Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy






























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 20 21 22 ... 44 45 46
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Sarmor
Świadomy
Świadomy

Sarmor

Offline

Joined: list 03, 2011
Posts: 460
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz czerw 13, 2013 08:28 AM
Reply with quote

I jeszcze jedno pytanie z wczorajszej bitwy.
Quote::
Tfu… To być niedobre. Postać trafia w zbroję/fragment ekwipunku lub gryzie przeciwnika w mało apetyczną część ciała, choć cios nie zadaje przeciwnikowi obrażeń, to wytrąca go z równowagi. Należy ponownie wykonać rzut na trafienie i ewentualne zranienie modelu.
Zapis jest niejasny, o który model chodzi? Ten, który zadał trafienie krytyczne, czy ten, który je otrzymał?


_________________
TheNode.pl | Ballady o Herosach
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7567
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz czerw 13, 2013 08:56 AM
Reply with quote

Sarmor wrote:
Sytuacja z dzisiejszej bitwy: Srebrny Hełm szarżuje na Nekrarcha, ale szarżę przejmuje Dreg. Hełm zadaje trafienie krytyczne kopią, wynik 6: Ale Szaszłyk!, obaj z Dregiem wpadają na Nekrarchę, Dreg zostaje Wyłączony z Akcji!
Czy w takim wypadku Nekrarcha, oprócz otrzymania ataku o Sile 3, zostaje też przesunięty do tyłu? Czy może Hełm rozpoczyna z nim walkę?
Jeżeli Nekrarcha znajduje się na drodze walczących modeli to otrzymuje cios o Sile 3 ale nie zostaje związany walką oraz nie zostaje przesunięty. Przesunąć należy tylko walczące modele.
Praktycznie jedynym sposobem na związanie walką wręcz wrogiego modelu jest wykonanie szarży.

Pepe wrote:
Takie dwa pytania:
1) Czy jedyny stronnik jakiego ma gracz ma być skreślony z listy drużyny jeżeli w momencie gdy wystąpiło zdarzenie losowe dezercja był on wza?
2) Czy czarny jad - trucizna - lub inna mikstura może być przechowywana w skarbcu i nie straci swoich właściwości? Czy też po zakupieniu takowej należy ją użyć/umieścić w ekwipunku i jest ona na najbliższą potyczkę?
Czy to się dotyczy tylko trucizn czy też innych mikstur też?
1. Nie ma znaczenia stan w jakim znajduje się stronnik w trakcie wystąpienia zdarzenia losowego. Jeżeli gracz posiada tylko jednego stronnika, to należy go usunąć z karty drużyny.
2.Dotyczy to tylko trucizn, które nie mogą być przechowywane i tracą swe właściwości wraz z końcem najbliższej potyczki.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7567
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz czerw 13, 2013 08:57 AM
Reply with quote

Sarmor wrote:
I jeszcze jedno pytanie z wczorajszej bitwy.
Quote::
Tfu… To być niedobre. Postać trafia w zbroję/fragment ekwipunku lub gryzie przeciwnika w mało apetyczną część ciała, choć cios nie zadaje przeciwnikowi obrażeń, to wytrąca go z równowagi. Należy ponownie wykonać rzut na trafienie i ewentualne zranienie modelu.
Zapis jest niejasny, o który model chodzi? Ten, który zadał trafienie krytyczne, czy ten, który je otrzymał?
Rzut wykonuje model atakujący. To jeden z 'negatywnych krytyków'.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Sarmor
Świadomy
Świadomy

Sarmor

Offline

Joined: list 03, 2011
Posts: 460
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz czerw 13, 2013 03:17 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Jeżeli Nekrarcha znajduje się na drodze walczących modeli to otrzymuje cios o Sile 3 ale nie zostaje związany walką oraz nie zostaje przesunięty. Przesunąć należy tylko walczące modele.
Praktycznie jedynym sposobem na związanie walką wręcz wrogiego modelu jest wykonanie szarży.
A co, jeżeli Hełm po przesunięciu o te k6" znalazłby się w kontakcie z Nekrarchą?
Rozumiem, że Dreg zostaje zdjęty z pola bitwy dopiero po przesunięciu, tak? Czyli wpierw mamy przesunięcie, a dopiero potem rzut na efekt zranienia.

quidamcorvus wrote:
Rzut wykonuje model atakujący. To jeden z 'negatywnych krytyków'.
Jeden z ilu? Bo nie znalazłem żadnego innego krytyka negatywnego.
I przyznam szczerze, że ta idea do mnie nie przemawia - trafiłem, zraniłem (i to 6!), a w nagrodę nic się nie dzieje i muszę powtórzyć rzuty... Nie można by zrobić z tego prawdziwego krytyka, np. jeśli wróg wybroni ranę, to przerzuca udane ataki?

Połowa mojej bandy walczy bronią naturalną, więc tracę na tym, że tylko ten typ broni ma negatywnego krytyka.


_________________
TheNode.pl | Ballady o Herosach
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7567
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz czerw 13, 2013 10:33 PM
Reply with quote

Sarmor wrote:
A co, jeżeli Hełm po przesunięciu o te k6" znalazłby się w kontakcie z Nekrarchą?
Po rozpatrzeniu ciosu z Siłą 3 modele należy ustawić w odległości 1" od siebie zgodnie z zasadą:

Quote::
1” od siebie:
Gracze odkryją, że poruszanie postaci na stole prowadzi czasem do zatłoczenia, szczególnie kiedy wiele różnych modeli walczy wręcz. Ważne jest zatem ustalenie, które postacie aktualnie walczą, a które są blisko, ale nie toczą walki, a może tylko starają się przejść obok.
Z tego powodu, modele stron przeciwnych winne, o ile nie walczą, utrzymywać dystans nie mniejszy niż 1” od siebie. Modele, które w wyniku działań miałyby zbliżyć się do wroga na odległość mniejszą niż 1”, muszą się po prostu zatrzymać w odległości 1” od przeciwnika. Należy pamiętać, że w zwykłych warunkach jedyną metodą włączenia jednostki do walki wręcz jest szarża na przeciwnika. Jednakże w wyniku szarży, szarżująca postać może znaleźć się w odległości mniejszej niż 1” od dowolnego przeciwnika (nie tylko tego, który był celem szarży).


Sarmor wrote:
Rozumiem, że Dreg zostaje zdjęty z pola bitwy dopiero po przesunięciu, tak? Czyli wpierw mamy przesunięcie, a dopiero potem rzut na efekt zranienia.
Tak.

Sarmor wrote:
Jeden z ilu? Bo nie znalazłem żadnego innego krytyka negatywnego.
Zamroczony z broni obuchowej, też może frustrować w przypadku walki w modelami o Żw 1.

Sarmor wrote:
I przyznam szczerze, że ta idea do mnie nie przemawia - trafiłem, zraniłem (i to 6!), a w nagrodę nic się nie dzieje i muszę powtórzyć rzuty... Nie można by zrobić z tego prawdziwego krytyka, np. jeśli wróg wybroni ranę, to przerzuca udane ataki?
Połowa mojej bandy walczy bronią naturalną, więc tracę na tym, że tylko ten typ broni ma negatywnego krytyka.
Wymieniłeś minusy broni naturalnej, plusami jest to, że modele nie mogą zostać rozbrojone a oręż zniszczony. Coś za coś. I zgodzę się z tym, że krytyk jest frustrujący ale nigdzie nie jest napisane, że trafienie krytyczne musi być korzystne dla atakującego Wink Mechanika Mordheim i w efekcie Warheim FS jest w kilku miejscach przewrotna Smile


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 135
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz lip 04, 2013 04:55 PM
Reply with quote

1.Model zebrał sobie trzy znaczniki kosztowności.Banda nie zdaje testu rozbicia,zaczyna uciekać.Czy mogę podnieść te znaczniki na raz,czy po jednym na turę?
2.Czy jeśli model nie należący do żadnej z band,który poruszy się za krawędź stołu z ruchu losowego,jest traktowany jakby opuścił potyczkę,czy też wraca na stół?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7567
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz lip 04, 2013 09:43 PM
Reply with quote

1. Po jednym na turę.
2. Wg najnowszych zasad (na przykład zawartych w opisie Motłochu):
Modele reprezentujące zdarzenie losowe mogą wyjść poza krawędź stołu jedynie podczas pościgu bądź ucieczki. W przypadku innych rodzajów ruchu, nieważne dobrowolnych czy przymusowych krawędź stołu traktowana jest jak teren niedostępny chyba, że odrębne zasady stanowią inaczej.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kaufi
Nieświadomy
Nieświadomy

kaufi

Offline

Joined: lip 05, 2013
Posts: 7
Location: Wrocław

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt lip 05, 2013 03:08 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:

Każdy model może się obrócić przed deklaracją szarż, pod warunkiem, że będzie to na początku fazy rozpoczęcia tury lub fazy ruchu:

Pole widzenia, strona 18: wrote:
Pole widzenia określa to, co model widzi. Potrzeba ustalenia pola widzenia modelu zdarza się bardzo często. Model musi widzieć przeciwnika, którego zamierza zaatakować, czy to za pomocą broni dystansowej czy w walce wręcz.
Na początku każdej fazy, model może się dowolnie obrócić. Przyjmuje się, że model w WARHEIM – FANTASY SKIRMISH może wykonywać czynności i reagować na to co ma jedynie z przodu lub z boku, modele nie widzą do tyłu. Jeśli postać zostanie zaatakowana od tyłu, nie może korzystać z cechy oręża PARUJĄCY, Ochrony Pancerza jaką zapewnia TARCZA czy PAWĘŻ natomiast w ramach reakcji na szarżę nie może stać & strzelać.
Na linii wzroku modelu, pomiędzy nim samym, a potencjalnym celem, może znaleźć się coś, co ogranicza widoczność. Dlatego też modele i elementy scenerii pola bitwy, znajdujące się między modelem a jego celem, mogą przesłaniać pole widzenia.

Jeśli tak to po co jest zasada
Deklaracja Szarż, strona 19: wrote:
Jeżeli gracz chce, by jego model zaszarżował wrogi model w odległości do 4”,
którego postać nie widzi (na przykład taki model, który znajduje się za plecami...

Powinna być dodana zasada pod koniec fazy ruchów żeby poodwracać modele jak się będą patrzyły do swojej następnej tury.

Back to top
View user's profile
Sarmor
Świadomy
Świadomy

Sarmor

Offline

Joined: list 03, 2011
Posts: 460
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt lip 05, 2013 04:21 PM
Reply with quote

Jak dla mnie lepiej byłoby przyjąć, że model widzi wszystko dokoła, chyba że jest zaangażowany w walkę wręcz i musi się skupić na przeciwniku...


_________________
TheNode.pl | Ballady o Herosach
Back to top
View user's profile Visit poster's website
kaufi
Nieświadomy
Nieświadomy

kaufi

Offline

Joined: lip 05, 2013
Posts: 7
Location: Wrocław

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt lip 05, 2013 05:30 PM
Reply with quote

To wtedy znowu zasada że jak się atakuje kogoś od tyłu to nie przysługuje mu Save za tarcze by nie działała.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7567
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt lip 05, 2013 09:34 PM
Reply with quote

@kaufi
Nie zawsze da sie tak obrocic model by widzial wszystkich ptzeciwnikow. Poza tym po zakonczeniu obracania modeli, a juz w trakcie deklaracji szarz tez wiele moze sie zmienic i gracz bedzie chcial zaszarzowac inne modele, itd.

Stad zasada pozwalajaca na szarzowanie niewidocznych modeli.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kaufi
Nieświadomy
Nieświadomy

kaufi

Offline

Joined: lip 05, 2013
Posts: 7
Location: Wrocław

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Sb lip 06, 2013 10:18 AM
Reply with quote

Nie o to mi chodziło.

Ja jak najbardziej zgadzam się z zasadą szarżowania na modele których się nie widzi za pomocą testu Inicjatywy. Tylko że ty wcześniej napisałeś że gracz może odwracać modele na początku każdej fazy, co oznacza że do takiej sytuacji nigdy nie dojdzie.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7567
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Sb lip 06, 2013 05:46 PM
Reply with quote

Zdarzają się gdy walczy ze sobą więcej modeli. Deklaracje szarż następują po obróceniu modeli i jak wspomniałem wcześniej czasem zdarza się, że gracz szarżuje inny model niż planował w trakcie obracania modeli.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Izwor
Przebudzony
Przebudzony

Izwor

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 248
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Sb lip 06, 2013 05:59 PM
Reply with quote

Zdawanie inicjatywy i szarża po udanym teście to dobre rozwiązanie.
Pozwala na zaatakowanie modelu stojącego za rogiem, czy też w budynku.
Wysokość inicjatywy dobrze odwzorowuje spryt, spostrzegawczość modelu, a jego ruch pozwala na dostawienie modelu.
Nie widzę tutaj potrzeby do jakichkolwiek zmian.

Back to top
View user's profile AIM Address
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 135
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr lip 10, 2013 06:07 PM
Reply with quote

Quote::
Kołczan Strzał Zagłady:
Stworzone i związane mocą magii tak starej jak same Asrai, strzały te spuszczone z cięciw
dzielą się na roje zabójczych, spragnionych śmierci odłamków.
Zaklęte strzały sprzedawane są w pękach wystarczających na jedną potyczkę. Po
wystrzeleniu należy wykonać rzut K6, którego wynik określi ilość magicznych pocisków
na jakie podzieliła się strzała. Pociski uderzają w cel zadając trafienie o SILE 4.
UWAGI: Kołczan Strzał Zagłady jest dostępna wyłącznie dla modeli
należących do kompanii Leśnych Elfów z Athel Loren.
CENA: 45+K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.

Czy rzuca się na trafienie na każdy pocisk?Czy pierwsze rzucam trafienie,a później ile strzał leci?A może jakoś inaczej?
Nie jest to za bardzo przegięte,skoro działa całą bitwę?

Quote::
Dębowa Zbroja (lekki pancerz):
Powiada się, że jest to dzieło samego Daitha. Zbroja wiąże siły witalne właściciela z mocą
Wiatru Ghyran, chroniąc go przed obrażeniami.
Odziany w Dębową Zbroję model podlega zasadzie specjalnej REGENERACJA oraz
ŁATWOPALNY.
UWAGI: Ochrona Pancerza na 6+. Dębowa Zbroja jest dostępna wyłącznie dla
modeli należących do kompanii Leśnych Elfów z Athel Loren.
CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.

Czy bohater w tej zbroi jest traktowany jakby miał regenerację na potrzeby rzutów na tabelę poważnych obrażeń?Znaczy jest praktycznie nie do zabicia(przerzuca martwy i rany wszelakie)?

Quote::
Wrzosiec (lekki pancerz):
Długie ciernie i poskręcane ostrężyny zbroi czynią właściciela niewidzialnym dla otoczenia.
Dostrzec go mogą jedynie najbystrzejsi z wrogów.
Przeciwnicy atakujący w walce wręcz bohatera odzianego we Wrzosiec, który znajduje się w
odległości do 6” od elementów terenu wiejskiego lub leśnego, zadają ciosy z karą -1 do
wyniku rzutu na trafienie.
UWAGI: Ochrona Pancerza na 6+. Wrzosiec jest dostępny wyłącznie dla modeli
należących do kompanii Leśnych Elfów z Athel Loren.
CENA: 35+K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.

Czy tereny wiejskie to również górki,rzeki,itd.?

Quote::
SREBRZYSTE STRZALY ARHA
RZUCONY NA 11+
Alchemik przyzywa moc Chamon z której splata srebrzyste pociski, którymi razi swych
przeciwników.
Srebrzyste strzały Arha są magicznym pociskiem o zasięgu 24”. Po udanym rzuceniu
zaklęcia magiczny pocisk uderza w cel powodując K3 trafienie o SILE 4 z cechą oręża
STRZELEC WYBOROWY.

Rozumiem ,że w tym wypadku strzelec wyborowy daje możliwość wyboru dowolnego modelu,nie stosuje się modyfikatora - 1,bo zaklęcie trafia automatycznie?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 20 21 22 ... 44 45 46
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1112 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 16, 17, 18 ]
260 quidamcorvus 3513 Re: Dyskusja ogólna (...
 Sb list 18, 2017 11:33 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 33507 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 92391 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 3353 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 01:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Basior
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 405

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 40
_BBOT: 0
Razem: 40
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 161
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy