Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 68 69 70 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 01:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Pn lut 06, 2012 11:24 PM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz sierp 09, 2012 04:12 PM
Reply with quote

Dzięki

Back to top
View user's profile
krecik_77
Śniący
Śniący

krecik_77

Offline

Joined: lip 31, 2012
Posts: 25

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz sierp 09, 2012 07:46 PM
Reply with quote

1) Jak dokładnie wygląda faza wyboru strony/rozstawania przy umiejętności TAKTYCY? Co, jeśli obaj gracze mają taką rozwojówkę?
2) Czy model może mieć tarczę i pawęż jednocześnie?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz sierp 09, 2012 08:00 PM
Reply with quote

krecik_77 wrote:
1) Jak dokładnie wygląda faza wyboru strony/rozstawania przy umiejętności TAKTYCY? Co, jeśli obaj gracze mają taką rozwojówkę?
2) Czy model może mieć tarczę i pawęż jednocześnie?

1. Gracz, którego kompania podlega zasadzie specjalnej TAKTYCY w czasie określania stref rozstawienia w których wystawione zostaną modele, może wybrać krawędź stołu na której rozpocznie potyczkę. Jeżeli obaj przeciwnicy dysponują taką możliwością, należy wykonać rzut kostką. Wynik określi pierwszeństwo wyboru.

2. Tak, można. Tarcza zajmuje slot tarczy & zbroi, a pawęż to ekwipunek specjalny. Tyle, że nie można łączyć działania tarczy i pawęża.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krecik_77
Śniący
Śniący

krecik_77

Offline

Joined: lip 31, 2012
Posts: 25

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt sierp 10, 2012 09:52 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
krecik_77 wrote:
1) Jak dokładnie wygląda faza wyboru strony/rozstawania przy umiejętności TAKTYCY? Co, jeśli obaj gracze mają taką rozwojówkę?
1. Gracz, którego kompania podlega zasadzie specjalnej TAKTYCY w czasie określania stref rozstawienia w których wystawione zostaną modele, może wybrać krawędź stołu na której rozpocznie potyczkę. Jeżeli obaj przeciwnicy dysponują taką możliwością, należy wykonać rzut kostką. Wynik określi pierwszeństwo wyboru.

A co z rzutem określającym wybór strony/pierwszeństwo rozstawiania?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt sierp 10, 2012 12:27 PM
Reply with quote

krecik_77 wrote:
quidamcorvus wrote:
krecik_77 wrote:
1) Jak dokładnie wygląda faza wyboru strony/rozstawania przy umiejętności TAKTYCY? Co, jeśli obaj gracze mają taką rozwojówkę?
1. Gracz, którego kompania podlega zasadzie specjalnej TAKTYCY w czasie określania stref rozstawienia w których wystawione zostaną modele, może wybrać krawędź stołu na której rozpocznie potyczkę. Jeżeli obaj przeciwnicy dysponują taką możliwością, należy wykonać rzut kostką. Wynik określi pierwszeństwo wyboru.

A co z rzutem określającym wybór strony/pierwszeństwo rozstawiania?
Rzut wykonuje się normalnie, tyle że wynik decyduje jedynie o kolejności wystawienia.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krecik_77
Śniący
Śniący

krecik_77

Offline

Joined: lip 31, 2012
Posts: 25

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt sierp 10, 2012 12:34 PM
Reply with quote

Lepszy moim zdaniem byłby przy posiadaniu TAKTYKÓW jakiś przerzut lub modyfikator +1 do tego rzutu. Ewentualnie jak RZĄDZA KRWI.

Back to top
View user's profile
skaven
Nieświadomy
Nieświadomy

skaven

Offline

Joined: lip 22, 2012
Posts: 4
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb sierp 11, 2012 01:15 PM
Reply with quote

Mam pytanie dotyczące Harcowników Skryre tworzących drużynę broni - jeśli podczas rzutu na awans wypadnie "chłopak ma talent" to awansuje jeden z nich, o ile mam wolny slot na bohatera, muszę dokupić nowego stronnika i dopłacić za jego exp inaczej nie będę mógł używać broni bo wymaga dwóch stronników do obsługi. Ale co w przypadku kiedy posiadam Max postaci w bandzie i 5 bohaterów? Co z nowo awansowanym bohaterem? oraz z drużyną broni?

Przy okazji zastanawiałem się czemu wśród drużyn wsparcia nie ma Oprawcy? Albo Spacz-Kruszarki, która by była ciekawą opcję taktyczną?

Skompletowałem wszystkie bronie wsparcia i teraz mi się rzuciło że każda drużyna posiadają broń strzelecką. Za dużo opcji dla graczy byłoby do wyboru? Wink

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb sierp 11, 2012 04:21 PM
Reply with quote

Jeśli posiadasz 5 bohaterów i maksymalną ilość modeli w kompanii, to Skaven który ma talent zostaje 6 bohaterem. A drużynę broni możesz złożyć z dwóch innych Harcowników - którzy mają takie same rozwoje i doświadczenie. Jeśli nie masz takich, możesz zwolnić jednego stronnika i rekrutować nowego, którego dołączysz do osamotnionego Skavena z drużyny ciężkich broni.

Co do Oprawcy i Spacz-Kruszarki, to jeśli przedstawisz jak wg ciebie miałaby funkcjonować w grze, to można je ponownie przetestować.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
skaven
Nieświadomy
Nieświadomy

skaven

Offline

Joined: lip 22, 2012
Posts: 4
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn sierp 12, 2012 03:00 PM
Reply with quote

Dzięki za wyjaśnienie wątpliwości.

To ruszam po testować kilka pomysłów na Spacz-Kruszarkę i Oprawcę. Do tygodnia podeślę Ci moją propozycję.

Back to top
View user's profile
MORFI
Nieświadomy
Nieświadomy

MORFI

Offline

Joined: May 05, 2012
Posts: 18

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt sierp 14, 2012 01:57 AM
Reply with quote

czy na strzał z armaty działa umiejętność uskok(5+ przeciwko strzelaniu)??

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt sierp 14, 2012 11:05 AM
Reply with quote

MORFI wrote:
czy na strzał z armaty działa umiejętność uskok(5+ przeciwko strzelaniu)??
Tak, umiejętność Uskok pozwala uniknąć trafienia pociskami wystrzelonymi z broni dystansowej w fazie strzelania.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz sierp 16, 2012 08:47 AM
Reply with quote

"MACHINA WOJENNA: Żyrokoptery traktowane są jak machiny wojenne w tym sensie,że podlegają działaniu zaklęć i efektom magicznym skierowanym właśnie przeciwko machinom wojennym."

Czy zgodnie z tym moge wykuć na żyro runy? Skoro może oberwać z czaru z jakiego obrywają maszyny to wmocnić go chyba tez można? Smile

Back to top
View user's profile AIM Address
Pogodyn
Przytomny
Przytomny

Pogodyn

Offline

Joined: lut 10, 2012
Posts: 79

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz sierp 16, 2012 11:11 AM
Reply with quote

A ja się przypominam z tymi magicznymi łukami i magicznymi strzałami , miałeś sprawdzić.
Jak dasz radę to poproszę

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz sierp 16, 2012 01:45 PM
Reply with quote

Rollnik wrote:
"MACHINA WOJENNA: Żyrokoptery traktowane są jak machiny wojenne w tym sensie,że podlegają działaniu zaklęć i efektom magicznym skierowanym właśnie przeciwko machinom wojennym."

Czy zgodnie z tym moge wykuć na żyro runy? Skoro może oberwać z czaru z jakiego obrywają maszyny to wmocnić go chyba tez można? Smile

Żyrokorpter jest machiną wojenną i można na nim wykuć odpowiednie runy. Należy jednak liczyć się z ryzykiem zniszczenia machiny.

Pogodyn wrote:
A ja się przypominam z tymi magicznymi łukami i magicznymi strzałami , miałeś sprawdzić.
Jak dasz radę to poproszę
Nie znajduję zapisu, który by to uniemożliwiał i nie przypominam sobie by taki był. Tak więc nie widzę problemu by to łączyć - choć osobiście uważam*, że korzystniej byłoby rozdzielić te przedmioty pomiędzy dwóch bohaterów, ale można.

* Gdyby jednak gdzieś w podręczniku był podobny zapis to proszę o namiar. Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pogodyn
Przytomny
Przytomny

Pogodyn

Offline

Joined: lut 10, 2012
Posts: 79

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz sierp 16, 2012 06:09 PM
Reply with quote

W początkowej bandzie może i jest to korzystne , ale gdy trzeba walczyć z puszkami co mają sejwa na 1+ i odporność 5 to dragon bow i strzały co zdejmują sejwa są niezastąpione. Naprawde. Very Happy

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 68 69 70 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 59713 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9822 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 120319 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 371380 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 358816 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 37
_BBOT: 0
Razem: 37
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy