Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 23 24 25 ... 44 45 46
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8169
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt lip 16, 2013 11:53 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Tabela byłaby uzależniona od najniższej wartości prestiżu drużyny znajdującej się na stole.

do 125 -> 1
125-150 -> k3
150-250 -> k3 +1
250-350 -> k3 +2
350+ -> k3 +3
Tylko zastanawiam się, czy jest to potrzebne bo w takich scenariuszach jest w końcu dwóch graczy i obu powinno zależeć na wygranej i jak najszybszym pokonaniu przeciwnika.

Jeśli wprowadzi się kilka modeli, to co jeśli losowanie wykaże 2 i każdy z graczy wza! po jednym modelu, kto wygra? Moim zdaniem takie 'usprawnienia' pociągają za sobą wiele komplikacji.

Pepe wrote:
Mam jeszcze pytanie bo czasem czytam tematy graczy mordheim i oni grając w kampanie mogą za jakieś tam pkt rozgrywać specjalne scenariusze lub scenariusze z wykoksowanymi postaciami, w których zdobywają artefakty. Czy planujesz coś w tym stylu? Tak, żeby nadać jakiś sens kampanii, a nie tylko potyczki między graczami.
Jeśli pojawią się konkretne propozycje i inicjatywa oddolna, to chętnie dodam takie scenariusze do podręcznika. Planów mam wiele, a czasu coraz mniej więc chętnie skorzystam z pomocy graczy. Przy czym chętnie służę radą i pomocą.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr lip 17, 2013 06:20 AM
Reply with quote

Masz rację może to zbyt skomplikowane dlatego wnioskuję o zapis, że jeżeli obie drużyny mają powyżej 175 prestiżu ilość trolli i pomiotów chaosu wynosi 3.

A teraz pytania.
1) Jeżeli część motłochu nie widzi wrogów to:
a) mimo wszystko ruszają się jak ci którzy widzą,
b) niewidzący ruszają się w jednym losowym kierunku, a ci co widzą w kierunku wroga,
c) każdy który nie widzi w swoim losowym kierunku.
Nigdzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.

2) Ciałokształtowanie. Model ma 4 WT czyli potrzeba mi 4 kawałki upiorytu, dodatkowo mogę dołożyć ile chcę aby zmodyfikować rzut. I tu rodzi się pytanie czy mam zadeklarować od razu ile upiorytu poświęcam na modyfikację czy też mogę to zrobić po rzucie? Jeżeli to pierwsze to fajnie by było abyś zrobił odpowiedni zapis w opisie zdolności.

3) Jeżeli model w wyniku ciałokształtowania podniósł swój WT to w przypadku kolejnego ciałokształtowania tego modelu należy zużyć adekwatną ilość upiorytu do aktualnego WT.

4) Czy możemy ciałokształtować dwa razy w ciągu tej samej samej sekwencji po potyczce ten sam model. Przez M.Mutatora i M.Ciałokształtowania.

5) Jeżeli ciałokształtujący ma np karty tarota to może zmodyfikować wynik rzutu na tabelę udoskonalenia ale jeżeli np wypadną stygmaty chaosu to czy wynik tego rzutu może również modyfikować. Oczywiście wiem, że można tylko raz użyć przedmiotu.

Back to top
View user's profile
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr lip 17, 2013 10:45 AM
Reply with quote

Quote::
Blachy Gorka (średni pancerz):
Jeśli zbroję wykuto zgodnie z określonym rytuałem, a nie sklecono naprędce z byle kawałka
metalu, Szamani mogą ją zakląć, by oferowała jeszcze doskonalszą ochronę.
Wartość współczynnika WT odzianego w Blachy Gorka bohatera zostaje
zwiększona o +1 punkt. Należy zauważyć, że wartość współczynnika WT może
zostać zwiększona ponad rasowe maksimum.
UWAGI: Ochrona Pancerza na 5+. Blachy Gorka są dostępne wyłącznie dla
Łowczego plemienia Dzikich Orków oraz kompanii Orków & Goblinów.
CENA: 95+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.

Kto z Łowczego plemienia Dzikich Orków może to nosić,skoro nikt nie może nosić średniego pancerza(tylko co najwyżej lekki)?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr lip 17, 2013 11:36 AM
Reply with quote

Trza klientowi dać umiejętność siłacz to nawet ciężki pancerz będzie mógł założyć.

Back to top
View user's profile
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr lip 17, 2013 11:54 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Trza klientowi dać umiejętność siłacz to nawet ciężki pancerz będzie mógł założyć.


To by było trochę lipnie,bo dzikie łorki są jedną z dwóch band,co to mogą nosić.Ja bym dał zapisek ,że to jedyny śr. pancerz jaki mogą nosić :D.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8169
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr lip 17, 2013 12:36 PM
Reply with quote

@pepe

1. Modele należące do motłochu należy traktować jako 'jedność', stąd jeśli chociaż jeden model widzi przeciwnika to cała tłuszcza porusza się w jego kierunku. Ponadto modele motłochu w miarę możliwości powinny pozostawać w odległości do 1” od siebie.

2. Dodatkowe kawałki należy zużyć przed rzutem i IMO wynika to z zapisu:
Quote::
Aby rozpocząć proces ciałokształtowania Mutator musi zużyć tyle kawałków Spaczenia ile wynosi wartość współczynnika WT ‘udoskonalonego’ modelu. Następnie należy wykonać rzut 2K6 a wynik odczytać z TABELI UDOSKONALENIE.
Mistrz ciałokształtowania może osiągnąć pożądany efekt zwiększając zużycie Kamienia Przemian. Za każdy dodatkowy kawałek Spaczenia zużyty w procesie ‘udoskonalenia’ gracz otrzymuje premię +1 do rzutu w TABELI UDOSKONALENIE.
Proces 'udoskonalenia' odbywa się przed rzutem.

3. Tak, zgadzam się z twoim stwierdzeniem.

4. Tak, jeśli gracz posiada odpowiednią ilość środków to można.

5. Tak, można wykorzystać w ten sposób Karty Tarota.

@Areo
Tak jak pepe napisał, najpierw trzeba dać siłacza.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr lip 17, 2013 03:41 PM
Reply with quote

Czy inne bandy też mają dostęp do przedmiotów których nie mogą normalnie używać,czy też jest to dyskryminacja na tle rasowym :>? Very Happy
Myślę ,że zapis który zaproponowałem ,nie powinien jakoś specjalnie wypaczać gry(a ja będę NU do przodu Smile ).

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8169
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz lip 18, 2013 01:16 PM
Reply with quote

@ Areo
Nie ma takiego przedmiotu. Stąd Dzikie Orki nie będą miały już dostępu do Blach Gorka. Za to w kolejnej edycji uzyskają nowy magiczny przedmiot:

Quote::
Ochrońca Morka (lekki pancerz):
Sklecona z grubej skóry i nabita kostnymi guzami pokraczna kurta została zaklęta przez Szamanów mocą Morka tak, by oferowała jeszcze doskonalszą ochronę.

Wartość współczynnika WT odzianego w Ochrońcę Morka bohatera zostaje zwiększona o +1 punkt. Należy zauważyć, że wartość współczynnika WT może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum.

UWAGI: Ochrona Pancerza na 6+. Ochrońca Morka jest dostępny wyłącznie dla Łowczego plemienia Dzikich Orków.
CENA: 75+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz lip 18, 2013 01:50 PM
Reply with quote

I bajerek:).
Muszę pogadać z współgraczami, może pozwolą go zakupić już teraz ;).

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz lip 18, 2013 05:13 PM
Reply with quote

Ja tam bym wolał dać orkowi siłacza i mieć średni pancerz ale... ja nie gram orkami Smile

Back to top
View user's profile
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz lip 18, 2013 05:27 PM
Reply with quote

Tylko średni pancerz nie leży klimatem dzikim.Wolę nową wersję.No chyba ,że będziesz miał jakiś fajny śr. pancerz,to najwyżej Ci go zajumam :D.

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt lip 19, 2013 08:21 AM
Reply with quote

Czy model podlegający zasadzie lekka jazda automatycznie zbiera się po zadeklarowaniu ucieczki?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8169
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt lip 19, 2013 11:12 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Czy model podlegający zasadzie lekka jazda automatycznie zbiera się po zadeklarowaniu ucieczki?
Nie. Lekka jazda nie mobilizuje się automatycznie. Ale po udanej mobilizacji może wykonać ruch w ramach pozostałych ruchów fazy ruchu. Model ma również prawo do oddania strzału (ale zawsze uznaje się, że wykonał ruch).


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt lip 19, 2013 01:45 PM
Reply with quote

Mam parę pytań co do pola widzenia.
1) Taka sytuacja:
Model stoi za murkiem i jest celem 2 strzelców. Pierwszy go trafia, rani i powala. W związku z tym, że model upada za murkiem nie jest widziany przez drugiego strzelca. Czy tak należy to rozpatrywać?
2) Jest pewna sprzeczność w opisach:

Quote::
Modele przesłaniające pole widzenia:
Modele, czy to sprzymierzone czy wrogie przesłaniają pole widzenia. Z tego też powodu sprzymierzone modele stojące na linii ognia mogą zasłaniać wrogie modele, narażając się tym samym na postrzał przez sojusznicze jednostki. Zasada nie dotyczy modeli, które podlegają zasadzie specjalnej DUŻY CEL, a które stoją za modelami normalnych rozmiarów. DUŻE CELE widzą zza modeli, które DUŻYMI CELAMI nie są. Działa to również w drugą stronę, DUŻE CELE są widoczne dla postaci stojących za sojuszniczymi modelami. Należy zauważyć, iż nie oznacza to, iż DUŻE CELE mają prawo szarżować przez stojące im na drodze modele, gdyż te ostatnie nie pozwoliłyby po prostu dać się stratować wielkiemu stworzeniu.


i
Quote::

Pole widzenia:
W przypadku strzelania, każdy ze strzelających modeli musi widzieć cel. Należy pamiętać, że modele i elementy terenu przesłaniają pole widzenia. Modele widzą to co z przodu lub z boku, modele nie widzą do tyłu i powinny zostać na początku fazy strzelania obrócone w stronę celu. Ponadto, należy zauważyć, że obrócenie modelu w stronę celu nie jest traktowane jako ruch.
Pole widzenia określa możliwość zobaczenia wrogów przez modele - muszą one widzieć przeciwnika przez, pod lub nad elementami tereny pola bitwy i innymi modelami (sprzymierzonymi i wrogimi). Aby stwierdzić czy model, ma wroga w polu widzenia, należy poprowadzić linię, której nic nie blokuje, od oczu modelu do dowolnej części ciała celu. Czasami wszystko, co będzie można zobaczyć, to oręż, sztandar czy inny zdobny przedmiot, który model niesie. W takich przypadkach model uznawany jest za niewidoczny. Podobnie należy ignorować skrzydła i ogony, nawet jeśli są one z technicznego punktu widzenia częścią ciała modelu. Zasada ta ma na celu uniknięcie nakładania kary na modele, które mają dynamiczną pozę, są szczególnie wspaniałe lub uzbrojone w zdobny oręż lub sztandary. Oczywiście gracz nie może spytać swoich modeli, co widzą - są z plastiku lub metalu i odpowiedź mogłaby im zabrać dość dużo czasu - z tego powodu musi sam to ustalić. W większości przypadków będzie to oczywiste - jeśli na drodze stoi budynek czy wzgórze, przeciwnik może być bezdyskusyjnie poza polem widzenia. W innych przypadkach dwa modele będą się wzajemnie widziały, gdyż dzielić je będzie otwarta przestrzeń. W pozostałych sytuacjach, w których to, czy model widzi inny model nie będzie aż tak oczywiste, gracz musi pochylić się nad polem bitwy i spojrzeć na nie 'okiem modelu'. Należy zniżyć się do poziomu modelu i z jego perspektywy ocenić, co widzi na polu bitwy.

3) Chodzi mi o taką sytuację, że np Ogr który jest dużym celem stoi przed modelem konnym i powiedzmy chciałby strzelić do modelu który jest schowany za tym konnym. Fizycznie go nie widzi, a wg zasady dużego celu tak. Więc jak to do końca z tym jest?

4) I jeszcze jedna sytuacja. Model konny który podlega zasadzie specjalnej lekka jazda która nie jest dużym celem może oddać strzał ponad głową innego modelu (sprzymierzeńca) do najbliższego wrogiego? Bo fizycznie widzi.

5) Aby obrać za cel szarży, czaru, strzelania wrogi model trzeba go fizycznie widzieć przynajmniej częściowo, a nie jego podstawkę (jak to ma miejsce w wfb) czy tak?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8169
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt lip 19, 2013 02:15 PM
Reply with quote

1. My gramy tak, że nie przewracamy modeli które zostały Oszołomione! lub Powalone na ziemię! lecz kładziemy obok nich K6, gdzie 1-2 oznacza Oszołomiony! a 3-4 PnZ!, rozwiązało to właśnie wątpliwości związane z taką sytuacją jak wymieniona przez ciebie oraz znacznie ograniczyło ryzyko obicia farby na modelu Wink

Jeżeli przewracacie modele, to tak, po celnym strzale pierwszego strzelca drugi nie widzi celu.

2-3.
Zasada mówi, że Duży Cel może strzelać, a nie że musi strzelać. Zapisy nie są sprzeczne tylko się uzupełniają.

Zarówno ogr jak i kawalerzysta (za wyjątkiem lekkiej jazdy) są Dużymi Celami, więc kawalerzysta przesłania ogrowi pole widzenia w normalny sposób.

Gdyby kawalerzysta podlegał zasadzie lekka jazda to ogr mógłby strzelać pod warunkiem że widziałby cel. Ograniczenia pola widzenia wynikające z przeszkód czy rozmiarów modeli, to osobna kwestia która uzupełnia powyższe zasady.

Więc, żeby ogr mógł strzelać musi znajdować się za modelem normalnych rozmiarów oraz widzieć przeciwnika.

4. Jeżeli sprzymierzeniec nie przesłania całkowicie pola widzenia, to tak. Należy jednak pamiętać, że w takiej sytuacji sojusznik może zostać trafiony:

Rozdział Strzelanie, paragraf Osłona wrote:
Jeżeli rzut na trafienie nie powiedzie się o 1, w przypadku gdy cel znajduje się za osłoną, wówczas pocisk trafia w zasłonę. W większości przypadków nie ma to większego znaczenia, ale gdy na linii ognia znajduje się inny model (sprzymierzeniec lub wróg) lub osłoną, za którą ukrywa się ostrzeliwana postać jest beczka z prochem, może to mieć bardzo duże znaczenie.

5. Tak, model musi być widoczny przynajmniej częściowo. Lub 'wyczuty' zgodnie z zasadą (przed zmianą to były 4" a nie Inicjatywa):

Quote::
Jeżeli gracz chce, by jego postać zaszarżowała wrogi model znajdujący się w promieniu INICJATYWY liczonej w calach, którego postać nie widzi (na przykład taki model, który znajduje się za plecami lub za rogiem budynku) i który nie jest ukryty, musi wykonać test I postaci. Udany test oznacza, że postać usłyszała lub w inny sposób wyczuła model i może go zaszarżować. Nieudany test oznacza, że postać nie wykrywała obecności wroga, a gracz nie może zadeklarować szarży tego konkretnego modelu.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 23 24 25 ... 44 45 46
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3, 4 ]
54 quidamcorvus 1967 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn list 11, 2018 03:14 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2060 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 17008 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 77845 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 140395 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Inkq
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 437

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 130
_BBOT: 0
Razem: 130
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Groups
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Linkowisko
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 165
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy