
Menu główne
Opcje użytkownika Forum Strona główna Zasady Społeczność Szukaj Web
Newsletter Pro

Polecamy

Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.
|
ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Taktyki & Strategie [Warheim FS] › Wampiry
Wampiry
Czyli co zrobić, żeby zarobić i się nie narobić.
Users browsing this topic:
Brak
View previous topic :: View next topic
|
Author |
Message |
Malakid
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin
|
|
Back to top
|
|
 |
Doman
Widzący
Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska
|
|
Back to top
|
|
 |
Malakid
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin
|
Post subject: Wampiry
Posted: Pn marca 27, 2011 12:36 PM
|
|
pancerz wiadome bo elfy mają na liście mitrilowy i krasnale gromliowy, ale że oręż skoro żadna banda go nie ma na liście to myślałem ze po prostu dopłacasz jako stop do tej broni co masz na liście.
_________________ \"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn marca 27, 2011 12:36 PM
|
|
Doman wrote: |
pancerza tez? |
Tak, wymagana jest umiejętność Siłacz z Listy umiejętności siłowych.
Quote:: |
SIŁACZ
Bohater, który posiadł tę zdolność, w czasie wielu przygód nabrał niesamowitej krzepy. Model posługujący się bronią do walki wręcz może zignorować cechę oręża UDERZA JAKO OSTATNI. Ponadto, postać może chronić się w walce dowolnym pancerzem, ignorując ograniczenia wynikające z zapisów LISTY EKWIPUNKU DRUŻYNY. Należy jednak zauważyć, że zdolność nie pozwala na używanie Zbroi Chaosu.
|
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Malakid
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin
|
Post subject: Wampiry
Posted: Pn marca 27, 2011 12:40 PM
|
|
@quidamcorvus
Więc nawet Elfy muszą mieć fechmistrza? Bo też nie mają na liście *broń z Mithrilu.
_________________ \"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn marca 27, 2011 12:43 PM
|
|
Malakid wrote: |
@quidamcorvus
Więc nawet Elfy muszą mieć fechmistrza? Bo też nie mają na liście *broń z Mithrilu. |
Tak jak Krasnoludy w przypadku broni z Gromrilu.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Slayer
Nieświadomy
Joined: marca 25, 2011
Posts: 15
Location: Warszawa
|
Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn marca 27, 2011 04:57 PM
|
|
quidamcorvus wrote: |
Malakid wrote: |
@quidamcorvus
Więc nawet Elfy muszą mieć fechmistrza? Bo też nie mają na liście *broń z Mithrilu. |
Tak jak Krasnoludy w przypadku broni z Gromrilu. |
Krasnoludzcy bohaterowie mają broń z gromrilu na liście ekwipunku. Chyba, że znowu jestem z czymś do tyłu
Czy w takim razie umiejętność Siłacz pozwala Pogromcom na zakucie ich w pancerz? (tak, tak, wiem, że to sprzeczne z fluffem  )
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn marca 27, 2011 05:06 PM
|
|
Slayer wrote: |
Krasnoludzcy bohaterowie mają broń z gromrilu na liście ekwipunku. Chyba, że znowu jestem z czymś do tyłu |
Zmienione w erracie, obecnie lista ekwipunku wygląda tak:
SPOILER! Click here to read.
Slayer wrote: |
Czy w takim razie umiejętność Siłacz pozwala Pogromcom na zakucie ich w pancerz? (tak, tak, wiem, że to sprzeczne z fluffem ) |
Tak pozwala.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Malakid
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin
|
Post subject: Wampiry
Posted: Sb kwiet 02, 2011 09:52 PM
|
|
I zaczęła się Pełna Kampania nr. 3
stoczyłem 3 Bitwy (Płonąca Góra, Wieża Maga, Wieża Maga)
Pierwsza była Płonąca góra w której wykazały się Ghule i wampir.
wampir wylosował 6 (farciarz zemnie).
Lecz z Magii nie po czarowałem Mając Wielki Miecz szybko zmierzałem do walki.
S6 naprawdę dało do pieca świeżym Grasantom  ghule z 2A naprawdę zaczęły być opłacalne, nawet przy sporym Save jak weszły 3 trutki przewróciłem wojownika a wampir dokończył dzieła.
Bitwa zakończyła się moim zwycięstwem
nagrabiłem się nieprzyzwoitej ilości złota i PDków.
Zakupiłem karoce
wieże magów wyglądały prawie identycznie  ale też u mnie na +
ogólnie mam fatum co do loswania ksiąg wiedzy tajemnej na 4+ nie potrafię jej zdobyć ;(
SPOILER! Click here to read. roster po bitwach.
Wampir: Chowaniec Obrońca, Martwa Skóra, eteryczny Pocisk, +1In +1Wyt.
eq: Wielki miecz, karty tarota, kitajskie jedwabie, Talizman szczęścia, 2x Scroll`e rozproszenia. Lew Bojowy :D, sokół.
Gwardzista: +1A
eq: Wielki Miecz, 2xMiecz, tarcza, średni pancerz.
Dwórka: Strzelec
eq: łuk, Krasnoludzki muszkiet, luneta
Dwórka: Woźnica
eq: Łuk
Dwórka: +1US
eq: łuk
1xGhul +1WW
1xGhul
3xZombie
1xCzarna karoca
_________________ \"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
|
|
Back to top
|
|
 |
Malakid
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin
|
Post subject: Wampiry
Posted: Pn kwiet 03, 2011 07:07 PM
|
|
PO kolejnych bitwach z dzisiaj niestety 3 Bandy się nie wstawiły wiec graliśmy 4 bitwy tym samym zestawem
Scenariusze: Przypadkowe spotkanie, ukryty skarb, fontanna, fontanna.
Ukryty skarb do tyłu, reszta do przodu w skrócie. mój wampir stracił Lwa Bojowego ;(
Roster:
Code:: |
Wampir: chowaniec Obrońca, czary: eteryczny pocisk, Martwa skóra),strzelec.
+1in +1Cp +2S +2T
eq: Miecz Wielk, Rapier, Miecz, Talizman szczęścia, karty tarota, Sokół, kitajskie Jedwabie, scroll rozproszenia
|
Code:: |
Gwardzista:
+3A
eq: 2x Miecz, Wielki Miecz, tarcza, hełm, Średni Pancerz
|
Code:: |
Alicja: Strzelec, Artylerzysta, błyskawiczne przeładowanie
+1T
eq: Krasnoludzki muszkiet, luneta, łuk, Średni pancerz
|
Code:: |
Sara: Woźnica, nożownik
+2W
eq: Noże, łuk
|
Code:: |
Elizabeth:
+3BS
eq: Łuk
|
Quote:: |
Czarna Karoca
1xghul +1WS
1xghul |
Quote:: |
Skryba: Felczer
łowca Nagród |
_________________ \"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
|
|
Back to top
|
|
 |
drachu
Przebudzony
Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk
|
Post subject: Wampiry
Posted: Pt lip 01, 2011 10:58 AM
|
|
Okej. Pytanie o Krwawe Smoki - brać ghule, czy upiory? Ghule mają 2A, a do tego mogą zdobywać expa, no i mogą sobie pobiegać.
Upiory mają lepsze staty i fajny eq (no i grave guardzi są ładniejsi niż plastikowe ghule), ale tylko 1 Atak i nigdy, przenigdy więcej nie będą mieli tych ataków więcej. No i drożsi i mniej ich jest.
|
|
Back to top
|
|
 |
Doman
Widzący
Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pt lip 01, 2011 11:03 AM
|
|
drachu wrote: |
Okej. Pytanie o Krwawe Smoki - brać ghule, czy upiory? Ghule mają 2A, a do tego mogą zdobywać expa, no i mogą sobie pobiegać.
Upiory mają lepsze staty i fajny eq (no i grave guardzi są ładniejsi niż plastikowe ghule), ale tylko 1 Atak i nigdy, przenigdy więcej nie będą mieli tych ataków więcej. No i drożsi i mniej ich jest. |
zależy od mety z jaką grasz
choć u mnie ghule wychodzą bardziej na +
to o upiorach trzeba pamiętać że zaniżają Rating co czasem jest istotne w długich kampaniach
_________________ Smitowanie wydłuża ptaka:*
Last edited by Doman on Pt lip 01, 2011 11:04 AM; edited 2 time in total
|
|
Back to top
|
|
 |
Malakid
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin
|
Post subject: Wampiry
Posted: Sb grud 03, 2011 07:04 PM
|
|
chciał bym się was zapytać o jakąś sensowną taktykę dla bandy:
Nieumarły orszak Lahmi
W tym momencie moje stare techniki idą do kosza a dwórki pchać do walki to istna głupota więc co radzicie?
_________________ \"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
|
|
Back to top
|
|
 |
Repentia.Vlk
Świadomy
Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 02:48 AM
|
|
Malakid wrote: |
chciał bym się was zapytać o jakąś sensowną taktykę dla bandy:
Nieumarły orszak Lahmi
W tym momencie moje stare techniki idą do kosza a dwórki pchać do walki to istna głupota więc co radzicie? |
A niby czemu Dwórki nie mogą walczyć? Mają dostęp do UWalki i USzybkościowych. IMO grając Nieumarłymi trzeba wykorzystać zdolność Animacji, a więc na maksa zombie, które mają związać walką wręcz przeciwnika, a Dwórki, Gwardzista i Lahmia mają biegać i dobijać. Zauważ też, że teraz zaklęcie Zew Vanhela działa na grupę stronników, co też jest niezłym bonusem. Gnilec też jest całkiem niezły, Lata, ma 3 Zatrute Ataki, a z WT 5 i 3 Żw może sporo przyjąć na klatę.
_________________
Quote:: |
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki. |
|
|
Back to top
|
|
 |
Malakid
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin
|
Post subject: Wampiry
Posted: Pn grud 04, 2011 08:54 AM
|
|
to że mają UWalki im nic naprawdę nie daje gdy bohater ma staty niewolnika, jeden rzut przeciwnika z minimalnie wyższą wartością niż statystyczna zabija dwórkę. heh a te zombie 1 ns 1 są dobre, ale gdy przeciwnik po myśli to one padają szybko (wystarczy różnica inicjatyw).
Gnilec może na bandy zwykłych ludzi/elfów jeszcze jakoś ma szanse coś zrobić, ale przy bandach walczących (Chaos, Ogry, Saurus(lizaki), inne wampy, kraśki itd.) to pomyłka mieć go w bandzie. Kiedyś nim grałem bo też wydawało mi się że to dobra inwestycja, ale po 3 kampaniach stwierdziłem że więcej od niego robi ghul z zombiakiem.
Na warheima poświęciłem tyle samo czasu jak i WFB więc potrafię dziennie i 6 bitew rozegrać i po testować różne warianty dwórka w walce w której przeciwnik ma ostrzał ma 12,6% szans na przeżycie w walce gdzie przeciwnik ma lepsze staty i idzie walczyć ma to 1 ns 1 ma jedyne 8% szans.
Więc ich najracjonalniejszą formą jest stanie w tylni szeregu i ostrzał, ale teraz to one idą na śmierć, Blood dragoni mają Vampa który sam kosi a jego dregi to do szarżowanie do Vampa i są bezpieczni, Von Canshtern też lepiej sobie od lahmi radzi w walce, choć tez to nie są dobrze zbalansowane wampy, Nakhary mają Oprychów plus bardziej odpowiednią magie bo mają też magie niebios (przy lahmi albo 5 albo szybki odwrót z pola bitwy w tym momencie jak nie ma ostrzału) Strygoi to wojownik który sobie może szarżować i ryzykować dzięki regence, ponadto też jest niesamowitym wojem więc Lahmi wypada w tym momencie słabiej niż Van Canshteini, o których kiedyś pisałem że są niedopieszczeni.
_________________ \"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
|
|
Back to top
|
|
 |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
|
|

O użytkowniku
|