Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 84 85 86 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz paźdź 04, 2012 09:50 AM
Reply with quote

Pytanie wynikające z Twoich makiet. Rozumiem, że wg. Twojego zamysłu scenariusze miejskie różnią się od pozamiejskich tym, że miejskie mają miejsce w budynkach, a pozamiejskie obok nich? Wnioskuje to z tego, że do pozamiejskich makiet GW w większości nie da się wejść.


_________________
Doman wrote:


Malakid więcej argumentów bo Sister zjada Cie na kolacje :D
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz paźdź 04, 2012 09:53 AM
Reply with quote

Gabriel_Daco wrote:
Pytanie wynikające z Twoich makiet. Rozumiem, że wg. Twojego zamysłu scenariusze miejskie różnią się od pozamiejskich tym, że miejskie mają miejsce w budynkach, a pozamiejskie obok nich? Wnioskuje to z tego, że do pozamiejskich makiet GW w większości nie da się wejść.
Z założenia scenariusze wiejskie rozgrywają się w dzikich terenach. Stąd wśród makiet niebawem pojawią się tereny leśne, drogi, itd.
Do zamkniętych budynków nie da się wejść ale można wejść na przykład na wieże. Rozwiązaliśmy to tak, że model wchodzi na wieżę tyle rund ile budynek ma kondygnacji, a w tym czasie traktowany jest tak jakby znajdował się poza stołem (nie generuje Kości Magii/Rozproszenia, nie może korzystać z umiejętności, zasad specjalnych, itd.).


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz paźdź 04, 2012 10:23 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Zakładamy że pierwszy atak zabiera pierwszy punkt żywotności (zauważ, że rzuty na efekt zranienia wykonuje się dopiero po stracie wszystkich punktów żywotności).

Zakładamy, że drugi atak zabiera drugi (i ostatni) punkt żywotności. Dopiero teraz wykonuje rzut na efekt zranienia.

Powyższy zapis z FAQa odnosi się do sytuacji, gdy kilka ataków wymierzonych jest w model z 1 punktem żywotności i za każdą raną wykonuje się rzut na efekt zranienia.

Jeśli więc model posiada 3 ataki i atakuje podel posiadający 2 Żw i zakładając że każdy atak zadał ranę to pierszy atak skasował pierszy pkt Żw a z dwóch pozostałych wybiera się wyższy wynik z tabeli efekt zranienia czy tak?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz paźdź 04, 2012 10:23 AM
Reply with quote

Tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz paźdź 04, 2012 07:49 PM
Reply with quote

Najniższy poziom dostępności jaki znalazłem to 6 czy niżej jest tylko poziom powszechny?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz paźdź 04, 2012 08:05 PM
Reply with quote

Przedmioty dziela sie na Powszechne i Rzadkie. I te drugie wymagaja rzutu na dostepnosc.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt paźdź 05, 2012 05:09 AM
Reply with quote

Czyli w przypadku np. Mrocznych Elfów jeśli coś jest dostępne powszechnie (a w ich przypadku mają +1 do dostępności towarów) to kupują je bez ograniczeń?

Jeśli krasnoludy kupują coś o dostępności 6 a mają znajomości (-1 do dostępności) to rzucają na dostępność o poziomie 5?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt paźdź 05, 2012 06:08 AM
Reply with quote

Przedmiot jest dostępny powszechnie bez względu na to czy drużyna ma modyfikator do rzutów na dostępność, te mają zastosowanie dopiero przy rzutach na dostępność przedmiotów rzadkich.

Tak Krasnoludy obniżają o 1 wynik potrzebny do wyrzucenia.

Back to top
View user's profile
Tharsis007
Nieświadomy
Nieświadomy

Tharsis007

Offline

Joined: paźdź 05, 2012
Posts: 1

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt paźdź 05, 2012 08:05 AM
Reply with quote

mam 3 pytania:
1. czy z animacji mogę przyzywać nieumarłych np. na dachach budynków ?
2. czy żeby używać pancerza z Ithilmaru/gromrilu potrzebuje umiejętności siłacz ?
3. czy żeby używać broni z Ithilmaru/gromrilu potrzebuje umiejętności fechmistrz ?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt paźdź 05, 2012 09:45 AM
Reply with quote

1. Nie. Modele wezwane dzięki animacji należy wystawić na poziomie stołu, w odległości 12" od Nekromanty zgodnie z pozostałymi zasadami animacji.

2. Są dwie możliwości. Pancerz widnieje na liście ekwipunku kompanii lub bohater posiada umiejętność siłacz, o której wspomniałeś.

3. Tak. Ponieważ broń z Ithilmaru/Gromrilu nie widnieje na żadnej liście ekwipunku potrzebna jest umiejętność fechmistrz żeby używać w/w oręża.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Kusiowaty
Przytomny
Przytomny

Kusiowaty

Offline

Joined: stycz 31, 2012
Posts: 67
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt paźdź 05, 2012 10:05 AM
Reply with quote

Czy umiejętność ogłuszenie zdziała na modele z zasadą Trudny do zabicia?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt paźdź 05, 2012 10:11 AM
Reply with quote

Kusiowaty wrote:
Czy umiejętność ogłuszenie zdziała na modele z zasadą Trudny do zabicia?
Tak. Wynik 1 oznacza Oszołomionego!, 2-5 Powalonego na ziemię!, a 6 Wyłączonego z akcji!.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Kusiowaty
Przytomny
Przytomny

Kusiowaty

Offline

Joined: stycz 31, 2012
Posts: 67
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt paźdź 05, 2012 10:36 AM
Reply with quote

Władca Bestii: Przed potyczką mam K3 wilki rozmieścić 12" od Wampira. Pytanie czy muszą one być rozstawione w strefie rozstawienia?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt paźdź 05, 2012 10:41 AM
Reply with quote

Kusiowaty wrote:
Władca Bestii: Przed potyczką mam K3 wilki rozmieścić 12" od Wampira. Pytanie czy muszą one być rozstawione w strefie rozstawienia?
Tak. O ile nie napisano inaczej modele rozstawia się w strefie wystawienia.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt paźdź 05, 2012 06:57 PM
Reply with quote

czy wolno w tej samej turze rzucić dwa razy ten sam czar?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 84 85 86 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 19316 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 4626 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 45822 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 149774 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 202036 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: AreMas
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 459

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 14
_BBOT: 1
Razem: 15
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy