Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 78 79 80 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 01:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Pn lut 06, 2012 11:24 PM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt wrz 07, 2012 10:46 PM
Reply with quote

1. Może. Chyba, że w szeregach kompanii służy już Ogr (Miotacz Ołowiu lub Ochroniarz).

2. Kompania pauzuje i nie bierze udziału w najbliższej rozgrywce.

3. Ginie zaraz po zakończeniu potyczki.

4. Jeśli bohater zostanie pojmany przez postać ze zdarzenia losowego, to należy wykreślić go z karty drużyny. Model zostaje sprzedany w niewolę, złożony w ofierze lub pożarty. Negocjować można tylko w przypadku, gdy to inny gracz pojmie model.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1482
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 08, 2012 05:49 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
1. Może. Chyba, że w szeregach kompanii służy już 1. Ogr (Miotacz Ołowiu lub Ochroniarz).

2. Kompania pauzuje i nie bierze udziału w najbliższej rozgrywce.

3. Ginie zaraz po zakończeniu potyczki.

Ad.1. Czyli jak zapłacił to ma go wpisanego na karcie. Gdzie się wpisuje najemnika? W slot bohaterów?

Ad.2. No i jak to rozpatrzyć? Losuje się scenariusz a przeciwnik wygrywa walkowerem?

Ad.3. Co to znaczy koniec potyczki? Który to moment? To koniec gry i na potrzeby generacji kostek eksploracji już go nie ma, czy tak?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 08, 2012 08:05 AM
Reply with quote

1. Najemne Ostrza wpisuje na slocie stronników (choć rzucając na rozwój, korzystasz z tabeli bohaterów).

2. Przeciwnik gra z innym graczem albo innymi graczami, a chorująca kompania pauzuje.

3. Koniec potyczki następuje przed sekwencją po potyczce, w którym zmarły bohater nie bierze udziału.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1482
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn wrz 10, 2012 01:15 PM
Reply with quote

Ile pkt prestiżu dodaje taki Ołowiomiotacz?
5 - za model
20 - za duży cel
30 - za najemnika

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn wrz 10, 2012 01:18 PM
Reply with quote

Tak. W sumie podnosi Prestiż o 55 punktów.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz wrz 13, 2012 07:54 PM
Reply with quote

Cześć, mam takie pytania o zasadę Lupenir,

"Lupenir to w dosłownych tłumaczeniu Duch Wilka, jest to stan bojowego szału zktórego znani są czciciele Ulryka. Bohater w fazie rozpoczęcia tury, wyjąc niczym wilk,może wprowadzić się w Lupenir! Należy wykonać rzut K6. Wynik 1 oznacza, że w tej turze bohater podlega zasadzie specjalnej GŁUPOTA; rezultat 2-3 oznacza, że bohater podlega zasadzie specjalnej NIENAWIŚĆ, zaś wynik 4-6 oznacza, że do końca tury bohater podlega zasadzie specjalnej FURIA."

1. Jak rozumiem w Lupenir Bohater prowadza się w swojej i tylko swojej turze i trwa to do jego następnej tury? Czy może do końca gry?
2. Furia działa normalnie, można ją "zdjąć" zdrowo przyłoiwszy przeciwnikowi?
3. Ile razy na grę można się wprowadzić w Lupenir jednym modelem?

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz wrz 13, 2012 09:24 PM
Reply with quote

Rollnik wrote:
Cześć, mam takie pytania o zasadę Lupenir,

"Lupenir to w dosłownych tłumaczeniu Duch Wilka, jest to stan bojowego szału zktórego znani są czciciele Ulryka. Bohater w fazie rozpoczęcia tury, wyjąc niczym wilk,może wprowadzić się w Lupenir! Należy wykonać rzut K6. Wynik 1 oznacza, że w tej turze bohater podlega zasadzie specjalnej GŁUPOTA; rezultat 2-3 oznacza, że bohater podlega zasadzie specjalnej NIENAWIŚĆ, zaś wynik 4-6 oznacza, że do końca tury bohater podlega zasadzie specjalnej FURIA."

1. Jak rozumiem w Lupenir Bohater prowadza się w swojej i tylko swojej turze i trwa to do jego następnej tury? Czy może do końca gry?
2. Furia działa normalnie, można ją "zdjąć" zdrowo przyłoiwszy przeciwnikowi?
3. Ile razy na grę można się wprowadzić w Lupenir jednym modelem?

Poprawiłem zapis:
Lupenir!: wrote:
Lupenir to w dosłownych tłumaczeniu Duch Wilka, jest to stan bojowego szału z którego znani są czciciele Ulryka. Bohater w fazie rozpoczęcia tury, wyjąc niczym wilk, może wprowadzić się w Lupenir! Należy wykonać rzut K6. Wynik 1 oznacza, że bohater podlega zasadzie specjalnej GŁUPOTA; rezultat 2-3 oznacza, że bohater podlega zasadzie specjalnej NIENAWIŚĆ, zaś wynik 4-6 oznacza, że bohater podlega zasadzie specjalnej FURIA.
Niezależnie od wyniku rzutu, efekty Lupeniru! utrzymują się do początku następnej tury bohatera. Ponadto, należy pamiętać, że umiejętność specjalna nie ma zastosowania w przypadku, gdy bohater jest Oszołomiony!, został Powalony na ziemię! lub Ucieka!.
Efekty trwają do początku następnej tury bohatera. Model może wprowadzać się w Lupenir! na początku każdej własnej tury - o ile nie został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, nie Ucieka! itd.
Jeśli bohater zostanie Oszołomiony!, Powalony na ziemię! to Furia przestaje działać, ale po powstaniu może znów wprowadzić się w Lupenir!


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz wrz 13, 2012 09:53 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Rollnik wrote:
Cześć, mam takie pytania o zasadę Lupenir,

"Lupenir to w dosłownych tłumaczeniu Duch Wilka, jest to stan bojowego szału zktórego znani są czciciele Ulryka. Bohater w fazie rozpoczęcia tury, wyjąc niczym wilk,może wprowadzić się w Lupenir! Należy wykonać rzut K6. Wynik 1 oznacza, że w tej turze bohater podlega zasadzie specjalnej GŁUPOTA; rezultat 2-3 oznacza, że bohater podlega zasadzie specjalnej NIENAWIŚĆ, zaś wynik 4-6 oznacza, że do końca tury bohater podlega zasadzie specjalnej FURIA."

1. Jak rozumiem w Lupenir Bohater prowadza się w swojej i tylko swojej turze i trwa to do jego następnej tury? Czy może do końca gry?
2. Furia działa normalnie, można ją "zdjąć" zdrowo przyłoiwszy przeciwnikowi?
3. Ile razy na grę można się wprowadzić w Lupenir jednym modelem?

Poprawiłem zapis:
Lupenir!: wrote:
Lupenir to w dosłownych tłumaczeniu Duch Wilka, jest to stan bojowego szału z którego znani są czciciele Ulryka. Bohater w fazie rozpoczęcia tury, wyjąc niczym wilk, może wprowadzić się w Lupenir! Należy wykonać rzut K6. Wynik 1 oznacza, że bohater podlega zasadzie specjalnej GŁUPOTA; rezultat 2-3 oznacza, że bohater podlega zasadzie specjalnej NIENAWIŚĆ, zaś wynik 4-6 oznacza, że bohater podlega zasadzie specjalnej FURIA.
Niezależnie od wyniku rzutu, efekty Lupeniru! utrzymują się do początku następnej tury bohatera. Ponadto, należy pamiętać, że umiejętność specjalna nie ma zastosowania w przypadku, gdy bohater jest Oszołomiony!, został Powalony na ziemię! lub Ucieka!.
Efekty trwają do początku następnej tury bohatera. Model może wprowadzać się w Lupenir! na początku każdej własnej tury - o ile nie został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, nie Ucieka! itd.
Jeśli bohater zostanie Oszołomiony!, Powalony na ziemię! to Furia przestaje działać, ale po powstaniu może znów wprowadzić się w Lupenir!

Dzięki bardzo:)

Back to top
View user's profile AIM Address
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1482
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 15, 2012 06:18 AM
Reply with quote

Zaistniała taka sytuacja: dołączył do kompani ogr ze Z.L.66 kompania nie ma kasy aby mu zapłacić. Czy ogrowi płaci się po zakończeniu rozgrywki czy też w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce gdzie można sprzedać ekwipunek i za otrzymaną kasę opłacić żołd?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 15, 2012 10:03 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Zaistniała taka sytuacja: dołączył do kompani ogr ze Z.L.66 kompania nie ma kasy aby mu zapłacić. Czy ogrowi płaci się po zakończeniu rozgrywki czy też w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce gdzie można sprzedać ekwipunek i za otrzymaną kasę opłacić żołd?

Najemne Ostrza otrzymują żołd w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce, zgodnie z tym co zapisano poniżej Smile

Żołd: wrote:

DOWÓDCA, który rekrutuje Najemne Ostrze musi wpierw opłacić koszt rekrutacji, a później po każdej potyczce w której walczył najmita, wliczając pierwszą rozgrywkę, podczas rekrutacji stronników i zakupu ekwipunku (zobacz ROZDZIAŁ XIII: KAMPANIA), musi zapłacić żołd. Jeśli Najemne Ostrze zginie lub gracz zrezygnuje z usług najmity żołd nie musi być wypłacany.

Sekwencja po potyczce: wrote:

Po zakończeniu każdej potyczki, gracze muszą przejść następującą procedurę. Gracze nie muszą przechodzić przez wszystkie etapy od razu, jednak zaleca się, aby pierwsze trzy kroki wykonano w obecności przeciwnika. Podobnie, zaleca się, aby przeciwnik lub strona neutralna była świadkiem wszystkich rzutów.
1. POWAŻNE OBRAŻENIA
Korzystając z TABELI POWAŻNY OBRAŻEŃ należy wykonać rzut dla każdego modelu Wyłączonego z akcji!.
2. DOŚWIADCZENIE
Bohaterowie i grupy stronników, które przeżyły bitwę otrzymują Punkty Doświadczenia zgodnie z zasadami podanymi w scenariuszu, według którego rozgrywano potyczkę.
3. PUNKTY KAMPANII
Drużyna otrzymuje ewentualne Punkty Determinacji, Punkty Gniewu oraz Punkty Odporności zgodnie z zasadami podany w paragrafie PUNKTY KAMPANII.
4. RZUTY NA EKSPLORACJĘ
Należy wykonać rzut na eksplorację, według zasad podanych w ROZDZIALE XIII: KAMPANIA.
5. SPRZEDAŻ ŁUPÓW
Gracz wedle uznania może sprzedać dowolną, posiadaną przez siebie ilość Łupów. Należy zauważyć, że Łupy można sprzedać wyłącznie jeden raz w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce.
6. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ DOŚWIADCZONYCH STRONNIKÓW
Zgodnie z zasadami podanymi w podrozdziale NOWI REKRUCI & ISTNIEJĄCE GRUPY STRONNIKÓW w ROZDZIALE XIIII: EKWIPUNEK gracz wykonuje rzut, którego wynik określa sumę Punktów Doświadczenia posiadanych przez gotowe do rekrutacji modele stronników.
7. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ I ZAKUP RZADKICH PRZEDMIOTÓW
Gracz, który zamierza nabyć trudno dostępny ekwipunek powinien wykonać na tym etapie, zgodnie z zasadami podanymi w podrozdziale DOSTĘPNOŚĆ w ROZDZIALE XIIII: EKWIPUNEK, rzut którego wynik określić, czy poszukiwane przedmioty znajdują się na rynku. Jeśli poszukiwane przedmioty znajdują się w sprzedaży, gracz może nabyć ekwipunek.
8. REKRUTACJA POSTACI DRAMATU
Gracz, zgodnie z zasadami podanymi w ROZDZIALE XIIII: EKWIPUNEK, może zatrudnić jedną z Postaci Dramatu.
9. REKRUTACJA STRONNIKÓW I ZAKUP EKWIPUNKU
Gracz, zgodnie z zasadami podanymi w podrozdziale REKRUCI w ROZDZIALE XIIII: EKWIPUNEK może zatrudnić nowe modele bohaterów i/lub stronników, które oprócz sztyletu i ewentualnej broni wymienionej w opisie modelu, mogą zostać wyposażone w przedmioty Powszechnie dostępne. Należy zauważyć, że nowo rekrutowane modele mogą zostać wyposażone w przedmioty Rzadkie dopiero w czasie rozgrywania następnej sekwencji po potyczce, chyba że drużyna posiada takie przedmioty w swoim skarbcu.
10. PODZIAŁ EKWIPUNKU
Gracz, zgodnie z zasadami podanymi w opisie drużyny oraz w ROZDZIALE XIIII: EKWIPUNEK, może wymieniać oręż i ekwipunek pomiędzy modelami bohaterów i grupami stronników.
11. AKTUALIZACJA PRESTIŻU DRUŻYNY
Po zaznaczeniu zdobytych Punktów Doświadczenia oraz zakończeniu ewentualnej rekrutacji, należy zaktualizować Prestiż drużyny.

Po zakończeniu powyższej procedury drużyna jest gotowa do rozegrania kolejnej potyczki.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1482
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 15, 2012 10:13 AM
Reply with quote

No to mi się udało bo gdybym musiał zapłacić po potyczce to zginął by mi bohater Smile

A czy bohater który stracił przedramię (23 w TPO) może walczyć dwoma broniami lub bronią i tarczą?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 15, 2012 10:21 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
A czy bohater który stracił przedramię (23 w TPO) może walczyć dwoma broniami lub bronią i tarczą?
A może? Jeśli ma chwytny ogon, albo dodatkowe ramię to tak.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1482
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 15, 2012 10:22 AM
Reply with quote

Napisane jest że nie może używać broni wymagającej obu rąk i łuków Razz

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 15, 2012 10:24 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Napisane jest że nie może używać broni wymagającej obu rąk i łuków Razz
Bo zakładam, może naiwnie, że grający w Warheim wykażą się odrobiną inteligencji i pomyślunku Razz Wink I nie trzeba wszystkiego rozpisywać w punktach Smile


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1482
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb wrz 15, 2012 10:46 AM
Reply with quote

Mam umysł ścisły więc daje wiarę w to co jest napisane, aczkolwiek intuicja i logiczne rozumowanie podpowiadały mi zupełnie coś innego stąd moje pytanie. A co się dzieje jeżeli model straci oba ramiona? Albo ma już jedno sztuczne to które traci własne czy sztuczne?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 78 79 80 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
82 quidamcorvus 5382 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt stycz 22, 2019 09:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2669 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 30319 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 118055 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 170152 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy