Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 11 12 13 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb marca 26, 2011 08:47 PM
Reply with quote

Czy planowany jest Czarodziej jako Najemne Ostrze?


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8478
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb marca 26, 2011 08:57 PM
Reply with quote

Bysior wrote:
Czy planowany jest Czarodziej jako Najemne Ostrze?
Nie. Kompanie mogą rekrutować Magów/Kapłanów jako bohaterów.
Choć jest na przykład elfi minstrel, który posługuje się magią.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Izwor
Przebudzony
Przebudzony

Izwor

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 248
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb marca 26, 2011 11:12 PM
Reply with quote

Znalazłem w sieci kilka nieoficjalnych AB do Warhammera, może dla tych co jeszcze nie mieli okazji się z nimi zapoznać, okaże się to przydatne i na pewno pobudzi do tworzenia nowych, nie dostępnych na razie band.
http://battlereporter.freeforums.org/warhammer-army-books-fan-made-unofficial-f88.html


Last edited by Izwor on Sb marca 26, 2011 11:13 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile AIM Address
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn marca 27, 2011 09:35 AM
Reply with quote

Czy przedmot magiczny Topór Krella(str 434) zadaje obrażenia na 2+ modelowi oszołomionemu?


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8478
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn marca 27, 2011 09:46 AM
Reply with quote

Bysior wrote:
Czy przedmot magiczny Topór Krella(str 434) zadaje obrażenia na 2+ modelowi oszołomionemu?
Tak. Oszołomiony model w fazie magii dzierżącego topór musi wykonać rzut, na 2+ otrzymuje obrażenia.
Należy tylko pamiętać, że jeśli model straci 1 pkt Żw nie zostaje automatycznie Wyłączony z akcji!. Należy wykonać rzut na Tabelę Efekt Zranienia.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Slayer
Nieświadomy
Nieświadomy

Slayer

Offline

Joined: marca 25, 2011
Posts: 15
Location: Warszawa

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn marca 27, 2011 10:21 AM
Reply with quote

Mam kilka pytań po ostatnich potyczkach i następujących po nich rozmowach:

1. Gdy oręż w lewej ręce posiada cechę wyważony, postać ma dwa ataki bez kar do WW, ale przy ataku z drugiej ręki przeciwnik ma +1 do Wt. Dotyczy to także Saearatha?

2. Pytanie w sumie wynikające z poprzedniego. Pogromca trolli walczący dwoma toporami krasnoludzkimi uderza z drugiej ręki z większą siłą w związku ze wzrostem Wt przeciwnika?

3. I jeszcze jedno pytanie o pogromcę. Czy w przypadku awansu na bohatera mogę wybrać dla pogromcu umiejętność fechmistrz i czy w takim razie będzie mógł on walczyć bronią inną niż wypisane w ekwipunku pogromców? Czy umiejętność ta traci sens w ich przypadku?

4. Na jednym przedmiocie mogę wykuć 3 runy. Mogę w takim razie wykuć dwie zwykłe i mistrzowską jeśli mistrzowska będzie kuta jako ostatnia?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8478
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn marca 27, 2011 10:37 AM
Reply with quote

Slayer wrote:
1. Gdy oręż w lewej ręce posiada cechę wyważony, postać ma dwa ataki bez kar do WW, ale przy ataku z drugiej ręki przeciwnik ma +1 do Wt. Dotyczy to także Saearatha?
Nie. W przypadku oręża 'wyważonego' zarówno modyfikator do WW atakującego jak i do WT broniącego się nie ma zastosowania.
Errata była na poprzednim forum, poniżej przypominam:
Quote::
Wyważony:
Tego rodzaju oręż jest doskonale wyważony i może być trzymany w drugiej ręce jako pomoc w walce. Jeśli broń trzymana w drugiej ręce jest wyważona, model nie otrzymuje modyfikator -1 do testu trafienia związanego z używaniem broni w słabszej ręce, ponadto wartość współczynnika WT trafionego przeciwnika na potrzeby testów zranienia nie zostaje zwiększona o +1.

Slayer wrote:
2. Pytanie w sumie wynikające z poprzedniego. Pogromca trolli walczący dwoma toporami krasnoludzkimi uderza z drugiej ręki z większą siłą w związku ze wzrostem Wt przeciwnika?
Tak, maksymalnie z S6+modyfikator z broni.

Slayer wrote:
3. I jeszcze jedno pytanie o pogromcę. Czy w przypadku awansu na bohatera mogę wybrać dla pogromcu umiejętność fechmistrz i czy w takim razie będzie mógł on walczyć bronią inną niż wypisane w ekwipunku pogromców? Czy umiejętność ta traci sens w ich przypadku?
Tak. Pogromca z umiejętnością Fechmistrz może używać dowolnej broni do walki wręcz.

Slayer wrote:
4. Na jednym przedmiocie mogę wykuć 3 runy. Mogę w takim razie wykuć dwie zwykłe i mistrzowską jeśli mistrzowska będzie kuta jako ostatnia?
Nie.
Quote::
Zasada szacunku:
Runy mistrzowskie są zbyt potężne, by można je było łączyć z innymi, co więcej, żadna z Run Mistrzowskich nie może występować w drużynie więcej niż jeden raz. Z tego powodu, jeśli na przedmiocie wykuto runę mistrzowską, nie można już dodać żadnej innej. KOWALE RUN nazywają je zazdrosnymi runami.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
sirwit713
Śniący
Śniący

sirwit713

Offline

Joined: marca 15, 2011
Posts: 33

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn marca 27, 2011 12:14 PM
Reply with quote

Lupenir!:
Lupenir to w dosłownych tłumaczeniu Duch Wilka, jest to stan bojowego szału z którego znani są czciciele Ulryka. Bohater na w fazie rozpoczęcia tury, wyjąc niczym wilk, może wprowadzić się w Lupenir! Model podlega zasadzie specjalnej FURIA oraz NIENAWIŚĆ.

Jak długo to trwa? I czy można wprowadzić się w lupenir w fazie rozpoczęcia przeciwnika?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8478
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn marca 27, 2011 12:24 PM
Reply with quote

sirwit713 wrote:
Jak długo to trwa?
Bohater po wprowadzeniu się w Lupenir do końca potyczki podlega zasadom specjalnym Furia* i Nienawiść.

*Modele podlegające zasadzie specjalnej FURIA, które zostały Oszołomione! lub Powalone na ziemię! tracą zapał a ich krew 'stygnie'. Modele takie do końca potyczki przestają podlegać zasadzie specjalnej FURIA.

sirwit713 wrote:
I czy można wprowadzić się w lupenir w fazie rozpoczęcia przeciwnika?
Nie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Slayer
Nieświadomy
Nieświadomy

Slayer

Offline

Joined: marca 25, 2011
Posts: 15
Location: Warszawa

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn marca 28, 2011 07:54 AM
Reply with quote

I znowu naszły mnie wątpliwości:

1. Na jednym przedmiocie Mistrz Inżynier może zamontować jeden mechanizm? Czy jest możliwość zamontowania mechanizmu na przedmiocie, który posiada już inny mechanizm?

2. Czy postacie ze zdolnością, dzieki której automatycznie zdają testy oparte na CP są automatycznie odporne na: działanie trucizn takich jak na przykład Jad Mantikory, problem głodu narkotykowego. I czy dotyczy to także testów CP koniecznych przy uzywaniu np. kart tarota?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8478
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn marca 28, 2011 08:12 AM
Reply with quote

Slayer wrote:
1. Na jednym przedmiocie Mistrz Inżynier może zamontować jeden mechanizm? Czy jest możliwość zamontowania mechanizmu na przedmiocie, który posiada już inny mechanizm?
Nie, na na jednym przedmiocie może być zamontowany tylko jeden mechanizm. Podobnie jak ma to miejsce z Mistrzowską Runą.

Slayer wrote:
2. Czy postacie ze zdolnością, dzieki której automatycznie zdają testy oparte na CP są automatycznie odporne na: działanie trucizn takich jak na przykład Jad Mantikory, problem głodu narkotykowego. I czy dotyczy to także testów CP koniecznych przy uzywaniu np. kart tarota?
Tak. Takie modele...
Quote::
...automatycznie zdają wszystkie testy oparte na współczynniku CECHY PRZYWÓDCZE.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt kwiet 01, 2011 11:29 AM
Reply with quote

Jakie jest uzasadnienie, że Ungory, a nie Gory mogą nosić sztandar? W końcu chorazy to 'najlepszy i najdzielniejszy' Razz

Piętna wykupuje się jak umiejętności?

Czy zwierzoludx posiadający Piętno Chaosu Niepodzielnego i umiejętność Pierwotna furia kiedy szarżuje ma prawo przerzucić trafienia ze względu na nienawisc, a po zdaniu testu CP może przerzucić jeszcze raz?

Czy chorąży dodajacy CP przywódcy podwyższa CP d rout testu o 1 również?


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8478
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt kwiet 01, 2011 11:43 AM
Reply with quote

Bysior wrote:
Jakie jest uzasadnienie, że Ungory, a nie Gory mogą nosić sztandar? W końcu chorazy to 'najlepszy i najdzielniejszy' Razz
No i nosi 'najlepszy i najdzielniejszy' Ungor, Gory mają ważniejsze rzeczy do roboty, na przykład mordowanie i palenie Wink
W Warheim chorąży/sygnalista wywodzi się zwykle z pośród tych stronników, którzy nie mają ograniczenia limitu modeli i są najtańsi.

Bysior wrote:
Piętna wykupuje się jak umiejętności?
Tak.

Bysior wrote:
Czy zwierzoludx posiadający Piętno Chaosu Niepodzielnego i umiejętność Pierwotna furia kiedy szarżuje ma prawo przerzucić trafienia ze względu na nienawisc, a po zdaniu testu CP może przerzucić jeszcze raz?
Nie. Przerzut można wykonać tylko raz.

Bysior wrote:
Czy chorąży dodajacy CP przywódcy podwyższa CP d rout testu o 1 również?
Tak, ale...
Quote::
Należy jednak pamiętać, że w WARHEIM - FANTASY SKIRMISH wyrzucenie 11-12 w teście CP zawsze oznacza niepowodzenie, niezależnie od modyfikatorów do rzutu, czy wartości współczynnika CP.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..

Last edited by quidamcorvus on Pt kwiet 01, 2011 11:43 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb kwiet 02, 2011 10:00 AM
Reply with quote

Już zadałem podobne pytanie, ale odpowiedź którą zapamiętałem, nie jest odpowiedzią, którą udziela podręcznik Wink

Zapamiętałem, że przy szarży "uderza pierwszy" jest ważniejszy niż pozostałe uderza pierwszy. Tzn. model szarżujący, dajmy na to wojownik z reiklandu na włócznika z midenheimu, nie musi wykonywać spornego testu na inicjatywę podczas szarży.

Tak jest czy się mylę?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8478
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb kwiet 02, 2011 10:05 AM
Reply with quote

Gabriel_Daco wrote:
Zapamiętałem, że przy szarży "uderza pierwszy" jest ważniejszy niż pozostałe uderza pierwszy. Tzn. model szarżujący, dajmy na to wojownik z reiklandu na włócznika z midenheimu, nie musi wykonywać spornego testu na inicjatywę podczas szarży.
Źle zapamiętałeś Wink
Zasada "uderza jako pierwszy" nie kumuluje się. W w/w przypadku działa się według Inicjatywy - jeśli ta jest taka sama rozstrzyga rzut kostką.

A tak przy okazji: zasada "uderza jako pierwszy" jest nadrzędna wobec "uderza ostatni" - gdy model podlega tym dwóm zasadom na raz - na przykład władający 'bronią wielką' model szarżuje.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 11 12 13 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 6, 7, 8 ]
106 quidamcorvus 6659 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn May 06, 2019 07:43 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2820 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 33068 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 126331 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 177517 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: bor667
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 451

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 15
_BBOT: 0
Razem: 15
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 168
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy