Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 13 14 15 ... 44 45 46
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Sb marca 23, 2013 06:00 AM
Reply with quote

1. Tak.

2. Nie możesz. Gonić Uciekającego! mogą tylko modele, który były z nim związane walką wręcz.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Sb marca 23, 2013 12:59 PM
Reply with quote

Mój model był związany walka z modelem który nie zdał testu cp

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Sb marca 23, 2013 02:40 PM
Reply with quote

Areo wrote:
Mój model był związany walka z modelem który nie zdał testu cp
A, nie w pelni zrozumialem pytanie. Jesli twoj model byl zwiazany walka wrecz z uciekajacym i nie walczyl z innym przeciwnikiem, to jak najbardziej moze gonic uciekajacego.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn marca 24, 2013 09:11 PM
Reply with quote

1.Rzut na łupy 3x5 - milicja.Rzucam za każdy model,na 5+ musi rzucać na tabelę.Co się dzieje jeśli wypadnie pojmany?
2.Czy można mieć więcej niż 6-ciu bohaterów?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn marca 24, 2013 09:20 PM
Reply with quote

1. Bohater zostaje pojmany przez patrol milicji. Ale skoro patrol zostaje doszczętnie rozbity, można uznać, że szybko zostaje uwolniony.

Choć jeśli ktoś ma jakieś ciekawe pomysły, to chętnie się zapoznam Smile

2. Nie. Możesz mieć maksymalnie sześciu bohaterów.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn marca 24, 2013 09:25 PM
Reply with quote

1.Bardzo mnie to cieszy.
Można ewentualnie wymyślić jakiś scenariusz odbicia,który będzie określał z kim trzeba walczyć.Lub wyznaczyć cenę okupu za taki model.
2.To lipton :).

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn marca 25, 2013 02:05 PM
Reply with quote

Hejka, po ostatniej rozgrywce mam takie oto dwa pytania:

1. Czy postać posiadająca MR2 na którą został rzucony RIP z sukcesem może użyć 2 kości z MR do rozproszenia czaru we własnej turze?
2. Czy to, że jest powalona w jakikolwiek wpływa na to czy generuje kości z MR?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn marca 25, 2013 04:50 PM
Reply with quote

Domyślam się, że chodzi ci o zasadę Odporność na magię?

1. Nie. Do rozpraszania zaklęć 'pozostających w grze' używa się Kostek Mocy, o czym mówi paragraf "Rozpraszanie zaklęć ‘pozostających w grze’:" w rozdziale Magia. Odporność na magię generuje Kości Rozproszenia.

2. Nie. Dopóki model pozostaje na stole i nie jest Wyłączony z akcji, to zdolność działa.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Sarmor
Świadomy
Świadomy

Sarmor

Offline

Joined: list 03, 2011
Posts: 460
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr marca 27, 2013 12:58 PM
Reply with quote

Mam pytanie do zasady Czarnoksiężnik. Czy tę dodatkową kość muszę dodać od razu, czy mogę zrobić to później, po rzuceniu "zwykłych" kości.


_________________
TheNode.pl | Ballady o Herosach
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr marca 27, 2013 01:31 PM
Reply with quote

Sarmor wrote:
Mam pytanie do zasady Czarnoksiężnik. Czy tę dodatkową kość muszę dodać od razu, czy mogę zrobić to później, po rzuceniu "zwykłych" kości.
Musisz dodac od razu i rzucic razem z pozostalymi Kostkami Mocy.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Sarmor
Świadomy
Świadomy

Sarmor

Offline

Joined: list 03, 2011
Posts: 460
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr marca 27, 2013 01:41 PM
Reply with quote

Ok, dzięki.

I pytanie praktyczne - czy jest jakaś skrótówka do Warheim? Tak żeby był układ tury, tabele trafień i zranień i inne tego typu rzeczy dla sklerotyków.


_________________
TheNode.pl | Ballady o Herosach
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr marca 27, 2013 02:45 PM
Reply with quote

Jeszcze nie ma ale pewnie niebawem zrobie. Chlopaki z Wroclawia mieli dac swoja propozycje ale na razie sie nie odzywaja.
Jak masz jakies propozycje to napisz.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Sarmor
Świadomy
Świadomy

Sarmor

Offline

Joined: list 03, 2011
Posts: 460
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr marca 27, 2013 03:02 PM
Reply with quote

Kolejność tury, procedury fazy ruchu, magii, strzelania, walki, tabelki do strzelania, walki wręcz i ranienia, modyfikatory do tychże i może coś jeszcze z psychologii. O ile da się to zmieścić na 2 kartkach A4. Spróbuję coś takiego zrobić, ale najpierw muszę zasady podstawowe przeczytać, zwłaszcza, że za godzinę pierwsza bitwa a ja nie mam bandy. Mr. Green

Czy w fazie ruchu mobilizacja i ruchy przymusowe są wykonywane tylko przez postaci gracza, którego tura właśnie trwa, czy przez postaci obu stron?


_________________
TheNode.pl | Ballady o Herosach
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr marca 27, 2013 05:11 PM
Reply with quote

Sarmor wrote:
Czy w fazie ruchu mobilizacja i ruchy przymusowe są wykonywane tylko przez postaci gracza, którego tura właśnie trwa, czy przez postaci obu stron?
Tylko przez gracza, który rozgrywa swoją turę.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Sarmor
Świadomy
Świadomy

Sarmor

Offline

Joined: list 03, 2011
Posts: 460
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz marca 28, 2013 11:01 AM
Reply with quote

Czy dałoby się wypuścić taką wersję podręcznika, w której tabele eksploracji, poważnych obrażeń, zdarzeń losowych i czego tam jeszcze były pozbawione tła (tło białe z czarnymi literami, także po stronie opisującej zdarzenia i eksplorację w mieście)?
Pytam, bo nie lubię tego typu rzeczy drukować.


_________________
TheNode.pl | Ballady o Herosach
Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 ... 13 14 15 ... 44 45 46
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
63 quidamcorvus 2747 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn grud 02, 2018 04:08 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2211 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 20633 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 88975 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 148621 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy