Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 14 15 16 ... 44 45 46
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8356
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz marca 28, 2013 11:03 AM
Reply with quote

Dałoby się. Jak skończę malować Nieumarłych, to siądę do podręcznika.
Jeszcze jakieś pomysły co by zmienić w podręczniku?


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Sarmor
Świadomy
Świadomy

Sarmor

Offline

Joined: list 03, 2011
Posts: 460
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz marca 28, 2013 11:29 AM
Reply with quote

Wersja lekka podręcznika 1na1 ma ten sam spis treści co wersja pełna. Nie wiem, jak wersja 2na1.
W czym piszesz podręcznik? W niektórych edytorach da się wstawić spis treści, który sam się poprawia, jeśli nagłówek lub strona zostaną zmienione - to chyba ułatwiłoby sprawę. Taka możliwość jest na pewno w Open Office (choć przyznam, że nie wiem, jak to włączyć - pracowałem na podesłanym pliku, który już to miał).

Tak na marginesie, to wczoraj wreszcie zagrałem pierwsze starcie i choć go nie skończyłem, to muszę powiedzieć, że gra bardzo mi odpowiada. Tylko wcześniejsza bitwa Krasnoludów z Wysokimi Elfami była dziwnie krótka.


_________________
TheNode.pl | Ballady o Herosach
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8356
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz marca 28, 2013 11:43 AM
Reply with quote

Podręcznik piszę w Wordzie. Co do spisu treści to niby jest taka funkcja, ale nie zawsze to działa. Może dlatego, że po kilku formatowaniach program nie wychwytuje wszystkich nagłówków lub za nagłówki uważa to, co nagłówkiem nie jest, stąd spis treści robię ręcznie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Sarmor
Świadomy
Świadomy

Sarmor

Offline

Joined: list 03, 2011
Posts: 460
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz marca 28, 2013 01:22 PM
Reply with quote

Tak sobie jeszcze czytam podręcznik...
Moja drużyna Nekrarchów jest zarazem Nieumarła i Praworządna, więc przy niektórych specjalnych wynikach rzutu na eksplorację mam do wyboru 2 możliwości, tak?
Czy w przypadku wyniku 333 Więźniowie mogę więźnia uwolnić i za darmo zyskać Ghula? Jego ekwipunek nic przecież nie kosztuje.

Ten temat już był chyba poruszany... Momentami nie bardzo rozumiem Twojego postrzegania Praworządności - są jakieś przepisy na mordowanie Pielgrzymów? Wink

A wyrzucenie czterech 2 (Kapliczka) nic mi nie daje?

Wybacz nawałę pytań, takie już efekty mojego czytania każdych zasad. Smile


_________________
TheNode.pl | Ballady o Herosach
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1482
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz marca 28, 2013 02:41 PM
Reply with quote

Ja mam takie pytanie odnośnie podręcznika: Czy wersja 0,15 może być już finalna? Wtedy wszystkie błędy byłyby w formie erraty. A dodatki jak np nowe bandy czy też zasady gry w podziemiach o których kiedyś wspominałeś, a których osobiście doczekać się już nie mogę w osobnych książkach.

I jeszcze jedno dotyczące gdy. Czy jeżeli drużyna ma dwa razy samowystarczalność za pkt kampanii to czy jej poziom obniża się o dwa modele?

Back to top
View user's profile
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz marca 28, 2013 03:20 PM
Reply with quote

Można strzelać do uciekającego modelu?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8356
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz marca 28, 2013 05:27 PM
Reply with quote

Sarmor wrote:
Tak sobie jeszcze czytam podręcznik...
Moja drużyna Nekrarchów jest zarazem Nieumarła i Praworządna, więc przy niektórych specjalnych wynikach rzutu na eksplorację mam do wyboru 2 możliwości, tak?
Tak.

Sarmor wrote:
Czy w przypadku wyniku 333 Więźniowie mogę więźnia uwolnić i za darmo zyskać Ghula? Jego ekwipunek nic przecież nie kosztuje.
Możesz.

Sarmor wrote:
Ten temat już był chyba poruszany... Momentami nie bardzo rozumiem Twojego postrzegania Praworządności - są jakieś przepisy na mordowanie Pielgrzymów? Wink
W dużym skrócie i uproszczeniu Warhammerowy praworządny to przeciwieństwo Chaosu, czyli dążenie do niezmienności, stagnacji, a nie przestrzeganie prawa. Stąd często dochodzi do nieporozumień i dlatego Nieumarli są praworządni. Swoją drogą chętnie zastąpiłby określenie 'praworządny' innym, niestety nic nie przychodzi mi do głowy.


Sarmor wrote:
A wyrzucenie czterech 2 (Kapliczka) nic mi nie daje?
Daje. Poprawiłem zapis:
Quote::
(2222) KAPLICZKA
W ruinach, stojących na skrzyżowaniu ulic, z trudem można rozpoznać kapliczkę, a jedynie najbystrzejsi teologowie byliby w stanie rozpoznać, którego z bogów tu czczono.


Drużyny CHAOTYCZNE, ZŁE i NEUTRALNE oraz kompanie Nieumarłych mogą rozszabrować i spieniężyć resztki świętych relikwii, zarabiając 3K6 ZŁOTYCH KORON. Drużyny Łowców czarownic, Sióstr Sigmara oraz wszystkie te, w szeregach których służą DUCHOWNI mogą ocalić święte relikwie odnosząc je do najbliższej świątyni, otrzymując nagrodę w wysokości 3K6 ZŁOTYCH KORON. Ponadto, wybrana przez gracza broń należąca do jednego z bohaterów zostaje pobłogosławiona przez bogów. Od tej pory broń zyskuje cechę święty oręż.


Sarmor wrote:
Wybacz nawałę pytań, takie już efekty mojego czytania każdych zasad. Smile
Nie ma problemu, na każde w miarę możliwości odpowiem Smile

Pepe wrote:
Ja mam takie pytanie odnośnie podręcznika: Czy wersja 0,15 może być już finalna? Wtedy wszystkie błędy byłyby w formie erraty. A dodatki jak np nowe bandy czy też zasady gry w podziemiach o których kiedyś wspominałeś, a których osobiście doczekać się już nie mogę w osobnych książkach.
Możemy się umówić, że następna wersja będzie finalna. Ale jednocześnie prosiłbym o większe zaangażowanie w zgłaszanie błędów oraz ewentualnych pomysłów.

Pepe wrote:
I jeszcze jedno dotyczące gdy. Czy jeżeli drużyna ma dwa razy samowystarczalność za pkt kampanii to czy jej poziom obniża się o dwa modele?
Tak, kumuluje się. Tyle, że obniża się o dwa poziomy w tabeli, nie o dwa modele.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8356
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz marca 28, 2013 05:29 PM
Reply with quote

Areo wrote:
Można strzelać do uciekającego modelu?
Jeżeli Ucieka! po nieudanym teście Rozbicia to nie można.
Jeżeli Ucieka! w trakcie gry w wyniku działania magii czy innych zasad specjalnych to można.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1482
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz marca 28, 2013 06:00 PM
Reply with quote

Czyli zasada samowystarczalni jeżeli mam 5 modeli i nie posiadam żadnych kar ani bonusów do ich ilości na potrzeby sprzedaży łupów powoduje, że kwota jaką uzyskam za sprzedaż łupów jest z przedziału 1-3 a nie 4-6?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8356
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz marca 28, 2013 06:20 PM
Reply with quote

Tak.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt marca 29, 2013 07:39 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Areo wrote:
Można strzelać do uciekającego modelu?
Jeżeli Ucieka! po nieudanym teście Rozbicia to nie można.
Jeżeli Ucieka! w trakcie gry w wyniku działania magii czy innych zasad specjalnych to można.

I jak w tym drugim przypadku wygląda trafianie i ranienie?

Back to top
View user's profile
Sarmor
Świadomy
Świadomy

Sarmor

Offline

Joined: list 03, 2011
Posts: 460
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt marca 29, 2013 08:57 AM
Reply with quote

Czy umiejętność Łamigłówka (zamiast Oszołomienia Powala na ziemię) działa na Zombie (wynik 1-5 to Oszołomienie)?
Zakładam, że tak, bo nigdzie nie jest napisane, że Zombie nie można w ogóle Powalić, ale wolę się upewnić.


_________________
TheNode.pl | Ballady o Herosach
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1482
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt marca 29, 2013 11:40 AM
Reply with quote

Zasadniczo to Zombie podlega między innymi następującej zasadzie:

Quote::
- Ożywieńcy są całkowicie odporni na ból, w grze odzwierciedla to zasada według której wynik rzutu Powalony na ziemię! w TABELI EFEKT ZRANIENIA, należy traktować jako Oszołomiony!. Ponadto, w przypadku ożywieńców nie stosuje się zasady OGŁUSZAJĄCY.

Ale nie wiem która zasada jest nadrzędna Łamigłówka czy Nieumarły.

Back to top
View user's profile
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt marca 29, 2013 01:57 PM
Reply with quote

Wydaję mi się że Nieumarły>Łamigłówka,ponieważ:
zranienie->rzut na tabelę,jeśli nie ma wza,to jest powalony->nie może być powalony,jest oszołomiony.

Ale niech szef się wypowie :D.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8356
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt marca 29, 2013 04:24 PM
Reply with quote

Areo wrote:
I jak w tym drugim przypadku wygląda trafianie i ranienie?
Normalnie. Test trafienia i zranienia i ewentualny rzut na efekt zranienia.

Sarmor wrote:
Czy umiejętność Łamigłówka (zamiast Oszołomienia Powala na ziemię) działa na Zombie (wynik 1-5 to Oszołomienie)?
Zakładam, że tak, bo nigdzie nie jest napisane, że Zombie nie można w ogóle Powalić, ale wolę się upewnić.
Łamigłówka nie działa na Nieumarłych. Dla jasności umieściłem odpowiedni zapis w opisie umiejętności.
Quote::
Łamigłówka:
Każdy doświadczony Ork wie, że rembak we łbie, równo boli niezależnie do kogo należy owa głowa. Wszystkie Oszołomione! przez model Orka postacie należy traktować jako Powalone na ziemię!. Należy zauważyć, że łamigłówka nie działa na istoty NIEUMARŁE.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 14 15 16 ... 44 45 46
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
82 quidamcorvus 5318 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt stycz 22, 2019 09:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2653 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 30067 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 117306 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 169511 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy