Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 13 14 15
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Przedwakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Pn May 13, 2013 08:36 AM
Reply with quote

Jaki scenariusz gramy? Macie jakieś pomysły?

Back to top
View user's profile
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Przedwakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Pn May 13, 2013 09:36 AM
Reply with quote

Jeśli Mortai wrzuci scenariusze turniejowe w najbliższym czasie (tak jak napisał w temacie o turnieju), to może przetestować któryś z nich? Mogłoby to stanowić urozmaicenie dla nas, a organizatorom turnieju pomóc w dopieszczaniu scenariuszy.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Przedwakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Pn May 13, 2013 01:35 PM
Reply with quote

Też o tym myślałem. Jak się do jutra wyrobi to zagramy, ale fajnie byłoby mieć coś na zapas.

Back to top
View user's profile
WarbossKrzychu
Śniący
Śniący

WarbossKrzychu

Offline

Joined: May 11, 2013
Posts: 40
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Przedwakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Pn May 13, 2013 07:23 PM
Reply with quote

Każda Banda, którą gram, prędzej czy później staje się zbieraniną wędrownych ćpunów i kalek... Wink


_________________
Warboss jest tylko jeden.
Moja Rozpiska:
drive.google.com/open?...authuser=0
Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Przedwakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Pn May 13, 2013 07:37 PM
Reply with quote

Hje, hje Very Happy .

Co do testowania scenariuszy turniejowych, to dobra opcja - jakby było więcej osób, a Mortai udostępnił więcej niż jeden scenariusz, moglibyśmy podzielić się testowaniem.

Aha, w związku z faktem, że Krzych bierze Łowców, ja wybieram Kislev.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Przedwakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Pn May 13, 2013 09:18 PM
Reply with quote

Hej, mógłby mi ktoś wziąć assassina na pożyczenie jutro?

Back to top
View user's profile
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Przedwakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Pn May 13, 2013 09:45 PM
Reply with quote

Telchar wrote:
Hej, mógłby mi ktoś wziąć assassina na pożyczenie jutro?
Ok Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Przedwakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Wt May 14, 2013 09:48 PM
Reply with quote

Jak zwykle na początek nowej kampanii zebrało nas się sporo Wink 8 osób, czyli 4 stoły. Ponieważ wszyscy mieli nieliczne, początkujące bandy, zdążyliśmy rozegrać po dwie bitwy.

W pierwszej trafiłam na Stasia i jego skaveny. Miałam dość duże szczęście. 7 skavenów, w tym szczuroogr, to dość poważna ekipa. Nie dotknęłam szczuroogra żadnych z moich ogrów, ale i tak padł. Padła też cała jego banda, prócz assassina. Niestety, udało mu się zdać routa trzykrotnie, a ja za trzecim razem nie zdałam. Szkoda, bo jedna tura i byłoby po szczurze, a zwycięstwo byłoby moje. Udało mi się jednak nie stracić nikogo, wódz dostał hardened, w sam raz na drugą bitwę w trupami.


Nie spodziewałam się wygrać Breakthrough z 13 trupów (nie kupiłam nikogo nowego, bo najemny ogr dużo żre), ale nawet przez chwilę było blisko Wink Telchar miał pechowe rzuty, ja zaś miałam szczęście. Pozdejmowałam większość trupów, ale przy 7 moich już niestety po 2 przychodzi rout. Z tego powodu nie udało mi się wygrać, ale znowu nie miałam strat i mimo żarłocznego ogra udało mi się coś tam zaoszczędzić. Poza tym posypały się awanse, co będzie wyjątkowo cenne. Może uda się wylosować wiewiórki dla kapłana. Wprawdzie ma już leczniczego browara, ale coś ofensywnego byłoby nie od rzeczy.

Fajnie, że udało się spotkać tak licznie Smile Do zobaczenia za tydzień!


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Przedwakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Śr May 15, 2013 08:35 AM
Reply with quote

Heh, miło było "po latach" wrócić do Mordheim. Zagralismy 2 gry, co było podwójnie fajne.

Pierwsza superszybka, uratowanie księcia zajęło mi kilka tur, krasnale po prostu nie zdążyły dojść, a do tego "książe" sam pakował mi się w łapy.


Po pierwszych rzutach w grze z Natalią straciłem trochę wiarę w wygraną, ale o dziwo jakoś się udało. Do tego mimo naprawdę dużych strat nikt mi nie zginął - dzień dziecka normalnie Smile

Back to top
View user's profile
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Przedwakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Śr May 15, 2013 09:21 AM
Reply with quote

Po przeprowadzeniu beastmen'ów przez kampanię BTB przyszedł czas na krasnoludy.
Zacząłem w składzie szlachcic z toporami, dwóch slayer'ów, inżynier, dwóch kuszników i trzech beardlings'ów. Łącznie dziewięć figurek.

Pierwszą bitwę stoczyłem przeciwko Telcharowi i jego nieumarłym. Szczęście nie sprzyjało brodaczom, bo zagubiony książę z każdą kolejną turą oddalał się od nich. Po chwili był już przechwycony przez wampira. Zanim kasnalki dotuptały do umarlaków, było już po zabawie. Nikt nie maił strat osobowych, a eksploracja był całkiem owocna.

W kolejnej potyczce Tomek przebijał się kislev'em. Po znalezieniu dogodnej pozycji w ruinach przez slayer'ów, noble oraz beardlings'ów czekałem na nadejście kislevu. Gdy doszło do starcia krasnale padały jeden po drugim. Wyraźnie nie był to ich dzień. Dodatkowo okazało się iż strzelców rozstawiłem za wysoko i za daleko, tym samym znaczna część zabawy ich ominęła, bo kislev był poza zasięgiem albo za zasłoną. Po zejściu sześciu krasnali nie zdałem routa. To spotkanie było naprawdę niezłą szkołą gry.
Po bitwie okazało się że straciłem jednego beardling'a, a z tytułu poniesionych ran w kolejnej bitwie nie weźmie udziału noble i slayer.

Dzięki za spotkanie i grę.

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Przedwakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Śr May 15, 2013 07:11 PM
Reply with quote

Byłem i zagrałem - krasnoludami gardzącymi bronią dystansową, za to żywiącymi szczególne uczucie do broni dwuręcznym i młotów. Moja banda liczyła na początku 11 krasnoludów, uzbrojonych po połowie jak wyżej Smile

Na początek scenariusz Lost Prince(ss) i Kislevici Tomka jako przeciwnik. Kislev zaczyna, księżniczka (w roli której wystąpiła gościnnie siostrzyczka Sigmara) idzie w jego stronę - jest źle. Ale nie tragicznie, bo chociaż Tomek szybko wyprowadził księżniczkę za stół, a ja nawet nie zdążyłem dobiec do niego, tylko jeden beardling został zdjęty ze stołu. Na szczęście przeżył, a za pieniądze z eksploracji dokupiłem 12 krasnoluda Twisted Evil

Następny scenariusz - Breakthrough, z Witch Hunterami Krzycha. Scenariusz ciężki dla krasnoludów, zwłaszcza gdy muszą się bronić. Miałem jednak szczęście - Witch Hunterzy wyjątkowo słabo strzelali, a krasnoludy w walce zmiotłu wszystkie psy, kapitana i jednego Witch Huntera. Najdłużej bronił się kapłan Sigmara, mimo tego że krytykami z młotów rozbroiłem go całkowicie i musiał walczyć pięścią Smile Ale i on w końcu uznał, że czas na odwrót.

Zeszło mi 3 beardlingów, z czego 2 zginęło Sad Ale odkupiłem ich, a ponadto kupiłem Holy Relic i Rabbit Foot dla szefa, zatrudniając jednocześnie Pit Fightera.

Back to top
View user's profile
WarbossKrzychu
Śniący
Śniący

WarbossKrzychu

Offline

Joined: May 11, 2013
Posts: 40
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Przedwakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Śr May 15, 2013 09:39 PM
Reply with quote

M. T. zapomniałeś o piesku, który dzielnie walczył z 3 krasnoludami przez parę dobrych tur. Cóż... ostatecznie skończył jako potrawka z kurczaka, w jednej z przydrożnych karczm. A szkoda... bo osobiście preferowałbym kebab (krytyk) - niestety nie było na stole ani kawałka halabardy czy włóczni...

Jeżeli chodzi o mnie...

Obie bitwy przegrałem. Pierwszą grałem z averlandem Leszcza. Jednak Szybko okazało się, że ci bezbożnicy strzelali lepiej z kusz niż łowcy... Efekt: martwy piesek i 76 golda w kieszeni

Drugą bitwę grałem z M.T. Bitwa fajna - postrzelałem sobie, choć z mizernym skutkiem. Ostatecznie zawaliłem routa... Efekt: 3 martwe pieski -.- (ktoś robi na tym niezły interes), zraniona ręka na łowcy i 65 golda.

Pomalutku wracamy do siebie i powoli zaczynamy zbierać drwa na stosy... Smile

Pozdrawiam

Warboss

P.S. Irytuje mnie T 3 -.-


_________________
Warboss jest tylko jeden.
Moja Rozpiska:
drive.google.com/open?...authuser=0
Back to top
View user's profile
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Przedwakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Cz May 16, 2013 09:43 AM
Reply with quote

Ja nie mogę powiedziec żeby moje diwe pierwsze bitwy były udane coprawda pierwszą wygrałem fartem, ale druga to już kompletna porażka Straciłem Rat Ogra i szefa, czas więc na bardziej Skavenią strategie ilości i podstępu.

Małe pytanie czy skoro mój szef zszedł jego ekwipunek też przepadł? Czy moge go rozdysponować dla innych?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Przedwakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Cz May 16, 2013 10:21 AM
Reply with quote

Zasada jest prosta: modele giną razem z ekwipunkiem.

Dalsza część dyskusji o SDKowych HRach przeniesiona tutaj. [Kapitan Hak]

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Przedwakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Cz May 16, 2013 07:49 PM
Reply with quote

Parę słów ode mnie po ostatnim wtorkowym spotkaniu...

Przede wszystkim miło byłem zaskoczony: po pierwsze frekwencją (miło było zobaczyć zwłaszcza graczy, których w SDKu już od jakiegoś czasu nie było, czyli Leszcza i M.T.), po drugie faktem, że wszyscy się szybko z pierwszą bitwą wyrobili i mogliśmy rozegrać jeszcze drugą rundkę, co z racji wtorkowego ograniczenia czasowego jest raczej rzadkim zjawiskiem.

Na kampanię wybrałem zgodnie z zapowiedziami Kislevitów (rozpiska na całkiem nieźle wyposażoną 9-tkę, z miśkiem i halflingiem) i rozpocząłem rozgrywki z całkiem niezłym przytupem.

Pierwsza bitwa: ratunek, czy też porwanie (jak zwał, tak zwał) "księżniczki" i odprowadzenie jej bezpiecznie i w stanie nienaruszonym (phi! Kislevitów nie znacie?) do ojca. Los w postaci kości sprzyjał mi od początku, gdyż dziewoja od pierwszej tury wyraźnie zmierzała w moim kierunku. Biorąc dodatkowo pod uwagę fakt, że krasnoludy najszybsze nie są, dość szybko przejąłem ją pod swoją opiekę. Pozostała część bitwy było to już tylko odprowadzanie babeczki do krawędzi i ostrzał krasnoludów (jeden zastrzelony, paru przewróconych).

Wynik po bitwie: brak jakichkolwiek strat (0 modeli OOA!) i całkiem konkretne zarobki uzupełnione o trochę fantów od ojca uprowadzonej i wykorzystanej.

Drugą bitwę rozegrałem z Wacławem. Bandy nie wzmacniałem liczebnościowo, ale za to wojakom kupiłem dość sporo nowego sprzętu (wszyscy w zbrojach, z bronią strzelecką i paroma innymi bajerami). Scenariusz: "Przebić się!" (czyli "Breakthrough"), przy czym krasnoludy miały się bronić, a ja przebijać. Trzeba przyznać, że Wacław ustawił się dość sprytnie: większą część stołu "zaszachował" strategicznie umieszczonymi kusznikami, a resztę sił ustawił w pobliżu trasy, którą - jak słusznie przewidział - miałem zamiar się przebijać do drugiej krawędzi stołu. Strzelanie po obydwu stronach nie dało praktycznie żadnych efektów, natomiast dość szybko doszło do konkretnej nawalanki wręcz. Jej wynik był jednakże jednoznacznie korzystny dla przeważających liczebnie Kislevitów, którzy bez strat własnych pokonali całą ekipę krasnoludów, która stanęła im na drodze (ostali się jedynie kusznicy). I to był właśnie moment, kiedy krasnoludy zdecydowały, by opuścić pole bitwy.

Wynik: ponownie brak strat (!) i po raz kolejny konkretne zarobki, nie wspominając o dość pokaźnej liczbie punktów doświadczenia, jakie nałapałem na bohaterach dobijających krasnoludy.

Co tu dużo dalej pisać: niecierpliwie czekam na kolejną bitwę Twisted Evil !


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 ... 13 14 15
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Galeria - Figurki Mordheim Cover full-size 0 quidamcorvus 1098 Mordheim Cover full-si...
 Sb list 05, 2016 11:04 PM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania, Świdnik koło Lublina, Lubelskie 4 verdome 489 Kampania, Świdnik ko...
 Cz sierp 02, 2018 03:46 PM 
Tomkozord View latest post
No new posts Wydarzenia [Mordheim] [SDK] bieżące spotkania
(czyli, czym zajmujemy się od marca do czerwca 2016)
[ Go to pageGo to page: 1 ... 9, 10, 11 ]
151 Pan_Ryba 22489 Re: [SDK] bieżące sp...
 Pt kwiet 06, 2018 05:03 AM 
aniollech View latest post
No new posts Kill Team Ustawki w SDK-u
tutaj umawiamy się na grę
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
39 Myszor 9021 Ustawki w SDK-u
 Pn kwiet 02, 2018 07:14 AM 
Pan_Ryba View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania na zasadach turnieju
[ Go to pageGo to page: 1 ... 5, 6, 7 ]
103 Radzik 10220 Kampania na zasadach t...
 Cz lut 08, 2018 10:23 PM 
Grish View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy