Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 ... 44 45 46
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8139
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 09, 2012 04:44 PM
Reply with quote

Może używać magiczne przedmioty na normalnych zasadach za wyjątkiem magicznych pancerzy.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 09, 2012 06:21 PM
Reply with quote

Jeżeli dowódca musi opuścić potyczkę to bohater o najwyższym CP przejmuje dowodzenie. Czy ten model w przypadku wygrania potyczki otrzymuje PD za to, że był dowódcą?

Back to top
View user's profile
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 09, 2012 09:45 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Może używać magiczne przedmioty na normalnych zasadach za wyjątkiem magicznych pancerzy.

A np. magiczne łuki?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8139
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 09, 2012 11:06 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Jeżeli dowódca musi opuścić potyczkę to bohater o najwyższym CP przejmuje dowodzenie. Czy ten model w przypadku wygrania potyczki otrzymuje PD za to, że był dowódcą?
Nie. Ponieważ taki model zostaje "dowódcą" jedynie na potrzeby testów rozbicia i nie podlega zasadzie specjalnej "dowódca", a to upoważnia do otrzymania PD.

Areo wrote:
quidamcorvus wrote:
Może używać magiczne przedmioty na normalnych zasadach za wyjątkiem magicznych pancerzy.

A np. magiczne łuki?
Nie. Zauważ, że przy magicznych orężu i pancerzu w nawiasach podany jest rodzaj, np. miecz, topór, lekki pancerz. Co oznacza, że bohater może używać magiczny przedmiot tylko pod warunkiem, że może korzystać także z jego niemagicznego odpowiednika. A Tancerze Wojny nie mogą używać łuków.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 10, 2012 10:57 AM
Reply with quote

Właśnie dlatego pytałem:).

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz grud 13, 2012 06:53 PM
Reply with quote

Tak właściwie aby się upewnić to mam pytanie.

Jeżeli model ma pancerz tarczę i broń ręczną to ma kumulatywną obronę za wszystko.

Jeżeli ma pancerz tarczę i inną broń niż ręczną to ma kumulatywną obronę za pancerz i tarczę.

I teraz to co mnie nurtuje jeżeli model ma pancerz i tarczę ale walczy dwoma broniami to ma ochronę za tarczę i pancerz czy tylko pancerz. Osobiście obstawiam drugą opcję ale ta gra lubi zaskakiwać Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8139
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz grud 13, 2012 07:30 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Jeżeli model ma pancerz tarczę i broń ręczną to ma kumulatywną obronę za wszystko.
Tak.

Pepe wrote:
Jeżeli ma pancerz tarczę i inną broń niż ręczną to ma kumulatywną obronę za pancerz i tarczę.
Tak,

Pepe wrote:
I teraz to co mnie nurtuje jeżeli model ma pancerz i tarczę ale walczy dwoma broniami to ma ochronę za tarczę i pancerz czy tylko pancerz. Osobiście obstawiam drugą opcję ale ta gra lubi zaskakiwać Smile
Jeżeli nie posiada trzeciej ręki lub chwytnego ogona i walczy dwoma broniami, to ma ochronę tylko z pancerza.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Sb grud 15, 2012 08:59 PM
Reply with quote

Mag 1 lvl. ma przekleństwo.Wynik 12.Traci czar.Co dalej?Traci lvl?Przestaje być magiem?Czy może sobie wylosować nowy czar,bo mag pierwszego lvl zna jeden?
Mag ma przekleństwo przy rzucaniu ripa,wynik z tabelki - przeciwnik rzuca ten czar na mnie,na mojego maga.On nie ma ani maga,ani kapłana.Jak można go rozproszyć?Czy automatycznie,bo mój mag jest powalony?Czy kostkami,i czy w takim przypadku ja tracę kostki za maga do rozpraszania?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8139
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Sb grud 15, 2012 10:36 PM
Reply with quote

W przypadku efektu 12 mag zapomina zaklęcie, lecz nie przestaje być magiem 1 poziomu. Może dalej uczyć się zaklęć na normalnych zasadach. Przy czym, jeśli nauczy się kolejnego zaklęcia, to wciąż będzie magiem 1 poziomu, bo będzie znał jedno zaklęcie.

Drugiego pytania nie rozumiem. Sad


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 16, 2012 12:48 AM
Reply with quote

Ja mam maga, Pepe nie ma ani maga,ani kapłana.Mam przekleństwo - wynik 6,czyli że może rzucić mój czar na kogoś z moich,czyli 12 z lighta.Rzuca na kapłana skinków.Co dalej?Czy czar jest póki nie rozproszę,czy znika automatycznie?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8139
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 16, 2012 12:51 AM
Reply with quote

Areo wrote:
Ja mam maga, Pepe nie ma ani maga,ani kapłana.Mam przekleństwo - wynik 6,czyli że może rzucić mój czar na kogoś z moich,czyli 12 z lighta.Rzuca na kapłana skinków.Co dalej?Czy czar jest póki nie rozproszę,czy znika automatycznie?
Zaklęcie zostaje rzucone automatycznie, a twój mag odczuwa skutki czaru.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 16, 2012 12:53 AM
Reply with quote

Ale jak jest z rozpraszaniem?
Mój mag jest powalony.Czy czar się kończy automatycznie,czy mam go rozpraszać na jednej kostce(niemożliwe)?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8139
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 16, 2012 12:55 AM
Reply with quote

Areo wrote:
Ale jak jest z rozpraszaniem?
Mój mag jest powalony.Czy czar się kończy automatycznie,czy mam go rozpraszać na jednej kostce(niemożliwe)?
W wyniku czego został Powalony na ziemię!?

Zaklęcia nie można w ogóle rozpraszać, bo zostaje rzucone automatycznie w wyniku Przekleństwa Tzeentcha.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 16, 2012 01:09 AM
Reply with quote

Ale jest ripem.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8139
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn grud 16, 2012 01:15 AM
Reply with quote

Areo wrote:
Ale jest ripem.
Sorry, nie doczytałem o jakie zaklęcie chodzi.

Jeśli twój Mag został Powalony na ziemię! w wyniku działania zaklęcia Sidła Abulla z Tradycji Światła, to zaklęcie zostaje rozproszone - ponieważ Mag, który je rzucił został PnZ!.

Czary 'pozostające w grze': wrote:

[...]Niektóre zaklęcia opisane są jako 'pozostające w grze', a ich działanie trwa dłużej niż w powyższym przykładzie. Po rzuceniu zaklęcia takie działają, póki nie zostaną rozproszone, MAG zdecyduje się zakończyć ich działanie (co może zrobić w dowolnym momencie własnej fazy magii), zostanie Oszołomiony!, Powalony na ziemię! czy Wyłączony z akcji! lub będzie Uciekał!. Oczywiście, póki zaklęcie 'pozostaje w grze', ten sam MAG nie może rzucić go ponownie...


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 4 5 6 ... 44 45 46
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
37 quidamcorvus 1363 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn paźdź 21, 2018 10:41 AM 
Theoden91 View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1966 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 14777 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 70246 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 135077 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Inkq
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 437

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 25
_BBOT: 1
Razem: 26
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy