Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 19 20 21 ... 44 45 46
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz May 30, 2013 09:41 PM
Reply with quote

Mekaniak:
1.Czy może być wynajęty przez dzikie orki?W ich opisie jest ,że mogę,w jego że tylko w orkach i goblinach(chyba że dzikie się pod to łapią).
2.On jest orkiem,czy goblinem?Bo statystyki ma orcze :).

Jeżeli model zostaje trafiony i zraniony płonącym atakiem trzy razy,to czy rzuca się trzy razy na to czy płonie,czy tylko raz?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt May 31, 2013 04:33 AM
Reply with quote

Korekta do pytania 2 z wcześniejszego postu: model był trafiony raz i trzy razy zraniony. K3 obrażeń.

A ja mam takie pytanie odnośnie poruszania się modeli po stole i terenach trudnych itp.

MODEL o SZ 5
1" do rzeki
^^^^^^^^
^^^^^^^^
^^^^^^^^ Przykładowo rzeka o szerokości 3" - czyli teren trudny
^^^^^^^^
^^^^^^^^

Czy model może biec do rzeki (1") następnie wykonać ruch po terenie trudnym czyli 3" i po wyjściu z rzeki znowu biec na dystans na jaki pozwalają mu pozostałe pkt Sz?

Czy też model który zdecyduje się wejść na teren trudny itd w tej turze ruchu nie może biegać?
-------------------------------------------------------------------------------------------
I jeszcze taka sprawa do sytuacji powyższej ale dotycząca szarży. Jeżeli model ma 5 SZ to może zaszarżować model przeciwnika który znajduje się po drugiej stronie rzeki jeżeli jest on w odległości max 3" od rzeki.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt May 31, 2013 01:08 PM
Reply with quote

Areo wrote:
Mekaniak:
1.Czy może być wynajęty przez dzikie orki?W ich opisie jest ,że mogę,w jego że tylko w orkach i goblinach(chyba że dzikie się pod to łapią).
2.On jest orkiem,czy goblinem?Bo statystyki ma orcze :).
1. Może być zatrudniony przez Łowcze plemię Dzikich Orków. Dodałem informację przy opisie Najmity.
2. Orkiem.


Pepe wrote:
Korekta do pytania 2 z wcześniejszego postu: model był trafiony raz i trzy razy zraniony. K3 obrażeń.
Rzut sprawdzający czy model staje w płomieniach wykonuje się po każdym zranieniu.
- Jeżeli model został trafiony trzy razy i zraniony trzy razy w jednej rundzie, to rzuca się trzy razy.
- Jeżeli model został trafiony raz i zraniony raz ale otrzymał rany wielokrotne (na przykład K3) to w celu sprawdzenia czy model stanął w płomieniach rzuca się raz (bo zraniony został tylko raz).

Pepe wrote:
A ja mam takie pytanie odnośnie poruszania się modeli po stole i terenach trudnych itp.

MODEL o SZ 5
1" do rzeki
^^^^^^^^
^^^^^^^^
^^^^^^^^ Przykładowo rzeka o szerokości 3" - czyli teren trudny
^^^^^^^^
^^^^^^^^

Czy model może biec do rzeki (1") następnie wykonać ruch po terenie trudnym czyli 3" i po wyjściu z rzeki znowu biec na dystans na jaki pozwalają mu pozostałe pkt Sz?

Czy też model który zdecyduje się wejść na teren trudny itd w tej turze ruchu nie może biegać?
-------------------------------------------------------------------------------------------
I jeszcze taka sprawa do sytuacji powyższej ale dotycząca szarży. Jeżeli model ma 5 SZ to może zaszarżować model przeciwnika który znajduje się po drugiej stronie rzeki jeżeli jest on w odległości max 3" od rzeki.
Jeżeli na odcinku, który danej turze pokonuje model znajduje się teren trudny lub bardzo trudny, to postać nie może biegać.

Jeżeli dobrze liczę to model może zaszarżować. Rzeka 'zjada' mu 6" a pokonanie terenu otwartego to 4".


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt May 31, 2013 04:41 PM
Reply with quote

Odnośnie tego ruchu pytam bo nie znalazłem zapisu który by jednoznacznie zabraniał biegania i ruchu po terenie trudnym i b. trudnym.

A tak poza tym to znalazłem błąd, a mianowicie maczuga ogrów dla zwierzoludzi kosztuje 5 zk dla minotaura.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt May 31, 2013 05:15 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Odnośnie tego ruchu pytam bo nie znalazłem zapisu który by jednoznacznie zabraniał biegania i ruchu po terenie trudnym i b. trudnym.

Odpowiednie zapisy znajdują się w rozdziale Elementy terenu na polu bitwy:

Quote::
Teren trudny:
[...]
Modele, które poruszają się po terenie trudnym nie mogą biegać.

Teren bardzo trudny:
[...]
Modele, które poruszają się po terenie bardzo trudnym nie mogą biegać.
W Warheim FS model w jednej rundzie w fazie ruchu nie może mieszać ruchu z biegiem. Model może albo wykonać ruch albo bieg.


Pepe wrote:
A tak poza tym to znalazłem błąd, a mianowicie maczuga ogrów dla zwierzoludzi kosztuje 5 zk dla minotaura.
Dobrze kosztuje, błąd był w rozdziale ekwipunek gdzie była po 10 zk.
Cena maczugi ogrów to 5 zk.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt May 31, 2013 07:22 PM
Reply with quote

Nie zmienia to faktu, że błąd znalazłem Smile

A co do ruchu to co zacytowałeś to znalazłem ale nie jest napisane, że nie można mieszać ruchu, a z tego co pamiętam w WFB można było (mogę się mylić ofc).

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt May 31, 2013 07:47 PM
Reply with quote

Z tego co kojarze, to w WFB tez nie mozna.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn czerw 02, 2013 10:43 AM
Reply with quote

Wyjeżdżam na 12 dni, w związku z tym odpowiedzi na pytania mogą pojawiać się z opóźnieniem Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn czerw 02, 2013 11:50 AM
Reply with quote

Quote::
(111) TABOR LUDU STRIGOSU
Wygnani przed wiekami z ojczyzny potomkowie mieszkańców Królestwa Strigosu wędrują w
taborach przez krainy Starego Świata nigdzie nie mogąc odnaleźć nowego domu.
Drużyna spotyka karawanę ludu Strigosu, a taboryci oferują kompanii kupno licznego
ekwipunek który posiadają na wozach. Drużyna, która podejmie się handlu z
taborytami może zakupić przedmioty wymienione w ROZDZIALE XIIII:
EKWIPUNEK z 50% zniżką (zaokrąglając w górę). Po zakończeniu handlu, gracz
musi wykonać rzut K6. Wynik 5+ oznacza, że taboryci okradli kompanię. Z KARTY
DRUŻYNY należy usunąć ZŁOTE KORONY i ŁUPY! posiadane do tej pory przez
kompanię, także te, które zostały odnalezione w czasie rozgrywania bieżącej sekwencji
po potyczce.

Czy muszę handlować z nimi?Jeśli nie muszę,to czy mnie okradają nawet jeśli nie handluję?

Quote::
Walka ogonem:
Bohater, który posiada tę umiejętność potrafi władać BRONIĄ RĘCZNĄ za pomocą
ogona. Model otrzymuje dodatkowy +1 ATAK.

Czy model musi posiadać dodatkową broń ręczną,żeby korzystać z tego ataku?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn czerw 02, 2013 12:39 PM
Reply with quote

Nie musisz handlowac. Jesli nie handlujesz to nie wykonujesz rzutu.

Jezeli w ogonie nie ma broni recznej, to dodatkowy atak wykonuje sie jako rozbrojony.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn czerw 02, 2013 02:32 PM
Reply with quote

Pierwsze tabor,później sprzedaż łupów?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn czerw 02, 2013 05:09 PM
Reply with quote

Tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn czerw 02, 2013 06:21 PM
Reply with quote

Nie miało być opóźnienia w odpowiedziach? Very Happy

Back to top
View user's profile
Sarmor
Świadomy
Świadomy

Sarmor

Offline

Joined: list 03, 2011
Posts: 462
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr czerw 12, 2013 03:35 PM
Reply with quote

Sytuacja z dzisiejszej bitwy: Srebrny Hełm szarżuje na Nekrarcha, ale szarżę przejmuje Dreg. Hełm zadaje trafienie krytyczne kopią, wynik 6: Ale Szaszłyk!, obaj z Dregiem wpadają na Nekrarchę, Dreg zostaje Wyłączony z Akcji!
Czy w takim wypadku Nekrarcha, oprócz otrzymania ataku o Sile 3, zostaje też przesunięty do tyłu? Czy może Hełm rozpoczyna z nim walkę?


_________________
TheNode.pl | Ballady o Herosach
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr czerw 12, 2013 04:54 PM
Reply with quote

Takie dwa pytania:
1) Czy jedyny stronnik jakiego ma gracz ma być skreślony z listy drużyny jeżeli w momencie gdy wystąpiło zdarzenie losowe dezercja był on wza?
2) Czy czarny jad - trucizna - lub inna mikstura może być przechowywana w skarbcu i nie straci swoich właściwości? Czy też po zakupieniu takowej należy ją użyć/umieścić w ekwipunku i jest ona na najbliższą potyczkę?
Czy to się dotyczy tylko trucizn czy też innych mikstur też?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 19 20 21 ... 44 45 46
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57901 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9384 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 115346 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 354569 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 337425 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 30
_BBOT: 0
Razem: 30
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy