Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 74 75 76 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 01:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Pn lut 06, 2012 11:24 PM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn wrz 02, 2012 08:37 PM
Reply with quote

Ile znaczników kosztowności może nieść jeden bohater?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn wrz 02, 2012 08:50 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Ile znaczników kosztowności może nieść jeden bohater?
Jeśli w scenariuszu nie napisano inaczej, to nie ma ograniczeń.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn wrz 03, 2012 06:02 AM
Reply with quote

Ok dzięki.

A jest jakiś limit?

I jak to się odbywa. Bohater podchodzi do znacznika, na początku następnej tury podnosi znacznik, potem może się ruszyć (nie biec)? do drugiego i ponownie czeka na następną turę aby podnieść kolejny?

Jeszcze jedno pytanie powiedzmy, że mamy limit 0-5 na stronników np na Widmo. Widmo awansował na bohatera. Ilu teraz stronników typu Widmo mogę rekrutować 4 czy 5?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn wrz 03, 2012 07:40 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
A jest jakiś limit?

Tak jak napisałem wcześniej, jeśli w scenariuszu nie założono inaczej, to bohater może nieść tyle znaczników ile zdoła zebrać.

Pepe wrote:
I jak to się odbywa. Bohater podchodzi do znacznika, na początku następnej tury podnosi znacznik, potem może się ruszyć (nie biec)? do drugiego i ponownie czeka na następną turę aby podnieść kolejny?
Nie. Wątpliwości mogą wynikać z zapisu w scenariusza, który w następnej edycji zostanie poprawiony. Powinno być:

Quote::
Znaczniki kosztowności mogą zostać podniesione, przez dowolny model bohatera, w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów zgodnie z zasadami przedstawionymi w ROZDZIALE IIII: RUCH.

Znacznik kosztowności: wrote:

W czasie rozgrywania scenariuszy, drużyny będą mieć styczność ze znacznikami kosztowności, które w grze WARHEIM - FANTASY SKIRMISH reprezentują wartościowe przedmioty, klejnoty oraz szlachetne metale, które mogą zostać zdobyte przez bohaterów już w trakcie rozgrywania potyczki.
Znaczniki kosztowności mogą zostać podniesione w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów przez dowolny model bohatera, którego podstawka pozostaje w kontakcie ze znacznikiem. Bohater, który podniósł znacznik kosztowności nie może biegać oraz korzystać ze zdolności LOT, choć nadal może szarżować w zwykły sposób. Należy zauważyć, że modele nie mogą przekazywać sobie znaczników kosztowności. Ponadto, model który zostanie Wyłączony z akcji! lub będzie Uciekał! traci drogocenności. W przypadku zaistnienia powyższej sytuacji, znacznik kosztowności należy umieścić obok Wyłączonego z akcji! bohatera lub w miejscu, w którym model rozpoczął Ucieczkę!.
A więc, jeśli model w fazie ruchu, w czasie wykonywania pozostałych ruchów pozostaje w kontakcie ze znacznikiem, to można go podnieść i wykonać ruch. Lub można podejść do znacznika, tak aby pozostawał w kontakcie z podstawką modelu i podnieść go po wykonaniu ruchu. Kolejny ruch może wykonać dopiero w kolejnej turze.
Nie można podejść, podnieść i pójść dalej.

Pepe wrote:
Jeszcze jedno pytanie powiedzmy, że mamy limit 0-5 na stronników np na Widmo. Widmo awansował na bohatera. Ilu teraz stronników typu Widmo mogę rekrutować 4 czy 5?
Czterech stronników. Piąte Widmo jest bohaterem.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn wrz 03, 2012 07:54 AM
Reply with quote

Dzięki. Jeszcze jedno jeżeli takie Widmo awansowało na bohatera czy nadal jest aktualny wybór pomiędzy wiedźmą a widmem?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn wrz 03, 2012 08:05 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Dzięki. Jeszcze jedno jeżeli takie Widmo awansowało na bohatera czy nadal jest aktualny wybór pomiędzy wiedźmą a widmem?
Tak. Widmo mimo, że jest bohaterem, nie przestaje być Widmem.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn wrz 03, 2012 08:15 AM
Reply with quote

No to jeszcze drążąc temat to jeżeli Korsarz złapie niewolników to czy mogą oni być doświadczonymi niewolnikami po zapłaceniu odpowiedniej sumy czy też są goli i weseli?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn wrz 03, 2012 08:25 AM
Reply with quote

Nie mogą być doświadczonymi niewolnikami. Nie możesz dopłacić, bo nie rekrutujesz ich tylko łapiesz.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn wrz 03, 2012 08:27 AM
Reply with quote

A czy dowódca kompani który osiągnął nowy poziom i wybrał umiejętność Rewelator już w momencie sprzedaży łupów z tej potyczki generuje dodatkowy łup?
I czy tak się dzieje również z innymi umiejętnościami które można wykorzystać w momencie rozgrywania sekwencji po potyczce?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn wrz 03, 2012 08:29 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
A czy dowódca kompani który osiągnął nowy poziom i wybrał umiejętność Rewelator już w momencie sprzedaży łupów z tej potyczki generuje dodatkowy łup?
Z opisu umiejętności jasno wynika, że nie.
Rewelator (tylko dowódca): wrote:
Kompania dowodzona przez rewelatora cieszy się sporym bogactwem i szczęściem. Po zakończeniu rozgrywania scenariusza, jeśli DOWÓDCA nie został Wyłączony z akcji!, w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce, na potrzeby zasad sprzedaży Łupów kompania traktowana jest tak jakby sprzedała jedną część Łupu więcej, niż ma to faktycznie miejsce.
Podobnie jest z umiejętnością Ekonom, Felczer itd.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn wrz 03, 2012 09:09 AM
Reply with quote

Czy modele zdobywają pkt doświadczenia za zabicie modeli pojawiających się na stole np w wyniku zdarzenia losowego?

Back to top
View user's profile
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn wrz 03, 2012 09:26 AM
Reply with quote

Wydaje mi się, że za wyłączenie wrogiego modelu wszyscy bohaterowie dostają +1PD.

Jeśli Kowal Run chce wykuć talizman to czy poprostu płaci za wykucie runy czy musi kupić jakiś przedmiot typu pierścień czy amulet (nie znalazłem takich przedmiotów).

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn wrz 03, 2012 10:54 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Czy modele zdobywają pkt doświadczenia za zabicie modeli pojawiających się na stole np w wyniku zdarzenia losowego?
Bohaterowie zdobywają PD, stronnicy nie (chyba, że w scenariuszu napisano inaczej).

Dulix wrote:
Jeśli Kowal Run chce wykuć talizman to czy poprostu płaci za wykucie runy czy musi kupić jakiś przedmiot typu pierścień czy amulet (nie znalazłem takich przedmiotów).
Płaci za wykucie runy.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn wrz 03, 2012 07:48 PM
Reply with quote

Czy Mroczne Elfy mogą ograbić przeciwnika, czy też ze względu na to, że mają nienawiść to nie mogą?

Czy bohater który ograbia przeciwnika np z pancerza, a już posiada pancerz wyrzuca go w momencie ograbiania, czy też jest to jakoś podzielone?
Czy wyrzucony przedmiot przez bohatera w wyżej wymienionym przypadku może podnieść stronnik?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn wrz 03, 2012 08:37 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Czy Mroczne Elfy mogą ograbić przeciwnika, czy też ze względu na to, że mają nienawiść to nie mogą?

Czy bohater który ograbia przeciwnika np z pancerza, a już posiada pancerz wyrzuca go w momencie ograbiania, czy też jest to jakoś podzielone?
Czy wyrzucony przedmiot przez bohatera w wyżej wymienionym przypadku może podnieść stronnik?

1. Niestety nie moga.
2. Jesli ma pancerz to musi jeden odrzucic.
3. Nie moze. Tylko bohaterowie moga.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 74 75 76 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
63 quidamcorvus 2748 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn grud 02, 2018 04:08 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2212 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 20635 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 88984 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 148626 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy