Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 26 27 28 ... 44 45 46
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz sierp 08, 2013 05:06 PM
Reply with quote

Tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt sierp 09, 2013 06:27 AM
Reply with quote

A ja mam takie pytania:

1) Czy stosując zasadę Bogaty może więcej można zmodyfikować rzut o więcej niż 1 płacąc odpowiednio więcej złotych koron?

2) Czy możemy dokupić model do grupy stronników która był poddana ciałokształtowaniu?

3) Kolejne pytanie dotyczące MR. Jeżeli jest rzucany czar obszarowy i model z MR nie znajduje się całkowicie pod wzornikiem, dodatkowo w wyniku rzutu określającego czy czar będzie na niego działał okazuje się, że wzornik go nie obejmuje bo nie wypadło 4+, to czy dodajemy dodatkową kostkę rozproszenia Smile

4) Czy Złowroga Tarcza odbiera po jednym ataku każdemu modelowi przeciwnika z którym walczy właściciel tarczy?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt sierp 09, 2013 10:13 AM
Reply with quote

1. Otrzymuje +1 premia nie jest kumulatywna. A wolałbyś żeby była?
2. Nie.
3. Jeżeli model nie jest objęty działaniem zaklęcia to nie generuje dodatkowych Kości Rozproszenia.
4. Tak, tarcza działa na każdy wrogi model związany walką wręcz.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt sierp 09, 2013 12:09 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
1. Otrzymuje +1 premia nie jest kumulatywna. A wolałbyś żeby była?
2. Nie.
3. Jeżeli model nie jest objęty działaniem zaklęcia to nie generuje dodatkowych Kości Rozproszenia.
4. Tak, tarcza działa na każdy wrogi model związany walką wręcz.

1. Nie - wydaje mi się, że tak jest OK.
3. Ale to czy on będzie objęty czarem wiemy dopiero po udanym rzucie czaru bo wtedy kładzie się wzornik i rzuca za modele które nie są całkowicie pod nim.
4. A jeżeli model z tarczą oraz model sojuszniczy walczą z wrogim modelem który ma powiedzmy 2A to w jaki sposób należy to rozpatrywać?

- jeżeli model wroga uderza w właściciela tarczy to ma jeden atak,
- ma dwa ataki ale tylko jeden może być skierowany w właściciela tarczy, a drugi w drugiego przeciwnika,
- przeciwko właścicielowi tarczy ma jeden a przeciwko drugiemu modelowi ma dwa ataki,
- niezależnie w kogo uderza ma jeden atak.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt sierp 09, 2013 12:16 PM
Reply with quote

3. Tak wygląda standardowa procedura. Ale jeśli model, który potencjalnie może znaleźć się pod wpływem zaklęcia jest OnM, to rzut określający czy taka postać ewentualnie znajdzie się pod wpływem czaru należy wykonać przed rzuceniem samego zaklęcia.

4. Jeżeli przeciwnik jest związany walką wręcz z właścicielem Złowrogiej tarczy, czyli zaszarżował na taki model bądź sam został przez taką postać zaszarżowany, to podlega działaniu magicznego przedmiotu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt sierp 09, 2013 12:29 PM
Reply with quote

Pod opisem zasady specjalnej Odporność na magię, dodałem w ramce taki paragraf:

Quote::
Odporność na magię a zaklęcia wykorzystujące wzorniki:
Działanie niektórych zaklęć wymaga zastosowania jednego z używanych w grze wzorników. W przypadku używania wzorników, wszystkie modele, których podstawki są częściowo przykryte wzornikiem podlegają działaniu czaru na 4+ w wyniku rzutu K6.
W przypadku modeli, które podlegają zasadzie specjalnej ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ, rzut określający czy model podlega działaniu zaklęcia wykorzystującego wzornik należy wykonać przed ewentualnym rzutem Kostkami Rozproszenia. Wynik 4+ oznacza, że model podlega działaniu zaklęcia wykorzystującego wzornik, a do puli Kości Rozproszenia można dodać dodatkowe kostki generowane przez zasadę specjalną ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ. Więcej informacji na temat rozpraszania zaklęć znajduje się w ROZDZIALE XXIII: MAGIA.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Sb sierp 10, 2013 08:37 PM
Reply with quote

Dzięki za odpowiedzi. Ale po dzisiejszej rozgrywce mam następne:

1) Czy łapacz może zranić i zabić czy też służy on do złapania (oszołomienia)?
2) Model z łapaczem oszołomił (pochwycił) model przeciwnika. W turze przeciwnika został zaatakowany przez kolejnego wroga. Czy wykonując ataki w drugi model oswobadza pierwszy?
3) Model w wyniku ataku krytycznego traci broń. Czy może dobyć kolejną ponieważ wcześniej nie walczył dwoma?
4) Jeżeli model stracił broń podstawową z powodu j.w. to czy uderzając drugą bronią (ponieważ w tym przypadku walczył dwoma) ma kary wynikające z ataku drugą ręką?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Sb sierp 10, 2013 11:26 PM
Reply with quote

1. Łapaczem nie można Wyłączyć z akcji!. Trafiony model zostaje unieruchomiony i traktowany jest jak Oszołomiony!.
2. Tak, jeżeli zaatakuje inny model, pierwszy zostaje uwolniony.
3. Tak, jeżeli ma zapasową a główną stracił. W trakcie walki nie można zmieniać broni.
4. Nie, bo już nie walczy dwoma brońmi.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Benek
Śniący
Śniący

Benek

Offline

Joined: czerw 05, 2012
Posts: 31
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn sierp 12, 2013 05:57 AM
Reply with quote

Czy mam to rozumieć, że modelem wyposażonym w łapacz nie ma sensu rzucać na trafienie bo i tak ten rzut nic nie zmienia?
Czy może powalić na ziemie a efekt WZA traktować jako powalony czy oszołomiony?
Czy też, jeżeli model unieruchomiony nie uwolnił się w poprzedniej turze i obecnie został trafiony i zraniony to mimo wcześniejszego zapisu jest WZA jeżeli nie zda testu OP?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn sierp 12, 2013 10:46 AM
Reply with quote

Łapacz to broń unieruchamiająca i nie zadaje obrażeń. Rzucasz na trafienie ale nie ma rzutu na zranienie. WzA możesz innym modelem.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz sierp 22, 2013 03:18 PM
Reply with quote

Witam,
pytania nowicjusza po rozegraniu 3 na razie potyczek:

1.
Q: Czy postacie ze zdolnością, dzięki której automatycznie zdają testy oparte na CP są automatycznie odporne na: działanie trucizn takich jak na przykład Jad Mantikory, problem głodu narkotykowego. I czy dotyczy to także testów CP koniecznych przy używaniu np. Kart Tarota?
A: Tak. Takie modele automatycznie zdają wszystkie testy oparte na współczynniku CECHY PRZYWÓDCZE.

Q2: czy to również dotyczy testu rozbicia? np wataha psów ze zdarzenia losowego ma w opisie informację o tym co się dzieje w przypadku nie zdania testu rozbicia oraz informację że automatycznie zdaje testy na CP. MZ jedno wyklucza drugie...

2.
... automatycznie nie zdają pierwszego testu rozbicia. To oznacza że może być więcej niż jeden?

3.
jeśli sfora atakuje model (stykają się podstawkami "gęsiego" lub też tylko jeden z modeli sfory dotyka celu) - atakuje jako pierwsza - (nieskutecznie), następnie mój model odpowiada skutecznym atakiem wyłączając z akcji ten jeden model "kontaktowy" i posiadam jeszcze atak z broni w drugiej ręce, to czy muszę przerwać atak ponieważ nie mam modeli w bezpośrednim kontakcie czy też mogę dalej atakowac kolejny model ze sfory ponieważ jest to część jednego ataku a modele sfory np powinno się dostawić w wolne miejsce?

jeśli sfora atakuje 2 modele stykajace się podstawkami tak że również jeden model sfory dotyka obu wrogich podstawek a reszta modeli "gęsiego" z tyłu, to czy powinno się podzielić atak sfory w miarę równo między cele czy też można wpakować wszystko w jeden model (a drugi tylko wiążąc walką bez ataków)?

czy w drugim przypadku, po wyłączeniu z akcji modelu pierwszego można pozostałe ataki sfory przenieść na model drugi Nie szarżowałem go wprawdzie ale stykam się podstawką więc może na zasadzie pierwszeństwa inicjatywy?

czy zatem rozpatrując taki wielokrotny atak powinno się brać każdego np psa z osobna i sprawdzać trafienie, przebicie, sv czy tez raczej zebrać wszystkie kości i wykonać jeden skomasowany atak?

4.
Co to są Postaci Dramatu? Inne określenie Najemników?

5.
+1 za przeciwnika Wyłączonego z akcji!. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy
Wyłączony z akcji! wrogi model.

Przykład: kompania składająca się z Bohatera A, Bohatera B, Stronników 1 oraz Stronników 2, wyłączyło total 6 modeli. Dodatkowo modele zdarzenia wyłączyły 2. A wyłączył 2, B wyłączył 1, S1 wyłączyli 1, S2 wyłączyli 2.
Czy wg powyższego bohaterowie otrzymują:
a) obaj po 6PD
b) obaj po 8PD
c) A 2 PD, B 1 PD

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz sierp 22, 2013 06:34 PM
Reply with quote

softiron wrote:
1.
Q: Czy postacie ze zdolnością, dzięki której automatycznie zdają testy oparte na CP są automatycznie odporne na: działanie trucizn takich jak na przykład Jad Mantikory, problem głodu narkotykowego. I czy dotyczy to także testów CP koniecznych przy używaniu np. Kart Tarota?
A: Tak. Takie modele automatycznie zdają wszystkie testy oparte na współczynniku CECHY PRZYWÓDCZE.

Jak sam zauważyłeś, model automatycznie zdaje wszystkie testy oparte na CP, także te wymuszone działaniem trucizn, narkotyków, itd.


softiron wrote:
Q2: czy to również dotyczy testu rozbicia? np wataha psów ze zdarzenia losowego ma w opisie informację o tym co się dzieje w przypadku nie zdania testu rozbicia oraz informację że automatycznie zdaje testy na CP. MZ jedno wyklucza drugie...

Ten błąd już poprawiłem. Obecnie zapis wygląda tak:
SPOILER! Click here to read.


softiron wrote:
2.
... automatycznie nie zdają pierwszego testu rozbicia. To oznacza że może być więcej niż jeden?

Może być. Jeśli drużyna zda pierwszy test rozbicia, to w kolejnej własnej turze wykonuje drugi test rozbicia, itd.


softiron wrote:
3.
jeśli sfora atakuje model (stykają się podstawkami "gęsiego" lub też tylko jeden z modeli sfory dotyka celu) - atakuje jako pierwsza - (nieskutecznie), następnie mój model odpowiada skutecznym atakiem wyłączając z akcji ten jeden model "kontaktowy" i posiadam jeszcze atak z broni w drugiej ręce, to czy muszę przerwać atak ponieważ nie mam modeli w bezpośrednim kontakcie czy też mogę dalej atakowac kolejny model ze sfory ponieważ jest to część jednego ataku a modele sfory np powinno się dostawić w wolne miejsce?

Modele w sforze są związane walką wręcz z przeciwnikiem w normalny sposób. Więc dostawiasz drugi model 'sfory' do swojego modelu i normalnie wykonujesz atak z drugiej ręki.


softiron wrote:
jeśli sfora atakuje 2 modele stykajace się podstawkami tak że również jeden model sfory dotyka obu wrogich podstawek a reszta modeli "gęsiego" z tyłu, to czy powinno się podzielić atak sfory w miarę równo między cele czy też można wpakować wszystko w jeden model (a drugi tylko wiążąc walką bez ataków)?

W fazie ruchu, podczas deklaracji szarż wybierasz swój model i wyznaczasz model przeciwnika, który zostanie zaszarżowany. W fazie walki wręcz, jeżeli twój model styka się z więcej niż jednym wrogiem, masz prawo, gdy przychodzi twoja kolej, wybrać na cel jednego z nich. Jeżeli twój model dysponuje więcej niż jednym ATAKIEM, masz prawo podzielić ATAKI zgodnie ze swoją wolą, o ile twój wybór został jasno określony przed rzutami na trafienie.

A więc w fazie walki wręcz osobno rozgrywasz każdą walkę. Jeżeli dwa lub więcej twoich modeli zaszarżowało przeciwnika, to walkę rozgrywasz w kolejności w jakiej zadeklarowałeś szarże. A więc wyznaczasz swój model, jeśli jest związany z dwoma lub więcej przeciwnikami wedle uznania dzielisz posiadane przez twój model ataki pomiędzy wrogów i wykonujesz rzut na trafienie. Rozstrzygasz ewentualne zranienia i przechodzisz do kolejnego własnego modelu.


softiron wrote:
czy w drugim przypadku, po wyłączeniu z akcji modelu pierwszego można pozostałe ataki sfory przenieść na model drugi Nie szarżowałem go wprawdzie ale stykam się podstawką więc może na zasadzie pierwszeństwa inicjatywy?
Jeżeli nie deklarowałeś szarży na drugi model to nie możesz stykać się z nim podstawką i nie możesz go atakować. Żeby związać model walką musisz go zaszarżować.


softiron wrote:
czy zatem rozpatrując taki wielokrotny atak powinno się brać każdego np psa z osobna i sprawdzać trafienie, przebicie, sv czy tez raczej zebrać wszystkie kości i wykonać jeden skomasowany atak?
Ataki każdego modelu rozpatrujesz osobno.


softiron wrote:
4.
Co to są Postaci Dramatu? Inne określenie Najemników?
Postacie Dramatu to tacy specjalni bohaterowie-najmici, którzy pojawią się w kolejnych edycjach podręcznika.


softiron wrote:
5.
+1 za przeciwnika Wyłączonego z akcji!. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy
Wyłączony z akcji! wrogi model.

Przykład: kompania składająca się z Bohatera A, Bohatera B, Stronników 1 oraz Stronników 2, wyłączyło total 6 modeli. Dodatkowo modele zdarzenia wyłączyły 2. A wyłączył 2, B wyłączył 1, S1 wyłączyli 1, S2 wyłączyli 2.
Czy wg powyższego bohaterowie otrzymują:
a) obaj po 6PD
b) obaj po 8PD
c) A 2 PD, B 1 PD

Każdy bohater dostaje +1 PD za wroga którego wyłączył. Co oznacza, że jeżeli Bohater A wyłączył 2 modele wroga, to dostaje 2 PD. Jeżeli Bohater B wyłączył 1 model przeciwnika to dostaje 1 PD. Stronnicy nie otrzymują PD za WzA! przeciwników.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn wrz 09, 2013 10:30 PM
Reply with quote

Rzucam na krasnoludy z inżynierem kradzież duszy.Jest 2x1, w efekcie przeciwnik przejmuje czar.Czy może go rzucić na mnie, jesli nie ma maga?Jeśli tak, , to kto dostanie +1zw?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt wrz 10, 2013 05:25 AM
Reply with quote

Areo wrote:
Rzucam na krasnoludy z inżynierem kradzież duszy.Jest 2x1, w efekcie przeciwnik przejmuje czar.Czy może go rzucić na mnie, jesli nie ma maga?Jeśli tak, , to kto dostanie +1zw?
Jesli chodzi ci o efekt 6, to przeciwnik przejmuje zaklecie niezaleznie od tego czy ma maga czy nie. Nikt nie dostaje PD.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt wrz 10, 2013 07:26 AM
Reply with quote

A ja mam takie pytania:
1) Jeżeli mam 6 bohaterów i mój stronnik wylosuje chłopak ma talent to czy mogę jednego z bohaterów wywalić z rozpiski i na jego miejsce dać stronnika?
2) Nekromanta rzuca popychaczkę na grupę stronników w skład której wchodzi 5 modeli w tym dwóch oszołomionych. Czy te oszołomione również się poruszają?
3) Jeżeli Długobrody jako jedyny pozostaje na polu walki z bohaterów to czy test rozbicia wykonuje się na 3k6?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 26 27 28 ... 44 45 46
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 18929 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 4562 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 45468 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 149140 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 201304 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: dzikusbb
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 458

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 24
_BBOT: 1
Razem: 25
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > Strona główna

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy