Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy




























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Taktyki & Strategie [Warheim FS] › Wampiry
Wampiry
Czyli co zrobić, żeby zarobić i się nie narobić.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 7 8
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7229
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Śr marca 23, 2011 07:19 PM
Reply with quote

Doman wrote:
Pytanko techniczne
Co to za spoiler shit-> trzeba to ciągle klikać żeby się wyświetliło?
Taka opcja której używa Malakid pisząc posty.

Findar wrote:
albo ghast, może zaczynać z większym WW, wtedy się wyróżnai i nie jest przegięty na początek
Wyróżnia się zasadami specjalnymi.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Sb marca 26, 2011 02:29 PM
Reply with quote

Jestem po testowej bitwie VC vs HE

Bandy:
Wampiry
SPOILER! Click here to read.

Elfy Wysokiego Rodu:

SPOILER! Click here to read.

Scenariusz: "Pod Łysym Zbójem"
Znaczników było 5

Bitwa była mi nie na rękę zważywszy że posiadali tyle łuków (długich) a ich mag miał bustujący czar tych że broni.

Obrałem taktyke "ty się bij a ja polecę po kij"
prosta taktyka polegająca na wystawieniu 3 zombiaków centralnie przed resztę pandy ghule wysłałem wraz z Gwardzistą bocznymi traktami.
Zaczynałem ja (trudno się dziwić jak miałem +2 do rzutu).
Nic nie zdołałem zdziałać w swojej turze a mało brakowało by wampir oberwał miscasta.
Za to tura He była o wiele efektywniejsza nie dośc że zdjęli mi 1 zombiaka a dwa leżały to przewrócili Sare.
W kolejnej turze postanowiłem się nie cackać i szybkim krokiem zbliżyłem się do Elfów. czar wyszedł i zdjąłem Białego Lwa. (aż miło było ranić na 3+ zwykle wszystko przeciw czemu gram ma T4)
Tura elfów Zdarzenie Losowe Muchy Very Happy 2 tury.
gdyby nie zbroja Gwardzisty bym był o niego uboższy, czar elfów wszedł i znowu obstawę wampira poprzewracało. Mistrz miecza tym czasem dostawił się odpowiednio tak by przechwycić szarżę a mój wampir go nie widział, więc objąłem taktykę Bunkrowania się (zaszyłem się w domku) z Zombiakiem przed drzwiami a wampirem w oknie czar z dispellowany ;( Ale elizabeth zdjęła łucznika.

------ Nie będę zanudzał, Gdy doszło do walki Było po elfach. Mistrz miecza zdjął jednego ghula po czym gwardzista przyszedł i zamiótł.

straty:
wampiry: Gwardzista, ghul, 2x Zombie
He: 2x łucznik, biały lew, Mistrz Miecza, 2x wojownik cienia Razz i uciekły.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1097
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Sb marca 26, 2011 02:37 PM
Reply with quote

dziwna rozpa tych HE, nie wykorzystali swojego potencjału jaki mieli na VC Very Happy Niech może gracz HE poczyta podręcznik Mysli


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Sb marca 26, 2011 02:39 PM
Reply with quote

Mój brat nimi grał, zwykle Gra WE w batllu a tu zwierzoludżmi Razz


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1097
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Sb marca 26, 2011 02:43 PM
Reply with quote

w sumie jak na kampanijny roster takie sobie to jest
a jeśli ta rozpiska HE na jedną potyczkę z VC to strasznie słaba Very Happy
Wystarczyło oprzeć się na swojej I Cool


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Sb marca 26, 2011 02:55 PM
Reply with quote

niby jak oprzeć się na Inicjatywie?


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1097
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Sb marca 26, 2011 03:23 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
niby jak oprzeć się na Inicjatywie?


Na szybko to tak:

Szlachcic +włócznia
Mag + łuk
Lew
Swordmaster

3 x Shadow
3 x Włócznik

Kluczem są włócznie ich ich zasady Very Happy
Wysoka I i włócznia, uderzasz nawet nie szarżując jako pierwszy.
I pomaga tęż w zajęciu dogodnych pozycji dla strzelaczy, do tego biorąc pod uwagę zasady zasadzka i zwiadowca, można bezkarnie ostrzeliwać Cool
Łuk na magu= dodatkowy strzał na turę= eco wersja łucznika, nie zawsze trzeba czarować Cool
W sumie jest to rozpiska Combatowo-naporowa Very Happy
Shadow mogą mieć jakieś śmieci do walki np. po toporze


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Sb marca 26, 2011 05:54 PM
Reply with quote

od tego testowanego rożni się włócznią, i łukiem na Magu zamiast na szlachcicu+łucznikiem.
Łuki miały u mnie ten problem że zombiaki wstawały, a włócznia by tu nie zrobiłą róznicy bo szlachcic w tej bitwie szarżował.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Slayer
Nieświadomy
Nieświadomy

Slayer

Offline

Joined: marca 25, 2011
Posts: 15
Location: Warszawa

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn marca 27, 2011 12:48 AM
Reply with quote

Doman wrote:
Malakid wrote:
niby jak oprzeć się na Inicjatywie?


Na szybko to tak:

Szlachcic +włócznia
Mag + łuk
Lew
Swordmaster

3 x Shadow
3 x Włócznik


Łuk na magu= dodatkowy strzał na turę= eco wersja łucznika, nie zawsze trzeba czarować Cool

Wydaje mi się, że mag HE nie może mieć łuku. Problemem właśnie jest początkowe szkolenie maga. W bój posłać ryzykowne, a z dystansowych może mieć tylko noże do rzucania. Dodatkowo żadne z początkowych 5 zaklęć magii HE nie zadaje obrażeń. Pozostaje taktyka włóczni i poleganie na inicjatywie. Przynajmniej na początku.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7229
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn marca 27, 2011 12:52 AM
Reply with quote

Slayer wrote:
Wydaje mi się, że mag HE nie może mieć łuku.
Masz rację, Mag Wysokich Elfów nie może używać łuków.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1097
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn marca 27, 2011 10:43 AM
Reply with quote

no to włócznie, a łuk na szlachcica Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Pn marca 27, 2011 11:19 AM
Reply with quote

technika włóczni w waszym mniemaniu tez na moim wampirze się nadaje Smile bo mam 8Inicjatywy Very Happy ale ja jednak wole poczciwego starego dwuraka Very Happy po 2 bitwach zrobi się Mithrilowy i będzie git Smile

na moim Buildzie brakuje 1 lvl z czego ubolewam ostatnio na wykładzie z Geometrii graliśmy "mini" potyczkę bo nie było blatu Very Happy więc Gra była na samych bohaterów i mój build był znośny Razz


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1097
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn marca 27, 2011 11:23 AM
Reply with quote

ale chyba nie grasz samym wampirem, a reszta nie imponuje inicjatywą Mysli


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Pn marca 27, 2011 11:30 AM
Reply with quote

to prawda że nie imponuje Smile

Herosi 3 Ini ghul 3 zombie 1

U mnie wampir ma za zadanie Czarować plus jeśli dojdzie do sytuacji niebezpiecznej zaszarżować +1 do hita i Druzgocący z S6 zażegna niebezpieczeństwo. Szczególnie że kolega gra niestandardowo (puszki na każdym herosie) mają T4 więc na bandy na które gram włócznia jest mało efektywna.

Zombie to moje przeszkody nie liczę że coś zdziałają.

Gwardzista ma zadanie psychologiczne z ghulami.

Dwórki strzelają i z dala od walki je trzymam


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7229
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Wampiry
Posted: Pn marca 27, 2011 12:27 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
po 2 bitwach zrobi się Mithrilowy i będzie git Smile
Tylko pamiętaj, że jeśli nie masz mithrilowego/gromrilowego oręża w liście ekwipunku drużyny to wymagana jest umiejętność Fechmistrz by korzystać z tego rodzaju oręża.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 4 5 6 7 8
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: KolPom
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 395

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 22
_BBOT: 1
Razem: 23
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Majestic-12 > Moje konto

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy