Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 24 25 26 ... 44 45 46
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt lip 19, 2013 08:51 PM
Reply with quote

Saurus może latać na terradonie?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1508
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt lip 19, 2013 09:45 PM
Reply with quote

Nie przeginaj!

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Sb lip 20, 2013 02:31 AM
Reply with quote

Areo wrote:
Saurus może latać na terradonie?
Nie może. Terradony są dostępne wyłącznie dla modeli Skinków należących do kompanii Jaszczuroludzi z Lustrii.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1508
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt lip 23, 2013 05:35 PM
Reply with quote

Dlaczego Wyklęty ma takie wysokie staty maksymalne skoro nie może ich osiągnąć?
WW ma 5 więc max 6 a nie 7
US ma 1 max 2 tylko po co skoro nie może mieć broni strzeleckiej?
WT ma 4 max 5 tylko, że jako stronnik nie może mieć więcej niż podstawowe
ŻW jw
A może mieć max 2

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt lip 23, 2013 06:39 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Dlaczego Wyklęty ma takie wysokie staty maksymalne skoro nie może ich osiągnąć?
Bo mimo wszystko jest krasnoludem.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1508
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn lip 29, 2013 12:19 PM
Reply with quote

Dwa pytania które mi się nasunęły po ostatniej potyczce:
1) Jeżeli grupa stronników posiada dwa modele i w wyniku zdarzenia losowego zaraza jeden z nich musi opuścić kolejną potyczkę, to czy należy podzielić grupę stronników, czy też model mimo, że nie uczestniczy w potyczce dostaje PD?
2) Scenariusz z dzwonem Taala czy jakoś tak. Wykonuje się rzut dla każdego modelu który nie podlega pewnym zdolnościom i odczytuje wynik. Jak wygląda rzut na maszynę z trzema obsługantami? Za każdego należy wykonać rzut? Bo za maszynę to chyba nie Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn lip 29, 2013 01:17 PM
Reply with quote

1. Musisz rozdzielić. Model nie bierze udziału w potyczce i nie zdobywa PD.
2. Rzucasz za każdego z obsługantów. Za machinę nie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn lip 29, 2013 01:34 PM
Reply with quote

Czy podczas stać i strzelać w odpowiedzi na szarżę,można używać wielokrotnego strzału?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn lip 29, 2013 01:37 PM
Reply with quote

Areo wrote:
Czy podczas stać i strzelać w odpowiedzi na szarżę,można używać wielokrotnego strzału?

Nie. Wielokrotnego strzału można użyć jedynie w fazie strzelania.

Wielokrotny strzał: wrote:
Niektóre rodzaje broni dystansowej dają możliwość wystrzelenia kilku pocisków w jednej fazie strzelania – nazywamy to wielokrotnym strzałem. Liczbę przysługujących strzałów podano w opisie broni (na przykład powtarzalne kusze mogą oddać dwa strzały w każdej fazie strzelania, co odnotowano jako 2x - WIELOKROTNY STRZAŁ). Bronie tego typu mogą wystrzelić jednokrotnie bez żadnych kar do strzelania, bądź też maksymalnie tyle razy, ile to wynika z przypisanych im zasad z dodatkową karą -1 do wszystkich testów trafienia.
Należy pamiętać, że wartość współczynnika ATAKI nie ma wpływu na liczbę strzałów postaci. Współczynnik ATAKI odnosi się do liczby ciosów, jakie model może zadać w czasie walki wręcz.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz sierp 01, 2013 09:21 AM
Reply with quote

Cześć. Dwa pytanka tak na szybko.

1. Jak działa Szybkość Asyuryana w połączeniu z dwurakami? Podejrzewam, że i tak uderzasz jako pierwszy (w końcu jest zapis, że tłuczesz jako pierwszy niezależnie od oręża), ale wolę się upewnić przed bitwą.

2. Czy mogę wybrać pierwszy czar z listy zaklęć tylko podczas losowania pierwszego czaru, czy zawsze podczas wyboru nowego zaklęcia?
Cholera, niejasno to zapisałem. Weźmy przykład - mam magistra światła, który już jakiś tam czar zna. I ten magister mi awansuje i po bitwie losuję nowe zaklęcie. Czy w tym wypadku również mam prawo wybrać "Płonące Wejrzenie" zamiast wylosowanego czaru?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1508
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz sierp 01, 2013 10:03 AM
Reply with quote

Ad.2 Kiedyś o to już pytałem i odpowiedź brzmiała, że tylko podczas pierwszego losowania czaru wylosowany czar można zamienić na na pierwszy z listy. Czyli nie możesz.

Ja też mam pytania:
1) Czy Bicz z piekielnej jamy rzeczywiście jest bronią obuchową czy też jest
to błąd?
2) Czy model z US6 (max 6) posiadający przedmiot który ten US podniósł o 1 do wartość 6 może w wyniku awansu WW/US podnieść ten współczynnik do wartości 7?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz sierp 01, 2013 11:21 AM
Reply with quote

@Drachu
1. Modele HE podlegają zasadzie 'uderza jako pierwszy', a jeśli walczą orężem, który 'uderza jako ostatni' to zasady te znoszą się i żadna nie ma zastosowania, a model atakuje w porządku INICJATYWY.

Usunąłem zapis niezależnie od oręża jakim włada, bo był trochę mylący.

2. Pepe ma rację. Nie możesz.

@Pepe
1. To błąd. Bicze zadają obrażenia sieczne.

2. Wartość współczynnika może wzrosnąć w wyniku awansu. To modyfikator zapewniany przez przedmiot zależy od tego, czy w opisie przedmiotu jest zaznaczone, że może podnieść wartość współczynnika ponad rasowe maksimum. Jeśli nie to przedmiot nie działa już na model.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt sierp 02, 2013 06:19 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
@Drachu
1. Modele HE podlegają zasadzie 'uderza jako pierwszy', a jeśli walczą orężem, który 'uderza jako ostatni' to zasady te znoszą się i żadna nie ma zastosowania, a model atakuje w porządku INICJATYWY.

Okej. Ale rozumiem, że jeśli do tego dowaliłbym Siłacza, to mógłbym przywalić jako pierwszy Toporem z chrace z S6 i druzgoczącym?

Drugie pytanie - wydaje mi się, że to było , ale nie mogę znaleźć (przepraszam za trucie zadka). Czy jeśli mam miecz, puklerz i um. Brawura, to mogę przerzucić parowanie dwukrotnie?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1508
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt sierp 02, 2013 07:05 AM
Reply with quote

A ja mam takie pytanie:
1) Stronnicy nie mogą mieć dwóch takich samych awansów i czy w związku z tym mogą podnieść np WW i US, czy też tylko jeden z tych współczynników, a drugiego już nie?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8569
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt sierp 02, 2013 09:10 AM
Reply with quote

drachu wrote:
Okej. Ale rozumiem, że jeśli do tego dowaliłbym Siłacza, to mógłbym przywalić jako pierwszy Toporem z chrace z S6 i druzgoczącym?
Tak.

drachu wrote:
Drugie pytanie - wydaje mi się, że to było , ale nie mogę znaleźć (przepraszam za trucie zadka). Czy jeśli mam miecz, puklerz i um. Brawura, to mogę przerzucić parowanie dwukrotnie?
Ogólna zasada jest taka, że przerzucać można tylko raz, niezależnie od ilości bonusów.

Pepe wrote:
A ja mam takie pytanie:
1) Stronnicy nie mogą mieć dwóch takich samych awansów i czy w związku z tym mogą podnieść np WW i US, czy też tylko jeden z tych współczynników, a drugiego już nie?
Quote::
Po drugie, grupa stronników nie może otrzymać dwa razy tego samego rozwinięcia charakterystyki, jeżeli wynik rzutu wskazuje na rozwój współczynnika, który grupa stronników rozwinęła już wcześniej, rzut należy powtarzać póki nie uzyska się innego wyniku.
Czyli nie możesz dwa razy podnieść WW, ale możesz wybrać US.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 24 25 26 ... 44 45 46
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 6, 7, 8 ]
117 quidamcorvus 7485 Pytania i odpowiedzi.....
 Sb czerw 29, 2019 03:15 PM 
Blumstein View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2910 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 34045 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 128678 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 180378 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Ragnarsson
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 453

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 29
_BBOT: 0
Razem: 29
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 169
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy