
Menu główne
Opcje użytkownika Forum Strona główna Zasady Społeczność Szukaj Web
Newsletter Pro

Polecamy

Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.
|
ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic:
Brak
View previous topic :: View next topic
|
Author |
Message |
The following users give thanks for this topic |
Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM |
krecik_77
Śniący
Joined: lip 31, 2012
Posts: 25
|
Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 06:47 PM
|
|
Po co Khazadom um specjalny "Twardy jak granit" skoro w umiejętnościach siłowych jest lepszy um "Twardy jak ściana", a każdy bohater krasnoludzki ma dostęp do umów siłowych?
|
|
Back to top
|
|
 |
Doman
Widzący
Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 06:47 PM
|
|
uczy się dwóch
pradawnych i wybranej domeny
_________________ Smitowanie wydłuża ptaka:*
|
|
Back to top
|
|
 |
Dulix
Przebudzony
Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 07:35 PM
|
|
czy jeśli postać jest w walce i szarżuje na nią postać budząca strach to trzeba testować CP?
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 07:53 PM
|
|
Nawet mnie to bawi...
Areo wrote: |
Edit.@Pepe - jednak w naszych rozważaniach było 2:1 dla mojej wersji,więc nie jest to takie jasne do końca :P. |
No tak. Miliony much nie mogą się mylić  Bez obrazy
Wasze założenia mnie nie przekonują, bo wprowadza się je tam, gdzie jest jakaś niewiadoma, a w przypadku Okupu niewiadomej nie ma.
Wystarczy przeczytać cały tekst na karcie. Wynika z niego, że aby zrealizować zadanie trzeba wygrać potyczkę i ograbić wszystkie wyłączone z akcji modele. A skoro ograbić można tylko wyłączone z akcji modele, to jakieś wyłączyć trzeba. Stąd jakiekolwiek inne interpretacje świadczą o pominięciu wcześniejszych zapisów i szukaniu dziury w całym
@Sarmor
Kapłan Skinków uczy się jednego zaklęcia z Magii Pradawnych i dodatkowego zaklęcia z wybranej przez gracza Tradycji Magii (chodzi o jedną z ośmiu tradycji kolegialnych).
@krecik_77
Każdy krasnoludzki bohater ma dostęp do umiejętności specjalnych, ale już stronnik awansowany na bohatera niekoniecznie musi mieć dostęp do umiejętności siłowych.
@Dulix
Nie.
Quote:: |
Testy psychologiczne a testy Rozbicia:
Gracze zorientują się od razu, że test PSYCHOLOGICZNY przeprowadza się w zbliżony sposób do testu rozbicia, w oparciu o wartość tego samego współczynnika, współczynnika CECHY PRZYWÓDCZE konkretnie. Jednakże test rozbicia nie jest testem PSYCHOLOGICZNYM. Jest to niezwykle istotne, gdyż niektóre premie i zdolności odnoszą się do testów rozbicia, podczas gdy inne dedykowane są testom PSYCHOLOGICZNYM.
Najważniejsza z zasad, która rozróżnia je między sobą mówi, że jednostka, która Ucieka! lub walczy wręcz nie podlega testom PSYCHOLOGICZNYM (STRACH, GROZA czy GŁUPOTA). Dzieje się tak, ponieważ modele są zbyt zajęte ratowaniem własnej skóry bądź też pędzą na oślep w kierunku wypatrzonego schronienia, są mniej podatne na czynniki zewnętrzne i nie reagują na dziejące się wokół nich, choćby i przykre, bodźce.
|
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Areo
Przytomny
Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 09:08 PM
|
|
Ale patrząc z drugiej strony,to czy zostawiłem nieograbionym któryś z wyłączonych modeli? 
No nieważne,jest jak mówisz,nie będę już sobie postów nabijał :).
|
|
Back to top
|
|
 |
krecik_77
Śniący
Joined: lip 31, 2012
Posts: 25
|
Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 10:07 PM
|
|
quidamcorvus wrote: |
@krecik_77
Każdy krasnoludzki bohater ma dostęp do umiejętności specjalnych, ale już stronnik awansowany na bohatera niekoniecznie musi mieć dostęp do umiejętności siłowych.
|
Jeśli chcesz, żeby stronnik krasnoludzki wybrał specjale, to zrób tę umiejętność silniejszą niż jej odpowiednik w siłowych. Bo póki co opłaca się wziąć dla stronnika strzeleckie/siłowe + akademickie chociażby (dla kolejnego felczera) - specjalne nie są zbyt kuszące (poza krzepkim) dla khazadzkich bohaterów niebędących szefem...
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 10:20 PM
|
|
W kolejnej edycji zdolność twardy jak granit zostanie zastąpiona przez mocną głowę w przypadku Khazadów z Gór Krańca Świata oraz krzepkiego w przypadku Kultu Pogromców.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
krecik_77
Śniący
Joined: lip 31, 2012
Posts: 25
|
|
Back to top
|
|
 |
Dulix
Przebudzony
Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 08, 2012 09:05 AM
|
|
Co sądzicie na temat wampirzej umiejętności transormacja?
Quote:: |
Von Carsteinowie słyną ze swej zdolności do zmiany kształtu. Wampir który opanował tajniki transformacji może na początku fazy magii zmienić swe ciało w dziesiątki nietoperzy i wykonać zwykły ruch lotu na 16”, który może być również ruchem szarży (szarża ta podlegać będzie wszystkich zasadom szarży). Wampir może nawet, jeśli gracz sobie tego życzy, przerwać walkę, w której brał udział, ale w takim wypadku nie będzie mógł szarżować. |
Wampir z tą zdolnością i swoimi charakterystykami (nie wspomnę już o kilku punktach doświadczenia na rozwinięcia), przy zasadzie nieumarły (powalony na ziemię traktowany jak oszołomiony) jest postacią bardzo potężną  Zwłaszcza zapis tej umiejętności że może jeśli chce opuścić walkę w swojej fazie magii bez żadnych konsekwencji.
Zastanawiam się czy nie byłoby sensowne jakoś przyciąć to wszystko  Wczoraj graliśmy potyczkę (moje krasnoludy po pięci rozegranych starciach) i wampiry Kusiowatego (po dwóch rozegranych starciach). Wampir wpakował się w moje krasnale przy pomocy tej zdolności a kiedy go obskoczyły we czterech zwiał. Później znowy wpadł w jednego i juz uporał się tym razem.
Moim zdaniem taka postać jest bardzo słabo zbalansowana. Co o tym sądzicie?
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
|
Back to top
|
|
 |
Dulix
Przebudzony
Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 08, 2012 09:23 AM
|
|
To niby kto w tej kompanii jest słaby? Dregowie mają normalne ludzkie charakterystyki, ghuli słabymi bym nie nazwał. Nekromanta jak zwykły czarodziej (nie odstaje w żadną stronę) zombi, których nie mozna powalic na ziemię i wyłączyć tylko na 6. Uważam że reszta drużyny nie jest słaba, naprawdę to ta jedna umiejętność tak mi sie widzi daje za duże możliwości wampirowi.
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 08, 2012 09:31 AM
|
|
Większość stronników w kompanii Nieumarłych nie zdobywa doświadczenia, co oznacza, że ciężko zdobyć szóstego bohatera. Ghule nie mogą używać oręża i uzbrojenia, a sam ekwipunek jest droższy zaś przychód z racji zasady Incognito mniejszy.
Zamiast kombinować nad przycięciem potencjały przeciwnika skoncentruj się nad tym, co możesz zrobić ze swoją kompanią. Może źle ustawiasz modele na stole, wystawiając się na atak przeciwnika, może nie wykorzystujesz potencjału swojej kompanii - a Krasnoludy go mają.
Wcześniej, nawet w tym temacie, toczyły się podobne dyskusje, których powodem było to, że gracze nie potrafili wykorzystać siły kompanii którą grali.
Wampir jest silny, ale nie jest niepokonany - jest łatwopalny, boi się czosnku, rani go święcona woda. Wystarczy pokombinować i poszukać odpowiedniego oręża. Skoro strachliwym i miękkim Reiklandem (w porównaniu z Krasnoludami) potrafiłem wygrywać wielokrotnie z Nieumarłymi to można to zrobić też Krasnoludami właśnie.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Rollnik
Przytomny
Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska
|
|
Back to top
|
|
 |
drachu
Przebudzony
Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 08, 2012 01:34 PM
|
|
Ciekawe, bo kraśki są dobrą na bandą na Wampiry. Na każdego w zasadzie. Powaga - to potwory są jakieś. A jeszcze jak ten poj...any inżynier wyskoczy z US 5 i krasnoludzkim muszkietem i trudnym do zabicia - no kurde, żadna banda na świecie nie powinna strzelać się z kraśkami. Nawet leśnymi elfami zebrałem taki wpierdziel na dystans, że aż wstyd.
Powiem tak - jeśli obsiadłeś Wampira 4 - ma kraśkami z 5 bitwami za sobą, to to że dotrwał do własnej fazy magii to nie jest jakieś przesadnie częste, chociaż jasne, będzie się czasami zdarzać. Tak samo Wampir samotnie szarżujący na kraśka i zabijający go w pierwszej rundce nie jest codziennością. Wiadomo - nawet jak zrani, to raczej skończy się na wywalonym/oszołomionym brodaczu. Więc spoko - shit happens, ale Twój przeciwnik nie powinien się przyzwyczajać do takiej sytuacji. Raz wyjdzie, a za drugim razem już czapa.
Ogólnie wampirze bandy, co ciekawe, nie są jakoś przesadnie mocne. Dobry szef (chociaż 1 atak trochę boli) i trochę średniaków/cieniasów. Ogólnie bady to taki trochę bardziej rozbudowany kamień/nożyce/papier. Wampiry zostaną rozjechane przez elfy, elfy dostaną łomot od skavenów, a skavenów zeżrą nieumarli - każda banda ma swoje słabe strony.
PS. Chociaż ta zamiana w nietoperze to bardzo dobry skill. Wynagradza Carsteinowi, że nie jest tak fajny, jak Krwawy Smok
|
|
Back to top
|
|
 |
Dulix
Przebudzony
Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka
|
|
Back to top
|
|
 |
|
Topics |
Replies |
Author |
Views |
Last Post |
Sticky
|
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[
Go to page:
1 ... 7, 8, 9 ]
|
129 |
quidamcorvus |
58906 |
Pytania i odpowiedzi..... Wt sierp 27, 2019 09:03 AM quidamcorvus  |
|
Frostgrave
|
Pytania
|
7 |
Staś |
9622 |
Pytania Śr sierp 10, 2016 01:28 PM drachu  |
Normal
|
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[
Go to page:
1 ... 18, 19, 20 ]
|
296 |
quidamcorvus |
118229 |
Dyskusja ogólna (pyta... Pn stycz 15, 2018 03:09 PM quidamcorvus  |
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[
Go to page:
1 ... 64, 65, 66 ]
|
983 |
quidamcorvus |
364186 |
Re: Dyskusja ogólna (... Śr czerw 21, 2017 03:20 PM quidamcorvus  |
|
Pytania & odpowiedzi [Mordheim]
|
Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[
Go to page:
1 ... 26, 27, 28 ]
|
407 |
Izwor |
349649 |
Pytania różne Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM M.T.  |
|
|
|
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
|
|

O użytkowniku
|