Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 27 28 29 ... 44 45 46
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt wrz 10, 2013 07:45 AM
Reply with quote

1. Tak. Mozesz w dowolnym momencie rozgrywania sekwencji po potyczce zwolnic bohatera lub stronnika.

2. Tak o 2".

3. Tak. Gwoli scislosci. Nie musi byc jedynym bohaterem. Wystarczy ze nie bedzie dowodcy a dlugobrody bedzie mial najwyzsze CP.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt wrz 10, 2013 08:27 AM
Reply with quote

No to jeszcze jedno pytanie. Czy chorąży który został bohaterem może przekazać sztandar innemu stronnikowi, ewentualnie porzucić sztandar? I co z zapisem, że chorąży i sygnalista mają tworzyć jedną grupę stronników jeżeli jeden z nich zostaje bohaterem?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt wrz 10, 2013 01:10 PM
Reply with quote

Na chwile obecna nie ma zasady, ktora by to regulowala. Pomysle nad tym i odpowiem w najblizszym czasie. Masz jakies propozycje?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt wrz 10, 2013 08:41 PM
Reply with quote

Quote::
Aby skutecznie pełnić swą rolę chorąży i sygnalista muszą znajdować się w zasięgu dowodzenia kapitana (w większości przypadków w odległości do 6” od DOWÓDCY). Ponadto, choć chorąży i sygnalista zdobywają doświadczenie podobnie jak inni stronnicy, to z racji specjalnej funkcji jaką pełnią w szeregach kompanii nigdy nie mogą zostać bohaterami. Jeżeli w czasie sekwencji po potyczce w TABELI ROZWOJU chorąży lub sygnalista uzyska wynik Chłopak ma talent! rzut należy powtarzać póki nie uzyska się innego wyniku.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz wrz 12, 2013 08:43 PM
Reply with quote

Ok. Kolejne pytania:
1) Czy premia +1 do TEZ z umiejętności Morderczy Atak i np z przedmiotu lub umiejętności Żniwiarz dla Krwawych Smoków które dają precyzyjne uderzenie czyli również +1 do TEZ się kumulują? I można mieć +2?
2) Czy dopłata do dostępności może być wyższa niż 5ZK przy rzucie dla jednego bohatera tak aby podnieść premię do dostępności np o 2 i więcej? Czy też do każdego rzutu można dopłacić tylko 5 ZK aby podnieść dostępność o 1?
3) Jeżeli kompania ma zasadę Obrotność to czy dopłacając do rzutu 5 ZK aby posiadać premię do rzutu na dostępność musi zapłacić jeszcze raz w przypadku gdy pierwszy rzut zawiedzie i wykonuje się przerzut? Czy też dopłata jest na rzut z przerzutem?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz wrz 12, 2013 09:10 PM
Reply with quote

1. Kumuluje sie.

2. Za kazde 5zk otrzymujesz +1. Czyli za 10 zk otrzymasz +2. Itd.

3. Doplata jest do rzutu z przerzutem.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn wrz 15, 2013 01:16 PM
Reply with quote

Mam dwa pytania:
1. Jeśli model posiada umiejętność bycza szarża to czy przy szarży może np. powalić przeciwnika na ziemię a następnie korzystając z ataku wyłączyć go z akcji?
2. Drużyna nie zdaje testu rozbicia a jeden z jej członków jest oszołomiony i związany walką. Co się z nim dzieje?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn wrz 15, 2013 01:23 PM
Reply with quote

1. Nie. Nie. Bycza szarża choć nie jest wliczana do współczynnika ATAK, to na potrzeby TABELI EFEKT ZRANIENIA jest traktowana jak dodatkowy ATAK, a więc:

Quote::
Jeżeli model dysponujący kilkoma atakami zada przeciwnikowi kilka ran należy wykonać rzut za każdą ranę i zastosować najwyższy wynik z TABELI EFEKT ZRANIENIA. Model nie może w tej samej fazie walki wręcz wykonując kolejno ATAKI najpierw Oszołomić! lub Powalić na ziemię! wroga, a następnie wykonując kolejne ciosy Wyłączyć z akcji! przeciwnika.

2. Model zostaje dobity i automatycznie Wyłączony z akcji!.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn wrz 16, 2013 08:36 PM
Reply with quote

1. postać A posiadająca powiedzmy 2 ataki jest związana walką z 3 postaciami (1,2,3) posiadającymi każda po 1 ataku. [A] jest szybszy i atakuje 1 i 2 po 1 razie. Teraz pora na kontratak. Czy w kontrataku będą brały udział tylko postacie zaatakowane (1,2) czy też mogą odpowiedzieć wszystkie 3 związane walką (podstawkami) z postacią A?

2. Czy należy najpierw rozpatrzyć wszystkie ataki szybszego przeciwnika czy też najpierw atak A i kontratak 1, potem atak A i kontratak 2 ( w drugiej opcji A może już nie ustać...)

3. Ruch i bieg. Czy można to łączyć? Np mam 4 cale ruchu, deklaruje bieg (po znacznik kosztowności powiedzmy) zużywam 5" na podbiegnięcie... i teraz, czy mogę podnieść znacznik i poruszyć się o jeszcze jeden cal? (gdyż zaokrągliłem sobie w górę do pierwszej podzielnej przez 2 oraz z krzinką z dukatami nie biega się...)

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn wrz 16, 2013 08:58 PM
Reply with quote

1. Wszystkie związane walką wręcz.
2. Model wykonuje wszystkie ataki w jednym czasie. W opisanym przez ciebie przypadku wykona więc najpierw wszystkie swoje ataki, a później przeciwnicy mogą wykonać swoje.
3. Nie. W fazie ruchu możesz wykonać ruch albo bieg.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr wrz 18, 2013 02:49 PM
Reply with quote

Czy zdolność/ekonom pochodząca z różnych źródeł się kumuluje?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr wrz 18, 2013 03:12 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Czy zdolność/ekonom pochodząca z różnych źródeł się kumuluje?
Tak. Kumuluje sie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr wrz 18, 2013 04:44 PM
Reply with quote

Mógłbyś w nowym RB napisać co się kumuluje.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr wrz 18, 2013 08:12 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Mógłbyś w nowym RB napisać co się kumuluje.
Kumuluje się wszystko to, gdzie nie napisano inaczej. Dlatego w miarę możliwości przypomnijcie mi co się nie kumuluje, to sprawdzę czy jest to zaznaczone w podręczniku.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz wrz 19, 2013 04:56 PM
Reply with quote

kolejne głupie pytania:
1. można przechodzić przez własne modele? nigdzie tego nie potrafię znaleźć.

2. bonus szarży to atakowanie jako pierwszy. Tylko jednym czy wszystkimi posiadanymi atakami? (zakładając że nie walczę czymś co mi to neguje typu duża broń itd..)

3. Dowódca i jego zmiana. Poza chyba nieumarłymi jeśli wyciągnie kopyta i nowym zostanie model którego niekoniecznie się chce w tej roli to rozumiem że jedyne opcje wymiany to ubić drania albo zwolnić. Przed niechcianym dowódcą jeśli ogarniam można się też zabezpieczyć dając potencjalnemu kandydatowi wcześniej umiejętność dowódca. a czy w takim razie mogę zrobić taki myk że gdy już stać mnie na wynajęcie tego kogo chcę (powiedzmy ze to model oryginalnie będący dowódcą ale padł wcześniej) to mogę zwolnić obecnego i wskazać nowo nabyty model na dowódcę? czy też jest to bez znaczenia bo i tak zostanie ten z najwyższym CP lub coś w tym rodzaju? (wiem, trochę zamotane pytanie...)

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 27 28 29 ... 44 45 46
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 13471 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 3707 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 40499 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 142122 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 191795 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: dzikusbb
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 458

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 27
_BBOT: 0
Razem: 27
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Archiwum artykułów
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Archiwum artykułów
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy