Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy





























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 63 64 65 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7446
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb czerw 30, 2012 12:18 PM
Reply with quote

Możesz wykonać jeden rzut na dostępność za każdego bohatera, a więc możesz bohaterem kupić jeden przedmiot rzadki w jednej sekwencji po potyczce.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
MORFI
Nieświadomy
Nieświadomy

MORFI

Offline

Joined: May 05, 2012
Posts: 18

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb czerw 30, 2012 06:30 PM
Reply with quote

1 czy przedmioty które kupujemy z kosztem +1k6 to czy też sprzedajemy je z tym + tylko za połowę,
2 czy jak mam zatrute ataki to czy mogę mieć killing Blowa
3 czy psią łapką, wiedźmim, mydłem kartami tarota mogę modyfikować przeżuwać każdej kości z mojej drużyny i czy przeciwnikowi też

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7446
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 01, 2012 12:16 AM
Reply with quote

1. Rozdział Ekwipunek:

Sprzedaż: wrote:

W czasie rozgrywania sekwencji po potyczce gracz może zdecydować o odsprzedaniu starego oręża i wyposażenia. Należy jednak pamiętać, że wartość używanego i często uszkodzonego ekwipunku nie jest zbyt wysoka. Drużyna może automatycznie sprzedać broń i ekwipunek uzyskując za niego połowę rynkowej wartości w przypadku przedmiotów Powszechnych oraz połowę ceny podstawowej w przypadku Rzadkich przedmiotów – doświadczeni handlarze często targują się dużo lepiej niż którykolwiek z bohaterów.
Gracz, który uzna cenę za zbyt niską nie musi sprzedawać przedmiotów. Może gromadzić oręż i ekwipunek w Skarbcu drużyny, by w przyszłości wyekwipować nowo najętych rekrutów, którzy z pewnością pojawią się w szeregach drużyny.

2. Tak.

3. Z psiej łapki, wiedźmiego mydła oraz kart tarota może skorzystać jedynie model, który posiada przedmiot w ekwipunku.
Psia łapka i karty tarota działają w czasie rozgrywania scenariusza lub w czasie sekwencji po potyczce.
Wiedźmie mydło działa tylko w czasie potyczki.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 02, 2012 07:07 AM
Reply with quote

Witam ponownie. Czy magiczne zbroje dla dużych celów także kosztują podwójną kwotę ? I drugie pytanie , w zasadach specjalnych Kultu Pogromców nie ma "Fanatyka" ani " Niezłomny". Tzn ,że odczuwają strach ,grozę i są podatni na inne czynniki psychologiczne ?


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
MORFI
Nieświadomy
Nieświadomy

MORFI

Offline

Joined: May 05, 2012
Posts: 18

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 02, 2012 10:19 AM
Reply with quote

czy można kupić 2 x księgę wiedzy tajemnej dla jednego bohatera i ma + 2 czary?

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7446
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 02, 2012 11:11 AM
Reply with quote

1. Za zbroje magiczne płacisz taką cenę jak podano w podręczniku.

2. Zasady są podane w opisie poszczególnych jednostek. Bo nie wszystkie modele podlegają zasadzie specjalnej Fanatyk.

3. Nie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
MORFI
Nieświadomy
Nieświadomy

MORFI

Offline

Joined: May 05, 2012
Posts: 18

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 02, 2012 11:23 AM
Reply with quote

3. nie było do mnie czy do Wujasa?

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7446
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 02, 2012 11:29 AM
Reply with quote

MORFI wrote:
3. nie było do mnie czy do Wujasa?
Do ciebie. Odpowiedź, na trzecie z kolei pytanie Smile


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1371
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz lip 05, 2012 06:34 AM
Reply with quote

Chciałbym sobie coś usystematyzować, stąd moje pytania:
1. Szarża modelu z wielką bronią. Kto uderza jako pierwszy? Model który szarżuje czy też model który ma większą inicjatywę?
2. Szarża na model która ma broń/umiejętność uderza jako pierwszy. Kto uderza jako pierwszy? Model szarżujący? Model z bronią/zasadą uderza jako pierwszy? Czy też po inicjatywie?
3. Czy model szarżujący musi dostawić się do modelu na który szarżował całą długością podstawki (jeżeli jest na to miejsce)? Czy też może róg do rogu itp?
4. Przykład szarży:

M

W W W W W

Modele W szarżują na model M wszystkie szarże są możliwe do wykonania pod względem zasięgu.

Czy po dostawieniu będzie to wyglądało tak:

WMW
WWW

Czy też modele które dostawiają się od boku nie mogą wykonać szarży?

Back to top
View user's profile
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz lip 05, 2012 08:24 AM
Reply with quote

Modele szarżują do najbliższej możliwej krawędzi podstawki. Stykanie się rogami funkcjonowało w WFB, tutaj także. Nie znalazłem żadnego przeciwwskazania.


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7446
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz lip 05, 2012 02:14 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Chciałbym sobie coś usystematyzować, stąd moje pytania:
1. Szarża modelu z wielką bronią. Kto uderza jako pierwszy? Model który szarżuje czy też model który ma większą inicjatywę?
2. Szarża na model która ma broń/umiejętność uderza jako pierwszy. Kto uderza jako pierwszy? Model szarżujący? Model z bronią/zasadą uderza jako pierwszy? Czy też po inicjatywie?
3. Czy model szarżujący musi dostawić się do modelu na który szarżował całą długością podstawki (jeżeli jest na to miejsce)? Czy też może róg do rogu itp?
4. Przykład szarży:

M

W W W W W

Modele W szarżują na model M wszystkie szarże są możliwe do wykonania pod względem zasięgu.

Czy po dostawieniu będzie to wyglądało tak:

WMW
WWW

Czy też modele które dostawiają się od boku nie mogą wykonać szarży?

1.
Uderza jako ostatni: wrote:
[...]Jeżeli model walczy bronią z cechą oręża UDERZA JAKO OSTATNIA i podlega jednocześnie zasadzie UDERZA JAKO PIERWSZY – na przykład w turze w której szarżował, to zasady te znoszą się i żadna nie ma zastosowania, a model atakuje w porządku INICJATYWY.
Jeżeli model szarżowany nie podlega jakimś dodatkowym zasadom, to walczą wg Inicjatywy.

2.
Uderza jako pierwszy: wrote:
Modele uzbrojone w oręż podlegający tej zasadzie zawsze uderzają jako pierwsze w walce wręcz, niezależnie od współczynnika INICJATYWA. W walce z modelem, który podlega tej samej zasadzie, pierwszeństwo zadawania ciosów określa się na podstawie wartości współczynnika INICJATYWA (przy takiej samej wartości INICJATYWY należy rozstrzygnąć za pomocą rzutu kostką).

3.
4. Ruchy szarżujących wrote:
[...]Model szarżujący wykonując ruch szarży powinien pokonać dystans dzielący go od przeciwnika po najkrótszej możliwej drodze i zakończyć ruch szarży dostawieniem do najbliższej krawędzi podstawki przeciwnika. Jeżeli dostawienie do najbliższej krawędzi jest niemożliwe, na przykład model przeciwnika pozostaje związany walką wręcz z innym modelem, należy dostawić model do kolejnej krawędzi, o ile pozwala na to zasięg szarży.

Można dostawiać róg do rogu. Choć wpierw powinno się dostawiać podstawki krawędziami.

4.
Tak.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt lip 06, 2012 01:40 PM
Reply with quote

Czy stygmat tzeentcha "podwojenie" działa na bohaterów będących magami? Tzn czy mogę mieć dzięki temu dwóch magów i otrzymać za każdego kostki mocy i rozproszenia ?


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7446
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt lip 06, 2012 01:51 PM
Reply with quote

Tak.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1371
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb lip 07, 2012 09:59 AM
Reply with quote

Czy model będący w walce wręcz z dwoma innymi modelami które są powalone na ziemie może podzielić swoje ataki i obydwa wyłączyć z akcji?

Back to top
View user's profile
MORFI
Nieświadomy
Nieświadomy

MORFI

Offline

Joined: May 05, 2012
Posts: 18

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb lip 07, 2012 01:08 PM
Reply with quote

tak jeśli sam ich nie powalił w tej turze
moje pytanie czy mogę skoczyć z budynku na postać stojącą 3 cale od budynku tak żeby ją zaszarżować

Back to top
View user's profile AIM Address
<
1 2 3 ... 63 64 65 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1023 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 9, 10, 11 ]
158 quidamcorvus 1928 Dyskusja ogólna (pyta...
 Wt paźdź 24, 2017 07:30 AM 
Krnabrny View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 30159 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 87816 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 2999 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Nightwalker
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 403

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 29
_BBOT: 2
Razem: 31
Kto gdzie jest:
 Goście:
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Powiadom znajomych
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > Szukaj
Yahoo > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy