Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy




























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 8 9 10 ... 13 14 15
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1456
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Śr lip 17, 2013 07:46 AM
Reply with quote

Ostland może mieć tylko ogra Sad Ale garłacza poszukam, ludka dokupię jakiegoś, trochę na pewno rozwinę bandę Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Śr lip 17, 2013 08:29 AM
Reply with quote

My z Tomkiem zagraliśmy 2 bitwy o pierwszej nie chcę mówić bo to było jakieś przegięcie na maxa.

Ale druga była bardzo miła i prawie mi się udało, zabrakło trochę szczęścia no i modeli ale exploracja była udana i spoko wodza za tydz dam już radę każdemu. A i z powodu underdogów dostałem po+2 expy czyli razem 3 to oznacza że każdy w mojej bandzsie ma awans Very Happy

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2915
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Śr lip 17, 2013 10:42 AM
Reply with quote

Za tydzień wpadam z Talarem, ile szanowny kolega ma doliczyć zk do początkowej rozpy Possessdów żeby chaośnicy zbytnio nie odstawali od reszty rozwiniętych w kampanii band? Mysli


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 410
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Cz lip 18, 2013 08:52 AM
Reply with quote

Widzę iż pomimo słonecznej pogody tempo gry nie ustaje.
Jeśli żadna wakacyjna przygoda mnie nie zaskoczy to zawitam w przyszłym tygodniu.

Back to top
View user's profile
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Cz lip 18, 2013 12:20 PM
Reply with quote

Ja będę na 100% nie mam urlopu ale w pracy będę pracował na dwa etaty naraz bo szefa nie ma Wink

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1267
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Cz lip 18, 2013 12:27 PM
Reply with quote

Dawajcie nową kampanie next week. Stachu ma wpaść, Pan Ryba itd - idealny moment na zaczęcie czegoś nowego.

Back to top
View user's profile
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Cz lip 18, 2013 12:43 PM
Reply with quote

Jest to jakiś pomysł ale jaką?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2915
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Cz lip 18, 2013 01:03 PM
Reply with quote

No way, dopiero co rzuciłem 3x6 na explorce i przymierzam się do klimatycznej rozpiski WH + ogr... Smile Gwizdze Kaman dociągnijmy tą kampanię faktycznie do końca wakacji Wink . Gra bardziej rozwiniętymi bandami ma większy fun moim zdaniem, niż ciągłe restartowanie rozpiski po +/- 7 grach.. Mysli Cool
No i są underdogsy! Twisted Evil


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1456
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Cz lip 18, 2013 01:14 PM
Reply with quote

No ja też nie jestem za po 11 Wyrdstonach, ale to już jak większość zdecyduje. Ja kumam Telchara bo mu połowa bandy zmarła po ostatniej bitwie, też na jego miejscu wolałabym restart kampanii.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2915
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Cz lip 18, 2013 01:22 PM
Reply with quote

Też się podporządkuje oczywiście większości. Smile
Ew. np. niech Telchar zrobi restart bandy, a nową rozpiskę z jakimś bonusem i Talar tak samo. Np. 600-650 zk + najemnik do 40 zk for free i powinno hulać.. Mysli Wink


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Cz lip 18, 2013 02:01 PM
Reply with quote

Mi to wsio ravno, mogę kontynuować mogę zacząć od początku. Obie opcje są mi równo miłe. Underdogi dużo dają to fakt w sumie mamy tylko dwie silne bandy Natali i Tomka reszta to raczej work in progres

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1267
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Pt lip 19, 2013 07:03 AM
Reply with quote

Skavenblight wrote:
No ja też nie jestem za po 11 Wyrdstonach, ale to już jak większość zdecyduje. Ja kumam Telchara bo mu połowa bandy zmarła po ostatniej bitwie, też na jego miejscu wolałabym restart kampanii.

Tu nie o to chodzi (ja po stracie i tak mam 9 i wymiataczy w ekipie), tyle że każdy już grał z każdym. Do gry mają dołączyć nowi, a to zawsze proponuje dysproporcje.

Poza tym można by spróbować pyknąć jakąś mini kampanie (chociażby Soul to Keep).

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Sb lip 20, 2013 12:42 PM
Reply with quote

Pełna podpinka pod posta Dwalthrima - również jestem zdecydowanie za tym, by kontynuować obecnie trwającą kampanię i nie kończyć jej tak nagle, zwłaszcza bez żadnej epickiej, finałowej, za przeproszeniem, rozpierduchy.

Owszem, dołączają do kampanii kolejni gracze ze świeżymi rozpiskami (Dwalthrim, Pan Ryba, a prawdopodobnie również dwóch nowych kolegów, którzy pojawili się tydzień i dwa tygodnie temu), ale raz, że można dać im "boosta" w postaci dodatkowej kasy i ew. expa, a dwa, że słabsze bandy dużo mogą skorzystać na "underdogach". Ponadto wraz z napływem "świeżych" rozpisek rośnie też liczba potencjalnych przeciwników (do wyboru, do koloru - albo mocny przeciwnik i "underdogi", albo przeciwnik słabszy, ale szanse bardziej wyrównane). Poza tym wygląda na to, że nowodołączający gracze nie upierają się, by restartować kampanię tylko ze względu na ich przyjście.

I jeszcze jedna sprawa. Mamy już połowę lipca, a bezpośrednio po wakacjach przypuszczalnie wystartujemy z nową kampanią BTB. Zatem ewentualny start nowej kampanii Mordheim w chwili obecnej oznaczałby w praktyce - po pobieżnym rzucie okiem na kalendarz - maks. 6 bitew, a zważywszy na to, że nie każdy będzie co tydzień (przykładowo, nas nie będzie co najmniej na dwóch spotkaniach w drugiej połowie sierpnia), oznaczałoby to w praktyce rozpoczynanie kampanii na dosłownie parę bitew na osobę. Osobiście wolałbym w tej sytuacji dociągnąć jeszcze tych kilka bitew bieżącej kampanii, niż startować znowu od zera z czymś, czego i tak przyzwoicie nie skończymy.

Warto by się natomiast, moim zdaniem, skoncentrować się na wybraniu jakiś ciekawych scenariuszy, czy ewentualnych opcjonalnych zasad w stylu "Random Happenings", których ostatnio nieco brakuje. Tego rodzaju urozmaicenia potrafią - jak pokazał przykład BTB, nie tylko urozmaicić rozgrywkę , ale i nierzadko dać potencjalnie słabszej stronie nieco większe szanse na zwycięstwo (choćby poprzez zmianę warunków zwycięstwa ze standardowych "kto kogo pierwszy przegoni z pola bitwy" na coś bardziej finezyjnego).


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Necroduckey
Śniący
Śniący

Necroduckey

Offline

Joined: lip 20, 2013
Posts: 43
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Pn lip 21, 2013 01:11 PM
Reply with quote

Hej!

Już raz czy dwa byliśmy z kolegą na jednym ze spotkań w SDK-u i było całkiem fajnie. Chcielibyśmy we wtorek znów wpaść z wizytą, lecz tym razem nie po to by tylko pooglądać, lecz by zagrać. Byłaby jedna osoba do grania i jedna do kibicowania Very Happy

Podejmie ktoś rękawicę? Wink


Pozwoliłem sobie przenieść posta; nie ma potrzeby tworzyć nowego tematu ;). - Kapitan Hak

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Pn lip 21, 2013 03:19 PM
Reply with quote

Witamy na forum i zapraszamy do udziału w grze. Bądźcie po prostu o 18:15 w najbliższy wtorek w SDKu - pary do gry dobierzemy już na miejscu. Aha, i podeślijcie PMką jakieś namiary telefoniczne na siebie - prędzej czy później się przydadzą w sytuacji "awaryjnej" typu odwołanie spotkania, spóźnienie itp.

Zakładając, że kontynuujemy kampanię, ;poniżej przedstawiam propozycję dla osób, które dopiero co dołączyły, względnie wracają po długiej nieobecności (Pan Ryba), i mają świeże rozpiski (bądź po maks. 1 bitwie):

A) Dodatkowe 200 zk na zakupy.
B) Dla każdego bohatera, grupy stronników i HSa dopisanie doświadczenia w wysokości wystarczającej do wykonania trzech rzutów na awans. Rzuty proponowałbym wykonać we wtorek przed bitwą.

Powyższe powinno w miarę wyrównać siłę rozpisek, a jeżeli nawet nie, to underdogi zrobią swoje. Dlatego też koniecznie obliczcie ratingi.

Propozycja scenariuszowa: Gunpowder Plot . Jeżeli nikt nie ma kontrpropozycji, zapoznajcie się proszę zawczasu z treścią scenariusza.


Zatem tradycyjne pytanie: kto będzie w najbliższy wtorek?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 ... 8 9 10 ... 13 14 15
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Galeria - Figurki Mordheim Cover full-size 0 quidamcorvus 280 Mordheim Cover full-si...
 Pn list 06, 2016 12:04 AM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Wydarzenia [Mordheim] Kampania Mordheim "W oparach Obłędu" w SDK w Warszawie
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
62 Myszor 1155 Re: Kampania Mordheim ...
 Śr czerw 14, 2017 02:11 PM 
Myszor View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Potencjalna kampania w innym wymiarze
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
43 Krnabrny 1114 Re: Kampania "Skarby A...
 Wt May 09, 2017 10:34 AM 
Radzik View latest post
No new posts Wydarzenia [Mordheim] [SDK] bieżące spotkania
(czyli, czym zajmujemy się od marca do czerwca 2016)
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
125 Pan_Ryba 4204 [SDK] bieżące spotka...
 Pn May 08, 2017 07:32 AM 
Pan_Ryba View latest post
No new posts Wydarzenia [Mordheim] Mordheim 3miasto 0 Picek 66 Mordheim 3miasto
 Pn kwiet 03, 2017 10:28 AM 
Picek View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy