Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Taktyki & Strategie [Warheim FS] › Wampiry
Wampiry
Czyli co zrobić, żeby zarobić i się nie narobić.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Pn marca 27, 2011 12:34 PM
Reply with quote

Surprised nie wiedziałem z kolegami myśleliśmy że mithrilowy to tylko stop i normalnie można obsługiwać broń którą umiesz walczyć, bo nawet He nie mają nic takiego na liście.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"

Last edited by Malakid on Pn marca 27, 2011 12:35 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn marca 27, 2011 12:34 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Malakid wrote:
po 2 bitwach zrobi się Mithrilowy i będzie git Smile
Tylko pamiętaj, że jeśli nie masz mithrilowego/gromrilowego oręża w liście ekwipunku drużyny to wymagana jest umiejętność Fechmistrz by korzystać z tego rodzaju oręża.
zbroi tez?


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*

Last edited by Doman on Pn marca 27, 2011 12:37 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Pn marca 27, 2011 12:36 PM
Reply with quote

pancerz wiadome bo elfy mają na liście mitrilowy i krasnale gromliowy, ale że oręż skoro żadna banda go nie ma na liście to myślałem ze po prostu dopłacasz jako stop do tej broni co masz na liście.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn marca 27, 2011 12:36 PM
Reply with quote

Doman wrote:
pancerza tez?
Tak, wymagana jest umiejętność Siłacz z Listy umiejętności siłowych.
Quote::
SIŁACZ
Bohater, który posiadł tę zdolność, w czasie wielu przygód nabrał niesamowitej krzepy. Model posługujący się bronią do walki wręcz może zignorować cechę oręża UDERZA JAKO OSTATNI. Ponadto, postać może chronić się w walce dowolnym pancerzem, ignorując ograniczenia wynikające z zapisów LISTY EKWIPUNKU DRUŻYNY. Należy jednak zauważyć, że zdolność nie pozwala na używanie Zbroi Chaosu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Pn marca 27, 2011 12:40 PM
Reply with quote

@quidamcorvus

Więc nawet Elfy muszą mieć fechmistrza? Bo też nie mają na liście *broń z Mithrilu.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn marca 27, 2011 12:43 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
@quidamcorvus

Więc nawet Elfy muszą mieć fechmistrza? Bo też nie mają na liście *broń z Mithrilu.
Tak jak Krasnoludy w przypadku broni z Gromrilu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Slayer
Nieświadomy
Nieświadomy

Slayer

Offline

Joined: marca 25, 2011
Posts: 15
Location: Warszawa

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn marca 27, 2011 04:57 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Malakid wrote:
@quidamcorvus

Więc nawet Elfy muszą mieć fechmistrza? Bo też nie mają na liście *broń z Mithrilu.
Tak jak Krasnoludy w przypadku broni z Gromrilu.

Krasnoludzcy bohaterowie mają broń z gromrilu na liście ekwipunku. Chyba, że znowu jestem z czymś do tyłu Embarassed

Czy w takim razie umiejętność Siłacz pozwala Pogromcom na zakucie ich w pancerz? (tak, tak, wiem, że to sprzeczne z fluffem Razz )

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn marca 27, 2011 05:06 PM
Reply with quote

Slayer wrote:
Krasnoludzcy bohaterowie mają broń z gromrilu na liście ekwipunku. Chyba, że znowu jestem z czymś do tyłu Embarassed
Zmienione w erracie, obecnie lista ekwipunku wygląda tak:
SPOILER! Click here to read.

Slayer wrote:
Czy w takim razie umiejętność Siłacz pozwala Pogromcom na zakucie ich w pancerz? (tak, tak, wiem, że to sprzeczne z fluffem Razz )
Tak pozwala.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Sb kwiet 02, 2011 09:52 PM
Reply with quote

I zaczęła się Pełna Kampania nr. 3 Very Happy

stoczyłem 3 Bitwy (Płonąca Góra, Wieża Maga, Wieża Maga)

Pierwsza była Płonąca góra w której wykazały się Ghule i wampir.
wampir wylosował 6 (farciarz zemnie).
Lecz z Magii nie po czarowałem Mając Wielki Miecz szybko zmierzałem do walki.
S6 naprawdę dało do pieca świeżym Grasantom Smile ghule z 2A naprawdę zaczęły być opłacalne, nawet przy sporym Save jak weszły 3 trutki przewróciłem wojownika a wampir dokończył dzieła.

Bitwa zakończyła się moim zwycięstwem
nagrabiłem się nieprzyzwoitej ilości złota i PDków.

Zakupiłem karoce Very Happy

wieże magów wyglądały prawie identycznie Smile ale też u mnie na +

ogólnie mam fatum co do loswania ksiąg wiedzy tajemnej na 4+ nie potrafię jej zdobyć ;(

SPOILER! Click here to read.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Pn kwiet 03, 2011 07:07 PM
Reply with quote

PO kolejnych bitwach z dzisiaj niestety 3 Bandy się nie wstawiły wiec graliśmy 4 bitwy tym samym zestawem Sad

Scenariusze: Przypadkowe spotkanie, ukryty skarb, fontanna, fontanna.

Ukryty skarb do tyłu, reszta do przodu w skrócie. mój wampir stracił Lwa Bojowego ;(

Roster:

Code::
Wampir: chowaniec Obrońca, czary: eteryczny pocisk, Martwa skóra),strzelec.
+1in +1Cp +2S +2T
eq: Miecz Wielk, Rapier, Miecz, Talizman szczęścia, karty tarota, Sokół, kitajskie Jedwabie, scroll rozproszenia

Code::
Gwardzista:
+3A
eq: 2x Miecz, Wielki Miecz, tarcza, hełm, Średni Pancerz

Code::
Alicja: Strzelec, Artylerzysta, błyskawiczne przeładowanie
+1T
eq: Krasnoludzki muszkiet, luneta, łuk, Średni pancerz

Code::
Sara: Woźnica, nożownik
+2W
eq: Noże, łuk

Code::
Elizabeth:
+3BS
eq: Łuk

Quote::
Czarna Karoca
1xghul +1WS
1xghul

Quote::
Skryba: Felczer
łowca Nagród


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Wampiry
Posted: Pt lip 01, 2011 10:58 AM
Reply with quote

Okej. Pytanie o Krwawe Smoki - brać ghule, czy upiory? Ghule mają 2A, a do tego mogą zdobywać expa, no i mogą sobie pobiegać.
Upiory mają lepsze staty i fajny eq (no i grave guardzi są ładniejsi niż plastikowe ghule), ale tylko 1 Atak i nigdy, przenigdy więcej nie będą mieli tych ataków więcej. No i drożsi i mniej ich jest.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pt lip 01, 2011 11:03 AM
Reply with quote

drachu wrote:
Okej. Pytanie o Krwawe Smoki - brać ghule, czy upiory? Ghule mają 2A, a do tego mogą zdobywać expa, no i mogą sobie pobiegać.
Upiory mają lepsze staty i fajny eq (no i grave guardzi są ładniejsi niż plastikowe ghule), ale tylko 1 Atak i nigdy, przenigdy więcej nie będą mieli tych ataków więcej. No i drożsi i mniej ich jest.

zależy od mety z jaką grasz
choć u mnie ghule wychodzą bardziej na +
to o upiorach trzeba pamiętać że zaniżają Rating co czasem jest istotne w długich kampaniach Cool


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*

Last edited by Doman on Pt lip 01, 2011 11:04 AM; edited 2 time in total
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Sb grud 03, 2011 07:04 PM
Reply with quote

chciał bym się was zapytać o jakąś sensowną taktykę dla bandy:
Nieumarły orszak Lahmi Smile
W tym momencie moje stare techniki idą do kosza a dwórki pchać do walki to istna głupota więc co radzicie?


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 02:48 AM
Reply with quote

Malakid wrote:
chciał bym się was zapytać o jakąś sensowną taktykę dla bandy:
Nieumarły orszak Lahmi Smile
W tym momencie moje stare techniki idą do kosza a dwórki pchać do walki to istna głupota więc co radzicie?

A niby czemu Dwórki nie mogą walczyć? Mają dostęp do UWalki i USzybkościowych. IMO grając Nieumarłymi trzeba wykorzystać zdolność Animacji, a więc na maksa zombie, które mają związać walką wręcz przeciwnika, a Dwórki, Gwardzista i Lahmia mają biegać i dobijać. Zauważ też, że teraz zaklęcie Zew Vanhela działa na grupę stronników, co też jest niezłym bonusem. Gnilec też jest całkiem niezły, Lata, ma 3 Zatrute Ataki, a z WT 5 i 3 Żw może sporo przyjąć na klatę.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 08:54 AM
Reply with quote

to że mają UWalki im nic naprawdę nie daje gdy bohater ma staty niewolnika, jeden rzut przeciwnika z minimalnie wyższą wartością niż statystyczna zabija dwórkę. heh a te zombie 1 ns 1 są dobre, ale gdy przeciwnik po myśli to one padają szybko (wystarczy różnica inicjatyw).

Gnilec może na bandy zwykłych ludzi/elfów jeszcze jakoś ma szanse coś zrobić, ale przy bandach walczących (Chaos, Ogry, Saurus(lizaki), inne wampy, kraśki itd.) to pomyłka mieć go w bandzie. Kiedyś nim grałem bo też wydawało mi się że to dobra inwestycja, ale po 3 kampaniach stwierdziłem że więcej od niego robi ghul z zombiakiem.

Na warheima poświęciłem tyle samo czasu jak i WFB więc potrafię dziennie i 6 bitew rozegrać i po testować różne warianty dwórka w walce w której przeciwnik ma ostrzał ma 12,6% szans na przeżycie w walce gdzie przeciwnik ma lepsze staty i idzie walczyć ma to 1 ns 1 ma jedyne 8% szans.
Więc ich najracjonalniejszą formą jest stanie w tylni szeregu i ostrzał, ale teraz to one idą na śmierć, Blood dragoni mają Vampa który sam kosi a jego dregi to do szarżowanie do Vampa i są bezpieczni, Von Canshtern też lepiej sobie od lahmi radzi w walce, choć tez to nie są dobrze zbalansowane wampy, Nakhary mają Oprychów plus bardziej odpowiednią magie bo mają też magie niebios (przy lahmi albo 5 albo szybki odwrót z pola bitwy w tym momencie jak nie ma ostrzału) Strygoi to wojownik który sobie może szarżować i ryzykować dzięki regence, ponadto też jest niesamowitym wojem więc Lahmi wypada w tym momencie słabiej niż Van Canshteini, o których kiedyś pisałem że są niedopieszczeni.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 22
_BBOT: 0
Razem: 22
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy