Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Propozycje innowacji
Propozycje innowacji
Sala natchnionych, mniej i bardziej...
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 ... 14 15 16
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Wt marca 29, 2011 09:23 PM
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 04, 2011 06:11 PM
Reply with quote

@Malakid
Mam prośbę - pisz poprawnie, składnie i gramatycznie, bo na prawdę ciężko zrozumieć twoje chaotyczne wypowiedzi. Smile

Malakid wrote:
miecz z Ithilmaru
broń ręczna, Mistrzowskie wykonanie, Uderza pierwszy, szybki, parujący
koszt: 40 dostępność 9

różnica:
+ druzgocący
- Dostępność
- Koszt
- utrudnienie w zdobyciu
Po pierwsze druzgoczący dużo zmienia. Po drugie po co kombinować, skoro system daje ci narzędzia.
Jeśli chcesz coś wprowadzić do Warheim to najlepiej korzystaj ze schematów umieszczonych w podręczniku - większa szansa, że QC zwróci na taki projekt uwagę. Smile


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.

Last edited by quidamcorvus on Pn kwiet 04, 2011 06:12 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Pn kwiet 04, 2011 06:16 PM
Reply with quote

choćby dla klimatu.
druzgocący dużo zmienia ;/ bierzesz Wielka broń z Ithilmaru i masz więcej zasad + druzgocący. Łatwiejszy doz dobycia i tej samej cenie(nawet taniej jak masz odpowiednie umiejętności)

A powiesz mi że katana nie jest ze schematu Surprised miecz z Ithilmaru + druzgocący odpowiednio zwiększona jego cena i dostępność.
To nie wiem co według ciebie jest schematem ;/


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Pn kwiet 04, 2011 06:19 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
A powiesz mi że katana nie jest ze schematu Surprised miecz z Ithilmaru + druzgocący odpowiednio zwiększona jego cena i dostępność.
To nie wiem co według ciebie jest schematem ;/
A nie wystarczy sam miecz z Ithilmaru? Po co dodatkowe zasady. Przyjmując, że katana to miecz z Ithilmaru nie musimy wprowadzać kolejnego przedmiotu. Reasumując masz swoją katanę, bez żadnych zmian w mechanice.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Pn kwiet 04, 2011 06:33 PM
Reply with quote

to to by ingerowało w mechanikę Surprised nie to ja chyba jestem nie w pełni myślący przedmiot który potrzebuje umiejętności i wyrzuty 2x6 czyli 1:36 szans na znalezienie, do tego dość drogi zmieniał by system rozgrywki?

zresztą kosa rywkowca~~Saearathwięc idąc tym że poco podobna broń ze zmianą jednej zasady to takie bronie jak wyżej wymienione też powinny się pokryć.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Pn kwiet 04, 2011 06:44 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
choćby dla klimatu.
Dla klimatu? Stary, a Ty się mniej więcej orientujesz gdzie i kiedy ma cała impreza miejsce? Mała podpowiedź: stary świat po przejściu burzy chaosu. Czyli generalnie I Rzesza Niemiecka z przełomu średniowiecza i renesansu okraszona lekko steampunkową fantastyką. Gdzie Ty tu widzisz miejsce dla katany? Ja wiem, że katany są mega zajebiście klimatyczny, ale wielki Chthulu też jest. Katana jest bardzo klimatyczna, ale ani trochę nie pasuję do warheim.

Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Pn kwiet 04, 2011 06:53 PM
Reply with quote

oo nie wiedziałem ze ogrów nie ma w starym świecie ... sorki banda Ogrów mnie zmyliła Sad

Ogry przyniosły do starego świata katany i inne duparele, nie co prawda do handlu ale globlary sobie je nosiły w końcu w Cathay mają blisko, a cathay handluje z Nipponem.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Pn kwiet 04, 2011 06:56 PM
Reply with quote

A słonie bojowe? Po drodze mogły zachaczyć o Indu i przywieźć słonie bojowe.

Ja wiem, że są tu lizaki, ogry i może nawet mumię przyczłapią, ale rzecz się dzieję w starym świecie. EoT, nie róbmy flame'u Wink

Malakid wrote:
oo nie wiedziałem ze ogrów nie ma w starym świecie ... sorki banda Ogrów mnie zmyliła Sad
Nawiasem mówiąc niezły tekst Very Happy


Last edited by Gabriel_Daco on Pn kwiet 04, 2011 08:56 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
wielebny_Rafael
Przytomny
Przytomny

wielebny_Rafael

Offline

Joined: marca 18, 2011
Posts: 120
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Śr kwiet 06, 2011 09:19 AM
Reply with quote

Tak mnie naszło przeglądając łebeya ......


sprawa dotyczy kultów, czasy jakiem mamy są burzliwe (jak każde), dostęp do broni prochowej dość prosty. Można argumentować, że pistolety itp pif-pafki są drogie, ale wtajemniczony nie jest byle kim, Kulty są sponsorowane i mają dostęp do gotówki. Kulty ukrywają się, wtajemniczony może być zwykłym lekarze, może chopcem stajennym .... może pochodzić ze szlacheckich rodów, miał przeszkolenie itp ...... Łatwiej ukryć pod pazuchą pistolet niż oszczep (zmierzam do dodania broni palnych do listy ekwipunku dostepnych dla wtajemniczonych)

zainspirowany post:



_________________


IA! IA!
KUTULU ZI KUR
IA! IA!
___________________________________
Scenariusze do Mordheim
Luźne blogowanie
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Śr kwiet 06, 2011 10:02 AM
Reply with quote

wielebny_Rafael wrote:
Łatwiej ukryć pod pazuchą pistolet niż oszczep
Ale oszczep może służyć jako różdżka albo kij do podpierania Wink

wielebny_Rafael wrote:
wtajemniczony nie jest byle kim, Kulty są sponsorowane i mają dostęp do gotówki. Kulty ukrywają się, wtajemniczony może być zwykłym lekarze, może chopcem stajennym .... może pochodzić ze szlacheckich rodów, miał przeszkolenie itp ...... [...] (zmierzam do dodania broni palnych do listy ekwipunku dostepnych dla wtajemniczonych)
A tak poważnie, z tego co zauważyłam Sybaryci mają dostęp do pistoletu pojedynkowego o wyznawcy Tzeentcha do kuszy. Ponadto jedynie czciciela Slaanesha mają dostęp do umiejętności strzeleckich. I argumentując w ten sposób można dać każdą broń do listy ekwipunku.
A może dodać/zamienić mutacje - które dawałyby umiejętności fechmistrz oraz strzelec. Mysli


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.

Last edited by Repentia.Vlk on Śr kwiet 06, 2011 10:02 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
wielebny_Rafael
Przytomny
Przytomny

wielebny_Rafael

Offline

Joined: marca 18, 2011
Posts: 120
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Cz kwiet 07, 2011 09:25 AM
Reply with quote

Sister_of_Mercy wrote:

Ale oszczep może służyć jako różdżka albo kij do podpierania Wink


- Stój! Co pan tam ma?
- A to? A to tylko różdzka
- Różdżka? A kim pan jesteś?
- Różdżkarzem


Tymczasem w innym miejscu Aldorfu ......

- Holla Holla starcze ... co tam masz?
- A to laska panie oberszturman
- Laska?
- No tak, taka do podpierania ....
- A to ostrze na końcu?
- To mi pomaga przy bólach reumatycznych


.......................
Dużo RPG droga pani Smile

......................

Magia z dziedziny prochu nie raz bywa bardziej skuteczna niźli z jakiejkolwiek innej dziedziny magii, co wykazał nie raz Mistrz Karnawału.

Walki w PodImperium to nie tylko rytuały, przyzwania. To podchody, sztyletowania, szukania ofiar-szpiegów-wszystkiego Smile Gdzie można użyć oszczepu a gdzie przemycić i wnieść pistol
................

Zresztą to tylko propozycje, różnie ludzie mają "wyobrażenie" kultów PodImperium no nie? Dla mnie to niczym KGBvsCIA z flakami, kiciami lub wielkimi orgiami w tle


_________________


IA! IA!
KUTULU ZI KUR
IA! IA!
___________________________________
Scenariusze do Mordheim
Luźne blogowanie
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Cz kwiet 07, 2011 09:59 AM
Reply with quote

Ja zgadzam się z tokiem rozumowania Rafaela i pewnie w rpg bym nie miał oporów wyposażać kultystów w broń palną.
Co do tego czemu kulty nie mają tak prostego dostępu do broni prochowej w grze, chodziło chyba głównie o uwaga uwaga "słowo-klucz" balans Wink .
Jak już tratują zwykłych ludzi racicami, duszą mackami, wypaczają plugawymi zaklęciami, to niech przyzwoity obywatel przynajmniej wypali w nich z arkebuza, broni wyprodukowanej przez inżynierów Imperium, pobogłosławiej przez kapłanów Sigmara, bez ryzyka, że Ci odpowiedzą tym samym. Bez jakichś ograniczeń - np. tego dostępu do broni palnej, kultyści byli by takimi najemnikami z bonusami. Przynajmniej ja tak to widzę.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Cz kwiet 07, 2011 12:06 PM
Reply with quote

Slaaneshyci i tzeenchowcy ujdą z bronią palna, ale Nurgl i khorn na pewno by po nią nie sięgnęli.
Quote::
"słowo-klucz" balans
tak jak w wfb tu też mało widać balansu.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Cz kwiet 07, 2011 12:14 PM
Reply with quote

wielebny_Rafael wrote:
Dużo RPG droga pani Smile
Całkiem sporo Wink Ale w mojej wypowiedzi także nawiązywałam do modeli magów Chaosu "uzbrojonych" zwykle w różnego rodzaju różdżki Smile

wielebny_Rafael wrote:
co wykazał nie raz Mistrz Karnawału.
A, do Karnawału nawiązywałeś. Bo ja pisałam o Kultach Chaosu, nie o Karnawale. QC pisał gdzieś, że zasady dla Karnawału także powstaną - a przeglądając drużyny przypuszczam, że Karnawał będzie przypominał Grasantów lub Zwierzoludzi pod tym względem, że będzie mógł być dedykowany jednej z Potęg Chaosu. Więc może i broń palna się znajdzie.

Findar wrote:
Co do tego czemu kulty nie mają tak prostego dostępu do broni prochowej w grze, chodziło chyba głównie o uwaga uwaga "słowo-klucz" balans Wink .[...] Bez jakichś ograniczeń - np. tego dostępu do broni palnej, kultyści byli by takimi najemnikami z bonusami. Przynajmniej ja tak to widzę.
Zgadzam się z Findarem.

Malakid wrote:
Slaaneshyci i tzeenchowcy ujdą z bronią palna, ale Nurgl i khorn na pewno by po nią nie sięgnęli.
Quote::
"słowo-klucz" balans
tak jak w wfb tu też mało widać balansu.
Nie twierdzę, że Warheim jest idealny ale patrząc na całościowe możliwości poszczególnych kompanii i możliwości konfiguracja śmiem twierdzić, że nie jest tak źle. Dobrze złożona rozpiska dowolnej kompanii może stanąć do równej walki z inną kompanią. Inną rzeczą jest K6 - i fakt, że "Fortuna" jest najcenniejszym sprzymierzeńcem.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1111
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Cz kwiet 07, 2011 12:25 PM
Reply with quote

Malakid wrote:

tak jak w wfb tu też mało widać balansu.

załóż topic Balans i opisz te bandy które są niezbalansowane
bo tak to słowa na wiatr bez konkretów Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Cz kwiet 07, 2011 12:40 PM
Reply with quote

heh następny topic Smile

konkrety: Magia jedna super druga w beke inna do śmieci.
Grasańci vs Ludzie Grasanci mają jak by rozlokowane dodatkowe poziomy za koszt jakiś bzdetnyk 5-10zk za każdy taki niby poziom.
przykład wojownik choasu 50zk vs Porucznik z reiklandu 40zk
wojownik ma 2lvl rozlokowane w S i T In (bonusowy poziom 3 zk)


i tylko mówię że balansu jako takiego nie ma , ale ten kto myśli i szczęście mu sprzyja wygra. tak jak WFb pamiętam każdy mnie krytykował za wystawianie smoka u DE jak magia była spamerska, a jak czyściłem stół się dziwili Very Happy


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"

Last edited by Malakid on Cz kwiet 07, 2011 12:42 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4 5 ... 14 15 16
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Warsztat [Figurki] Propozycje i inspiracje do bandy Ostlanders 5 Dwalthrim 3274 Re: [Figurki] Propozyc...
 Pt marca 07, 2014 09:27 AM 
Dwalthrim View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy