Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 72 73 74 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8062
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt sierp 28, 2012 02:08 PM
Reply with quote

Gramy tak, że od tury gdy jedna z kompanii nie zda testu rozbicia, do tury w której uciekające modele opuszczą stół wygrany może we własnych turach realizować cele scenariusza, zadania specjalne itd. Jest to dodatkowy czas, bonus dla zwycięzcy.

Co do puli kostek eksploracji masz rację, dlatego wprowadziłem erratę:

PULA KOSTEK EKSPLORACJI wrote:

Należy zebrać pulę Kostek Eksploracji. Pula składa się z jednej Kostki Eksploracji za każdego bohatera, który brał udział w rozgrywce, a w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce nie wykonywał rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ!. Gracz który wygrał potyczkę może dodać jedną kostkę do puli Kostek Eksploracji. Maksymalna ilość Kostek Eksploracji jaką można uzyskać w ten sposób to 6. Kostki uzyskane ponad limit przepadają.
Po ustalenie puli Kostek Eksploracji gracz wykonuje rzut.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1451
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr sierp 29, 2012 01:51 PM
Reply with quote

Tak trochę ględzę ale znalazłem jeszcze coś co mi nie daje spokoju, a mianowicie poniższy zapis strasznie utrudnia wykonanie zadania specjalnego okup. Czy ten zamysł był celowy? Bo jeżeli gracz rzeczywiście będzie chciał wykonać zadanie specjalne to nie powinien atakować stronnikami wrogich modeli, a na dodatek bohaterowie nie powinni używać broni zasięgowej. A jeżeli zamysł był celowy to nagroda imo jest nieadekwatna.

Quote::
Grabież:
W trakcie rozgrywania potyczek, modele należące do wrogich kompanii będą miały okazję grabieży, czyli obrabowania pokonanych przeciwników. Model bohatera, który w fazie walki wręcz Wyłączy z akcji! wrogiego bohatera lub stronnika (ale nie Najemne Ostrze) może oszczędzić życie pokonanego w zamian za okup. Zwykle modele starają się dobić przeciwnika, ale gracz może podjąć próbę powstrzymania modeli wykonując testy CP. Jeżeli uda się zdać test, modele zadowalają się okupem i oszczędzają pokonanego. W najbliższej własnej turze w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów zwycięzca OGRABIA wrogi Wyłączony z akcji! model z jednego wybranego przedmiotu. Choć wrogi model wciąż pozostaje Wyłączony z akcji!, to należy jednak zauważyć, że za wyłączone w ten sposób z rozgrywki modele nie należy w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce wykonywać rzutów na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ.
Modele podlegające zasadzie specjalnej FURIA lub darzące przeciwnika NIENAWIŚCIĄ automatycznie nie zdają testu CP i dobijają przeciwnika zaspokajając pragnienie krwi lub gardząc okupem pochodzącym ze znienawidzonych rąk. Podobnie, modele które pozostają związane walką wręcz ze sprawnym wrogiem, nie mogą ograbić przeciwnika Wyłączonego z akcji!, odzwierciedla to sytuację, w której postać skupia uwagę na realnym i bezpośrednim zagrożeniu jakie stanowią sprawni wrogowie i najskuteczniej jak potrafi eliminuje każde możliwe zagrożenie. Zdobyte w ten sposób przedmioty mogą zostać użyte przez model dopiero w następnej rozgrywce.

Quote::
OKUP
Aby zrealizować zadanie specjalne dowodzona przez gracza drużyna musi ograbić każdy Wyłączony z akcji! model przeciwnika. Po wypełnieniu zadania specjalnego należy pokazać przeciwnikowi kartę.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8062
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr sierp 29, 2012 02:02 PM
Reply with quote

Ględzisz Wink Smile
Zadania specjalne nie są sobie równe a nagroda nie zawsze jest sprawiedliwa. Zdaję sobie też sprawę, że niektóre zadania są trudniejsze niż inne ale to zasada opcjonalna, z której nie trzeba korzystać.

Ale z drugiej strony zadania są losowane, a przy losowaniu przyda się trochę szczęścia. Zresztą podobnie jest ze scenariuszami. Starałem się zmienić je tak, by większość kompanii miała takie same szanse, ale zawsze ktoś będzie miał łatwiej, a ktoś trudniej. Niestety idealny balans jest w szachach (pomijając fakt, że białe zaczynają), a kostkowych grach bitewnych trudniej o niego.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr sierp 29, 2012 08:09 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Quote::
Kucharska Księga (tylko dowódca):
Niziołki słyną z dwóch rzeczy: z niezwykłe lepkich dłoni i wyśmienitej kuchni. I o ile kradzieże nie przysparzają im zwolenników, to niemal nie sposób spotkać kogoś, kto odmówiłby zjedzenia posiłku przygotowanego przez niziołka.

Limit modeli kompanii, której DOWÓDCA posiada Kucharską Księgę zawierającą przepisy na najsmaczniejsze potrawy przygotowywane przez zamieszkujących Krainę Zgromadzenia kucharzy, zostaje zwiększony o +1.

UWAGI: Kucharska Księga jest niedostępna dla kompanii Skavenów, Jaszczuroludzi, Krasnoludów oraz Nieumarłych i Zielonoskórych.
CENA: 30+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 7.

Dlaczego brodacze zostali pozbawieni Księgi Kucharskiej? Każdy wie że brodaty lud to niesamowici smakosze Wink

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8062
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr sierp 29, 2012 08:34 PM
Reply with quote

Niesamowici to na pewno Wink Kazdy wie, ze stylisko kilofa duszone w wywarze z onuc smakuje najlepiej Very Happy

Ograniczenie nalozylem ze wzgledu na mechanike i fluff.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr sierp 29, 2012 08:41 PM
Reply with quote

Zmienić Twojej decyzji nie będę próbował, gdzie tam marnemu brodaczowi wpływać na decyzje Pradawnego Smile ale możesz marnemu krasnoludowi uzasadnić decyzje? Wiesz, kamienny chleb źle wpływa na procesy myślowe;)

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8062
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz sierp 30, 2012 05:57 AM
Reply with quote

Rollnik wrote:
Zmienić Twojej decyzji nie będę próbował, gdzie tam marnemu brodaczowi wpływać na decyzje Pradawnego Smile ale możesz marnemu krasnoludowi uzasadnić decyzje? Wiesz, kamienny chleb źle wpływa na procesy myślowe;)
Celem bylo ograniczenie maksymalnej ilosci modeli w kompanii Krasnoludow.
Nalezy jednak pamietac, ze Krasnoludy wciaz moga nabyc Ksiege Kucharska w wyniku Grabiezy, czy zdobyc jako nagrode w scenariuszu.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz sierp 30, 2012 06:53 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Rollnik wrote:
Zmienić Twojej decyzji nie będę próbował, gdzie tam marnemu brodaczowi wpływać na decyzje Pradawnego Smile ale możesz marnemu krasnoludowi uzasadnić decyzje? Wiesz, kamienny chleb źle wpływa na procesy myślowe;)
Celem bylo ograniczenie maksymalnej ilosci modeli w kompanii Krasnoludow.
Nalezy jednak pamietac, ze Krasnoludy wciaz moga nabyc Ksiege Kucharska w wyniku Grabiezy, czy zdobyc jako nagrode w scenariuszu.

Celu się domyśliłem i go nie neguje po tym jak doszedłem brodaczami do 20 modeli plus najemnicy Smile Siało to mrok i zniszczenie Twisted Evil A i tak osiagniecie dwudzieski jest możliwe wiec to nie problem dla wytrwałych. Bardziej mnie uzasadnienie flufowe zacieakwiło Smile

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8062
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz sierp 30, 2012 04:53 PM
Reply with quote

Rollnik wrote:
Bardziej mnie uzasadnienie flufowe zacieakwiło Smile
Krasnoludy mają nieco inne upodobania/potrzeby kulinarne, no i nie walczą dla żarcia. Stąd i takie ograniczenie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz sierp 30, 2012 08:26 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Rollnik wrote:
Bardziej mnie uzasadnienie flufowe zacieakwiło Smile
Krasnoludy mają nieco inne upodobania/potrzeby kulinarne, no i nie walczą dla żarcia. Stąd i takie ograniczenie.

Dzięki za wyjaśnienie Smile Co poradzić na mity o kamiennym chlebie i brodatych babach Gwizdze

Back to top
View user's profile AIM Address
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt sierp 31, 2012 05:19 AM
Reply with quote

Mam pytanie odnośnie ukrycia. Chcę ukryć bohatera za załomem budynku, wykonuję ruch (nie bieg) i chowam go przed wrogiem tak że jest niewidoczny (kładę znacznik wówczas jest ukryty).

1. Jeśli nie wykonując ruchu wrogi model podejdzie na odległość większą niż jego inicjatywa i wdzi mój model częściowo to czy ukrywająca sie postać nadal jest ukryta?

2. Jeśli nie wykonując ruchu wrogi model podejdzie na odległość większą niż jego inicjatywa i widzi mój model całkowicie to czy ukrywająca się postać nadal jest ukryta?

3. Nie wiem czy mi się coś pomyliło z 7 ed WFB czy w Warheim jest również taka zasada, że walcząc bronią ręczną i tarczą jest dodatkowy pkt pancerza?

4. W scenariuszu zaginiona córka kupac i zaginiony syn kupca w jakiej max odległości od postaci eskortującego musi pozostać eskortowany?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8062
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt sierp 31, 2012 03:55 PM
Reply with quote

Dulix wrote:
Mam pytanie odnośnie ukrycia. Chcę ukryć bohatera za załomem budynku, wykonuję ruch (nie bieg) i chowam go przed wrogiem tak że jest niewidoczny (kładę znacznik wówczas jest ukryty).

1. Jeśli nie wykonując ruchu wrogi model podejdzie na odległość większą niż jego inicjatywa i wdzi mój model częściowo to czy ukrywająca sie postać nadal jest ukryta?

2. Jeśli nie wykonując ruchu wrogi model podejdzie na odległość większą niż jego inicjatywa i widzi mój model całkowicie to czy ukrywająca się postać nadal jest ukryta?

3. Nie wiem czy mi się coś pomyliło z 7 ed WFB czy w Warheim jest również taka zasada, że walcząc bronią ręczną i tarczą jest dodatkowy pkt pancerza?

4. W scenariuszu zaginiona córka kupac i zaginiony syn kupca w jakiej max odległości od postaci eskortującego musi pozostać eskortowany?

Dulix wrote:
Jeśli nie wykonując ruchu wrogi model podejdzie na odległość...
He? Mysli

Ukrywanie się: wrote:
Model pozostaje Ukryty, dopóki znajduje się za osłoną (zobacz ROZDZIAŁ VI: STRZELANIE)...
[...]
Model zostanie dostrzeżony lub usłyszany bez względu na to jak dobrze Ukryje się. Postacie automatycznie wykrywają przeciwników, próbujących Ukrywać się, w promieniu ich INICJATYWY liczonej w calach.

Osłona: wrote:
Model jest za osłoną, jeżeli w polu widzenia strzelającego znajduje się MNIEJ NIŻ POŁOWA celu. Jeżeli pojawią się problemy z podjęciem takiej decyzji, należy rozstrzygnąć wątpliwość za pomocą rzutu K6.

1. Jeżeli model znajduje się za osłoną, patrz cytaty wyżej, to nie zostaje odkryty.

2. Model widoczny całkowicie, nie znajduje się za osłoną, a więc nie może się ukrywać i zostaje odkryty.

3. Tak. Za kombinację broni ręcznej i tarczę ochrona pancerza zwiększona jest o 1.

4.
Quote::
Syn kupca przyłączy się do dowolnego bohatera oraz tych stronników, którzy nie podlegają zasadzie specjalnej NIEUMARŁY, ISTOTA ETERYCZNA, LEŚNY DUCH oraz DEMON lub ZWIERZĘ, które na końcu fazy ruchu znajdą się w odległości do 1” od zagubionego.
W odległości 1".


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1451
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 01, 2012 03:24 PM
Reply with quote

Takie pytanka:

Czar nr 1 z magii bestii. Przywołanie wilków.

1. Jeżeli takowy wilk wyłączy model przeciwnika to czy liczy się to do pkt gniewu?

Zdarzenie losowe w którym pojawiają się wilki.

Quote::
(25) WATAHA WILKÓW
Zwabiona zapachem krwi i odgłosami walki wataha 2K3 wilków pojawia się na polu bitwy. Głodne zwierzęta będą biegły najszybciej jak to możliwe w stronę najbliższego modelu, szarżując jeśli to możliwe. Jeśli wilki Wyłączą z akcji! dowolny model to zostanie on pożarty jeśli nie otrzyma pomocy od swych sojuszników. Sprzymierzeńcy mogą uratować wyłączony z akcji! model zbliżając się w następnej turze na odległość do 6” od miejsca w którym leży ofiara watahy. Podobnie jeśli wataha psów nie zda testu ROZBICIA to zwierzęta uciekną z pola bitwy porzucając Wyłączony z akcji! model. Pożarte modele należy wykreślić z KARTY DRUŻYNY, a posiadany przez postać ekwipunek należy umieścić w formie znaczników obok pożartego modelu. Przedmioty mogą zostać podniesione w czasie rozgrywania potyczki w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów przez dowolny model bohatera, którego podstawka pozostaje w kontakcie ze znacznikiem. Jednocześnie należy pamiętać, że postać posiadająca komplet ekwipunku (zobacz ROZDZIAŁ XIIII: EKWIPUNEK), która weszła w posiadanie kolejnych przedmiotów, musi natychmiast odrzucić ekwipunek, którego nie jest w stanie unieść. Które z przedmiotów zostaną odrzucone, zależy wyłącznie od decyzji gracza.

Wilki pojawiają się, biegną do najbliższego modelu, szarżują go i wyłączają z akcji.

1. I co się z nimi dalej dzieje? Będą szarżować/biegnąć do najbliższego modelu itd?
2. Czy jeżeli model który chce ocalić od pożarcia model ze swojej bandy rzeczywiście musi w następnej turze podejść na odległość 6", czy też może to nastąpić w 3, 4... turze itd?
3. Jest Ctr C Ctr V z opisu swora psów i nie pozmieniałeś sobie wszystkiego.
4. Czy modele wchodzące na stół w wyniku zdarzenia losowego też zdają test rozbicia?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8062
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 01, 2012 06:27 PM
Reply with quote

1. Tak.

Wilki.
1. Tak. Będą szukały kolejnego, najbliższego celu.
2. Tak. Zgodnie z zapisem, Wyłączony z akcji! model można uratować przed pożarciem, tylko w następnej własnej turze poprzez podejście na minimum 6".
3. Ok. Dzięki, poprawiłem.
4. Jeśli tak zaznaczono w opisie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1451
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 01, 2012 06:28 PM
Reply with quote

Dzięki.

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 72 73 74 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
16 quidamcorvus 225 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 14, 2018 12:34 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1780 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 9853 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 55193 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 122994 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy