Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 85 86 87 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 01:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Pn lut 06, 2012 11:24 PM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8171
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt paźdź 05, 2012 08:06 PM
Reply with quote

Dulix wrote:
czy wolno w tej samej turze rzucić dwa razy ten sam czar?

Rozdział MAGIA, paragraf:

Rzucanie zaklęć: wrote:

[...]W fazie magii gracza służący w kompani MAG może podjąć próbę rzucenia każdego ze znanych mu zaklęć tylko raz...


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt paźdź 05, 2012 09:26 PM
Reply with quote

Magia Pradawnych - Obezwładniająca Myśl.
Kapłan rzuca udanie czar i przejmuje wrogi model -> model w fazie strzelania może ewentualnie strzelić jeżeli nie biegł w turze właściciela modelu/lub nie wynika to z zasad broni dystansowej?!

Kolejna tura "wroga" - model jest przejęty (czy można na przejęty model szarżować?).

Tura Lizardmenów model przejęty szarżuje, faza magii czar "prysnął" czyli kończy się jego działanie, walka wręcz - jest czy nie ma? jeżeli model przejęty jest ogrem to czy jest obrażenie z Byczej szarży (jeżeli rydwan to czy są impakty?).

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8171
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt paźdź 05, 2012 09:32 PM
Reply with quote

W fazie strzelania model może strzelić jeżeli ma taką możliwość.
Przeciwnik może zaszarżować na przejęty model, który na czas trwania zaklęcia traktowany jest jako wróg.
Zaklęcia działa do końca tury Kapłana Skinków (nie do końca fazy magii), a więc faza walki rozgrywana jest w normalny sposób.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb paźdź 06, 2012 04:48 AM
Reply with quote

Aha to nie doczytaliśmy z tą walką. Dzięki.

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 11:35 AM
Reply with quote

Mam pytanie odnośnie zadania specjalnego okup, właścuwue to kumpel ma i nie zgadza się z moja opinią. Czy dostaje się PD za to zadanie specjalne jeżeli nie wyłączy się z akcji żadbego modelu. Imo nie ma ale dla śwuętegi soikoju wolę zapytać.

Back to top
View user's profile
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 01:03 PM
Reply with quote

Na początku chciałbym wszystkich przywitać.Co prawda przeglądam to forum już od jakiegoś czasu,ale dopiero teraz się zarejestrowałem.
Qc robisz kawał dobrej roboty,gra elegancka.

Co do powyższego to widzę to tak.
wygrana potyczka - warunek spełniony
0 wyłączeń = 0 ograbień - warunek spełniony,nie ma w zadaniu że muszę przynajmniej raz ograbić/wyłączyć.

Dlatego proszę o wypowiedź szefa ;).

I jeszcze pytanie.Przedmiot jednorazowego użytku (np. łapki dla lizaków) można użyć raz na potyczkę,czy ogólnie raz?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8171
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 01:36 PM
Reply with quote

Co do karty Okup - nie pamiętam, czy była jakaś errata (tutaj jest ostatnia wersja) ale u mnie napisane jest tak:

OKUP wrote:
Aby zrealizować zadanie specjalne dowodzona przez gracza drużyna musi wygrać potyczkę zaś służące w kompanii modele muszą ograbić każdy Wyłączony z akcji! model przeciwnika. Po wypełnieniu zadania specjalnego należy pokazać przeciwnikowi kartę.

Czyli zadanie jest zrealizowane wtedy, gdy kompania wygra potyczkę, a wszystkie wyłączone z akcji! modele zostaną ograbione - co oznacza, że przynajmniej jeden model musi zostać wyłączony z akcji.

Co do przedmiotu to te, które rozsypują się po użyciu (czyli można ich użyć tylko raz) mają to zapisane w opisie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 01:47 PM
Reply with quote

Skoro tak mówisz to ok.Ale można by to jakoś sprecyzować,bo na trzech graczy dwóch z nas było za moją wersją ;).

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8171
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 01:56 PM
Reply with quote

Tylko, że nie wiem co tu jeszcze można doprecyzować?

PD otrzymuje się za wykonanie zadania - czyli kompania/model musi coś zrobić. W przypadku okupu kompania musi wygrać potyczkę a służące w niej modele muszą ograbić każdy Wyłączony z akcji! model przeciwnika. Z czego wynika, że trzeba wyłączyć przynajmniej jeden model przeciwnika.

Co tu jeszcze trzeba doprecyzować? Smile


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 02:07 PM
Reply with quote

Zależy jak się patrzy ;).
No ale nieważne,sprawa wyjaśniona,mogę ogarnąć bandę :).

Back to top
View user's profile
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 05:02 PM
Reply with quote

Ja podzielam zdanie Areo że należałoby to jednak doprecyzować. Uważam że zapis mógłby zostać uzupełniony o:

dowodzona przez gracza drużyna musi wygrać potyczkę zaś służące w kompanii modele muszą wyłączyć z akcji przynajmniej jeden i ograbić każdy Wyłączony z akcji! model przeciwnika

W tej chwili uważam że można dyskutować. Ale autor wypowiedział się co ma na myśli i sprawa jasna, choć można to zmienić w nowej wersji podręcznika Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8171
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 05:39 PM
Reply with quote

Tylko z czym dyskutować? Wystarczy przeczytać całe zdanie by poznać oba warunki, które są konieczne do zrealizowania zadania. Smile


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 05:47 PM
Reply with quote

Potwierdzam.

Back to top
View user's profile
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 05:55 PM
Reply with quote

Jeśli każdego wroga wyłączonego z akcji trzeba okraść,to możemy przyjąć że na potrzeby spełnienia zadania ilość wyłączeń(w) musi być równa ilości okradzeń(o).Daje nam to:
0 w = 0 o
w=o
L=P
Czyli każdy z wyłączonych wrogów został okradziony :).
Sugerować się też można innymi zadaniami - np. modele nie mogą biegać -> wniosek,muszą chodzić.Tutaj muszą okradać->wniosek nie mogą dobijać.
Jak również pewnie tysiące innych pomysłów innych graczy.
Trochę pograłem w młotka i wiem że w tego typu grach lepiej wszystko sprecyzować jak tylko się da.gracze zawsze znajdą jakiś kruczek w zasadach ;). Więc jeśli to nie jest jakoś dużo roboty,można by trochę zapis zmienić,ewentualnie uściślić że zadania uznaje się za zaliczone w przypadku spełnienia warunku(w) 0<w i w=wz gdzie wz - warunki zadania :).
To tak żeby pokazać ,że jednak można trochę podyskutować ;).

Edit.@Pepe - jednak w naszych rozważaniach było 2:1 dla mojej wersji,więc nie jest to takie jasne do końca :P.

Back to top
View user's profile
Sarmor
Świadomy
Świadomy

Sarmor

Offline

Joined: list 03, 2011
Posts: 460
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 06:43 PM
Reply with quote

Umiejętność Magia Pradawnych u Jaszczuroludzi głosi:
Quote::
Mag który osiągnął kolejny poziom doświadczenia i w ramach rozwoju wylosuje Nową Umiejętność prócz zaklęcia z Dziedziny Magii Pradawnych może nauczyć się czaru z jednej z ośmiu Tradycji Magii.
Czy według tej zasady Kapłan uczy się tylko 1 czaru, ale ma do wyboru więcej dziedzin, czy uczy się 2 czarów, jednego z Magii Pradawnych, a prócz niego jednego z wybranej Tradycji Magii?


_________________
TheNode.pl | Ballady o Herosach
Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 ... 85 86 87 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3, 4 ]
56 quidamcorvus 2096 Pytania i odpowiedzi.....
 Pt list 16, 2018 07:54 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2080 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 17563 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 79640 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 141621 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 165
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy