Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 77 78 79 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz wrz 06, 2012 04:39 PM
Reply with quote

Pepe wrote:

Jeżeli nie ma odpowiedniego zapisu w RB to można by wprowadzić np coś mniej więcej takiego:

Quote::
Cel:
Rozgrywka zostaje zakończona, gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia według zasad opisanych w ....

Quote::
W momencie gdy jedna z drużyn nie zda Testu Rozbicia to gracz którego drużyna wygrała potyczkę może zadecydować w którym momencie ją zakończyć. Należy jednak zauważyć, że potyczka nie może trwać dłużej niż czas potrzebny modelom drużyny pokonanej na opuszczenie stołu. We własnej turze gracz może realizować cele scenariusza, zadania specjalne itd. Tury takie nie/wliczają się na potrzeby pkt kampanii.

Ostatnie zdanie że te tury nie miałyby sie wliczać na potrzeby punktów kampanii można by jednak wykreślić Smile moim skromnym zdaniem Smile Masz wybór albo potyczka trwa dłużej i masz mniej pkt kampanii ale masz szansę powalczyć o zadania specjalne (jesli takie masz do zrealizowania) albo rezygnujesz z zadań specjalnych i kończysz potyczkę po teście rozbicia zbierając większą pulę punktów kampanii (determinacji).
Ale tu niech wypowie się QC.

Mam pytanie odnośnie rozwinięcia za punkty gniewu:
Quote::
Kompania najemników. W czasie rozgrywania sekwencji po potyczce kompania może przyjąć, bez żadnych opłat, na usługi jedno z Najemnych Ostrzy, pod warunkiem, że najmita może służyć w drużynie. Po zakończeniu następnej potyczki, Najemne Ostrze odejdzie w swoją stronę, chyba że dowódca postanowi zawrzeć kontrakt i będzie płacił ustalony w opisie najmity żołd.

Co rozumiesz pod pojęciem zawarcia kontraktu? Czy należy zapłacić Najmicie za wynajęcie a później dodatkowo wypłacić żołd, czy od kolejnej potyczki jeśli decyduję się na opłacać najmitę przechodzę poprostu do płacenia żołdu?

Back to top
View user's profile
krecik_77
Śniący
Śniący

krecik_77

Offline

Joined: lip 31, 2012
Posts: 25

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz wrz 06, 2012 06:09 PM
Reply with quote

Rollnik wrote:
quidamcorvus wrote:
Moim zdaniem wnosi całkiem sporo.
Pozwala wykorzystać wszystkie umiejętności i zasady specjalne wykorzystywane w walce wręcz oraz trafia automatycznie z pominięciem zasady, która zmusza do strzelania w najbliższy cel.
A wykucie takiej runy na broni wielkiej (premia do Siły +2), zmienia ją w niezłą armatę.

Właśnie dlatego pisałem że niema sensu tego zmieniać, bo wiem że z dobrym doborem umiejętności można zdziałać taką bronią bardzo dużo. Chciałem tylko podgerać jak przystało na krasnoluda;)

Czy ta runa w tym ataku dystansowym pozwala dodać +1 do S z mechanicznego pancerza?
Jak chcesz połączyć runy i mechanizmy w jednej bandzie? wykorzystać runesmitha, zabić i wynająć inżyniera? Twisted Evil

Back to top
View user's profile
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz wrz 06, 2012 07:43 PM
Reply with quote

krecik_77 wrote:
Rollnik wrote:
quidamcorvus wrote:
Moim zdaniem wnosi całkiem sporo.
Pozwala wykorzystać wszystkie umiejętności i zasady specjalne wykorzystywane w walce wręcz oraz trafia automatycznie z pominięciem zasady, która zmusza do strzelania w najbliższy cel.
A wykucie takiej runy na broni wielkiej (premia do Siły +2), zmienia ją w niezłą armatę.

Właśnie dlatego pisałem że niema sensu tego zmieniać, bo wiem że z dobrym doborem umiejętności można zdziałać taką bronią bardzo dużo. Chciałem tylko podgerać jak przystało na krasnoluda;)

Czy ta runa w tym ataku dystansowym pozwala dodać +1 do S z mechanicznego pancerza?
Jak chcesz połączyć runy i mechanizmy w jednej bandzie? wykorzystać runesmitha, zabić i wynająć inżyniera? Twisted Evil

A widzisz inne wyjście? Ale lepiej zacząć z Inżynierem, zrobić parę opłacalnych mechanizmów i się go pozbyć, prze te parę gier trzymać gościa na uboczu, niech przeżyje składa mechanizmy albo generuje kasę. Wiem że to chamskie Twisted Evil Zawsze możesz inne krasnale okradać, ale poza mną nikt nie wystawił inżyniera z moich przeciwników.

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt wrz 07, 2012 09:01 AM
Reply with quote

Rollnik wrote:
Czy ta runa w tym ataku dystansowym pozwala dodać +1 do S z mechanicznego pancerza?
Tak. Ale +1 do S działa w przypadku każdej broni miotanej, której S zależy od S miotającego.

@Pepe
Niebawem zabieram się do prac nad kolejną edycją podręcznika, zamieszczę tam odpowiednie uściślenie dotyczące zakończenia potyczki.

Dulix wrote:
Mam pytanie odnośnie rozwinięcia za punkty gniewu:
Quote::
Kompania najemników. W czasie rozgrywania sekwencji po potyczce kompania może przyjąć, bez żadnych opłat, na usługi jedno z Najemnych Ostrzy, pod warunkiem, że najmita może służyć w drużynie. Po zakończeniu następnej potyczki, Najemne Ostrze odejdzie w swoją stronę, chyba że dowódca postanowi zawrzeć kontrakt i będzie płacił ustalony w opisie najmity żołd.

Co rozumiesz pod pojęciem zawarcia kontraktu? Czy należy zapłacić Najmicie za wynajęcie a później dodatkowo wypłacić żołd, czy od kolejnej potyczki jeśli decyduję się na opłacać najmitę przechodzę poprostu do płacenia żołdu?
Płacisz żołd.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt wrz 07, 2012 09:12 AM
Reply with quote

Mam pytanie odnośnie wspomnianej wyżej Mistrzowskiej Runy Lotu, czy można w reakcji na szarżę stać i strzelać?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt wrz 07, 2012 09:13 AM
Reply with quote

A co się dzieje jeżeli jedna z drużyn nie zdała testu rozbicia, a druga nie chce zakończyć jeszcze potyczki i realizuje założenia scenariusza itp sama mając straty powyżej 25%? Też ma zdawać test rozbicia co turę? (i opcjonalnie walczy z postacią ze zdarzenia losowego)?


Last edited by Pepe on Pt wrz 07, 2012 09:14 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt wrz 07, 2012 09:15 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
A co się dzieje jeżeli jedna z drużyn nie zdała testu rozbicia, a druga nie chce zakończyć jeszcze potyczki i realizuje założenia scenariusza itp sama mając straty powyżej 25%? Też ma zdawać test rozbicia co turę?

Pomyśl, dlaczego mieli by to robić? Jeśli wróg ucieka to nie mają się już czego bać.

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt wrz 07, 2012 09:19 AM
Reply with quote

A jak walczą z postacią ze zdarzenia losowego to wierz mi w tym przypadku powinni byli się bać Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt wrz 07, 2012 09:41 AM
Reply with quote

Dulix wrote:
Mam pytanie odnośnie wspomnianej wyżej Mistrzowskiej Runy Lotu, czy można w reakcji na szarżę stać i strzelać?
Tak.

Pepe wrote:
A co się dzieje jeżeli jedna z drużyn nie zdała testu rozbicia, a druga nie chce zakończyć jeszcze potyczki i realizuje założenia scenariusza itp sama mając straty powyżej 25%? Też ma zdawać test rozbicia co turę? (i opcjonalnie walczy z postacią ze zdarzenia losowego)?
Kwestia zakończenia wygląda tak:

Potyczka kończy się w momencie gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia (w przypadku gry 1:1). I ta liczba rund liczona do punktów Gniewu.
Czas pomiędzy zakończeniem potyczki (czyli walki pomiędzy dwoma wrogimi drużynami) a opuszczeniem stołu przez przeciwnika, traktowany jest jako dodatkowy bonusowy czas dla zwycięzcy: w tym czasie można realizować założenia scenariusza czy zadania specjalne.
Jeśli modele zwycięzcy walczą z postacią ze zdarzenia losowego lub scenariusza to nadal wykonuje się testy rozbicia/sam w walce, ale nie mają one wpływu na wynik potyczki, czyli starcia pomiędzy dwoma wrogimi drużynami, które już się zakończyło.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt wrz 07, 2012 09:54 AM
Reply with quote

Ale jeżeli nie zdadzą takiego testu rozbicia to też uciekają, a na potrzeby rozliczania pkt doświadczenia traktowani są jako zwycięzcy. Btw liczba rund liczy się do pkt determinacji a nie gniewu

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt wrz 07, 2012 09:56 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Ale jeżeli nie zdadzą takiego testu rozbicia to też uciekają, a na potrzeby rozliczania pkt doświadczenia traktowani są jako zwycięzcy.
Tak.

Pepe wrote:
Btw liczba rund liczy się do pkt determinacji a nie gniewu
Dokładnie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt wrz 07, 2012 10:10 AM
Reply with quote

OK. No to jasne.

Jeszcze takie pytanie. Model który został trafiony następnie zraniony, nie wybronił się, w rzucie na efekt zranienia został powalony, teraz użył hełmu, udało się wyrzucić 4+ i co się z modelem dalej dzieje? Walczy normalnie?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt wrz 07, 2012 10:11 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
OK. No to jasne.

Jeszcze takie pytanie. Model który został trafiony następnie zraniony, nie wybronił się, w rzucie na efekt zranienia został powalony, teraz użył hełmu, udało się wyrzucić 4+ i co się z modelem dalej dzieje? Walczy normalnie?

Hełm wrote:
Model, który chroni głowę hełmem otrzymuje rzut ochronny 4+ przeciwko efektom Powalenia na ziemię!. Jeżeli rzut zakończy się sukcesem, postać należy traktować jako Oszołomioną!.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt wrz 07, 2012 10:23 AM
Reply with quote

Mea culpa. Nie doczytałem, a miałem przed oczami :/

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt wrz 07, 2012 10:08 PM
Reply with quote

Po dzisiejszej potyczce mam kilka pytań oto one:

1. Czy ogr który pojawia się w wyniku zdarzenia losowego 66 poza murami po opłaceniu żołdu może pozostać w drużynie?

2. Co się dzieje jeżeli w wyniku zdarzenia losowego zaraza wszystkie modele muszą opuścić kolejną potyczkę w momencie rozgrywania kampanii?

3. Bohater ginie od zdarzenia losowego zaraza (w opisie jest że rzuty wykonuje się po zakończeniu potyczki) czy ginie zaraz po skończeniu gry? czy też po rzucie na eksplorację i po sprzedaży łupów?

4. Bohater został wza przez postać ze zdarzenia losowego i na TPO wyrzucił 61 czyli pojmany - co się robi w takim przypadku? W którym momencie następuje odkupienie takiego modelu jeżeli jest to możliwe (chodzi mi o sprzedaż łupów czy będzie się wliczał do liczby modeli czy nie)?

Z góry dziękuję Smile

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 77 78 79 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57911 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9385 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 115394 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 354706 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 337563 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 36
_BBOT: 1
Razem: 37
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy