Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy






























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 8 9 10 ... 44 45 46
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Sb grud 29, 2012 09:38 PM
Reply with quote

Zapis nie jest do konca precyzyjny ale nalezy zaplacic zold najmicie nawet jesli pauzuje w wyniku zdarzenia losowego.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1391
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Sb stycz 05, 2013 11:04 AM
Reply with quote

Co się dzieje z bohaterem w sytuacji gdy wierzchowiec (potwór) którego dosiada zostanie oszołomiony/powalony na ziemię w wyniku strzelania/magii?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Sb stycz 05, 2013 11:37 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Co się dzieje z bohaterem w sytuacji gdy wierzchowiec (potwór) którego dosiada zostanie oszołomiony/powalony na ziemię w wyniku strzelania/magii?
To samo co w przypadku, gdy potwor zginie. Model jeźdźca zastępujesz pieszym i przez turę próbuje on uwolnić się z uprzęży. Później znów może wsiąść na potwora.

Doprecyzuję to w podręczniku.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Sb stycz 05, 2013 02:06 PM
Reply with quote

Doprecyzowane brzmiałoby tak:

Efekty zranienia jeźdźców lub potworów: wrote:
Stracone przez jeźdźca i potwora punkty ŻW należy odnotowywać oddzielnie. Jeżeli potwór zostanie Wyłączony z akcji! kawalerzysta może kontynuować walkę pieszo, o ile gracz dysponuje odpowiednim modelem, który może go reprezentować. Jeżeli polegnie kawalerzysta, potwór może się zachowywać w niekontrolowany sposób.
Jeżeli kawalerzysta zostanie Wyłączony z akcji!, gracz musi niezwłocznie przeprowadzić test reakcji potwora (test CP potwora). Jeżeli potworowi uda się zdać test, walczy on w zwykły sposób. Jeżeli test zakończy się niepowodzeniem należy wykonać rzut K6 i sprawdzić wynik w podanej niżej TABELI REAKCJI POTWORA. Niezależnie od wyniku testu, potwór służący za wierzchowca, który utracił jeźdźca, musi używać zawsze własnego CP w testach opartych na współczynniku CP, również wtedy, gdy znajduje się w obszarze oddziaływania dowódcy drużyny.
Jeżeli potwór zostanie Oszołomiony!, Powalony na ziemię! lub Wyłączony z akcji! kawalerzysta musi wykonać test jeździectwa zgodnie z zasadami podanymi poniżej. Jeżeli test zakończy się niepowodzeniem należy wykonać rzut K6 i sprawdzić wynik w podanej niżej TABELI STÓJ SZALONY!. Natomiast udany test oznacza, że kawalerzysta do końca bieżącej tury nie ma prawa do żadnego ruchu, gdyż próbuje się uwolnić z uprzęży potwora. Jeżeli potwór nie został Wyłączony z akcji! kawalerzysta w kolejnych turach może ponownie dosiąść wierzchowca. Jeżeli w czasie szarży, w wyniku reakcji na szarżę stój & strzelaj zginie kawalerzysta, należy przeprowadzić test reakcji potwora i jeżeli to możliwe, dokończyć szarżę bestii.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 135
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Sb stycz 05, 2013 07:55 PM
Reply with quote

Jeżeli łowca nagród jest w zasięgu szarży,to czy musi szarżować,czy może strzelać?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Sb stycz 05, 2013 09:44 PM
Reply with quote

Areo wrote:
Jeżeli łowca nagród jest w zasięgu szarży,to czy musi szarżować,czy może strzelać?

Wybór należy do gracza.

Quote::
Jeśli łowca nagród widzi tropiony model może wedle wyboru gracza oddać strzał z posiadanej broni dystansowej lub wykonać ruch w kierunku poszukiwanego wroga.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1391
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr stycz 16, 2013 09:28 AM
Reply with quote

Czy zasada konsyliarze działa na najmitów?

Czy łowca nagród zawsze po wygranej potyczce zdobywa +k3 PD? Czy niezbędne jest wza modelu na który jest wystawiony list gończy?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr stycz 16, 2013 03:15 PM
Reply with quote

1. Tak.

2. Łowca nagród musi WzA! poszukiwany listem gończym model, a kompania w której służy najmita musi wygrać scenariusz. Muszą być spełnione oba warunki.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 135
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn stycz 20, 2013 07:44 PM
Reply with quote

Czy 44 zdarzenie losowe - niech będzie wola moja działa na obie drużyny?Znaczy czy wszystkie modele zdają test S lub I, czy tylko gracza zdarzenia?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn stycz 20, 2013 08:45 PM
Reply with quote

Areo wrote:
Czy 44 zdarzenie losowe - niech będzie wola moja działa na obie drużyny? Znaczy czy wszystkie modele zdają test S lub I, czy tylko gracza zdarzenia?
Działa na wszystkie modele obecne na polu bitwy, zarówno graczy jak i te ze zdarzeń losowych.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 178
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr stycz 30, 2013 12:47 PM
Reply with quote

1. Czy sygnalista i chorąży mogą nosić tarczę, aby uzyskać +1 OP przeciw pociskom?

2. Czy w czarze 5 z dziedziny Nurgla "Nawałnica Zarazy" nie powinno być - w wyniku działania czaru modele oznaczone Stygmatem Nurgla odzyskują utracone punkty zywotności itd.? Wtedy to miałoby większy sens - leczenie Ogra itp Smile Czy piętno Nurgla jest tam specjalnie?


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr stycz 30, 2013 03:18 PM
Reply with quote

1.
Quote::
Sygnalista tworzy własną grupę stronników do której może dołączyć jedynie chorąży. Sygnalista podobnie jak chorąży nie może używać tarczy, broni WYMAGAJĄCEJ OBU RĄK oraz walczyć dwoma BRONIAMI RĘCZNYMI.

2. Piętno Nurgla jest tam specjalnie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Duszek
Nieświadomy
Nieświadomy

Duszek

Joined: stycz 30, 2013
Posts: 2

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr stycz 30, 2013 04:38 PM
Reply with quote

Jak należy rozumieć zapis 'w drużynie leśnych elfów z Athel Loren może służyć maksymalnie trzech Tancerzy Wojny lub Trzy Driady'?

Limit ma dotyczyć każdej grupy z osobna, sumy modeli tych rodzajów czy ma oznaczać że jak już mam jedną tancerke w ekipie to nie mogę rekrutować driad i odwrotnie (w tym ostatnim przypadku powinien być użyty spójnik albo :P)?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr stycz 30, 2013 04:42 PM
Reply with quote

To znaczy, że możesz mieć maksymalnie trzech tancerzy wojny albo trzy driady. Razz Wink


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Duszek
Nieświadomy
Nieświadomy

Duszek

Joined: stycz 30, 2013
Posts: 2

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr stycz 30, 2013 05:22 PM
Reply with quote

ok dzięki

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 8 9 10 ... 44 45 46
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1156 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
291 quidamcorvus 4182 Dyskusja ogólna (pyta...
 Sb grud 09, 2017 09:44 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 35361 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 95112 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 3494 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 01:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Starless
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 410

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 33
_BBOT: 0
Razem: 33
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 162
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy