Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 70 71 72 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 01:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Pn lut 06, 2012 11:24 PM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz sierp 23, 2012 08:34 AM
Reply with quote

Mam parę pytań codo powozów i rydwanów.

1. Pojazd po ruchu nie może być zwiazany walką i może ją opuścić, ale co jeśli on sarżował i stoi przed wrogiem ktorego nie pokonał? Rozjeżdza go?

2. Jeśli walka trwa dwie i wiecej tur pojazd jest juz zwiazny walką i nie moze odjechac?

3. Co się dziej z rozjechanymi nie wyłaczonymi z gry? Zostaja na swoim miejscu? Czy może są spuchani na bok? Pojazd jedzie cale deklarowany ruch czy np zatrzymuje się na nie zranionym przeciwniku? Co z rozjezdzaniem Dużych modeli?

Back to top
View user's profile AIM Address
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz sierp 23, 2012 01:21 PM
Reply with quote

Czy:

1. Chowaniec OBROŃCA:
Quote::
Choć mierzy zaledwie kilkanaście cali Chowaniec Obrońca potrafi być bardzo wprawnym wojownikiem, zdolnym ranić znacznie większych od siebie śmiertelników.
Na początku każdej fazy walki wręcz wybrany przez gracza wrogi model pozostający w kontakcie z podstawką MAGA otrzymuje trafienie o SILE K6. Chowaniec-wojownik atakuje bronią naturalną na samym początku walki, zanim którykolwiek z modeli zdąży zadać cios.
atakuje pierwszy nawet jeżeli model maga został zaszarżowany?
2. Ożywieńcy to tylko szkielet i zombie? Czy są jakieś inne?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz sierp 23, 2012 03:58 PM
Reply with quote

Rollnik wrote:
Mam parę pytań codo powozów i rydwanów.

1. Pojazd po ruchu nie może być zwiazany walką i może ją opuścić, ale co jeśli on sarżował i stoi przed wrogiem ktorego nie pokonał? Rozjeżdza go?

2. Jeśli walka trwa dwie i wiecej tur pojazd jest juz zwiazny walką i nie moze odjechac?

3. Co się dziej z rozjechanymi nie wyłaczonymi z gry? Zostaja na swoim miejscu? Czy może są spuchani na bok? Pojazd jedzie cale deklarowany ruch czy np zatrzymuje się na nie zranionym przeciwniku? Co z rozjezdzaniem Dużych modeli?

1. Zaprzęg lub rydwan może zostać zaszarżowany ale nie może być związany walką wręcz o ile w poprzedniej, własnej turze wykonał ruch.
Jeżeli jednak to rydwan lub zaprzęg szarżował, pojazd zatrzymuje się a walka wręcz rozgrywana jest w normalny sposób, wraz z uwzględnieniem ewentualnego trafienia z uderzenia oraz ataku zwierząt zaprzęgowych, woźnicy i pasażerów.
Rozjeżdżanie działa na innych zasadach opisanych w rozdziale poświęconym zaprzęgom i rydwanom.

2. Jeżeli to zaprzęg lub rydwan szarżował, to pojazd zostaje związany walką wręcz z przeciwnikiem.

3. Pojazd jedzie cały deklarowany dystans. Modele które przetrwały Rozjeżdżanie i nie zostały Wyłączone z akcji! powinny zostać na swoim miejscu, o ile rydwan po przejechaniu deklarowanego dystansu nie zatrzyma się podstawką nad nimi. Jeśli jednak pojazd po przejechaniu deklarowanego dystansu zatrzymałby się podstawką nad Rozjechanym modele, to należy taki model przesunąć w kierunku najbliższej krawędzi podstawki pojazdu i ustawić go 1" od tej krawędzi. Duże cele rozjeżdża się w ten sam sposób.

Pepe wrote:
Czy:

1. Chowaniec OBROŃCA:
Quote::
Choć mierzy zaledwie kilkanaście cali Chowaniec Obrońca potrafi być bardzo wprawnym wojownikiem, zdolnym ranić znacznie większych od siebie śmiertelników.
Na początku każdej fazy walki wręcz wybrany przez gracza wrogi model pozostający w kontakcie z podstawką MAGA otrzymuje trafienie o SILE K6. Chowaniec-wojownik atakuje bronią naturalną na samym początku walki, zanim którykolwiek z modeli zdąży zadać cios.
atakuje pierwszy nawet jeżeli model maga został zaszarżowany?
2. Ożywieńcy to tylko szkielet i zombie? Czy są jakieś inne?
1. Tak.
2. Ożywieńcy to wszystkie modele, które podlegają zasadzie Nieumarły: Wampiry, Zombie, Szkielety, Gnilce, Stregoica itd.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krecik_77
Śniący
Śniący

krecik_77

Offline

Joined: lip 31, 2012
Posts: 25

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz sierp 23, 2012 04:31 PM
Reply with quote

Możesz wyjaśnić o co chodzi z tymi punktami kampanii? To są dodatkowe punkty oprócz tych opisanych parę stron później? Jak mam ten jeden czy dwa punkty ewentualnie rozdzielać?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz sierp 23, 2012 06:40 PM
Reply with quote

Chodzi o opisane dalej Punkty Determinacji, Gniewu oraz Odporności.

Zapis jest pozostałością z poprzednich edycji, gdy Punkty Kampanii nie były rozbite na trzy kategorie. Powinno być:
Quote::
3. PUNKTY KAMPANII
Drużyna otrzymuje ewentualne Punkty Determinacji, Punkty Gniewu oraz Punkty Odporności zgodnie z zasadami podany w paragrafie PUNKTY KAMPANII.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krecik_77
Śniący
Śniący

krecik_77

Offline

Joined: lip 31, 2012
Posts: 25

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz sierp 23, 2012 08:14 PM
Reply with quote

No właśnie, tak coś czułem, że babol przepuszczony ze starszej edycji...

Druga sprawa - mechanizmy i runy na przedmiotach liczą się do prestiżu jak magiczne bronie?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz sierp 23, 2012 08:35 PM
Reply with quote

Dzisiaj grałem z kolegą i miał on rydwan w swojej rozpisce i mam w związku z tym kilka pytań.

1. W jaki sposób walczy rydwan i bohaterowie w nim z modelem wzbudzającym strach? Czy każdy zdaje osobno test CP tzn rydwan i bohaterowie? Czy też rydwan nie zdaje podobnie jak koń na którym jest jeździec?
2. Jak widzi rydwan? Tak jak normalne piesze modele? Tzn całym bokiem?
3. Czy rozjeżdżanie modeli ma się odbywać tylko do przodu? Czy też rydwan może sobie jeździć slalomem po modelach wroga?

Back to top
View user's profile
krecik_77
Śniący
Śniący

krecik_77

Offline

Joined: lip 31, 2012
Posts: 25

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt sierp 24, 2012 03:44 PM
Reply with quote

Poczytałem jakby tu zwiększyć mobilność moich Khazadów i stwierdziłem, że poza mechanizmami zakładanymi na zbroje czy sztandary jedyną opcją jest zakup ... KUCYKA !

W związku z tym - co znaczy opis przy kucyku: "Limit ekwipunku specjalnego dla bohaterów posiadających kuca zostaje zwiększony o dodatkowe 8 przedmiotów."

btw: gdzie kupić takie figsy: Krasio na kucu ? Twisted Evil

Back to top
View user's profile
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt sierp 24, 2012 04:46 PM
Reply with quote

krecik_77 wrote:
Poczytałem jakby tu zwiększyć mobilność moich Khazadów i stwierdziłem, że poza mechanizmami zakładanymi na zbroje czy sztandary jedyną opcją jest zakup ... KUCYKA !

W związku z tym - co znaczy opis przy kucyku: "Limit ekwipunku specjalnego dla bohaterów posiadających kuca zostaje zwiększony o dodatkowe 8 przedmiotów."

btw: gdzie kupić takie figsy: Krasio na kucu ? Twisted Evil

Brodacz na kucu to fajna opcja strategiczna, dwóch takich potrafi namieszać, ale uważaj, jak przeciwnik tez ma kawalerie to lipa się robi nawet jakbyś miał 6 kucyków. Fiksy Brodacza na kucu to mit Wink No dobra, podobno kiedyś były takie fiksy ale nawet najstarsi długobrodzi nie wiedzą gdzie ich szukać wiec rób samemu tak jak ja, prawdziwy Dawi nie boi się rękodzieła.

A 8 przedmiotów to bonusowe trzy miejsca na specjalny ekwipunek względem tego co ma pieszy model, QC lepiej ci to wyjaśni.

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt sierp 24, 2012 10:22 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
1. W jaki sposób walczy rydwan i bohaterowie w nim z modelem wzbudzającym strach? Czy każdy zdaje osobno test CP tzn rydwan i bohaterowie? Czy też rydwan nie zdaje podobnie jak koń na którym jest jeździec?
2. Jak widzi rydwan? Tak jak normalne piesze modele? Tzn całym bokiem?
3. Czy rozjeżdżanie modeli ma się odbywać tylko do przodu? Czy też rydwan może sobie jeździć slalomem po modelach wroga?

1. Rydwan nie zdaje, bo nie ma CP i jest odporny na Psychologię. Test zdaje Woźnica i ewentualny pasażer.
2. Tak.
3. Tak jak każdy ruch, rydwan porusza się z punktu A do punktu B po najkrótszej/najbezpieczniejszej drodze.

krecik_77 wrote:
W związku z tym - co znaczy opis przy kucyku: "Limit ekwipunku specjalnego dla bohaterów posiadających kuca zostaje zwiększony o dodatkowe 8 przedmiotów."
Więcej na temat limitu oręża znajdziesz w Rozdziale 14: Ekwipunek, w paragrafie Limit ekwipunku specjalnego dla bohaterów.

Rollnik wrote:
A 8 przedmiotów to bonusowe trzy miejsca na specjalny ekwipunek względem tego co ma pieszy model, QC lepiej ci to wyjaśni.
Nie, kucyk zwiększa o 8 a nie do 8. Co oznacza, że bohater może mieć 4 przedmioty z ekwipunku specjalnej, 5 miejsce zajmuje Kucyk a na kucyku dodatkowe 8 przedmiotów.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb sierp 25, 2012 11:58 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Rollnik wrote:
A 8 przedmiotów to bonusowe trzy miejsca na specjalny ekwipunek względem tego co ma pieszy model, QC lepiej ci to wyjaśni.
Nie, kucyk zwiększa o 8 a nie do 8. Co oznacza, że bohater może mieć 4 przedmioty z ekwipunku specjalnej, 5 miejsce zajmuje Kucyk a na kucyku dodatkowe 8 przedmiotów.

Tak to jest jak 5 osób na szybko czyta zasady Embarassed ,ale dodatkowe 8 miejsc, łącznie 12 Shocked , nie sądzisz ze to za dużo? Ciężarówka się robi Very Happy

A jak w wypadku kawalerzysty skarby liczyć do udźwigu?

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb sierp 25, 2012 12:00 PM
Reply with quote

Rollnik wrote:
A jak w wypadku kawalerzysty skarby liczyć do udźwigu?
Jeśli pytasz o znaczniki kosztowności - to nie wliczają się do limitu ekwipunku, gdyż nie są ekwipunkiem.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb sierp 25, 2012 07:10 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Rollnik wrote:
A jak w wypadku kawalerzysty skarby liczyć do udźwigu?
Jeśli pytasz o znaczniki kosztowności - to nie wliczają się do limitu ekwipunku, gdyż nie są ekwipunkiem.

O to pytałem:) wiem ze to nie ekwipunek, bardziej mi chodzi czy jakoś to ograniczyłeś. Oby nie Wink

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb sierp 25, 2012 07:10 PM
Reply with quote

Nie ma ograniczeń.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb sierp 25, 2012 07:41 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Nie ma ograniczeń.

Dzięki:)

Stronnika jeśli nie ma startowo wierzchowca to nie można na niego wsadzi? Pewnie nie, ale wole się upewnić Smile

Back to top
View user's profile AIM Address
<
1 2 3 ... 70 71 72 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
63 quidamcorvus 2772 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn grud 02, 2018 04:08 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2222 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 20758 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 89361 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 148959 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy