Oficjalne bandy i najemnicy to:
Mercenaries:
- Reiklanders z Mordheim Rulebook
- Middenheimers z Mordheim Rulebook
- Marienburgers z Mordheim Rulebook
* Cult of the Possessed z Mordheim Rulebook
* Witch Hunters z Mordheim Rulebook
* Sisters of Sigmar z Mordheim Rulebook
* Undead z Mordheim Rulebook
* Skaven Clan Eshin z Mordheim Rulebook
* Orcs & Goblins z Mordheim Annual 2002
* Dwarf Treasure Hunters z Mordheim Annual 2002
* Ostlanders z Mordheim Annual 2002
* Averlanders z Mordheim Annual 2002
* Kislevites z Mordheim Annual 2002
* Beastmen Raiders z Empire in Flames
* Carnival of Chaos z Empire in Flames
Hired Swords:
* Pit Fighter z Mordheim Rulebook
* Ogre Bodyguard z Mordheim Rulebook
* Halfling Scout z Mordheim Rulebook
* Warlock z Mordheim Rulebook
* Freelancer z Mordheim Rulebook
* Elf Ranger z Mordheim Rulebook
* Troll Slayer z Mordheim Rulebook
* Imperial Assassin z Mordheim Annual 2002
* Tilean Marksman z Mordheim Annual 2002
* Beasthunter z Empire in Flames
* Highwayman z Empire in Flames
* Roadwarden z Empire in Flames
* The Arabian Merchant z Town Cryer 22
* Kislev Ranger z Fanatic Magazine
* Halfing Thief z Fanatic Magazine
* Dwarf Treasure Hunter z Fanatic Magazine
* Elf Mage z Fanatic Magazine
Jak dla mnie wybór całkiem spory i przez 6 lat nie zdążyło mi się znudzić.
Jeśli chodzi o nieoficjalne bandy i najemników (nawet tych tworzonych przez GW) to trzeba być ostrożnym, gdyż są często za mocne lub za słabe. Dlatego między innymi wprowadzono listę "oficjalnych" band.
Quote:: |
Zasada z naładowanym pistoletem trochę absurdalna dla mnie, no ale powiedzmy, że jestem sobie to w stanie jakoś wytłumaczyć, po wybraniu zdolności Pistolier "problem" znika. |
Tu nie chodzi o to że koleś wali drugiego pistoletem po ryju tylko wypala mu prosto w twarz lub bebech z bliskiej odległości. Taki "strzał" można sparować odtrącając pistolet i zmieniając trajektorię lotu - jak dla mnie dość logiczne.