Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 33 34 35 ... 44 45 46
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 139
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt paźdź 18, 2013 01:07 PM
Reply with quote

Niekoniecznie.Oba modele nie stanowią zagrożenia:).
A jak jest jak walczę z dwoma przeciwnikami,z których jeden jest oszołomiony,a drugi powalony na ziemię?Muszę bić w tego który jest oszołomiony?A jeśli mam dwa ataki,mogę podzielić?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8010
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pt paźdź 18, 2013 03:48 PM
Reply with quote

Możesz podzielić, oba modele nie stanowią zagrożenia.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1444
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn paźdź 21, 2013 09:27 AM
Reply with quote

Mam takie dwa pytania:
1) Kiedyś już pytałem czy model który wraca z nieśmiertelnych ma podstawowy ekwipunek i odpowiedź była, że tak. Ale chcę się upewnić. I czy w związku z tym ekwipunek poległego przechodzi do skarbca?
I właściwie to o ile dobrze pamiętam to czemu zrobiłeś taką zmianę w stosunku do mordheim gdzie ekwipunek poległego przepada.

2) Jeżeli różnica prestiżu pomiędzy drużynami wynosiła na początku potyczki powyżej 51 PD to drużyna o niższym prestiżu dostaje dodatkowe pkt z żółtodziobów. W momencie rozgrywania potyczki ze zdarzenia losowego drużyna o niższym prestiżu dostała najemne ostre które należy wpisać na kartę i w tym momencie różnica prestiżu jest mniejsza niż 51 pkt. W związku z tym czy drużyna otrzyma pkt za żółtodziobów czy też nie?

Back to top
View user's profile
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn paźdź 21, 2013 09:37 AM
Reply with quote

Dorzucę pytanie od siebie.
Czy magister złota któy posiada własnych umiejkach "Krzepki" pozwala używać mu zwykłych pancerzy i rzucach czary ?


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1444
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn paźdź 21, 2013 09:59 AM
Reply with quote

Po pierwsze, aby Magister mógł nosić zbroję to musi mieć umiejętność Czarostwo, która to pozwala mu nosić pancerze i rzucać zaklęcia.

Umiejętność Krzepki pozwala natomiast nosić zbroje i nie ponosić z tego tytułu ujemnych współczynników do I i Sz przy zbrojach średniej i ciężkiej.

Back to top
View user's profile
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn paźdź 21, 2013 10:29 AM
Reply with quote

hmmm zastanawia mnie w takim razie ,czemu widnieje ona w umięjętnościach specjalnych magistra złota Very Happy


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1444
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn paźdź 21, 2013 10:38 AM
Reply with quote

Ponieważ gdy będziesz miał umiejętność Czarostwo i wyposażysz takiego delikwenta w Ciężki pancerz to z bazy masz - 1 do I i Sz. Dlatego można mu dać później krzepki aby tych ujemnych modyfikatorów się pozbyć.

Back to top
View user's profile
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn paźdź 21, 2013 12:06 PM
Reply with quote

1. Czy sygnalista zwiększa też odległość w jakiej nieumarli mogą zacząć bieg? do 12" od dowódcy?
2. Czy Opętany od Khorna może nosić Zbroję Chaosu?
3. co się dzieje kiedy jeden przedmiot np pancerz daje op na 4+ a do tego coś innego daje na 5+ (stygmaty bodajże...)

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8010
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn paźdź 21, 2013 01:48 PM
Reply with quote

@Pepe
Nowy stronnik jest automatycznie 'rekrutowany' co oznacza, że w szeregi drużyny zostaje wcielony z ekwipunkiem podstawowym.
Quote::
Jeśli bohater lub stronnik który został Wyłączony z akcji! umrze w wyniku odniesionych obrażeń, to cały ekwipunek który model posiadał przy sobie w chwili wykonywania rzutu w TABELI POWAŻNYCH OBRAŻEŃ trafia do skarbca drużyny.


Bo nie podobała mi się ta zasada. Dlaczego ekwipunek ma automatycznie przepadać. Skoro modele mają czas na eksplorację, to znajdą też czas na ograbienie pochowanie poległego drużynnika.

@Wujass
Jest tak jak napisał Pepe. Ponadto, 'Krzepki' pozwala na bieganie z pawężem.

@softiron
1. Tak. Sygnalista zwiększa zasięg dowodzenia, a więc i odległość w jakiej nieumarli stronnicy mogą biegać.

2.
Quote::
Opętani nigdy nie mogą używać oręża i pancerzy

3. Podaj konkretniejszy przykład. Pancerz i tarcza się sumuje. Pancerz i coś innego? To zależy co i jaki jest opis tego czegoś.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1444
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn paźdź 21, 2013 01:55 PM
Reply with quote

Nie odpowiedziałeś na moje drugie pytanie Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8010
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn paźdź 21, 2013 01:58 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Nie odpowiedziałeś na moje drugie pytanie Smile
Wybacz.

Quote::
Przed rozpoczęciem rozgrywki należy porównać Prestiż Drużyn potykających się kompanii, by określić pulę dodatkowego doświadczenia, które po zakończeniu rozgrywki otrzymają modele służące w szeregach słabszej drużyny.
Liczy się różnica punktów przed rozpoczęciem rozgrywki.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn paźdź 21, 2013 02:34 PM
Reply with quote

Quote::
3. Podaj konkretniejszy przykład. Pancerz i tarcza się sumuje. Pancerz i coś innego? To zależy co i jaki jest opis tego czegoś.
stygmaty np u tzeencha: 31, 66.

Quote::
Opętani nigdy nie mogą używać oręża i pancerzy
stygmat wywrócony na wierzch. czy po takim zabiegu zbroja chaosu sie do niego nie bedzie mogła przykleic?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8010
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn paźdź 21, 2013 02:41 PM
Reply with quote

softiron wrote:
stygmaty np u tzeencha: 31, 66.
Płonące ciało.
Quote::
...mutant naznaczony Płonącym ciałem nie może używać niemagicznego ekwipunku.
Jeśli założy magiczną zbroję, to zwiększą ona ochronę pancerza o odpowiednią wartość.

Mechanoid.
Quote::
jednak od tej pory nie może używać pancerzy
Tarcza zwiększa ochronę w normalny sposób.

softiron wrote:
Quote::
Opętani nigdy nie mogą używać oręża i pancerzy
stygmat wywrócony na wierzch. czy po takim zabiegu zbroja chaosu sie do niego nie bedzie mogła przykleic?
Pytasz odnośnie Opętanego? Odpowiedź jest taka sama:
Quote::
Opętani nigdy nie mogą używać oręża i pancerzy


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 22, 2013 08:03 AM
Reply with quote

1. pula kostek rozproszenia i multiplayer. Pula kostek odnawia się w turze każdego przeciwnika czy jest jedna do wykorzystania przez cały czas trwania tur przeciwników?
2. można zaaplikować truciznę na broń naturalną?
3. czy model posiadający broń naturalną może używać umiejętności w których pisze "użycie broni ręcznej" np umiejętność walki: BŁYSKAWICZNY BLOK
4. pytanie o bonusy pancerza źle zadane zostało jak się okazuje. to teraz takie. Jaką wartość będzie miała OP modelu jeśli będzie on posiadał stygmaty Płonące ciało oraz Mechanoid?

Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 22, 2013 11:37 AM
Reply with quote

1. Pula Kości Rozproszenia jest budowana w chwili, gdy przeciwnik kompletuje Kości Mocy. W grze wieloosobowej pula Kości Rozproszenia odnawia się w każdej fazie magii przeciwnika.
2. Odpowiedź na to pytanie znajduje się w drugim akapicie paragrafu Trucizny & Mikstury w Rozdziale Ekwipunek.
SPOILER! Click here to read.
3. Umiejętności, w opisie których zaznaczono, że dotyczą tylko broni ręcznej, dotyczą tylko broni ręcznej i nie można ich stosować w połączeniu z bronią naturalną.
4. Taką, jaką zapewnia ostatnia mutacja. Ponieważ w ich opisie nie zaznaczono, że OP się sumuje, to pod uwagę brana jest ta wartość, która widnieje przy ostatnio nabytym stygmacie.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 33 34 35 ... 44 45 46
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
...do wersji Przeklęty Szczurołap.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 13, 14, 15 ]
217 quidamcorvus 5409 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pt lip 13, 2018 10:11 AM 
adrenalbooster View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1733 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Squigi - dyskusja 11 Blumstein 219 Squigi - dyskusja
 Pn May 21, 2018 01:11 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 8813 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 51918 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Creator
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 423

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 30
_BBOT: 1
Razem: 31
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 163
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy