Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy




























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 44 45 46
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt list 02, 2012 10:41 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Wracając do nieszczęsnych Bestigorów. Czy w momencie kiedy jest na stole mgła to:
1. Nadal poruszają się do najbliższego modelu?
2. Mogą go zaszarżować tylko jeżeli zasięg widzenia na to pozwala?

1. Tak. Zgodnie z opisem, Bestigory o ile to możliwe biegną w kierunku najbliższego modelu (nie muszą go widzieć w chwili rozpoczęcia ruchu)...

2. ...szarżując jeśli to możliwe (muszą widzieć model lub wykonać odpowiednie testy jeśli wrogi model znajduje się w odległości do 4").


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 05, 2012 11:11 AM
Reply with quote

Dobra, ja mam pytanko - mój Opętany wylosował dodatkową rękę. Zgodnie z opisem dostajesz +1 A, jeśli ją uzbroisz. Z drugiej strony Opętany się liczy jakby miał broń naturalną.
Czy zatem trzecia ręka daje i Opętanemu atak?

Edit. Skoro już tu jestem.
Rozumiem, że jak mam grupę zmutowanych stronników (np Odrzuceni, albo kultyści Centusia - oni zaczynają od razu z mutacjami jako stronnicy) to rzucam raz dla całej grupy. Mam rację?
A jeśli mam trójkę Odrzuconych i wylosuję sklonowanie (nie pamietam jak się nazywał ten stygmat, ale klonował figurkę). Czy mogę w ten sposób przekroczyć limit modeli? I to podwójnie.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 05, 2012 01:08 PM
Reply with quote

drachu wrote:
Dobra, ja mam pytanko - mój Opętany wylosował dodatkową rękę. Zgodnie z opisem dostajesz +1 A, jeśli ją uzbroisz. Z drugiej strony Opętany się liczy jakby miał broń naturalną.
Czy zatem trzecia ręka daje i Opętanemu atak?
Tak. Poprawiłem zapis, który powinien brzmieć tak:
WIELOREKI wrote:
Skażone mutagennym działaniem Kamienia Przemian ciało mutanta, ku większej chwale Chaosu, wykształca dodatkowe ramię. Wieloręki model posiadający zdolność broń naturalna lub trzymający w dodatkowym ramieniu BROŃ RĘCZNĄ otrzymuje dodatkowy +1 ATAK.


drachu wrote:
Edit. Skoro już tu jestem.
Rozumiem, że jak mam grupę zmutowanych stronników (np Odrzuceni, albo kultyści Centusia - oni zaczynają od razu z mutacjami jako stronnicy) to rzucam raz dla całej grupy. Mam rację?
A jeśli mam trójkę Odrzuconych i wylosuję sklonowanie (nie pamietam jak się nazywał ten stygmat, ale klonował figurkę). Czy mogę w ten sposób przekroczyć limit modeli? I to podwójnie.
Możesz przekroczyć limit liczby modeli w drużynie. A więc na przykład mieć dwóch Wtajemniczonych, dwa Centigory itd, czy czterech Odrzuconych. Ale w przypadku stronników, grupa stronników nie może liczyć więcej niż pięć modeli. A więc jeśli miałeś trzech odrzuconych w jednej grupie, to szósty odchodzi.

PODWOJENIE wrote:
[...]Jeżeli drużyna posiada już sześciu bohaterów lub gracz nie posiada środków niezbędnych do wyekwipowania stronników tudzież istniejące grupy stronników zawierają już maksymalną liczbę modeli, mutant odchodzi.

Stronnicy wrote:
[...]Wszyscy stronnicy, należą do jednej z grup stronników liczących od jednego do pięciu modeli reprezentujących postacie tego samego rodzaju. Modele należące do grupy stronników zdobywają tyle samo doświadczenia oraz nabywają te same rozwinięcia co ich towarzysze.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt list 09, 2012 03:07 PM
Reply with quote

Cześć, naszły mnie pewne wątpliwości. Czy jeśli woźnica np rydwanu ma zasade zwiadowca/zasadzka, to pojazd mozna wystawić zgodnie z nią? jesli tak to co z pasażerami? Też muszą mieć te same zasady?

Dzięki Smile

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt list 09, 2012 03:57 PM
Reply with quote

Rollnik wrote:
Czy jeśli woźnica np rydwanu ma zasade zwiadowca/zasadzka, to pojazd mozna wystawić zgodnie z nią?
Nie można. Wszystkie modele muszą podlegać tym zasadom.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 128
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 11, 2012 01:57 PM
Reply with quote

Czy jeśli powalę na ziemię z byczej szarży,to mogę dobić tym samym modelem?
Jakie krytyki zadaje broń wielka?

Back to top
View user's profile
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 11, 2012 03:10 PM
Reply with quote

1. Nie.
2. Zależnie od jej rodzaju - miecze i topory sieczne, dwuręczne młoty - obuchowe. W większości przypadków QC nie określa czy model ma dwuręczny topór, młot czy miecz, więc to kwestia ustalenia między graczami (my po prostu bierzemy pod uwagę to, co figurka ma w łapach)

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 128
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 11, 2012 03:14 PM
Reply with quote

Czyli dobrze zagraliśmy :).
Ale może by było warto zrobić tabelę krytyków dla wielkiej broni?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 11, 2012 07:30 PM
Reply with quote

Areo wrote:
Ale może by było warto zrobić tabelę krytyków dla wielkiej broni?
Wg mnie nie ma takiej potrzeby, ale ciekawy jestem jak ty to widzisz. Smile


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 128
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 11, 2012 08:18 PM
Reply with quote

Albo zrobić całkiem osobną,albo np. przy wyrzuceniu 6 na rodzaj krytyka dać coś lepszego(chociaż krytyki 5-6 już są bardzo mocne). Ewentualnie dać też coś słabego na 1.Mi się w sumie gra dobrze jak jest,ale ostatnio zakupiłem kroxa i zastanawialiśmy się jaki on ma typ krytyka.Przyjęliśmy że obuchowe:). Można by też określić w ekwipunku jakiego rodzaju jest dana wielka broń,ewentualnie gracz by sobie wybierał z dwóch czy trzech rodzajów.Kwestia do przemyślenia czy w ogóle warto to zmieniać,a jeśli tak,to w jaki sposób ;).

Back to top
View user's profile
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt list 16, 2012 02:37 PM
Reply with quote

1. Czy za strzał po ruchu z kuszy żyrokoptera jest ujemny modyfikator do trafienia?
2. Czy za strzał wielokrotny z kuszy powtarzalnej żyrokoptera jest ujemny modyfikator do trafienia (pytam bo ponoć Krasnoludzcy Inżynierowie osadzili na dziobie machiny kuszę wyposażoną w napędzany parą system repetujący)?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt list 16, 2012 02:39 PM
Reply with quote

1. Tak
2. Tak

Dlatego najlepiej sadzać Tana US 4 lub Mistrza Inżynier US 5.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 128
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Sb list 17, 2012 11:15 PM
Reply with quote

1.Czy bohaterowie mogą normalnie używać broni magicznych,czy muszą mieć do tego jakąś zdolność?
2.Czy jeśli ograbię przeciwnika z magicznej broni,to mogę jej używać w mojej drużynie?
3.Czy jeśli postać jest ogłuszona lub powalona,to jeśli ją dobiję w walce wręcz,to czy mogę ograbić?
4.Jak to dokładnie jest z tym grabieniem?Czy mogę to zrobić tylko w następnej turze po wza przeciwnika?Czy jeśli stronnik wza przeciwnika,to bohater może ograbić?
5.Bronie magiczne:
a.Biały miecz nie ma uderza ostatni?
b.Bicz z piekielnej jamy daje k3 ataki za każdy atak postaci tą bronią?Jeśli postać ma 3 taki to daje 3k3?
c.Czy kościołamacz i miecz hoetha działają tak samo?Bo przy maczudze nie ma dopisku o pancerzu.
d.Piekielna kopia ma w swoim opisie +2 do siły w czasie szarży,natomiast oscień nie ma takiej informacji.
e.Czy płonące ostrza jako że są parą mieczy,to dają +1 atak?Czy jeśli tak to jest -1 do trafienia,a ranienie jest na większą wytrzymałość przeciwnika?
6.Jak dokładnie rozumieć krytyka 3-4 z drzewcowej?Rzucam na zranienie i jeśli mi się uda,a przeciwnik nie zda ochrony ,to jest wza?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Sb list 17, 2012 11:43 PM
Reply with quote

1. Do używania broni magicznych nie jest potrzebna, żadna specjalna umiejętność. Należy jednak zwrócić uwagę na to, czy bohater może używać danego rodzaju oręża, np.:
Quote::
Klinga Zniszczenia (miecz):
To zgodnie z zapisem podanym w nawiasie - miecz. I może być używana przez wszystkich bohaterów, którzy mogą posługiwać się mieczem.

2. Tak, o ile spełniony będzie powyższy warunek.
O ile kupić Klingę zniszczenia mogą tylko modele bohaterów służące w szeregach Zbrojnej chorągwi z Kisleva, Piratów z Sartosy, Psów Wojny oraz Mrocznych Elfów z Naggaroth, to używać jej mogą także bohaterowie z innych kompanii, którzy zdobędą magiczny przedmiot na przykład w wyniku grabieży.

3. Tak.

4.
Quote::
Model bohatera [...] W najbliższej własnej turze w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów zwycięzca OGRABIA wrogi Wyłączony z akcji! model z jednego wybranego przedmiotu.
Tylko bohater, tylko w najbliższej własnej turze.

5a. Nie. Brak cechy oręża Uderza jako ostatni, to jedna z magicznych właściwości.

5b. Nie. Wykonujesz K3 zamiast 1, nie za każdy 1. A więc jak masz A 2, to wykonujesz 1 +K3, jak masz 3 to wykonujesz 2+K3.

5c. Tak, działają tak samo.

5d. Jest w zasadach. Opis ma za zadanie zwrócenie uwagi na cechy szczególne oręża. O cechach oręża informują zasady.

5e. Tak.

6. Nie. To znaczy, że jeśli zranisz model jest co najmniej Oszołomiony!. W przypadku modeli z 1 Żw nie ma to większego znaczenia, to zraniony model tak czy inaczej jest co najmniej Oszołomiony!. Ale w przypadku modeli z Żw 2 i więcej jest to bardzo fajny krytyk.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 128
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 18, 2012 10:58 AM
Reply with quote

A przyjmując że model ma więcej Żw i zostanie oszołomiony,to jeśli drugi mój model zrani,a przeciwnik nie zda ochrony,to jest wza?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 44 45 46
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 865 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
26 quidamcorvus 413 Dyskusja ogólna (pyta...
 Cz sierp 10, 2017 09:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 25970 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 80598 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 2426 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: alobanova9
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 398

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 16
_BBOT: 1
Razem: 17
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
 _BBOT:
Yahoo > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy