Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 73 74 75 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 01, 2012 06:34 PM
Reply with quote

A jeszcze jedno. Czy wierzchowiec podnosi limit modeli w drużynie?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 01, 2012 06:37 PM
Reply with quote

Zależy.

Jeżeli jest to potwór (Wielki Orzeł, Wielki Pajonk czy Pegaz) i klasyfikuje się go jako stronnika, to tak, wlicza się do limitu modeli.

Jeżeli jest to wierzchowiek (koń bojowy, dzik) to liczy się jako ekwipunek i nie jest wliczany do limitu modeli.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 01, 2012 07:32 PM
Reply with quote

No trochę nie po polsku napisałem Smile ale dzięki za odpowiedź wszystko jest jasne Smile

1. Gdzie znajduje się informacja na temat psiej łapki Smile
2. Czy jeśli zginął mi Tan mogę rekrutować kolejnego?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 01, 2012 07:37 PM
Reply with quote

Rozdział: Magiczne przedmioty.

Paragraf: Magiczne talizmany.

Quote::
Psia Łapka:
Łapa psa o trzech nogach podobno odwraca pecha.

Model używający psiej łapki może w czasie rozgrywania potyczki przerzucić dowolny rzut. Jeżeli psia łapka nie zostanie wykorzystana w czasie potyczki, przerzut można wykorzystać w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce.

UWAGI: Psia łapka jest dostępna wyłącznie dla modeli należących do Muszkieterów z Nuln, Piechoty Morskiej z Marienburga, Strażników dróg z Averlandu, Zbrojnej kompanii z Ostlandu, Zbrojnych z Middenheim, Żołnierzy z Reiklandu oraz Rycerzy Graala, Zbrojnej chorągwi z Kisleva, Piratów z Sartosy i Psów Wojny.
CENA: 20+K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 8.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 01, 2012 07:42 PM
Reply with quote

Dziękuję Smile napisz proszę jeszcze co z tym Tanem czy po śmierci jednego można przyjąć do drużyny następnego.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 01, 2012 07:43 PM
Reply with quote

2.

Quote::
Śmierć dowódcy:
Jeśli DOWÓDCA drużyny, który został Wyłączony z akcji! umrze w wyniku odniesionych obrażeń, to władzę nad kompanią obejmuje model bohatera, które współczynnik CECHY PRZYWÓDCZE jest najwyższy. Ponadto, model taki od tej pory zaczyna podlegać zasadzie specjalnej DOWÓDCA. Jeżeli w drużynie służy dwa lub więcej modeli bohaterów posiadających taką samą wartość współczynnika CP, to zwierzchność obejmuje postać która zdobyła więcej Punktów Doświadczenia. Jeżeli zaś, dwa lub więcej modeli dysponuje takim samym współczynnikiem CP oraz posiada tyle samo Punktów Doświadczenia, należy wykonać rzut kostką, aby określić który model bohatera obejmie przywództwo nad kompanią.
Należy zwrócić uwagę, że model DOWÓDCY, jest jedynym rodzajem postaci, której nie można rekrutować po śmierci poprzednika.
Wyjątkiem od tej zasady są drużyny Nieumarłych. W przypadku ostatecznej śmierci Wampira lub Księcia Grobowców, dowództwo nad kompanią przejmuje Nekromanta lub Licz. Jeżeli w drużynie nie służy Nekromanta lub Licz, czar utrzymujący przy nieżyciu ożywieńców zostaje rozproszony, a kompania zmienia się w stos kości i gnijącego mięsa. Modele Wampira oraz Księcia Grobowców są jedynym rodzajem przywódców którzy mogą być rekrutowani w czasie rozgrywania następnej sekwencji po potyczce, jeżeli takie wydarzenie będzie miało miejsce model Nekromanty lub Licza zrezygnuje z przywileju dowodzenia na rzecz Wampira czy Księcia Grobowców.
Kolejny wyjątek stanowią drużyny w których DOWÓDCA jest MAGIEM lub DUCHOWNYM lub KOWALEM RUN. W przypadku śmierci takiej postaci, nowo mianowany DOWÓDCA w momencie gdy osiągnie kolejny poziom doświadczenia, oprócz normalnej procedury związanej z awansem, zaczyna podlegać wymienionym w opisie drużyny ZASADOM SPECJALNYM dotyczącym poprzednika. Ponadto, od tej pory model uważany jest za MAGA lub DUCHOWNEGO lub KOWALA RUN i podlega wszystkim odpowiednim zasadom specjalnym.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 01, 2012 07:45 PM
Reply with quote

Czytałem to Smile rozumiem że nie można. Dzięki Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 01, 2012 07:47 PM
Reply with quote

Nie można Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 01, 2012 08:59 PM
Reply with quote

Jeszcze jedno pytanie odnośnie czaru wataha wilków.

Banda liczy 10 modeli dochodzą 2 wilki. Przeciwnik WzA 5 modeli i 1 wilka. W związku z tym zabija 50% modeli, czy wilka się nie wlicza i zabija mniej niż 50%?

Back to top
View user's profile
Pogodyn
Przytomny
Przytomny

Pogodyn

Offline

Joined: lut 10, 2012
Posts: 79

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 01, 2012 09:02 PM
Reply with quote

Witam
I takie pytanko
Co sie dzieje przy krytyku na broni strzelckiej jeżeli wylosuje - rykoszet - i dalej rzucam i znowu mam krytyka, co w tej sytuacji mam drugi krytyk czy olewam ta 6?

I drugie - właściwie nie pytanie a raczej stwierdzenie

Czy nie uważacie drodzy koledzy , ze zasada dotycząca broni miotanej - nie ma kar za ruch i za zasięg do strzału - jest za mocna , ja mam wrażenie że to troche przeginka. A wrażenia takiego nabrałem grając z wielgachną bandą skinków....moje leśne elfy , które to ponoć są najlepszymi łucznikami we starym świecie schodza jak muchy.... powiem szczerze , że troche sfrustrowany jestem Confused , proponowałbym zmienić tą zasadę , jak na mój gust jest za mocna , a argument że zasięg malutki do mnie nie przemawia. Jak cie dopadnie masa to i tak zawsze sporo wchodzi , bo bez kar.

Takie jest moje zdanie , może ktoś się jeszcze wypowie i ta zasada zostanie nieco zmieniona Mysli

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 01, 2012 09:07 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Jeszcze jedno pytanie odnośnie czaru wataha wilków.

Banda liczy 10 modeli dochodzą 2 wilki. Przeciwnik WzA 5 modeli i 1 wilka. W związku z tym zabija 50% modeli, czy wilka się nie wlicza i zabija mniej niż 50%?

Chodzi o zaklęcie "Władca Bestii"? Odpowiedź na pytanie masz w opisie zaklęcia:

Quote::
To zaklęcie musi zostać rzucone przed potyczką. Moc zaklęcia przyzywa K3 wilki, które zostają umieszczone w odległości do 8” od Bursztynowego Maga. Wilki, jeśli przeżyją potyczkę odchodzą po zakończeniu rozgrywki, ponadto zwierzęta nie są wliczane do limitu modeli w drużynie oraz nie są brane pod uwagę na potrzeby testu rozbicia.

Pogodyn wrote:
Co sie dzieje przy krytyku na broni strzelckiej jeżeli wylosuje - rykoszet - i dalej rzucam i znowu mam krytyka, co w tej sytuacji mam drugi krytyk czy olewam ta 6?

Odpowiedź na twoje pytanie znajduje się w rozdziale Strzelanie, paragraf:

Trafienia krytyczne: wrote:

[...]
Ponadto należy zauważyć, że każdy model może zadać tylko jedno Trafienie Krytyczne na fazę strzelania, a więc jeżeli postać posiada kilka strzałów to jedynie pierwsza 6 w rzucie na zranienie będzie traktowana jako Trafienie Krytyczne.

Pogodyn wrote:
Czy nie uważacie drodzy koledzy , ze zasada dotycząca broni miotanej - nie ma kar za ruch i za zasięg do strzału - jest za mocna , ja mam wrażenie że to troche przeginka. A wrażenia takiego nabrałem grając z wielgachną bandą skinków....moje leśne elfy , które to ponoć są najlepszymi łucznikami we starym świecie schodza jak muchy.... powiem szczerze , że troche sfrustrowany jestem Confused , proponowałbym zmienić tą zasadę , jak na mój gust jest za mocna , a argument że zasięg malutki do mnie nie przemawia. Jak cie dopadnie masa to i tak zawsze sporo wchodzi , bo bez kar.

Takie jest moje zdanie , może ktoś się jeszcze wypowie i ta zasada zostanie nieco zmieniona Mysli
Nie uważam Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pogodyn
Przytomny
Przytomny

Pogodyn

Offline

Joined: lut 10, 2012
Posts: 79

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn wrz 02, 2012 08:09 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Nie uważam Smile

A szkoda bo to przegięte jest mocno Confused

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn wrz 02, 2012 08:20 AM
Reply with quote

Pogodyn wrote:
A szkoda bo to przegięte jest mocno Confused
Broń miotana przegięta? Dlaczego? Praktycznie każda kompania ma do niej dostęp (w tej czy innej wersji). Więc skoro twój przeciwnik może jej używać, to dlaczego ty tego nie robisz, skoro jest taka mocna?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn wrz 02, 2012 11:42 AM
Reply with quote

Czy najemne ostrze może tak jak inni stronnicy zostać bohaterem? Jeśli tak to co żołdem?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn wrz 02, 2012 12:29 PM
Reply with quote

Nie. Nie moze. Losujac rozwiniecia korzystasz z tabeli dla bohaterow.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 73 74 75 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 18975 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 4568 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 45497 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 149187 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 201377 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: dzikusbb
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 458

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 18
_BBOT: 1
Razem: 19
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy