Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 29 30 31 ... 44 45 46
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Sb wrz 28, 2013 10:40 AM
Reply with quote

Areo wrote:
Jeżeli bohater lub stronnik z głupotą siedzi na zwierzu z głupotą,to ile zdaję testów i co się dzieje jeśli nie zdam?

Robisz tak jak opisano w paragrafie Głupota w podręczniku.

Najpierw test głupoty kawalerzysty. Jeśli kawalerzysta obroni się przed głupotą to testujesz wierzchowca.

Jeśli kawalerzysta nie zda testu to nie rzucasz już za wierzchowca, bo model i tak podlega głupocie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
fantastory
Przebudzony
Przebudzony

fantastory

Offline

Joined: sierp 23, 2013
Posts: 214
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn wrz 29, 2013 07:02 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:

2. bonus szarży to atakowanie jako pierwszy. Tylko jednym czy wszystkimi posiadanymi atakami? (zakładając że nie walczę czymś co mi to neguje typu duża broń itd..)

2. Wszystkimi posiadanymi atakami. W Warheim (podobnie jak w WFB i Mordheim) nie ma dzielenia ataków.

Nie ma dzielenia ataków między różnych przeciwników?
Chyba (w mordheim) gdy jedna z broni ma bonus do inicjatywy to są rozpatrywane osobno.
Z możliwym kontratakiem pomiędzy, nie?


_________________
Głos Z Zaświatów
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn wrz 29, 2013 08:04 PM
Reply with quote

Tak, w takim przypadku może tak być.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 01, 2013 06:05 AM
Reply with quote

Mam takie pytania:
1) Jeżeli drużyna wygra potyczkę i rozbije motłoch (pątników), a jest drużyną neutralną to po zdaniu przez bohaterów CP każdy może zmodyfikować rzut o +-1 w sekwencji po potyczce. A czy model który ma karty tarota i może z nich skorzystać może zmodyfikować rzut o +-2 lub dwa rzuty o +-1 lub inna możliwość?
2) Pytanie do któregoś twojego wcześniejszego postu o dzieleniu ataków. Chcesz powiedzieć, że model nie może podzielić swoich ataków pomiędzy np trzech wrogów z którymi walczy? Co do WFB to bohater mógł dzielić ataki jeżeli walczył z innym bohaterem w regimencie, bo jak walczył z samym regimentem to nie miało znaczenia.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 01, 2013 07:02 AM
Reply with quote

1. Tak, możesz łączyć modyfikatory lub zmodyfikować dwa rzuty.
2. W tamtym pytaniu nie chodziło o dzielenie ataków na przeciwników. Bo te można podzielić w dowolny sposób. Ale o kolejność wykonywania ataków przez walczące modele.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 01, 2013 07:06 AM
Reply with quote

Ok dzięki, opacznie to zrozumiałem (2 pyt.)

Back to top
View user's profile
fantastory
Przebudzony
Przebudzony

fantastory

Offline

Joined: sierp 23, 2013
Posts: 214
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 01, 2013 08:55 AM
Reply with quote

Odnośnie tego nietypowego podzielenia ataków (atak tarczą i włócznia) (broń ręczna i broń z ithamiru)
To mimo dwóch faz ataku, zranienia są rozpatrywane jako atak jednej postaci.
Gdy pierwszy atak położył na plecy/brzuch, drugi nadal musi rzucać na trafienie?


_________________
Głos Z Zaświatów
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 01, 2013 08:57 AM
Reply with quote

Tak, drugim też musisz rzucać na trafienie, ewentualne zranienie, a następnie określić ewentualny efekt zranienia.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 01, 2013 08:49 PM
Reply with quote

Tak sobie przeglądałem booka i nasunęły mi się takie pytania:
1) Czy magiczne przedmioty które drużyna przechowuje w skarbcu liczą się do prestiżu?
2) Czy drużyna może mieć więcej przedmiotów magicznych danego rodzaju np broń do w.w. niż wynika to z ilości bohaterów, których część nadmiarowa jest w skarbcu?
3) Czy bohater może mieć dwie bronie z gromrilu/ithilmaru?
4) Czy można założyć runę/mechanizm na w.w. broni?
5) Czy broń z mechanizmem podziału zadaje za każdy udany atak k3 trafienia? Czyli jeżeli krasnolud ma 4 ataki to teoretycznie może wykonać 12 trafień?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 01, 2013 10:10 PM
Reply with quote

1. Tak, liczą się.
2. Tak, może.
3. Może.
4. Może.
5. Tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr paźdź 02, 2013 04:38 PM
Reply with quote

1. jeśli postaci walczącej bronią naturalną wyrośnie ręka (stygmaty) to ona też ma broń naturalną czy można w nią włożyć broń?
2. postać związana walką może czarować?
3. pytanie sytuacyjne. Drabina do której podstawy można dostawić bez zbędnego tłoku powiedzmy 3 modele piesze. tyle samo może bronić po drugiej stronie. atakujący szarżują po drabinie. Czy może to być tylko jeden model (bo tylu ludzi naraz sie obok siebie na drabinie mieści) i będzie on szarżował na wszystkich 3 obrońców czy też można zadeklarować szarżę/atak większej ilości modeli (np wszystkich 3 dotykających podstawką drabiny)?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr paźdź 02, 2013 05:47 PM
Reply with quote

1. Jeśli ma broń naturalną to dodatkowe ramię także będzie miało tą zasadę.
2. Tak, jeżeli pozwalają mu na to zasady którym podlega i opis zaklęcie nie stanowi inaczej.
3. Jeśli szarżujesz na modele broniące przeszkody, to szarżujesz jednym modelem po drabinie i wybierasz które modele zaatakujesz.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz paźdź 03, 2013 03:52 PM
Reply with quote

Dwóch modele A (inicjatywa 5) i B (I 4) walczą przeciwko trzeciemu C (I 3).
Załóżmy że model A jako że ma najwyższą inicjatywę oszołomił model C w związku z tym model B wystarczy że zrani model C by wyłączyć go z akcji? Czy tak?

Czy może rzuca się wszystkie trafienia obydwu modeli A i B i na koniec wybiera najwyższy wynik?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz paźdź 03, 2013 05:41 PM
Reply with quote

Pierwszy uderza model A i rozpatruje się wszystkie jego ataki (ponieważ jeden model nie może w tej samej turze oszołomić/powalić wrogiego modelu i następnie go wyłączyć z akcji). Jeżeli w wyniku jego ataków model zostanie oszołomiony to model B rani swoimi atakami, później następuje obrona ze względu na pancerz który może posiadać model C. Jeżeli nie uda się ochrona pancerza to model jest w niebie Smile

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz paźdź 03, 2013 09:22 PM
Reply with quote

A ja mam takie pytanie. Wiem, że łapaczem nie można wza modelu ale jak to wygląda jeżeli model zostanie powalony przez inny model, a następnie ataki ma wykonać model z łapaczem. Zgodnie z zapisem o walce z powalonym przeciwnikiem, to model powalony jeżeli tylko zostanie zaatakowany zostaje wza - czy atak łapaczem też to spowoduje?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 29 30 31 ... 44 45 46
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 13477 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 3707 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 40501 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 142125 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 191802 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy