Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 62 63 64 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
MORFI
Nieświadomy
Nieświadomy

MORFI

Offline

Joined: May 05, 2012
Posts: 18

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn czerw 25, 2012 12:54 PM
Reply with quote

a czy jak stoją 2 psy w linii bo zaszarżowały gościa i ja szarżuje tego psa z tyłu to czy po zabiciu 1 celu psów czy ów przedni pies może być do tyłu nie będąc w kontakcie z postacią atakująca psa nr 2

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8481
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn czerw 25, 2012 04:46 PM
Reply with quote

MORFI wrote:
a czy jak stoją 2 psy w linii bo zaszarżowały gościa i ja szarżuje tego psa z tyłu to czy po zabiciu 1 celu psów czy ów przedni pies może być do tyłu nie będąc w kontakcie z postacią atakująca psa nr 2
Jeszcze raz, najlepiej z jakimś rysunkiem, bo do końca nie wiem o co ci chodzi. Smile


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn czerw 25, 2012 06:54 PM
Reply with quote

To ja wyjaśnię Smile
Model nr 1. ludzkiego najemnika jest związany z w walce wręcz z dwoma psami(A z przodu i B który stoi za psem korzystając z zasady SFORA).
Psy używają swojej zdolności Sfora i atakują jeden przez drugiego model najemnika nr 1.
W tym czasie ludzki najemnik nr 2 szarżuje psy od tyłu, tak że styka sie podstawką z psem nr b. W wyniku fazy walki wręcz pies b, zostaje wylączony z akcji.

Pytanie czy żyjący pies A który fizycznie nie styka się podstawką z najemnikiem 2, jest z nim ciągle w walce ?


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn czerw 25, 2012 08:19 PM
Reply with quote

IMO nie

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn czerw 25, 2012 09:12 PM
Reply with quote

jeśli wyłączony to na pewno nie


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
MORFI
Nieświadomy
Nieświadomy

MORFI

Offline

Joined: May 05, 2012
Posts: 18

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn czerw 25, 2012 09:25 PM
Reply with quote

dzięki Wujas wszystko wyjaśnione

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8481
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt czerw 26, 2012 05:21 AM
Reply with quote

Quote::
Pytanie czy żyjący pies A który fizycznie nie styka się podstawką z najemnikiem 2, jest z nim ciągle w walce ?

Nie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
MORFI
Nieświadomy
Nieświadomy

MORFI

Offline

Joined: May 05, 2012
Posts: 18

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz czerw 28, 2012 04:45 PM
Reply with quote

to pytanie do tego samego rysunku czy zasada że psy bija stykając się podstawkami działa do tyłu ? i czy były jakieś zmiany w ostatnim czasie w dostępności przedmiotów magicznych dla Nekrarhow ?bo maja strasznie słabe w porównaniu z Nehekara

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8481
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz czerw 28, 2012 06:48 PM
Reply with quote

MORFI wrote:
to pytanie do tego samego rysunku czy zasada że psy bija stykając się podstawkami działa do tyłu ? i czy były jakieś zmiany w ostatnim czasie w dostępności przedmiotów magicznych dla Nekrarhow ?bo maja strasznie słabe w porównaniu z Nehekara
1. Tak, działa.
2. Z tego co pamiętam, to nie było.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8481
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt czerw 29, 2012 12:17 PM
Reply with quote

MORFI wrote:
postacie które w wyniku ucieczki wychodzą za stół wracają w nxt turze i mogą zrobić niemarszowy ruch?

Modele, które w wyniku Ucieczki! opuściły stół zostaję Wyłączone z akcji! - ale nie wykonują rzutu na tabelę poważnych obrażeń.

Quote::
Jeżeli ruch Uciekającego! modelu wypada przez teren niedostępny lub model wykona ruch poza krawędź stołu to zostaje automatycznie Wyłączony z akcji!. Być może Uciekająca! postać wpadła do kanału lub została porwana przez zdradziecki nurt rwącej rzeki czy też w przepaść. Należy jednak zauważyć, że za wyłączone w ten sposób z potyczki modele nie należy w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce wykonywać rzutów na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ.

Twój przykład odnosi się do modeli, które w wyniku pościgu za uciekającą postacią wyszły poza krawędź stołu.

Quote::
Pościg poza krawędź stołu:
Ścigający model, który wykona ruch do krawędzi stołu, porusza się poza stół.
W kolejnej fazie ruchu (podczas wykonywania pozostałych ruchów), postać wraca na stół w tym miejscu, w którym go opuściła, skierowana w stronę pola walki. Model może wykonać zwykły ruch, ale nie może biegać.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
MORFI
Nieświadomy
Nieświadomy

MORFI

Offline

Joined: May 05, 2012
Posts: 18

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt czerw 29, 2012 12:29 PM
Reply with quote

czy najmita złodziej posiadający umiejętność "ZŁODZIEJ: Jeżeli złodziej przeżyję rozgrywkę w której Wyłączył z akcji!
wrogi model, to drużyna w szeregach której służy niziołek odnajduje w
fazie eksploracji +1 Łup."
to czy jak zabije 2 osoby to dostaje 2 łupy? Very Happy

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8481
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt czerw 29, 2012 12:38 PM
Reply with quote

Drużyna otrzymuje +1 Łup - niezależnie od ilości wrogów wyłączonych z akcji przez Złodzieja.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1505
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt czerw 29, 2012 12:51 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:


Quote::
Jeżeli ruch Uciekającego! modelu wypada przez teren niedostępny lub model wykona ruch poza krawędź stołu to zostaje automatycznie Wyłączony z akcji!. Być może Uciekająca! postać wpadła do kanału lub została porwana przez zdradziecki nurt rwącej rzeki czy też w przepaść. Należy jednak zauważyć, że za wyłączone w ten sposób z potyczki modele nie należy w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce wykonywać rzutów na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ.

A jeżeli jest w stanie ominąć taki niedostępny teren to nie będzie WzA? Czy też musi uciekać w linii prostej od źródła i jeżeli wpada na teren to jest WzA?
Co się dzieje jeżeli na drodze ucieczki jest dom?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8481
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt czerw 29, 2012 01:18 PM
Reply with quote

Model Ucieka na wprost od zagrożenia, a w kolejnych rundach w kierunku najbliższej krawędzi stołu.

Jeżeli ruch wypada przez teren niedostępny to model jest WzA. Oczywiście wszystko w granicach rozsądku Wink

Dom nie jest terenem niedostępnym.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Lazy
Nieświadomy
Nieświadomy

Lazy

Offline

Joined: May 07, 2012
Posts: 3

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb czerw 30, 2012 09:15 AM
Reply with quote

Dziękuje za poprzednie odpowiedzi Smile


quidamcorvus wrote:
Najpierw deklarujesz przedmiot, później wykonujesz rzut.

Pytanko mam w kwestii zakupów zatem.
1. Deklaruje przedmiot.
2. Rzut na dostępność (zakładamy oczywiście,że pomyślny).

W handlu jest napisane że wykonać możemy tylko jeden rzut na dostępność za każdego bohatera. Czy to automatycznie oznacza ,że mogę kupić tylko jeden przedmiot danym bohaterem,czy też mogę tymże bohaterem dany przedmiot kupować tak długo aż mi się kasa skończy (chodzi mi głównie o broń z gromrilu lub ithilmaru)?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 62 63 64 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 6, 7, 8 ]
106 quidamcorvus 6723 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn May 06, 2019 07:43 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2829 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 33222 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 126737 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 177817 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: bor667
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 451

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 40
_BBOT: 0
Razem: 40
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
Moje konto
Archiwum artykułów
ForumsPro
Archiwum artykułów
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 168
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy