Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Elementy terenu na polu bitwy...
[Warsztat] Elementy terenu na polu bitwy...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4
>
View previous topic :: View next topic

Karty Lokacji powinny być wybierane...
...losowo
100% 100% 100%
 100%  [ 9 ]
...przez gracza
0% 0% 0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 9
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8190
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Wt czerw 26, 2012 05:19 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Btw QC dostałeś mail z kartami? Sprawdziłeś może czy da się zrobić tekst który po wydrukowaniu będzie czytelny?
Dostałem. Prześpię się po nocnej zmianie i siądę do kart.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8190
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Wt czerw 26, 2012 05:03 PM
Reply with quote

Korzystając z grafik nadesłanych przez Pepe zrobiłem Karty Elementów terenu na polu bitwy, które po wydrukowaniu można wykorzystać w czasie rozgrywania potyczek w Warheim Fantasy Skirmish w celu usprawnienia gry.




Prezentowane poniżej grafiki mają jedynie charakter poglądowy, a do druku polecam plik PDF, który można pobrać STĄD lub obejrzeć TUTAJ.




_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1468
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Wt czerw 26, 2012 05:35 PM
Reply with quote

Brawo Bardzo mi się podobają. Fajnie, że się udało Very Happy

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1468
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Wt lip 03, 2012 08:11 PM
Reply with quote

Byłem tak "miły" i popełniłem graficzne karty lokacji które wysłałem Ci QC na mail. Z wyjątkiem lazaretu Sad ale nie mam koncepcji.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8190
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Śr lip 04, 2012 05:10 AM
Reply with quote

Dzięki. Zajmę się tym Smile


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1468
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Śr lip 04, 2012 01:11 PM
Reply with quote

Mam pytania:
1. Co znaczy, że dowolny modle może złożyć znacznik kosztowności w GK? Myślałem, że znaczniki kosztowności mogą nosić tylko bohaterowie, czy się mylę?
2. Czy model który ma znacznik kosztowności musi fizycznie zanieść go do GK? Czy też niezależnie od odległości modelu od GK stwierdza się fakt złożenia kosztowności w GK?
3. Co się dzieje ze znacznikami kosztowności gdy GK zostanie przejęta przez przeciwną drużynę?
4. Czy aby uzyskać efekty z lokacji kontrolę musi nad daną lokacją sprawować zawsze model bohatera? Tzn żeby uzyskać efekt z danej lokacji bohater (praktycznie) przez całą potyczkę musi się znajdować w lokacji lub w 6" od niej?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8190
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Śr lip 04, 2012 02:15 PM
Reply with quote

1. W niektórych scenariuszach modele stronników także mogą odnaleźć znaczniki kosztowności, stąd "...dowolny należący do drużyny..."

2. "...może w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów złożyć precjoza wewnątrz Gildii Kupców..."

3. Nic. Za złożone znaczniki, kompania już otrzymała Łupy!.

4. Z efektów lokacji może korzystać ta kompania, która kontroluję lokację.

Quote::
Kontrolę nad lokacją sprawuje ta drużyna, która na początku tury posiada więcej modeli bohaterów znajdujących się wewnątrz lokacji (w przypadku KART LOKACJI rozmieszczonych w pomieszczeniach wewnątrz budynków) lub posiada więcej modeli bohaterów w odległości do 3” od centrum lokacji (w przypadku KART LOKACJI rozmieszczonych bez ograniczeń lub na zewnątrz budynków). Jeżeli w pobliżu KARTY LOKACJI znajduje się tyle samo bohaterów z obu drużyn, żadna z kompani nie sprawuje kontroli nad lokacją.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1468
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Śr lip 04, 2012 04:47 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:

2. "...może w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów złożyć precjoza wewnątrz Gildii Kupców..."

Czyli musi być fizycznie w momencie składania P coś tam w GK czy nie?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8190
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Śr lip 04, 2012 06:23 PM
Reply with quote

Skoro ma złożyć wewnątrz to musi być wewnątrz Smile


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1111
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Cz lip 05, 2012 12:20 AM
Reply with quote

forum.wfb-pol.org/view...32#p945032

joke Twisted Evil


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1468
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Wt sierp 14, 2012 10:41 AM
Reply with quote

Wykryłem małą nieścisłość pomiędzy opisem na karcie (3") a opisem w RB (6") odnośnie dystansu działania Złowrogiego Posągu. Która jest prawidłowa?

Btw QC czy zapis odnośnie aktywacji Mistycznych Monumentów jest dobry i czy ma sens jeżeli chodzi o złowrogi posąg? Bo powiedzmy, że zbliżysz się na odległość 6" aby aktywować monument i wiesz, że takowy zadaje obrażenia to jeżeli model ma możliwość wycofania się ze strefy oddziaływania monumentu to to zrobi.
Czy nie lepiej byłoby albo skrócić dystans wykrywania właściwości monumentu do 3" i wydłużyć jego dystans oddziaływania do np 9" lub zmienić opis tego monumentu, że model w momencie znalezienia się w promieniu 6" od monumentu dostaje obrażenia, a nie jak jest obecnie na koniec fazy ruchu.

Ja wiem, że takowy monument może zmienić trochę strategię rozgrywki ale gdyby zwiększyć jego zasięg oddziaływania mogłoby być ciekawiej.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8190
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Wt sierp 14, 2012 11:08 AM
Reply with quote

Prawidłowa jest 3".

Co do zmian, to posag ma być ciekawym urozmaiceniem, a nie głównym orężem. Stąd taki, a nie inny zasięg oddziaływania.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Karty elementów terenu
Posted: Cz list 08, 2012 07:24 PM
Reply with quote

Czarno-białe karty można ściągnąć STĄD.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Cz list 08, 2012 07:44 PM
Reply with quote

Czarno-białe karty można ściągnąć STĄD.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Izwor
Przebudzony
Przebudzony

Izwor

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 248
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska

Post Post subject: [Warsztat]Karty lokacji
Posted: Wt list 20, 2012 05:09 PM
Reply with quote

Mam takie pytanie... te karty są przygotowane pod druk na A4?
Bo właśnie odebrałem paczkę swoich z ksero i niestety ale jakość grafik pozostawia wiele do życzenia.
I nie wiem czy to wina słabej jakości druku, czy samych kart.
Mam na myśli te kolorowe.
Poza tym format w jakim są podane (czyli strona tylna na końcu) był nie lada wyzwaniem dla zapracowanego pana z punktu ksero.
Gdyby ktoś miał zamiar takie karty sobie drukować, to polecam użycie drukarki pdf i podrukować strony osobno, czyli plik z 1 stroną kolorową i jednym tyłem i powtórzyć dla każdej kolorowej strony.
Mi wyszedł okropny misz masz i przez to miałem sporo problemów ale mam nadzieję, że do jutra ogarnę wszystkie karty i będą gotowe.

Back to top
View user's profile AIM Address
<
1 2 3 4
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Drużyny
[ Go to pageGo to page: 1 ... 27, 28, 29 ]
422 quidamcorvus 137732 [Warsztat] Drużyny
 Sb grud 15, 2018 01:23 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Podziemia jako opcjonalny segment gry
Dungeon Adventures
6 Krnabrny 860 [Warsztat] Podziemia j...
 Pt wrz 07, 2018 11:54 AM 
Krnabrny View latest post
No new posts Home Rules [Warheim FS] [warsztat] jednostki dodatkowe
czy jak ktos woli specjalne
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
70 Malakid 34665 [warsztat] jednostki d...
 Sb sierp 18, 2018 07:53 PM 
Zgłębiczart View latest post
No new posts Galeria - Makiety Makietowy warsztat Dwalthrima
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3, 4 ]
56 Dwalthrim 32686 Makietowy warsztat Dwa...
 Śr May 16, 2018 08:57 PM 
adrenalbooster View latest post
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
8 quidamcorvus 1044 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Cz May 10, 2018 09:25 AM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy