Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 67 68 69 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8486
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt sierp 03, 2012 09:11 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Nie rozumiem dlaczego model D ma stanąć w odległości 1" skoro ma się fizycznie zamienić miejscem z modelem A będącym w walce. A co by się stało gdyby model D również był w walce przed zamianą?

Bo zgodnie z tym co zacytowałem wcześniej:
Quote::
Należy pamiętać, że w zwykłych warunkach jedyną metodą włączenia jednostki do walki wręcz jest szarża na przeciwnika.
Gdyby omawiane zdarzenie losowe mogło prowadzić do szarży były tam zapis:
Quote::
...który może być również ruchem szarży (szarża ta podlegać będzie wszystkich zasadom szarży).

A więc każdy ruch, który nie jest szarżą wymaga tego, aby ustawić wrogie modele w odległości do 1" od siebie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
skaven
Nieświadomy
Nieświadomy

skaven

Offline

Joined: lip 22, 2012
Posts: 4
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt sierp 03, 2012 07:26 PM
Reply with quote

Mam pytanie odnośnie RatOgra klanu Skryre, czy jeśli podczas niewypału strzelając z np Kulomiotu eksploduje ale RatOgr przeżyje to czy można mu dokupić rozwaloną broń? ew. inną?

I zastanawiam się czy spacz-muszkiet nie został dodany przez pomyłkę jako opcja uzbrojenia RatOgra? bo nie widzę żadnego zastosowania dla muszkietu na nim, w szczególności że nie rozwija się chłopak :/

Back to top
View user's profile
Pogodyn
Przytomny
Przytomny

Pogodyn

Offline

Joined: lut 10, 2012
Posts: 79

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt sierp 03, 2012 08:40 PM
Reply with quote

Witam
Takie pytanie
Co sie dzieje z modelem posiadającym możliwość wielokrotnego strzału w momencie wyrzucenia podczas fazy eksploracji - 2 szóstek - czyli dziczyzny - ile razy strzela taki model - raz , czy strzela tyle razy ile ma możliwość?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8486
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb sierp 04, 2012 01:24 PM
Reply with quote

skaven wrote:
Mam pytanie odnośnie RatOgra klanu Skryre, czy jeśli podczas niewypału strzelając z np Kulomiotu eksploduje ale RatOgr przeżyje to czy można mu dokupić rozwaloną broń? ew. inną?
Dzięki za zwrócenie uwagi. Tak, można dokupić. W zasadach specjalnych Szczurogra klanu Skryre powinien być zapis:

Zbrojne ramię wrote:
[...]Należy jednak pamiętać, że oręż Skavenów to broń równie niebezpieczna dla wroga co nieprzewidywalna dla obsługującego ją strzelca. Jeżeli w wyniku NIEWYPAŁU! zbrojne ramię Szczurogra klanu Skryre zostanie zniszczone, a model przeżyje eksplozję, to w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce gracz zgodnie z zasadami podanymi w ROZDZIALE XIIII: EKWIPUNEK może zakupić i wyposażyć model Szczurogra klanu Skryre w Kulomiot, Miotacz Spaczognia, Moździerz Trującego Wichru lub Spaczmuszkiet.

skaven wrote:
I zastanawiam się czy spacz-muszkiet nie został dodany przez pomyłkę jako opcja uzbrojenia RatOgra? bo nie widzę żadnego zastosowania dla muszkietu na nim, w szczególności że nie rozwija się chłopak :/
Nie, to nie pomyłka. Zresztą kto zrozumie pokrętną logikę Skavenów.


Pogodyn wrote:
Witam
Takie pytanie
Co sie dzieje z modelem posiadającym możliwość wielokrotnego strzału w momencie wyrzucenia podczas fazy eksploracji - 2 szóstek - czyli dziczyzny - ile razy strzela taki model - raz , czy strzela tyle razy ile ma możliwość?
Model może strzelić tylko raz, ponieważ zdolność wielokrotny strzał działa tylko w fazie strzelania, a zdarzenie miało miejsce w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce.

Wielokrotny strzał: wrote:

Niektóre rodzaje broni dystansowej dają możliwość wystrzelenia kilku pocisków w jednej fazie strzelania – nazywamy to wielokrotnym strzałem.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1506
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn sierp 06, 2012 10:10 AM
Reply with quote

Tak sobie przeglądam zdarzenia losowe bo mam zamiar w bliżej nieokreślonej przyszłości zakupić modele które w nich występują. I tu moje pytania:
1. Jaką podstawkę ma gigantyczny pająk?
2. W 24 zdarzeniu losowym poza murami pojawiają się dziki. Czy rzeczywiście ma ich być 2K6? I czy mają podstawkę standardową jak kawaleria?
3. Na jakiej podstawce jest drzewoduch chaosu? (czy to jest driada lub treekin?)
4. Nurlingi mają podstawkę 20x20 czy 40x40?
5. Czy Krwiopuszcz to bloodletter?
6. Na jakich podstawkach są psy? I wilki też?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8486
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn sierp 06, 2012 11:09 AM
Reply with quote

1. Gigantyczny pająk, podobnie jak inne Potwory ma podstawkę 50x50.
2. Tak.
3. Podobnie jak Drzewoduch Leśnych Elfów na 40x40.
4. 25x25.
5. Tak.
6. Psy na 20x20, wilki na 25x50.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1506
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn sierp 06, 2012 11:13 AM
Reply with quote

Dzięki za szybką odpowiedź.

BTW. Od następnej edycji fajnie by było gdyby przy zestawieniu charakterystyk modeli (strona 482) była dodatkowa kolumna z rozmiarem podstawki.

Back to top
View user's profile
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt sierp 07, 2012 06:44 AM
Reply with quote

Moge zmienic zwierze pociagowe w pojezdzie? np konia na innego rodzaju konia czy zimnokrwistego jeśli posiadam takie stworzonko?

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8486
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt sierp 07, 2012 02:36 PM
Reply with quote

Rollnik wrote:
Moge zmienic zwierze pociagowe w pojezdzie? np konia na innego rodzaju konia czy zimnokrwistego jeśli posiadam takie stworzonko?
Nie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pogodyn
Przytomny
Przytomny

Pogodyn

Offline

Joined: lut 10, 2012
Posts: 79

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt sierp 07, 2012 04:31 PM
Reply with quote

Pewnie to już było , ale nie mogę odnaleść.
Czy z magicznego łuku można strzelać magicznymi strzałami?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8486
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt sierp 07, 2012 04:56 PM
Reply with quote

Z tego co kojarzę, to magiczne strzały należą do zaklętych przedmiotów, więc można je łączyć z magicznym łukiem. Ale jeszcze to sprawdzę.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krecik_77
Śniący
Śniący

krecik_77

Offline

Joined: lip 31, 2012
Posts: 25

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr sierp 08, 2012 06:54 AM
Reply with quote

Pogodyn wrote:
Pewnie to już było , ale nie mogę odnaleść.
Czy z magicznego łuku można strzelać magicznymi strzałami?

Oj Tomek nie przeginaj z tym waywatcherem, bo go znowu na arenie puszczą w samej przepasce biodrowej... Twisted Evil

Back to top
View user's profile
Pogodyn
Przytomny
Przytomny

Pogodyn

Offline

Joined: lut 10, 2012
Posts: 79

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr sierp 08, 2012 07:31 AM
Reply with quote

Przeginał to będę dragon bowem i strzałami co sejwa ściągają Smile , oj ile tak mozna.
Będzie fajnie Very Happy

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1506
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz sierp 09, 2012 07:23 AM
Reply with quote

W jaki sposób rozpatruje się walkę jeźdźca z jednym modelem, a dokładnie rzecz ujmując czy model dosiadający wierzchowca może w walce wręcz oszołomić/powalić wroga i wyłączyć go z akcji?

Powiedzmy, że jeździec oszałamia/powala wroga, a wierzchowiec go rani/atakuje i tym samym wyłącza z akcji - czy to się tak odbywa?

Jeszcze jedno pytanko czy tworząc bandę mrocznych elfów mogę wykupić płaszcz z łusek morskiego smoka dla bohatera czy też taki ekwipunek można kupić dopiero po potyczce?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8486
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz sierp 09, 2012 02:00 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
W jaki sposób rozpatruje się walkę jeźdźca z jednym modelem, a dokładnie rzecz ujmując czy model dosiadający wierzchowca może w walce wręcz oszołomić/powalić wroga i wyłączyć go z akcji?

Powiedzmy, że jeździec oszałamia/powala wroga, a wierzchowiec go rani/atakuje i tym samym wyłącza z akcji - czy to się tak odbywa?

Jeszcze jedno pytanko czy tworząc bandę mrocznych elfów mogę wykupić płaszcz z łusek morskiego smoka dla bohatera czy też taki ekwipunek można kupić dopiero po potyczce?

Ponieważ:

Kawaleria: wrote:
Termin kawaleria obejmuje jeźdźców dosiadających stworzeń wielkości konia, których wartość współczynnika ŻYWOTNOŚĆ wynosi 1. Modele takie osadzone są na tak zwanej kawaleryjskiej podstawce o wymiarach 25x50 mm. Modele kawalerii działają w większości w ten sam sposób, jak modele piechoty. Model kawaleryjski jest we wszystkich aspektach traktowany jako pojedynczy model. Jeśli ginie jeździec z gry usuwa się cały model. W przypadku modeli kawaleryjskich niemal zawsze (poza wyraźnie zaznaczonymi wyjątkami) używa się współczynników CECHY PRZYWÓDCZE, WYTRZYMAŁOŚĆ i ŻYWOTNOŚĆ jeźdźca.

To

Uwagi: wrote:
Jeżeli model dysponujący kilkoma atakami zada przeciwnikowi kilka ran należy wykonać rzut za każdą ranę i zastosować najwyższy wynik z TABELI EFEKT ZRANIENIA. Model nie może w tej samej fazie walki wręcz wykonując kolejno ATAKI najpierw Oszołomić! lub Powalić na ziemię! wroga, a następnie wykonując kolejne ciosy Wyłączyć z akcji! przeciwnika.

Natomiast jeżeli bohater dosiada potwora, to może być tak jak napisałeś. Wówczas jeździec i wierzchowiec-potwór traktowane są jako dwa modele.
Jeden model Oszałamia/Powala na ziemię! a drugi Wyłącza z akcji!.


Co do drugiego pytania, to jedynie Korsarz rozpoczyna z Płaszczem z łusek smoka. Pozostali bohaterowie mogą kupić płaszcz dopiero po nauczeniu się umiejętności Smokobójca .


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 67 68 69 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 6, 7, 8 ]
106 quidamcorvus 6792 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn May 06, 2019 07:43 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2836 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 33304 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 126982 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 178049 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: bor667
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 451

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 25
_BBOT: 0
Razem: 25
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Statystyki
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 168
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy