastępy.

Magiczne przedmioty są tez dodatkowa opcją taktyczną, więc po co czynić grę bardziej ubogą, albo pełną przedmiotów, których uzyje się po nastej(jak dobrze pójdzie) bitwie? Ich rola jest tutaj wybitnie użytkowa.

Jeszcze chciałbym poruszyć wątek wyważenia wszystkich band.
Po co?
Nie czuję jakiejś ogromnej potrzeby, żeby w mojej bandzie była kontra lub ekwiwalent każdej przydatnej umiejętnosci wroga. To, że Chaos jest silny mi w zupełności odpowiada. TO dopiero jest fluffowe Smile

Dość wnikliwie przeczytałem wszystkie bandy z podręcznika i sądzę, że dysproporcje nie są duże, moim zdaniem najważniejsze, żeby banda miała swój 'charakterek' wymuszała pewien styl gry i odróżniała się na tle innych (najlepiej to wg mnie na wampirach widać).

Chociaż zawsze znajdzie się conieco do poprawy i na szczęście wszystko jest na biężąco dodawane Very Happy


_________________
Invest in Malden

Last edited by Bysior on Pn marca 27, 2011 08:01 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Pn marca 27, 2011 08:20 AM
Reply with quote

Ja nikomu nie każe grać tak jak my gramy.

Ja jak bym chciał zagrać dla śmiechu zagał bym w planszowego WoWa ::P t grach strategicznych zwykle chcę trochę pomyśleć i się pobawić myśleniem.
Chaos jest silny, ale wampy tez flufowo powinny być silne ;p a są ukrucone przeciwieństwie do choasu.

Poruszam to w końcu w tym dziale "home rules" domowe zasady czyli pisze co zmieniam u siebie.... więc nie wiem skąd ta nagonka.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Pn marca 27, 2011 08:36 AM
Reply with quote

Malakid wrote:
Poruszam to w końcu w tym dziale "home rules" domowe zasady czyli pisze co zmieniam u siebie.... więc nie wiem skąd ta nagonka.
"Oj, tam... Oj, tam..." Wink Jaka nagonka? Każdy tutaj prezentuje swoje podejście do gier i udziela ci swoich propozycji. A wy gracie inaczej (co nie znaczy, że jeśli - najważniejsze jest, żeby dobrze się bawić), więc nie oczekuje powszechnego przyklasku Wink Ale nikt też nie robi nagonki Smile


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 441
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Pn marca 27, 2011 08:36 AM
Reply with quote

Malakid wrote:
Poruszam to w końcu w tym dziale "home rules" domowe zasady czyli pisze co zmieniam u siebie.... więc nie wiem skąd ta nagonka.

Jakbym na forum kucharskim zapodał przykład Beara Gryllsa i podsunął pomysł zrobienia pysznego dania z padliny zebry, to też jakaś forma "nagonki" się zrobiła Wink

Wygląda na to, że wszyscy poza Tobą nie widzą większego sensu w "urealnianiu" rozgrywki.

A pierścień VC (przynajmniej według fluffu poprzedniego booka) został podharcerzony przez imperialnego rzezimieszka. A Vlad to nie żyje na pewno od jakichś 300 lat Razz


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Pn marca 27, 2011 08:43 AM
Reply with quote

Kadzik wrote:
A pierścień VC (przynajmniej według fluffu poprzedniego booka) został podharcerzony przez imperialnego rzezimieszka. A Vlad to nie żyje na pewno od jakichś 300 lat Razz


Quote::
Zimą AS2051 roku armia Sylvanii obległa Altdorf, stolicę Reiklandu. Wokół miasta wykopano rów i otoczono go ostrokołem. Do rowu skierowano nurt Reiku, tworząc fosę z szybko płynącą wodą. Środki ostrożności podjęte przez obrońców nie zadziałały i nie powstrzymały Sylvańczyków nawet na chwilę. Wielkie machiny oblężnicze zbudowane z ludzkich kości parły naprzód poruszane mocą Mrocznej Magii, a skrzydlaci padlinożercy chciwie przemierzali niebo. Vlad tradycyjnie przedstawił obrońcom swoje ultimatum – otwórzcie bramy i służcie mi za życia, albo walczcie i służcie mi po śmierci. Ludwig Reiklandzki, pretendent do tronu Imperium, skłonny był się poddać, lecz Wielki Teogonista Wilhelm III przekonał go, by tego nie robił. Wilhelm skrył się w krużgankach Wielkiej Świątyni Sigmara i po trzech dniach modlitw ogłosił, że Sigmar odkrył przed nim sposób na ocalenie. Wyjawił mu źródło nieśmiertelności von Carsteina.
Tegoż dnia Wilhelm posłał do obozu Wampirów swego szpiega. Był to Felix Mann, największy złodziej swoich czasów. Wielki Teogonista zaoferował mu darowanie wszystkich win w zamian za wykradzenie pierścienia von Carsteina. Mann zakradł się do serca obozu Sylvańczyków i z duszą na ramieniu wszedł do wielkich czarnych pawilonów z jedwabiu, gdzie arystokraci Nieumarłych spoczywali w otwartych trumnach. Byli tak pewni siebie, że nie wystawili żadnych straży. Mann ściągnął pierścień z palca Carsteina i uciekł, lecz nie do Altdorfu. Nikt nie wie, co się stało z nim i Pierścieniem Carsteinów. Kiedy Vlad się przebudził, wpadł we wściekłość i nakazał natychmiastowy atak na miasto. Prowadzona płonącą od gniewu wolą Hrabiego Wampira armia Nieumarłych ruszyła na miasto. Wielkie, kościane machiny oblężnicze podprowadzono pod mury. Na blankach zbrojni starli się ze Szkieletami. Bohaterowie Imperium, wyposażeni w magiczną broń pochodzącą z miejskiego skarbca, zabijali wampirzą arystokrację bądź też padali pod jej ciosami. W samym sercu walki, która objęła całe miasto, Wielki Teogonista starł się z Hrabią Wampirem. Po całej godzinie starcia, w której święty młot zmagał się z mocą magicznego ostrza, Vlad jął brać górę. Czując, że koniec jest bliski, Wilhelm zaatakował na oślep i chwytając Vlada, rzucił się z murów. Złączeni ze sobą wrogowie spadli w otchłań śmierci. Pierwszy na zaostrzony ostrokół nadział się Vlad, a Wilhelm wylądował na nim, wbijając Hrabiego jeszcze głębiej na pal. Vlad wydał z siebie potworny skowyt – pozbawiony ochrony magicznego pierścienia został ostatecznie unicestwiony. Po śmierci Hrabiego Vlada siły Sylvanii przerwały oblężenie i wycofały się. Zginęła z górą połowa Wampirów, lecz straty po stronie obrońców Altdorfu były tak duże, że o pościgu nie mogło być mowy. Ostatnią ofiarą Bitwy o Altdorf była Izabella von Carstein. W obliczuwieczności bez męża u boku rzuciła się na pal i obróciła w proch na oczach kandydata na Imperatora i jego przybocznych.
Ludwig gotów był ruszyć do Sylvanii i rozprawić się ze złem raz na zawsze, lecz pozostali pretendenci do Imperialnego tronu połączyli siły i zwrócili się przeciwko niemu, obawiając się, że zyskana przez Ludwiga nowa popularność otworzy przed nim drogę do tronu. Ów zbieg okoliczności umożliwił złowieszczym panom Sylvanii odzyskanie sił.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Pn marca 27, 2011 08:51 AM
Reply with quote

Malakid wrote:
Ja nikomu nie każe grać tak jak my gramy.
[...]
Poruszam to w końcu w tym dziale "home rules" domowe zasady czyli pisze co zmieniam u siebie.... więc nie wiem skąd ta nagonka.
Najważniejsze, to grać tak, żeby mieć z tego jak najwięcej zabawy Smile I jeśli potrzebne wam są do tego zmiany, to zmieniajcie Smile Właśnie w ten sposób powstał Warheim.
Ale z jednej strony nie możesz oczekiwać, że wszyscy będą przyklaskiwać twoim propozycjom - szczególnie, że odbiegają one dość znacznie od "ogólnej" konwencji. Z drugiej zaś, warto mimo wszystko, być wrzucał swoje pomysły do tego działu, bo nawet jeśli 1* na 10 zostanie wykorzystany to już coś. Poza tym czasem warto też posłuchać marudzenia starych graczy (bo choć sami są często równie chętni do innowacji i chłonni jak krzemień**) to często też coś mniej lub bardziej mądrego napiszą Smile

*Jak z tym bronieniem schodów/drabiny jako przeszkody.
**I z jakiś niepojętych dla mnie względów nie chcą przyjąć Warheim jako jedynego słusznego systemu Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Pn marca 27, 2011 09:29 AM
Reply with quote

Tutaj tez chciałbym się posypać popiołem jeśli zabrzmiałem nagonkowo.
Swobodna dyskusja podstawą Warheima! :]


_________________
Invest in Malden

Last edited by Bysior on Pn marca 27, 2011 09:29 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Pn marca 27, 2011 10:45 AM
Reply with quote

czyli wystarczy podmienić nazwy przedmiotów Cool
i nie ma problemu Very Happy Gwizdze
ale po co?


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*

Last edited by Doman on Pn marca 27, 2011 10:48 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Pn marca 27, 2011 11:38 AM
Reply with quote

Co do magicznych przedmiotów to zbanowaliśmy w ten sposób właśnie te przedmioty które znamy z WFB które występują w AB te z głównego podręcznika zostawiliśmy zabraniając tylko przekupstwa do oporu (do max +3).

Code::
Brakuje mi Fajnej amunicji choć w Wfb tez chyba nie ma  :P tzn. Są płonące strzały, a nie ma Zaklętych :( 
Zaklęta Strzała +1S Kołczan starczy na 1 bitwę :P 
choć na razie tego nie wprowadzamy bo i tak dużo zmieniliśmy.

A co do zarzutów że robimy z tego RPGa to trochę prawdy jest bo stwierdziliśmy iż bezmyślne turlanie jest nudne. nawet opowiadamy co robimy by wczuć się w pole bitwy.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Pn marca 27, 2011 02:00 PM
Reply with quote

Ja tez opowiadam jak mamy trochę więcej czasu ;]


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Pn lip 11, 2011 01:11 PM
Reply with quote

Sytuacja jest następująca.
Kolega gra high elfami, nie ma figurki white liona, ale ma phoenix guarda.
Nie chcemy proxować jednostek, nie ma też opcji, zeby white lion był.

Pytanie do was: w jaki sposób wprowadzic phoenix guarda jako bohatera?
Chodzi mi tylko o zasady.

www.games-workshop.com...rod900164a

Uważam, że statystki i ekwipunek są okej, to ze wywołuje strach też, ale największą dyskusją jest ward save +4.
Żadna jednostka w warheim go nie posiada. Proponujecie, żeby go wyrzucić, ew osłabić?


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4 5
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 19996 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 58288 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5616 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 78703 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Drużyny
[ Go to pageGo to page: 1 ... 31, 32, 33 ]
485 quidamcorvus 322786 Re: [Warsztat] Drużyn...
 Wt May 14, 2019 05:31 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 26
_BBOT: 0
Razem: 26
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Kontakt
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy