Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 16 17 18 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb kwiet 09, 2011 03:29 PM
Reply with quote

Strachu też nie wzbudzają Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb kwiet 09, 2011 03:33 PM
Reply with quote

ale czy ja mówię że macie dodać Very Happy mówię tylko że szkoda.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Goglem
Nieświadomy
Nieświadomy

Goglem

Offline

Joined: marca 10, 2011
Posts: 3

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb kwiet 09, 2011 04:04 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
ale czy ja mówię że macie dodać Very Happy mówię tylko że szkoda.

Coś ci się chyba w głowie po przewracało Wink

Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb kwiet 09, 2011 04:34 PM
Reply with quote

czy Unik pozwala unikać auto hitów?
uskok pozwala unikać magicznych pocisków?


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb kwiet 09, 2011 04:44 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
czy Unik pozwala unikać auto hitów?
uskok pozwala unikać magicznych pocisków?
Quote::
UNIKBohater wykorzystując tę umiejętność może próbować uniknąć ciosów zadanych w fazie walki wręcz.
Quote::
USKOK
Bohater wykorzystując zdolność może próbować uniknąć trafienia pociskami wystrzelonymi z broni dystansowej z fazie strzelania.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
sirwit713
Śniący
Śniący

sirwit713

Offline

Joined: marca 15, 2011
Posts: 33

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 18, 2011 08:04 PM
Reply with quote

model z mechanicznymi skrzydłami (psy wojny)
1. może korzystać z pawęży i latać?
2. może strzelać po locie?

Back to top
View user's profile
sirwit713
Śniący
Śniący

sirwit713

Offline

Joined: marca 15, 2011
Posts: 33

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 18, 2011 08:08 PM
Reply with quote

na łowcę czarownic szarżuje wróg, łowca uzbrojony w pistolet strzałkowy i miecz deklaruje bezpośredni strzał
czy w dalszej walce może zmienić pistolet na tarczę?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt kwiet 19, 2011 05:44 AM
Reply with quote

sirwit713 wrote:
model z mechanicznymi skrzydłami (psy wojny)
1. może korzystać z pawęży i latać?
2. może strzelać po locie?

1. Wyekwipowany w pawęż model nie może biegać oraz latać.
2. Jeżeli broń nie podlega zasadzie ruch lub strzał, to model może strzelać z takiej broni.

sirwit713 wrote:
na łowcę czarownic szarżuje wróg, łowca uzbrojony w pistolet strzałkowy i miecz deklaruje bezpośredni strzał
czy w dalszej walce może zmienić pistolet na tarczę?
Jeżeli wróg szarżuje na łowcę czarownic, to model łowcy nie może użyć bezpośredniego strzału - BEZPOŚREDNI STRZAŁ przysługuje jedynie w trakcie szarży.
Nawet gdyby to łowca czarownic szarżował, to nie może w kolejnych turach zmienić pistoletu strzałkowego na tarczę.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt kwiet 19, 2011 12:09 PM
Reply with quote

Czy Wysokie Elfy nie mają dostępu do elfiego łuku?

Wytłumaczcie mi proszę jak dokładnie wyląda ucieczka po nieudanym teście rozbicia.
Czy jeśli banda się rozbija to uciekajace postacie w walce dostają auto-hita?
Czy cały czas uciekają 2k6 cali?


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt kwiet 19, 2011 12:24 PM
Reply with quote

Bysior wrote:
Czy Wysokie Elfy nie mają dostępu do elfiego łuku?
Nie.

Bysior wrote:
Wytłumaczcie mi proszę jak dokładnie wyląda ucieczka po nieudanym teście rozbicia.
Czy jeśli banda się rozbija to uciekajace postacie w walce dostają auto-hita?
Czy cały czas uciekają 2k6 cali?
W skrócie: model związany walką wręcz wykonuje rzut ucieczki, goniący rzut pościgu. Jeżeli rzut pościgu jest "równy bądź większy od rzutu ucieczki postaci uciekającej, to uciekający model zostaje automatycznie Wyłączony z akcji!".
Modele Oszołomione! i Powalone na ziemię! zostają automatycznie Wyłączone z akcji!. W kolejnych rundach uciekające modele poruszają się w kierunku najbliższej krawędzi, aż do opuszczenia stołu. W tym czasie zwycięzca może pozbierać znaczniki, itd.
Przeciwnik może gonić jedynie w pierwszej turze w której przegrany ucieka. W pozostałych, aż do ucieczki ostatniego modelu przegranego, nie może już wykonywać działań w stronę uciekających.
Modele uciekające poruszają się 2K6" lub 3K6" - zależnie od wartości współczynnika Szybkość.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
sirwit713
Śniący
Śniący

sirwit713

Offline

Joined: marca 15, 2011
Posts: 33

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt kwiet 19, 2011 12:46 PM
Reply with quote

Jak rozlicza się "fragi" za tak wyłączone z akcji modele tzn. był oszołomiony rozbicie i wyłączony oraz doganiam w pościgu mam fraga?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt kwiet 19, 2011 12:48 PM
Reply with quote

sirwit713 wrote:
Jak rozlicza się "fragi" za tak wyłączone z akcji modele tzn. był oszołomiony rozbicie i wyłączony oraz doganiam w pościgu mam fraga?
Na potrzeby Punktów Doświadczenia i Punktów Kampanii modele w ten sposób Wyłączone z akcji! są liczone normalnie - tak jak w każdym innym przypadku.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt kwiet 19, 2011 01:11 PM
Reply with quote

Quote::

W skrócie: model związany walką wręcz wykonuje rzut ucieczki, goniący rzut pościgu. Jeżeli rzut pościgu jest "równy bądź większy od rzutu ucieczki postaci uciekającej, to uciekający model zostaje automatycznie Wyłączony z akcji!".
Modele Oszołomione! i Powalone na ziemię! zostają automatycznie Wyłączone z akcji!. W kolejnych rundach uciekające modele poruszają się w kierunku najbliższej krawędzi, aż do opuszczenia stołu. W tym czasie zwycięzca może pozbierać znaczniki, itd.
Przeciwnik może gonić jedynie w pierwszej turze w której przegrany ucieka. W pozostałych, aż do ucieczki ostatniego modelu przegranego, nie może już wykonywać działań w stronę uciekających.
Modele uciekające poruszają się 2K6" lub 3K6" - zależnie od wartości współczynnika Szybkość.

A strzelanie? Czy można strzelać do uciekających modeli?


_________________
Invest in Malden

Last edited by Bysior on Wt kwiet 19, 2011 01:11 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt kwiet 19, 2011 01:15 PM
Reply with quote

Bysior wrote:
A strzelanie? Czy można strzelać do uciekających modeli?
Nie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
sirwit713
Śniący
Śniący

sirwit713

Offline

Joined: marca 15, 2011
Posts: 33

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr kwiet 20, 2011 02:19 PM
Reply with quote

gdy drużyna korzysta z umiejętności strateg to czy jej modele mogą latać?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 16 17 18 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58848 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9608 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 118020 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 363487 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 348789 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 40
_BBOT: 0
Razem: 40
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy