Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 32 33 34 ... 44 45 46
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn paźdź 14, 2013 09:14 AM
Reply with quote

IMO mogą ale tej umiejętności podlegać będzie bohater nie wierzchowiec Smile

Back to top
View user's profile
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn paźdź 14, 2013 11:44 AM
Reply with quote

Jeszcze jedno pytanie. Czy umiejętność STRATEG
Bohater odebrał szkolenie od tileańskich strategów i taktyków. Po
rozstawieniu, ale przed rzutem ustalającym komu przypadnie pierwsza
tura, każdy ze sprzymierzonych modeli może natychmiast wykonać ruch,
ale nie może biegać oraz LATAĆ i nie może szarżować. Taki ruch modelu
uznawany będzie za ruch na potrzeby strzelania w najbliższej turze.

można połączyć z umiejętnością zwiadowca. Tzn wystawić modele od 12 cali od przeciwnika(w niewidocznym miejscu) ,a później wykonać nimi ruch z STRATEGA ?


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn paźdź 14, 2013 12:17 PM
Reply with quote

Można, ale trzeba pamiętać o ograniczeniach które narzuca Strateg.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn paźdź 14, 2013 06:19 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Chyba następnym razem przeczytam, a nie będę polegał na czyjejś opinii. Sorry Sad

Nie byłem aż tak pijany :). W każdym razie byłem w stanie czytać :D.

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn paźdź 14, 2013 06:40 PM
Reply with quote

Tak czy siak najpierw sam przeczytam Razz a później zapytam.

Back to top
View user's profile
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr paźdź 16, 2013 04:54 PM
Reply with quote

Ekwipunek specjalny i wszystkie jego podkategorie czyli Narzędzia, Mikstury, Protezy, Zwierzęta. Czy do tego dostęp mają wszyscy i wystarczy tylko mieć kasę i sprawdzić dostępność?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr paźdź 16, 2013 04:57 PM
Reply with quote

Jeśli w opisie konkretnego przedmiotu nie napisano inaczej, dostęp do ekwipunku specjalnego mają wszyscy bohaterowie.

Stronnicy nie mogą korzystać z ekwipunku specjalnego.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Vercy
Świadomy
Świadomy

Vercy

Offline

Joined: kwiet 23, 2011
Posts: 618
Location: Warshau
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz paźdź 17, 2013 08:02 AM
Reply with quote

To chyba wierzchowiec musiał by mieś sklla,

Wyobraźmy to sobie: Jestem superszybkim sprinterem i biegam 100m w 9 sekund, pedzę przez miasto, wpadam do autobusu i krzyczę do kierowcy: Panie gaz do dechy ze mna na pokładzie możesz pan podwoić wartość przyspieszenia tego autobusu.

A jakbym miął Leap to jeszcze bym mu kazał robić skoki ikarusem przez przeszkody Very Happy


_________________
Mój blogasek, mało w nim o mordheim, ale miodu nie zabraknie Zapraszam:
Back to top
View user's profile
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz paźdź 17, 2013 10:09 AM
Reply with quote

Czy magowie kolegialni mogą nauczyć się tradycji lodu ?


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz paźdź 17, 2013 10:43 AM
Reply with quote

Nie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz paźdź 17, 2013 03:38 PM
Reply with quote

seria pytań dziwnych:

1. prestiż najemnego ostrza. liczy się tylko to co przy nim wydrukowane czy zwiększa się wraz ze wzrostem posiadanych PD?

2. PD stronników (do prestiżu). Liczy się po prostu zapełnione kratki czy mnożyć to przez ilość stronników w grupie?

3. jeździec+wierzchowiec podczas ataku. czy liczy się najgorszy efekt zranienia zadany przez obojga czy też z osobna? np jeździec powali a koń zagryzie Smile

4. do kiedy trwa związanie walką? do momentu aż przeciwnik nie stanowi zagrożenia bezpośredniego czy do momentu aż drań całkiem przestanie się ruszać? innymi słowy czy jestem związany walką z modelami oszołomionymi i/lub pnz

5. pytanie wynikające z powyższego. Jeśli związanie walką jest do momentu aż wszyscy wrogowie będą wza to jeśli jestem związany z 2 modelami, jeden jest oszołomiony, 2 jest pnz. czy mogę dowolnie wybrać spośród nich cel ataku następnego czy muszę najpierw zająć się oszołomionym (większe zagrożenie, szybciej wróci do walki) czy mogę np wpierw wykończyć pnz?

6. czy modlitwy pozostające w grze pozostają po tym jak zabraknie tego kto je wymodlił? aż do rozproszenia? czary się rozpraszają wtedy ale modlitwa...

7. wg jakiej tabeli obrażeń rzuca najemne ostrze? bohaterów czy stronników?

8. szarża w i przez teren trudny. Czy jest możliwe szarżowanie po terenie trudnym? Czy jest możliwa szarża przez teren trudny? (jeśli nie ma możliwości jego ominięcia lub jeśli gracz celowo chciałby zaryzykować taką szarżę miast obiegać dookoła. Grając ostatnio założyliśmy że szarża w całości po terenie trudnym jest możliwa wtedy jeśli obie strony znajdowały się na tym samym elemencie terenu trudnego podczas deklaracji szarż)

9. PD dla maga który wza model za pomocą czaru. Jeśli to czar instant jak kula ognia to dostaje. jeśli to czar typu klątwa starości to zakładam że też. a jeśli model wykończył np zombie powołany przez zaklęcie? fizycznie to nie mag ukatrupił model ale gdyby nie jego zaklęcie to nie byłoby zombiaków które model ukatrupiły...

10. czy stan umysłu taki jak głupota nie uaktywnia się tak długo jak model cierpiący na przypadłość pozostaje w zwarciu?

11. jest jakiś sposób na pozbycie się głupoty? (w grze, bo w życiu wiem z autopsji że się nie da...)

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz paźdź 17, 2013 04:28 PM
Reply with quote

1. Zwiększa się wraz ze wzrostem PD. Wlicza się do sumy PD stronników.
2. Mnożysz przez ilość stronników w grupie.
3. Kawalerzysta na wierzchowcu traktowany jest jak pojedynczy model - a więc liczy się wyższy rzut w tabeli na efekt zranienia.
4. W momencie gdy wszyscy przeciwnicy są Oszołomieni! lub Powaleni na ziemię!, możesz opuścić walkę. Jeśli to zrobisz stawiasz model minimum 1" od przeciwników. Model przestaje być związany walką wręcz. Jeśli nie, pozostaje związany walką wręcz.
5. Wybierasz dowolnie.
6.
Quote::
Po odmówieniu modlitwy takie działają, póki nie zostaną rozproszone, DUCHOWNY nie zdecyduje się zakończyć ich działania (co może zrobić w dowolnym momencie), nie spróbuje odmówienia innej modlitwy ‘pozostającej w grze’, nie zostanie Oszołomiony!, Powalony na ziemię! czy Wyłączony z akcji! lub będzie Uciekał!. Oczywiście, póki modlitwa 'pozostaje w grze', ten sam DUCHOWNY nie może odmówić jej ponownie.
7. Stronników.
8. Szarża po terenie trudnym czy bardzo trudnym wykonywana jest normalnie, z tym że należy wziąć pod uwagę że poruszanie się przez taki teren kosztuje więcej ruchu.
9. Mag dostaje PD.
10. Tak, model związany walką wręcz nie testuje głupoty.
11. Tak jak w życiu. Raczej się nie da. Ewentualnie można zainwestować w przedmioty pomagające w testach.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt paźdź 18, 2013 04:25 AM
Reply with quote

Jeżeli model związany jest walką z dwoma przeciwnikami z których jeden jest powalony i drużyna do której należą te dwa nie zda testu rozbicia to:
1) Model musi gonić ten model który ucieka
2) Musi walczyć z powalonym
3) Gracz wybiera co zrobić
4) Model musi zdać CP aby powstrzymać się od gonienia?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt paźdź 18, 2013 08:44 AM
Reply with quote

Gracz wybiera model, który będzie 'gonił'. Jeśli model, który ucieka, to wykonuje się rzuty ucieczki i pościgu. Jeśli model, który zostało PnZ, to jest on automatycznie WzA.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt paźdź 18, 2013 10:00 AM
Reply with quote

A dlaczego tak? Stosując logiczne porównanie do walki wręcz powinien gonić Razz

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 32 33 34 ... 44 45 46
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57889 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9383 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 115309 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 354447 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 337228 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 24
_BBOT: 0
Razem: 24
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy