Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy




























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział OGÓLNY › Raporty bitewne › [Warheim FS] Kampania - Mroczny Cień Śmierci.
[Warheim FS] Kampania - Mroczny Cień Śmierci.
Relacje z potyczek, bitew i kampanii.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Śr paźdź 23, 2013 09:51 PM
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 475
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: [Warheim FS] Kampania - Mroczny Cień Śmierci.
Posted: Pn list 05, 2012 04:45 PM
Reply with quote

I oto wracam jak ta córka marnotrawna.

Po kilkumiesięcznej przerwie, spowodowanej obowiązkami służbowymi, w końcu udało mi się wygospodarować nieco wolnego czasu. A, że QC ma w listopadzie urlop (no bo, który facet lubi ciepłą wódkę i spocone baby) to omówiliśmy się na rozegranie kilku potyczek w Warheim FS.

Jako, że od czasów pierwszych sesji w WFRP lubiłam grać nieludźmi, szczególnie Elfami, najlepiej Druchii, to bardzo ucieszyłam się gdy na FB zobaczyłam zdjęcia pomalowanych przez QC Mrocznych Elfów. Pozostało tylko kupić dobrą kawę i namówić QC by pozwolił mi nimi zagrać. I pozwolił...

Wróciłam do domu, wydrukowałam kartę drużyny i przygotowałam rozpiskę.

Cóż, Elfy są drogie. Rekrutacji samych bohaterów pochłonęła przeszło połowę budżetu. Spośród stronników wybrałam dwóch Niewolników, których jedynym zadaniem będzie służba jako mięso armatnie, dwie Wiedźmy Khaina oraz dwie Harpie. Łącznie daje to kompanie liczącą 10 modeli. Całkiem sporo jak na Elfy, niestety wszystko kosztem uzbrojenia. Drużyna posiada jedynie dwa pistolety strzałkowe powtarzalne. Cóż trzeba będzie szybko wejść w walkę wręcz i wyciąć w pień przeciwnika... Ku większej chwale Kaela Mensha Khaine

Quote::
Nazwali Nas Druchii, co znaczy Mroczni. Oto stoisz przed Majestatem Kaela Mensha Khaine! Pochyl karnie kark!!! My wyznawcy Boga Mordu i Wojny ku Jego czci zabijamy kolejne ofiary… Tutaj, przed Jego Obliczem czerpiemy Moc do Naszej Walki! Nie zwlekaj! Obierz jedyny prawdziwy kierunek i wciel swego ducha w postać Jednego z Nas… Kaela Mensha Khaine doceni ten krok…
- Daerkhil, kapitan Czarnej Arki Niosący Zapomnienie.


BOHATEROWIE:


SZLACHCIC: Ceifeiro
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
5  5  5  3  3  1  6  1  9
Punkty Doświadczenia: 20
Umiejętności:
Zasady specjalne: Dowódca; nienawiść; zasadzka.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz, Pistolet strzałkowy powtarzalny); pancerz (Tarcza).
Ochrona Pancerza: 5+/6+

WIESZCZKA KHAINA: Visto
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
5  4  4  3  3  1  5  1  8
Punkty Doświadczenia: 12
Umiejętności:
Czary: Mroźny Wiatr.
Zasady specjalne: Mag; magia Druchii; nienawiść.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Kostur); pancerz (-)
Ochrona Pancerza:

KORSARZ: Pasado
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
5  4  4  3  3  1  5  1  8
Punkty Doświadczenia: 11
Umiejętności:
Zasady specjalne: Handlarz Niewolników; nienawiść; zasadzka.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Draich, Pistolet strzałkowy powtarzalny); pancerz (Płaszcz z łusek morskiego smoka)
Ochrona Pancerza: 6+/5+

EGZEKUTOR: Abondo
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
5  5  4  3  3  1  5  1  8
Punkty Doświadczenia: 11
Umiejętności:
Zasady specjalne: Nienawiść; zabójczy cios
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Draich); pancerz (-)
Ochrona Pancerza:


STRONNICY:


NIEWOLNICY: -
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  2  2  3  3  1  3  1  2
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Mięso armatnie; niewolnik; przeznaczony na straty.
Ekwipunek: oręż (sztylet); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -

WIEDŹMY KHAINA: Seda & Azafran
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
5  4  4  3  3  1  6  1  10
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Fanatyk; furia; nienawiść; zatruty atak.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -

Harpie: Dentes & Garras
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  4  0  4  3  1  4  2  6
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Głód krwi; lot; przeznaczony na straty; zwierzę.
Ekwipunek: oręż (broń naturalna z cechą oręża szybki); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -



Prestiż drużyny: 104
Punkty Kampanii: -
Skarbiec: -


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warheim FS] Kampania - Mroczny Cień Śmierci.
Posted: Pt list 09, 2012 05:49 PM
Reply with quote

Od publikacji ostatniego raportu bitewnego minęło sporo czasu. Od tamtej pory pomalowałem kilka nowych modeli, zbudowałem kilka nowych makiet i opublikowałem kolejną edycję podręcznika do Warheim FS.

Ale znów, decyzją państwa-draństwa zaczynam kampanię prowadząc do boju dzielną kompanię Khazadów z Gór Krańca Świata.

Tym razem jednak, kompania prezentuje się nadzwyczaj nielicznie, liczy bowiem zaledwie sześć modeli, czterech bohaterów i dwóch stronników - w tym Żyrokopter. Mam nadzieję, że nie będzie wiało...


Jeśli niczego nie pomyliłem to kompania prezentuje się następująco.

Zapraszam do lektury i komentowania!

BOHATEROWIE:


TAN: Grundar Hergarsson
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  5  4  4  4  1  3  1  9
Punkty Doświadczenia: 20
Umiejętności:
Zasady specjalne: Dowódca, Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Zasadzka.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór Krasnoludzki); pancerz (Tarcza, Hełm).
Ochrona Pancerza: 5+/6+

MISTRZ INŻYNIER: Nardar Hergarsson
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  4  5  3  4  1  2   1  9
Punkty Doświadczenia: 12
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Zasadzka; Błogosławieństwo Przodków; Inżynier.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Młot Bojowy, Kusza); pancerz (Tarcza)
Ochrona Pancerza: 5+/5+

DŁUGOBRODY: Uldrag Mordorson
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  5  3  3  4  1  2  1  9
Punkty Doświadczenia: 11
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Męstwo Przodków.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Broń Wielka, Młot bojowy); pancerz (Tarcza)
Ochrona Pancerza: 5+/6+

ŁAMACZ ŻELAZA: Uregar Blaggsson
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  4  3  3  4  1  2  1  9
Punkty Doświadczenia: 8
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Pancerz Przodków.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór Krasnoludzki); pancerz (Tarcza)
Ochrona Pancerza: 4+/5+

STRONNICY:


POGROMCA TROLLI: Undrag Blamesson
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  4  3  3  4  1  2  1  10
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Fanatyk; Pogromca; Topory Pogromcy; Zhańbiony.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, 2x Topór Krasnoludzki, Broń Wielka); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -

ŻYROKOPTER: Orzeł 1
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
1  -  -  4  5  3  -  -  -
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Duży cel; Kusza powtarzalna; Lot; Machina wojenna; Machina zwiadowcza; Ochrona pancerza; Pilotaż; Trafienie z uderzenia; Utrzymanie; Zwiadowca; Żyrokopter.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór Krasnoludzki, Kusza); pancerz (Tarcza, Hełm).
Ochrona Pancerza: 3+/3+



Prestiż drużyny: 125
Punkty Kampanii: -
Skarbiec: 0 zk


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..

Last edited by quidamcorvus on Pt list 16, 2012 12:09 PM; edited 2 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Warheim FS] Kampania - Mroczny Cień Śmierci.
Posted: Pt list 09, 2012 06:33 PM
Reply with quote

Jest żyrokopter, jest zabawa - trzymam kciuki za dzielnych Khazadów Smile !


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warheim FS] Kampania - Mroczny Cień Śmierci.
Posted: Wt list 13, 2012 12:26 AM
Reply with quote

Quote::
Uwaga: Jako, że w trakcie rozgrywki zrobiliśmy nieco ponad 30 zdjęć w celu ułatwienia odbioru i wygody czytania znaczną część fotografii ukryłem w tekście.
Jak zapewne państwo-draństwo zauważyło, w wielu miejscach tekst wyróżniony jest ciemnoczerwonym kolorem - to właśnie po kliknięciu w tak zaznaczony tekst otworzy się zdjęcie.

Życzymy przyjemnego czytania!


Wpisy dotyczące rekrutacji kompanii biorących udział w potyczce można przeczytać TUTAJ oraz TUTAJ.

Przygotowanie do rozgrywki:


Scenariusz:

qc: Umówiliśmy się z SofM na rozegranie potyczki poza murami. Jako, że kompania Mrocznych Elfów posiada niższe notowania Prestiżu Drużyny, to SofM losowała scenariusz. Wypadło na Starcie.

Quote::
44 STARCIE
Zimny północny wiatr niósł ze sobą zapowiedź walki i cierpienia. Ponury szum pożółkłych liści i upiorne, skrzekliwe krakanie kruków i wron przepowiadało kolejną śmierć pełną bólu i samotności…
Wrogowie podążając wąskimi, wiejskimi ścieżkami coraz bardziej zbliżali się do siebie oraz do nieuchronnego krwawego przeznaczenia, jakie zgotował im Khorne!

Teren:
Zaleca się, aby Starcie zostało rozegrana na stole o wymiarach 4’x4’. Każdy z graczy rzuca K6 w celu ustalenia, który z nich rozpocznie rozmieszczanie elementów terenu wiejskiego (należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie. Gracz wybiera jedną z makiet i umieszcza ją w dowolnym miejscu na polu bitwy. Następnie to samo robi przeciwnik i tak dalej na zmianę, póki elementy terenu wiejskiego się nie skończą.

Pogoda:
Aby określić panujące w czasie rozgrywania potyczki warunki atmosferyczne należy postąpić zgodnie z zasadami podanymi w umieszczonym na początku rozdziału paragrafie POGODA W STARYM ŚWIECIE.

Drużyny:
Każdy z graczy rzuca K6 (należy przerzucić ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem wybiera czy chce rozstawić swoją drużynę jako pierwszy, czy drugi. Gracz, który rozstawia swoje modele jako pierwszy może wybrać krawędź stołu na której rozpocznie potyczkę. Przeciwnik, wystawia swoje modele jako drugi na przeciwległej krawędzi stołu. Wszystkie modele należy rozstawić w strefie rozstawienia w odległości do 6” od brzegu stołu.

Rozpoczęcie potyczki:
Należy wykonać rzut K6 (przerzucając ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem rozpoczyna potyczkę.

Cel:
Rozgrywka zostaje zakończona, gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia.

Punkty Doświadczenia:
+1 za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje potyczkę to otrzymują +1 PD.
+1 za zwycięstwo. DOWÓDCA drużyny, która osiągnęła cel rozgrywki otrzymuje +1 PD.
+1 za przeciwnika Wyłączonego z akcji!. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy Wyłączony z akcji! wrogi model.

Ponadto uzgodniliśmy, że w trakcie gry będziemy korzystali z Kart Elementów terenu oraz Pogody i Lokacji, natomiast zrezygnujemy tym razem z Kart Zadań specjalnych. [Karty w pliku pdf dostępne są TUTAJ.]


Teren:

qc: Rzut K6 rozstrzygnął kolejność rozkładania terenów i SofM rozpoczęła układanie makiet, które znalazły się na polu bitwy.




Pogoda:

qc: Nie chciałem zepsuć sobie zabawy losując niekorzystną dla Żyrokoptera pogodę. Dlatego chętnie odstąpiłem SofM ten przywilej. Tym chętniej, że wylosowała pogodny dzień.


Lokacje:

qc: Po rozłożeniu terenów i określeniu pogody panującej nad polem bitwy, przyszedł czas na wylosowanie Kart Lokacji. Losowo ustaliliśmy iż, wyciągniemy po jednej karcie. SofM wyciągnęła kartę Niecka Dhar, którą splugawiła Świątynię Sigmara. Natomiast mi, udało się wylosować kartę Ambona Myśliwska, którą położyłem w wieży Fortified Manor House.


Drużyny:

qc: SofM znów rzuca więcej oczek na kostce i wygrywa możliwość wyboru - wystawia się jako pierwsza, na wskazanej przez siebie krawędzi stołu. Stawiając modele Mrocznych Elfów w pobliżu Ogrodu Morra, który według założeń sprzed rozgrywki pełnił będzie rolę Mistycznego Monumentu.

SofM: Nie powiem, wahałam się. Z jednej strony zdawałam sobie sprawę, że qc zechce wykorzystać atuty jakie daje Ambona Myśliwska, z drugiej strony chciałam zdobyć Nieckę Dhar. Choć Wieszczka Khaina z jednym zaklęciem nie była zbyt groźna, to perspektywa podwojenia zasięgu była kusząca. Kusząca na tyle, że wygrała.




qc: Wystawiłem nieliczną kompanię Khazadów po przeciwnej stronie stołu w pobliżu Ambony Myśliwskiej na wieży przylegającej do Fortified Manor House. Zajęcie Ambony Myśliwskiej przez Tana w Żyrokopterze i Mistrza Inżyniera uznałem za priorytet.




Rozpoczęcie rozgrywki:

Runda 1:

Tura Mrocznych Elfów:
SofM: Nad położoną w głębi lasu osadą unosił się zapach śmierci i rozpaczy. Ceifero, Szlachcic Mrocznych Elfów żałował, że nie dane mu było przybyć tu wraz z Hordami Chaosu, które spustoszyły północne rubieże Imperium. Ogień, rozpacz i wreszcie śmierć... Teraz pałętały się tu jedynie te śmierdzące brodate pokurcze. Cóż, Khaine będzie musiał zadowolić się krwią Krasnoludów...
Pasado, Korsarz stojący nieco dalej od pogrążonego w myślach dowódcy dostrzegł wydrapane na murze starożytne glify. Visto, okrutna Wieszczka Khaina, która nawet w starym korsarzu budziła lęk bez trudu odczytała starożytne znaki. A może dla niej wcale nie były starożytne, któż wie ile wieków liczyła sobie Oblubienica Pana Morderstwa.
- Bogowie nam sprzyjają. - Rzekła głosem w którym słychać było chciwość i pożądanie. - W tych znakach kryje się mapa okolicznych ziem. Dzięki niej znajdziemy wiele kosztowności...
- Może i tak. - Korsarz obrócił się w stronę Elfa, który ośmielił się przerwać czarodziejce. Również Visto spojrzała w stronę mówiącego Druchii. Ale małomówny Abondo, niewiele sobie robił z zimnych ogni płonących teraz w oczach Wieszczki. Rubinowe oczy spoglądały ze spokojem, a pokryta głębokimi bliznami twarz Egzekutora nie zdradzała żadnych emocji. Jedynie dłoń dzierżąca smukłe, zakrzywione ostrze uniosła się nieco. - Najpierw musimy pokonać Khazadów...
Egezkutor umilkł, gdy dostrzegł Niewolnika, który drżąc ze strachu usiłował zwrócić na siebie uwagę.
- Mów, czyżby bogowie odebrali ci mowę nędzniku? - Visto wyładowała swoją złość na wynędzniałym człowieku. - Cóżeś tam zobaczył?
Klepsydrę wcześniej Druchii wysłały Niewolnika, by ten sprawdził Mistyczny Monument znajdujący się na terenie Ogrodu Morra. Gdy człowiek zakończył relację Egzekutor uśmiechnął się krzywo: - Kamień Zguby! Zaiste bogowie nam sprzyjają Wieszczko...
- Dość dyskusji! Później będziecie sobie skakać do gardeł. Tam czeka na nas prawdziwy wróg, nie musicie szukać go pośród swoich. - Ceifero stanął pomiędzy syczącą ze złości Visto, za którą jak cień stały Diablice Khaina - Seda i Azafran, a uśmiechającym się z wyższością Abondo...


Grę rozpoczęła od zdarzenia losowego. Stojący w pobliżu cmentarza Korsarz dostrzegł wydrapane na murze starożytne glify.
Quote::
(45) GLIFY
Losowo określony model bohatera (który nie jest związany walką wręcz, nie został Oszołomiony! lub Powalony na ziemię! i nie Ucieka!) należący do gracza zdarzenia dostrzega tajemnicze glify wyryte na pobliskim głazie. Należy wykonać rzut K6, a wynik odczytać z tabeli.
K6 REZULTAT
[...]
6 Na głazie wyryto mapę okolicy, a gracz zdarzenia może automatycznie wybrać następny scenariusz, który będzie rozgrywany.
Z kolei Mistyczny Monument okazał się być Kamieniem Zguby.
Quote::
Przekleństwo Kamienia Zguby obejmuje wszystkie modele, które znajdują się w odległości do 6" od głazu. Objęte działaniem Kamienia Zguby modele, które zostaną trafione, wykonują rzut na zranienie z premią +1.
Przesunęłam Harpie nad Ogrodem Morra chroniąc je w cieniu sprofanowanej Świątyni Sigmara. Z kolei Wieszczkę Khaina wysłałam wraz z jednym z Niewolników w kierunku Dreadstone Blight, zaś resztę kompanii przemieściłam wzdłuż cmentarza, tak by Druchii mogły kryć się za murami przez ewentualnym ostrzałem ze strony Krasnoludów.
Punkty Pieszczoty Chaosu zdobyte za zbadanie lokacji wykorzystałam na osłonięcie Harpii Tumanem.
Quote::
KOSZT: 1
Należy użyć 5” okrągłego wzornika, którego środek należy umieścić w dowolnym wybranym przez gracza miejscu. Wszystkie modele (wrogie i sprzymierzone), których podstawki są całkowicie przykryte wzornikiem, automatyczne odczuwają skutki efektu, te modele, których podstawki są częściowo przykryte, odczuwają efekt na 4+. Objęte działaniem efektu modele do początku następnej tury gracza traktowane są tak, jakby znajdowały się za lekka osłoną.


Tura Krasnoludów:
qc: Grundar spojrzał przez ramię w stronę Nardara, stary Mistrz Inżynier kończył regulację silnika parowego nucąc pod nocą starą krasnoludzką sagę. Za nim Uregar Blaggsson, młody Łamacz Żelaza pomagał zawiązać kaftan Długobrodemu Uldragowi Mordorson. Z tyłu zaś, oparty o kamień drzemał Undrag Blamesson, milczący Trollobójca, który wyruszył z Karak Kadrin w poszukiwaniu honorowej śmierci.
- Pamiętam, jak ojciec śpiewał nam tę pieśń. - Grundar odezwał się do Nardara. Inżynier zamknął pokrywę silnika, przerwał pieśń i zeskoczył na ziemię.
- Ano śpiewał. - Nardar schował klucze do grubej skórzanej torby. - Silnik wyregulowany bracie, tylko uważaj na podmuchy wiatru. Nie podoba mi się to miejsce.
- Tobie nie podoba się nic, poza twoim warsztatem Nardarze. - Roześmiał się stary Uldrag Mordorson.
- Ano, nie podoba. Śmierdzi tu Elfami. - Mistrz Inżynier i Długobrody niemal równocześnie splunęli w stronę mrocznego lasu.
Grundar zwiększył obroty rotora, a gdy Żyrokopter lekko wzniósł się w powietrze obrócił maszynę w kierunku Khazadów.
- Pora ruszać bracia. Mamy tu krzywdy do wyrównania.
- Ano. - Odpowiedziały Krasnoludy.
Uregar Blaggsson z podziwem obserwował jak Żyrokopter, pilotowany przez Tana, z głośnym sykiem silnika parowego wzniósł się w górę, a następnie lekko wylądował na wieży przylegającej do Fortified Manor House.


Po wylądowaniu na wieży Tan zajął Ambonę Myśliwską, czym zdobył +1 Punkt Pieszczoty Chaosu. Również Mistrza Inżyniera, uzbrojonego w kuszę, wysłałem w stronę wieży. W odróżnieniu od Tana, Krasnolud będzie musiał włożyć dużo więcej wysiłku by dostać się do ambony.
Natomiast Długobrody, Łamacz Żelaza oraz Trollobójca ruszyli wzdłuż ściany lasu, kierując się w stronę gościńca.




Po wylądowaniu na ambonie Tan wypatrzył jedną z Harpii, która nie zdążyła schronić się za murami świątyni. Bełty wystrzelone z kusz powtarzalnych zamontowanych na Żyrokopterze powaliły Harpię, która padła na ziemię Wyłączona z akcji!.
Krasnoludzki Tan zdobył kolejne +2 Punkty Pieszczoty Chaosu, które wykorzystałem osłaniając tumanem idących w pobliżu lasu Khazadów, z kolei Mistrz Inżynier dostrzega opartą o ścianę drabinę, a jeszcze przed chwilą dałby sobie rękę odciąć, że jej tu nie było...
Quote::
KOSZT: 2
Gracz, który użył tego efektu może umieścić w dowolnym miejscu pola bitwy drabinę o długości do 5”.


Runda2:

Tura Mrocznych Elfów:
SofM: Krasnoludy miały sporo szczęścia, ale w końcu Harpie są po to, by ginąć zamiast Elfów.
Wieszczka Khaina wchodzi po schodach na pierwszą kondygnację Dreadstone Blight i Ukrywa się! w cieniu murów. Niewolnik, który podąża za nią nie zdążył skryć się przed wzrokiem Krasnoluda, ale może będzie miał więcej szczęścia niż Harpia.
Nieco dalej na polu bitwy druga Harpia ląduje na wieży Skullvane Manse, a Mroczne Elfy zmierzają w kierunku Niecki Dhar.


Tura Krasnoludów:
qc: Długobrody, Łamacz Żelaza i Trollobójca kontynuują ruch w stronę Mrocznych Elfów.




Mistrz Inżynier rozpoczyna wspinaczkę po drabinie, która zajmie mu dwie tury. Z kolei Tan obraca Żyrokopter i wybiera na cel Niewolnika, który towarzyszy Wieszczce Khaina. Co prawda Harpia znajduje się nieco bliżej, ale skryta za blankami Skullvane Manse jest nieosiągalna dla Krasnoluda.
I tym razem Tan trafia w model przeciwnika. Niewolnik zostaje Oszołomiony!, jednak znajduje się zbyt blisko krawędzi, zatacza się i spada z kondygnacji uderzając w ziemię, a następnie zostaje Wyłączony z akcji! w wyniku odniesionych obrażeń.
Tan zdobywa kolejne +2 Punkty Pieszczoty Chaosu, które wykorzystuję do okrycia tumanem Długobrodego, Łamacza Żelaza i Trollobójcę.


Runda 3:

Tura Mrocznych Elfów:
SofM: Harpia szarżuje z głośnym skrzekiem na Trollobójcę, a jej potężny cios posyła nieprzytomnego Krasnoluda na ziemię. Trollobójca zostaje Wyłączony z akcji!. Harpia przezwycięża Głód krwi.
Szlachcic, Korsarz, Egzekutor oraz Diablice Khaina kontynuują marsz w kierunku Niecki Dhar.
Kompania Mrocznych Elfów zdobywa +2 Punkty Pieszczoty Chaosu, które znów wykorzystuję do otoczenie tumanem Druchii.


Tura Krasnoludów:
qc: Krasnoludy po stracie Trollobójcy zdają pierwszy test Rozbicia.
Długobrody i Łamacz Żelaza szarżują, na Harpię ta ucieka przed wściekłymi Krasnoludami.
Krasnoludzki Mistrz Inżynier wdrapuje się w końcu na ambonę.
Tan przemieszcza się i ląduje na gościńcu skąd niecelnie strzela do Egzekutora.


Runda 4:

Tura Mrocznych Elfów:
SofM: Harpii nie udaje się zmobilizować i kontynuuje ucieczkę w stronę najbliższej krawędzi stołu.
Z kolei Szlachcic oraz Korsarz i jedna z Diablic Khaina ruszają w stronę Niecki Dhar i przejmują lokację.
Natomiast Egzekutor i druga Diablica Khaina zbliżają się do broniących przeszkody Krasnoludów.
Niewolnik zostaje wysłany w kierunku Żyrokoptera, by osłaniać Druchi przed ewentualnym ostrzałem.
W Dreadstone Blight Wieszczka Khaina wychodzi z kryjówki wypowiadając słowa plugawej inkantacji.
Na początku fazy magii wykonuję rzut na tabelę Niecki Dhar, na kości wypada 5, co oznacza że zasięg zaklęć zostaje podwojony.
Quote::
LOKALIZACJA: bez ograniczeń
Dopóki drużyna kontroluje Nieckę Dhar, na początku każdej fazy magii kompanii należy wykonać rzut K6 i odczytać wynik z tabeli:
K6 REZULTAT
[...]
5 Zasięg wszystkich zaklęć zostaje podwojony.
Visto rzuca zaklęcie i posyła Mroźny Wiatr w stronę Mistrza Inżyniera okupującego ambonę na Fortified Manor House. Krasnolud ulega kąsającej mocy czaru i zostaje Powalony na ziemię!.


Tura Krasnoludów:
qc: Tan ponownie zdaje drugi test Rozbicia. A następnie szarżuje na Wieszczkę Khaina, która Ucieka! przed wściekłym Krasnoludem.
Mistrz Inżynier podnosi się z ziemi, choć wciąż pozostaje Oszołomiony!.
Długobrody i Łamacz Żelaza czekają na zbliżające się Druchii.


Runda 5:

Tura Mrocznych Elfów:
SofM: Szlachcic i Diablica Khaina szarżują na Łamacza Żelaza. Korsarz i Egzekutor atakują Długobrodego. Jednak Krasnoludy bronią przeszkody, a to oznacza, że Mroczne Elfy nie otrzymają korzyści wynikających z szarży.
Wieszczka Khaina mobilizuje się i odwraca w stronę Tana. Splata zaklęcie i posyła kąsające podmuchy mroźnego wiatru w machinę. Jednak solidny krasnoludzki Żyrokopter, który pokonał niejedną górską burzę śnieżną, nic nie robi sobie z plugawej magii Mrocznych Elfów.
Nieco dalej Szlachcic Mrocznych Elfów atakuje Łamacza Żelaza, Khazadowi udaje się odbić cios tarczą. Uderzenie serca później tarcza ponownie chroni Krasnoluda przed zaciekłymi ciosami Diablicy Khaina.
Łamacz Żelaza wymierza cios w stronę Mrocznego Elfa, jednak Szlachcic Druchii z łatwością paruje wściekłe uderzenie Krasnoluda.
Egzekutor Wyłącza z akcji! Długobrodego.


Tura Krasnoludów:
qc: Tan zdaje trzeci test Rozbicia, a następnie ląduje w pobliżu Elfów i celnym strzałem Wyłącza z akcji! model Niewolnika.
Z kolei Mistrz Inżynier, który otrząsnął się z szoku wywołanego plugawą magią obiera na cel i Egzekutora celnym strzałem Wyłącza z akcji! Mrocznego Elfa. Co więcej, pocisk rykoszetuje i rani Korsarza, który pada Powalony na ziemię!.
Łamacz Żelaza wytrwale blokuje tarczą ciosy Druchii, które z kolei z nadludzką zręcznością parują ciosy krasnoludzkiego topora. Krasnolud dzielnie zdaje test Sam w walce.


Runda 6:

Tura Mrocznych Elfów:
SofM: Ceifero szukał luki w obronie młodego Krasnoluda. Jednak Łamacz Żelaza z wprawą posługiwał się tarczą. Szlachcic przeklął gdy usłyszał świst, a uderzenie serca później na ziemię osunął się zarówno Pasado jak i Abondo. Krasnoludów było mniej, ale nie umierali łatwo. Poza tym, ta przeklęta, sycząca, toporna, latająca machina siała spustoszenie w szeregach Druchii.
Ceifero zręcznie uniknął ciosu Khazada i rozejrzał się. Sytuacja była coraz bardziej beznadziejna.
- Odwrót. Przegrupować się. Bogowie mają wobec nas inne plany! Odwrót!


Wydałam rozkaz odwrotu. Ryzyko wybicia do nogi było zbyt duże.





Tura Krasnoludów:
qc: Uregar Blaggsson ryknął w bezsilnej furii, gdy tchórzliwe Elfy uciekły spod ostrza jego topora. Chciał biec za nimi, zatopić ostrze w ich ciałach, jeden raz za każdą krzywdę, którą jego ród wycierpiał od tych zdradliwych istot. Jednak obowiązek był silniejszy niż chęć zemsty.
Ranne Krasnoludy Uldrag Mordorson i Undrag Blamesson leżeli w pobliżu muru, którego tak zaciekle bronili. Nieprzytomni, zakrwawieni... Kątem oka dostrzegł jakiś ruch, zacisnął dłonie na stylisku topora i odwrócił się w stronę zbliżającej się sylwetki. Krew i pot zalewały mu oczy.
- Spokojnie synu. Już po walce. - Znajomy głos otrzeźwił młodego Krasnoluda.
- Mistrz Nardar? - Jego własny głos był zachrypnięty i drżący.
- Ano. - Odpowiedział stary Krasnolud i podał Łamaczowi Żelaza skórzaną torbę. - Pomóż mi. Musimy opatrzyć ich rany. Szkoda by krew Khazadów marnowała się w tej ziemi.
Łamacz Żelaza sięgnął do sakwy wyciągając butelkę ze spirytusem, bandaże oraz igłę i nici.
Nad nimi Grundar Hergarsson patrolował okolicę, a kusze powtarzalne zamontowane na dziobie Żyrokoptera głodne były krwi Druchii.
- Jeszcze zapłacą za krzywdy. Zapłacą słono... - Odgłos silnika zagłuszył słowa Tana gdy Żyrokopter zaczął nabierać szybkości.


Krasnoludy wygrały bitwę. Ale wojna wciąż trwa.


Podsumowanie:
SofM: Żyrokopter to zło! Nie dość, że trudno było związać walką nieliczną drużynę Krasnoludów. To jeszcze Żyrokopter skutecznie szachował moje modele. Cóż, do niskiej Wt Elfów trzeba będzie się przyzwyczaić i nauczyć z nią grać. Mam tylko nadzieję, że Sekwencja po potyczce nie okaże się śmiertelnie niebezpieczna dla Wyłączonych z akcji! modeli.
Popełniłam też kilka błędów, których postaram się uniknąć w czasie następnych rozgrywek.

qc: Ano.
Rozpiskę z Żyrokopterem muszę wypróbować w czasie gry z innymi kompaniami - bo jest bardzo obiecująca. Minusem jest nieliczna kompania, ale z drugiej strony dobrze użyty Żyrokopter to jedna z lepszych jednostek. Szkoda tylko, że machinę wojenną można wyposażyć tylko w jeden mechanizm inżynierski.
Teraz pozostaje tylko liczyć, na bogatą sekwencję po potyczce i zdolności Inżyniera - oby składał kości do kupy równie skutecznie jak naprawia silniki.


Quote::
Zachęcam także do POLUBIENIA Warheim Fantasy Skirmish na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!

Zapraszam także na forum AZYLIUM, które poświęcone jest
nie tylko grze Warheim Fantasy Skirmish.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Izwor
Przebudzony
Przebudzony

Izwor

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 248
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska

Post Post subject: [Warheim FS] Kampania - Mroczny Cień Śmierci.
Posted: Wt list 13, 2012 01:29 AM
Reply with quote

Dobrze się czytało, choć z tymi zdjęciami jest troszkę niewygodne.
Trzymam kciuki za kolejne zwycięstwa.

Back to top
View user's profile AIM Address
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 475
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warheim FS] Kampania - Mroczny Cień Śmierci.
Posted: Śr list 14, 2012 01:01 AM
Reply with quote

Izwor wrote:
Dobrze się czytało, choć z tymi zdjęciami jest troszkę niewygodne.
Troszkę czy bardzo? Bo to był mój pomysł Smile

Izwor wrote:
Trzymam kciuki za kolejne zwycięstwa.
Wielkie dzięki Razz Zamiast wspierać mnie w potyczkach z weteranem, to jeszcze mu kibicujesz Wink




Abondo obserwował spod przymkniętych powiek, jak Seda wbiła igłę z nawleczoną mocną nicią i zaczęła zszywać ranę, którą zadał mu bełt wystrzelony przez Khazada. Przeklęta Diablica Khaina zdawała się czerpać lubieżną przyjemność z widoku krwi, lecz szwy zakładała z dużą wprawą. Gdy skończyła przegryzła nić i przejechała językiem po piersi Elfa. Abondo poczuł dłoń Elfki, która zsuwała się po jego brzuchu w kierunku klamry od pasa. Egzekutor pomógł Diablicy Khaina odpiąć pas:
- To co nas nie zabije, to nas wzmocni... - Seda namiętnym pocałunkiem przerwała Egzekutorowi.


Choć Druchii musiały ustąpić pola Khazadom i wycofać się na z góry upatrzone pozycje, to Wyłączonym z akcji! udało się dojśc do zdrowia. A Egzekutor nabawił się odporności na strach:

(62-63) TO CO NAS NIE ZABIJE, TO NAS WZMOCNI wrote:
Bohater wylizuje się z ran, a jego psychika hartuje się w ogniu cierpienia i strachu. Model bohatera staje się odporny na STRACH i w mniejszym stopniu ulega GROZIE (należy wykonać rzut przeciw GROZIE jako rzut przeciw STRACHOWI).

Za zarobione zk kupiłam Szlachcicowi oszczepy (zawsze to 12" cali zasięgu). Natomiast Egzekutor otrzymał średni pancerz i tarczę, a Wieszczka Khaina noże do rzucania.


BOHATEROWIE:


SZLACHCIC: Ceifeiro
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
5  5  5  3  3  1  6  1  9
Punkty Doświadczenia: 21
Umiejętności:
Zasady specjalne: Dowódca; nienawiść; zasadzka.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz, Oszczep, Pistolet strzałkowy powtarzalny); pancerz (Tarcza).
Ochrona Pancerza: 5+/6+

WIESZCZKA KHAINA: Visto
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
5  4  4  3  3  1  5  1  8
Punkty Doświadczenia: 13
Umiejętności:
Czary: Mroźny Wiatr.
Zasady specjalne: Mag; magia Druchii; nienawiść.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Kostur, Broń miotana (noże)); pancerz (-)
Ochrona Pancerza:

KORSARZ: Pasado
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
5  4  4  3  3  1  5  1  8
Punkty Doświadczenia: 12
Umiejętności:
Zasady specjalne: Handlarz Niewolników; nienawiść; zasadzka.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Draich, Pistolet strzałkowy powtarzalny); pancerz (Płaszcz z łusek morskiego smoka)
Ochrona Pancerza: 6+/5+

EGZEKUTOR: Abondo
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
5  5  4  3  3  1  5  1  8
Punkty Doświadczenia: 12
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na strach; Nienawiść; zabójczy cios
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Draich); pancerz (Średni pancerz, Tarcza)
Ochrona Pancerza: 3+/4+


STRONNICY:


NIEWOLNICY: -
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  2  2  3  3  1  3  1  2
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: 1 (2)
Umiejętności:
Zasady specjalne: Mięso armatnie; niewolnik; przeznaczony na straty.
Ekwipunek: oręż (sztylet); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -

WIEDŹMY KHAINA: Seda & Azafran
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
5  4  4  3  3  1  6  1  10
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: 1 (2)
Umiejętności:
Zasady specjalne: Fanatyk; furia; nienawiść; zatruty atak.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -

Harpie: Dentes & Garras
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  4  0  4  3  1  4  2  6
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Głód krwi; lot; przeznaczony na straty; zwierzę.
Ekwipunek: oręż (broń naturalna z cechą oręża szybki); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -



Prestiż drużyny: 116
Punkty Kampanii: 4
Skarbiec: 1 zk


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warheim FS] Kampania - Mroczny Cień Śmierci.
Posted: Pt list 16, 2012 12:34 PM
Reply with quote

Uldrag Mordorson na przemian to drapał się z zafrasowaniem po długiej brodzie, to wpatrywał w stojącą na kurzej łapce chatkę z piernika mrugając z niedowierzaniem oczami.
- Ki czort... - Długobrody skinął na młodego Łamacza Żelaza. - Czyżby bogowie pomieszali mi zmysły? Czy ten szpiczastouchy zdzielił mnie w czerep nieco za mocno? Co to do stu goblinów jest?
Uregar Blaggsson uśmiechnął się zakłopotany i podał staremu Krasnoludami kufel z gęstym piwem.
- No chatka na kurzej nodze. Drengi zdzielił ją toporami, ale tylko odłupał trochę. Mistrz Nardar powiedział, że to piernik, a teraz Trollobójca zamierza zjeść ją całą. Podobno dobrze smakuje z piwem. Może Długobrody zje trochę drzwi?
Uldrag Mordorson pokręcił zrezygnowany głową. Z pewnością postradał zmysły ale głodny wyciągnął dłoń po fragment piernika, z piwem smakował całkiem nieźle...


Okazało się, że Mistrz Inżynier składa Krasnoludy równie dobrze jak silniki parowe. Wyłączone z akcji! modele wylizały się z ran.
A w wyniku rozwojów Tan nauczył się Pilotażu, Nardar został Felczerem, a Długobrody Uldrag zyskał dodatkowy Atak. Awansował także Trollobójca, który podniósł współczynnik WW.

W czasie rozgrywania sekwencji po potyczce wyrzuciłem cztery czwórki, co oznacza, że prócz łupów Krasnoludy odnalazły chatkę z piernika. Hmm, koniec końców całkiem przyjemne znalezisko. Khazadzi otrzymali dodatkowe Punkty Doświadczenia a i najedzenie piernikiem wydali nieco mniej na utrzymanie.

Za zarobione zk kupiłem Tanowi czapkę Pilotkę, Mistrzowi Inżynierowi Topór Krasnoludki i najął kolejnego stronnika - strzelca - Olega Torssona, którego uzbroiłem dodatkowo w Tarczę i Młot bojowy, którym do tej pory władał Inżynier.




BOHATEROWIE:


TAN: Grundar Hergarsson
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  5  4  4  4  1  3  1  9
Punkty Doświadczenia: 25
Umiejętności: Pilotaż;
Zasady specjalne: Dowódca; Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Zasadzka.
Ekwipunek: Pilotka; oręż (Sztylet, Topór Krasnoludzki); pancerz (Tarcza, Hełm).
Ochrona Pancerza: 5+/6+

MISTRZ INŻYNIER: Nardar Hergarsson
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  4  5  3  4  1  2   1  9
Punkty Doświadczenia: 14
Umiejętności: Felczer;
Zasady specjalne: Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Zasadzka; Błogosławieństwo Przodków; Inżynier.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór Krasnoludzki, Kusza); pancerz (Tarcza)
Ochrona Pancerza: 5+/5+

DŁUGOBRODY: Uldrag Mordorson
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  5  3  3  4  1  2  2* 9
Punkty Doświadczenia: 11
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Męstwo Przodków.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Broń Wielka, Młot bojowy); pancerz (Tarcza)
Ochrona Pancerza: 5+/6+

ŁAMACZ ŻELAZA: Uregar Blaggsson
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  4  3  3  4  1  2  1  9
Punkty Doświadczenia: 10
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Pancerz Przodków.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór Krasnoludzki); pancerz (Tarcza)
Ochrona Pancerza: 4+/5+

STRONNICY:


POGROMCA TROLLI: Undrag Blamesson
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  5* 3  3  4  1  2  1  10
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 2
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Fanatyk; Pogromca; Topory Pogromcy; Zhańbiony.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, 2x Topór Krasnoludzki, Broń Wielka); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -

STZRELEC: Oleg Torsson
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  4  3  3  4  1  2  1  9
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2); Trudny do zabicia.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Młot Bojowy, Kusza); pancerz (Tarcza).
Ochrona Pancerza: 5+/6+

ŻYROKOPTER: Orzeł 1
Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
1  -  -  4  5  3  -  -  -
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Duży cel; Kusza powtarzalna; Lot; Machina wojenna; Machina zwiadowcza; Ochrona pancerza; Pilotaż; Trafienie z uderzenia; Utrzymanie; Zwiadowca; Żyrokopter.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór Krasnoludzki, Kusza); pancerz (Tarcza, Hełm).
Ochrona Pancerza: 3+/3+



Prestiż drużyny: 147
Punkty Kampanii: 5
Skarbiec: 0 zk


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Warheim FS] Kampania - Mroczny Cień Śmierci.
Posted: Pn list 25, 2012 08:59 PM
Reply with quote

Chylę czoła przed Twoim raportem - są opisy akcji, wstawki fluffowe, charakterystyki, komentarze, zdjęcia - widać, że sporo pracy w to włożyłeś Smile .

No i co ważniejsze: miło usłyszeć, że Khazadzi, a przede wszystkim żyrokopter się sprawdzili w akcji Very Happy !


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7291
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warheim FS] Kampania - Mroczny Cień Śmierci.
Posted: Pn list 25, 2012 09:37 PM
Reply with quote

Kapitan_Hak wrote:
Chylę czoła przed Twoim raportem - są opisy akcji, wstawki fluffowe, charakterystyki, komentarze, zdjęcia - widać, że sporo pracy w to włożyłeś Smile .
Dzięki Smile

Kapitan_Hak wrote:
No i co ważniejsze: miło usłyszeć, że Khazadzi, a przede wszystkim żyrokopter się sprawdzili w akcji Very Happy !
Nardar Hergarsson wrote:
Ano.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Download] Podręcznik do Warheim FS, edycja Mitterherbst...
...albo turniejowa.
0 quidamcorvus 94 [Download] Podręcznik...
 Śr czerw 21, 2017 03:17 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS Sponsorzy turnieju Warheim FS 0 quidamcorvus 741 Sponsorzy turnieju War...
 Sb marca 12, 2016 10:19 AM 
quidamcorvus View latest post
Sticky
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Ucieczka z Gór Środkowych... Turniej Warheim FS...
...w dniu 21.01.2017 w klubie Inny Wymiar.
1 quidamcorvus 205 Re: [Turniej] WarheimF...
 Cz marca 30, 2017 04:32 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Warheim FS w sieci...
...czyli blogi na których gości WFS.
1 quidamcorvus 1653 Warheim FS w sieci...
 Wt lip 19, 2016 09:40 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Śmiech Mrocznych Bogów... Turniej Warheim FS...
...w dniu 11.06.2016 w Innym Wymiarze w Katowicach.
5 quidamcorvus 784 Re: [Relacja] Śmiech ...
 Wt lip 12, 2016 12:14 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: alobanova9
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 398

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 14
_BBOT: 1
Razem: 15
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Yahoo > Strona główna

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy