Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy






























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 11 12 13 14 15
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2958
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Pn sierp 04, 2013 07:54 PM
Reply with quote

Mnie nie będzie - czekam na dostawę lodówki cały boży dzień... Razz Neutral Wink


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Pn sierp 05, 2013 06:14 PM
Reply with quote

Ja jeszcze nie wiem jutro będę wiedział
Znów dopadł mnie projekt ale jeśli się da to przyjdę

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Pn sierp 05, 2013 06:31 PM
Reply with quote

Dwalthrim wrote:
Mnie nie będzie - czekam na dostawę lodówki cały boży dzień...

Hehe, jak lodówka, najlepiej z zawartością, to nieobecność całkowicie zrozumiała Wink . Chociaż szkoda, że Cię nie będzie, bo miałem na jutro Twój scenariusz "Stara karczma" zaproponować. W tej sytuacji może zagralibyśmy go za tydzień?

Staś wrote:
Ja jeszcze nie wiem jutro będę wiedział
Daj znać możliwie wcześnie; mało osób na razie się na jutro zapowiada, więc jeżeli nie będzie frekwencji min. 4 osoby, tj. potwierdzonych osób do jutra, dajmy na to do południa (a na razie, zdaje się, tylko ja i Natalia jesteśmy na tak), to raczej odwołamy spotkanie Rolling Eyes i bardzo dobrze by było info o tym fakcie możliwie szybko na forum wrzucić.

Jeżeli jednak spotkanie by się odbyło, proponowałbym scenariusz Nazrotha pt. "Spalić Wiedźmę", z ew. drobnymi modyfikacjami, które zaproponowałbym jutro, tuż przed grą.

Wracając do zasadniczego i dość istotnego tematu: kto zatem będzie jutro?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Pn sierp 05, 2013 07:11 PM
Reply with quote

Michał i ja będziemy, możliwe że Bartek też. Czyli niezbędne minimum chyba jest. Mam małą prośbę - ktoś ma może posypkę do podstawek imitującą piach lub kamienie (nie trawa)? Potrzebuję dosłownie 0,2 grama!pomocy! Neutral
Patrząc na ten scenariusz mam szereg pytań i zastrzeżeń:
- Moim zdaniem powinien być rzut kto broni a kto atakuje. Rating albo liczebność nigdy nie jest dobrym wyznacznikiem ról w scenariuszu.
- Obowiązkowe zamiany posiadanej broni na pochodnię jest niezrozumiałe. Pochodnia powinna być dodatkowym ekwipunkiem, który nie sankcjonuje sprzętu. Zasady dla pochodni są za mocne jeżeli już. Proponuję pochodnie z Empire in flames.
- System uwalniania jest taki sobie. Dlaczego inicjatywa w recovery? Proponuję zasady z Let damned burn (town cryer 8). Żeby uratować ofiarę należy wejść na środek stosu ("btb"). Jeżeli stos zaczyna się już palić, włażenie na niego powinno być poprzedzone testem (fear). Chodzenie po nim - test inicjatywy w przypadku gdy się go zwali nie można się ruszać.
Gdy jest się na płonącym stosie test wytrzymałości na koniec ruchu. -Jeżeli jest równy wytrzymałości postać jest stunned (dusi sie dymem).
-Jeżeli jest wyższy dostaje D3 S3 hity bez save'a obrażeń od ognia.
(to jest żywcem z TC nie mój pomysł)
-Uratowana ofiara, która prosto ze stosu rusza do walki jest takie sobie. Moim zdaniem powinien być to taki "lost prince" z beznadziejnym profilem, którego trzeba przeeskortować.
- Dl

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Pn sierp 05, 2013 09:03 PM
Reply with quote

Zatem frekwencja powinna akurat być, ale na wszelki wypadek rzućcie jutro okiem na forum jakoś między 12 a 15, czy coś się nie zmieniło.

Co do zasady się zgadzam z Twoimi propozycjami, choć co do określenia, kto atakuje, a kto broni, nie przekreślałbym żadnej z metod z góry - zależy od kontekstu i scenariusza. Tutaj akurat zwykłe losowanie może być.

Jedyne, czego się obawiam, to dodatkowe zamieszanie, jakie mogą wprowadzić zbyt liczne poprawki, a czasu na ich przedyskutowanie nie ma. Jeżeli więc macie jakieś alternatywne propozycje, dajcie znać. Wspomniany scenariusz "The lost prince" też w sumie mógłby być - mniej zamieszania wprowadza Wink .


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Wt sierp 06, 2013 06:23 AM
Reply with quote

Moja obecność jest jak kota Schrodingera chciałbym przyjść ale nie umiem powiedzieć czy tak się stanie. Dam znać Tomkowi sms'em około 15

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 448
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Wt sierp 06, 2013 09:24 AM
Reply with quote

Będę. Do zobaczenia.

Back to top
View user's profile
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Wt sierp 06, 2013 10:01 AM
Reply with quote

Szanse że będę rosną ale nadal mój stan na spotkaniu jest i nie jest jednocześnie do określenia Wink

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2958
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Wt sierp 06, 2013 10:55 AM
Reply with quote

Płonące stosy już szykujecie w SDQ a moi WH czekają na lodówkę Confused Very Happy


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!

Last edited by Dwalthrim on Wt sierp 06, 2013 01:47 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Wt sierp 06, 2013 11:16 AM
Reply with quote

Dobra, no to spotkanie raczej na bank się odbędzie Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Snajk
Przytomny
Przytomny

Snajk

Offline

Joined: paźdź 23, 2011
Posts: 83
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Wt sierp 06, 2013 11:37 AM
Reply with quote

Czy jakbym zadeklarował się że okazyjnie wpadnę to czy ktoś mógłby pożyczyć bandę Smile ?

Edit: Ok, już załatwiłem telefonicznie. Zatem do zobaczenia dzisiaj Wink


_________________
wldc.cba.pl/
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Wt sierp 06, 2013 02:32 PM
Reply with quote

będę ale musze zrobić na kolanie rozpiskę

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Wt sierp 06, 2013 07:28 PM
Reply with quote

No, fajna dziś bitwa wyszła Smile Z orkami i skavenami (Snajk przyszedł po tak długiej przerwie, że zapomniałam, jak ma na imię... fail). Multiplayer z zaginionym w akcji księciem, czyli multiplayerowa klasyka. Dziwnym trafem tym razem nikt nie ubił księcia, graliśmy bardzo "po bożemu", tylko niestety wrogowie zrobili moim Ostlandczykom podwójną penetrację za pomocą skaveńskich i orczych pał. W obliczu takiego niepisanego układu nie miałam za bardzo szans. Tzn. miałam, ale pech w kościach prześladował Wink Wprawdzie było kilka udanych akcji, jak zdjęcie 2 skavenów z blunderbussa (mam już trzy takie cuda w bandzie), zdawanie save'a na 5+ i 6+... ale poza tym taka lipa, że hej. Nie powiem, że wróg miał szczęście, bo miewał też ostrego pecha, zwłaszcza orkowie Wink Ale jednak kumulacja wrogich sił zrobiła swoje. Z racji, że zaduch i gorąc był na 4. piętrze potworny, a 2/3 bandy mi zeszło, zdecydowałam się na voluntary routa, póki połowa moich bohaterów jeszcze stała. I nawet ładnie, choć serce mi zabiło przy blinded in one eye, ale na szczęście trafiło awansowanego myśliwego, a nie znowu kapitana Wink Kapitan tylko dostał -1 do Inicjatywy, ale miał 5, więc bardzo nie zbiednieje. To i tak moja przedostatnia bitwa w tej kampanii pewnie Smile

Moi przeciwnicy w końcu się zgadali, że skończą bitwę - orkowie byli daleko od szczurów, szczury miały księcia... mogły wygrać, choć mogły też oczywiście przegrać, ale widać chłopaki nie chcieli przeciągać sprawy.

Wielkie dzięki za grę i za tydzień pewnie pojawię się ostatni raz, bo potem wyjeżdżam Smile Aaa i Wacław zrobił świetne 3 pierwsze moduły rzeczki, będzie epic pro makieta i nikt nie podskoczy Wink
I frekwencja się utrzymuje mimo wakacji. Fajna sprawa Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Wt sierp 06, 2013 07:54 PM
Reply with quote

Moja bitwa była bardzo miła po pierwsze chciałbym podziękować nowemu mam nadzieję stałemu graczowi. Miło się grało choć muszę przyznać że moja wygrana była skutkiem moich fartownyh rzutów i jego nie fartownych.

Podrugie chciałbym podziękować współklubowiczom za nauczenie mnie tak gry żebym mógł ją wytłumaczyć nowej osobie. Napewno były błędy ale jeśli to na moją niekorzyść więc spox.

A i mega ważne pytanie jak mam dopakować swoją bandę żeby miała szansę z innymi?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Snajk
Przytomny
Przytomny

Snajk

Offline

Joined: paźdź 23, 2011
Posts: 83
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Wt sierp 06, 2013 10:01 PM
Reply with quote

Ja chciałbym również podziękować za grę. Jestem pod ogromnym wrażeniem ilości nowych osób, nowych band i nowych makiet (choćby wspomniane moduły rzeki).

Sama bitwa była naprawdę przyjemna pomimo tego że grałem lekko ulepszoną początkową rozpiską i zastosowałem typowo skaveńską taktykę (W kupie siła) to jak widać nie poszło najgorzej (2 modele straty).

I jeszcze raz dziękuję za użyczenie bandy Hakowi :).

Pozdrawiam!
Snajk


_________________
wldc.cba.pl/
Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 ... 11 12 13 14 15
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Galeria - Figurki Mordheim Cover full-size 0 quidamcorvus 635 Mordheim Cover full-si...
 Pn list 06, 2016 12:04 AM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Wydarzenia [Mordheim] [SDK] bieżące spotkania
(czyli, czym zajmujemy się od marca do czerwca 2016)
[ Go to pageGo to page: 1 ... 9, 10, 11 ]
151 Pan_Ryba 10590 Re: [SDK] bieżące sp...
 Pt kwiet 06, 2018 05:03 AM 
aniollech View latest post
No new posts Kill Team Ustawki w SDK-u
tutaj umawiamy się na grę
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
39 Myszor 4392 Ustawki w SDK-u
 Pn kwiet 02, 2018 07:14 AM 
Pan_Ryba View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania na zasadach turnieju
[ Go to pageGo to page: 1 ... 5, 6, 7 ]
103 Radzik 2975 Kampania na zasadach t...
 Cz lut 08, 2018 11:23 PM 
Grish View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
„Wielki Łooomot Nurbaga, czyli ucieczka z Gór Czarnych”
[ Go to pageGo to page: 1 ... 5, 6, 7 ]
97 Findar 12711 Kampania Warheim - wrz...
 Śr stycz 10, 2018 11:35 AM 
Radzik View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Aldis
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 420

Na stronie:
Użytkownicy: 2
Goście: 31
_BBOT: 1
Razem: 34
Kto gdzie jest:
 Użytkownicy:
Findar > ForumsPro
Pepe > ForumsPro
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 163
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy