Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 34 35 36 ... 44 45 46
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 22, 2013 11:54 AM
Reply with quote

Quote::
4. Taką, jaką zapewnia ostatnia mutacja. Ponieważ w ich opisie nie zaznaczono, że OP się sumuje, to pod uwagę brana jest ta wartość, która widnieje przy ostatnio nabytym stygmacie.
całość mutacji się zmienia czy tylko wartości OP?

Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 22, 2013 11:57 AM
Reply with quote

Wartość OP. Mutant będzie Mechanoidem z Płonącym ciałem.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 22, 2013 12:07 PM
Reply with quote

no to takie wybiórcze traktowanie mutacji jest trochę bez sensu... skoro już moje ciało i skóra stały się metalowe i twardsze to dlaczego teraz po tym jak dodatkowo zapłonąłem stało się bardziej wrażliwe na ciosy? nie mówcie mi że się metal rozgrzał od temperatury bo ten ogień nic mi przecież nie robi...
albo jedna mutacja zastępuje drugą co może spowodować że model będzie słabszy albo korzystam z dobrodziejstw obydwu a np wartość OP zostaje lepsza lub zmienia się o powiedzmy +1 na korzyść...

Quote::
Ponadto, trucizny nie można nanieść na ostrza broni (...) mechanicznej.

a dlaczego? jest jakaś różnica w tym czy zatruty grot mam zamontowany na kiju który pcham siłą ramienia czy też robi to za mnie tłok parowy i koło zamachowe?


Last edited by softiron on Wt paźdź 22, 2013 12:26 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 22, 2013 12:24 PM
Reply with quote

To nie jest wybiórcze traktowanie. Najpierw mutant dostał jedną mutację, później drugą. Jeśli ta druga zmienia pewne parametry (na przykład takie, które wcześniej zmodyfikowała pierwsza mutacja) to należy je zastosować. W przypadku OP jest wyraźnie zaznaczone jaką wartość posiada mutant z daną mutacją. OP nie kumuluje się, nie ma modyfikatorów +/-. Należy zastosować wartość z ostatniej mutacji i tyle.

Może się zdarzyć, że mutant będzie wywróconym na wierzch mechanoidem z wychudłą sylwetką, itd. Decydując się na grę Chaosem należy się z tym liczyć.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 22, 2013 01:06 PM
Reply with quote

Quote::
@Pepe
Nowy stronnik jest automatycznie 'rekrutowany' co oznacza, że w szeregi drużyny zostaje wcielony z ekwipunkiem podstawowym.
rekrutowany? nie lepiej po prostu zalozyc ze jeden ktory mial zginac nie zginal? nie byłoby darmowego sprzętu...

Quote::
Pula Kości Rozproszenia jest budowana w chwili, gdy przeciwnik kompletuje Kości Mocy. W grze wieloosobowej pula Kości Rozproszenia odnawia się w każdej fazie magii przeciwnika.
to dość ułatwia życie takim np druzynom jak łowcy czarownic któzy nie muszą się w zasadzie martwić że jakiś czar czy modlitwa może im zaszkodzić... 5 kostek w każdej nieswojej fazie magii... gdyby pula była od swojej do swojej jedna to jednak trzeba by się chyba więcej nakombinować i pomyśleć dwa razy zanim zużyję te kostki i na którego z moich przeciwników je zostawić bardziej

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 22, 2013 01:16 PM
Reply with quote

softiron wrote:
Quote::
@Pepe
Nowy stronnik jest automatycznie 'rekrutowany' co oznacza, że w szeregi drużyny zostaje wcielony z ekwipunkiem podstawowym.
rekrutowany? nie lepiej po prostu zalozyc ze jeden ktory mial zginac nie zginal? nie byłoby darmowego sprzętu...
Nie. Model, który ginie traci PD. Nowo rekrutowany zaczyna z 0 PD. Sprzęt to często kwestia drugorzędna.

softiron wrote:
to dość ułatwia życie takim np druzynom jak łowcy czarownic któzy nie muszą się w zasadzie martwić że jakiś czar czy modlitwa może im zaszkodzić... 5 kostek w każdej nieswojej fazie magii... gdyby pula była od swojej do swojej jedna to jednak trzeba by się chyba więcej nakombinować i pomyśleć dwa razy zanim zużyję te kostki i na którego z moich przeciwników je zostawić bardziej
Taki urok gry wieloosobowej.

W którym innym momencie chciałbyś tworzyć pulę kości rozproszenia? W turze pierwszego gracza? A jeśli mag trzeciego gracza zostanie WzA! w turze drugiego gracza, to co wtedy? Kości rozproszenia przepadają? Niby dlaczego przecież pula została już zebrana, a mag wtedy był w grze.

Napisałeś od swojej do swojej tury. To znaczy, że drugi i trzeci gracz nie mają puli kości w turze pierwszego gracza?

To tylko tak łatwo się pisze. Spróbuj wymyślić lepsze rozwiązanie, uwzględniając większość możliwych sytuacji, które zaistnieją na polu bitwy Wink Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 22, 2013 01:43 PM
Reply with quote

Quote::
Nie. Model, który ginie traci PD. Nowo rekrutowany zaczyna z 0 PD. Sprzęt to często kwestia drugorzędna.
czyli jeśli posiadam Nieśmiertelnych i ginie stronnik w grupie do której chciałbym go wrócić, najpierw muszę sprawdzić czy w puli doświadczenia jest go na tyle żebym mógł go wrócić i po prostu nie płacę jego kosztu?
zapytam po raz kolejny, po co? nie prościej założyć ze przy rzucaniu na to który zginął jedna kostka NIE pokazała 1 lub 2?

Quote::
Napisałeś od swojej do swojej tury. To znaczy, że drugi i trzeci gracz nie mają puli kości w turze pierwszego gracza?
To tylko tak łatwo się pisze. Spróbuj wymyślić lepsze rozwiązanie, uwzględniając większość możliwych sytuacji, które zaistnieją na polu bitwy
może po prostu założyć że podczas pierwszej rozruchowej rundy wszystkie drużyny posiadają pulę rozproszenia taką jaka wynika ze sprzętu/postaci. w kolejnych rundach to już jak wyjdzie ze stanu faktycznego. Kończąc moją rundę (każdą poza pierwszą) mam do początku mojej następnej tyle kości ile wynika z postaci/przedmiotów które mam na koniec rundy (nieważne ile mi po drodze zginie chłopków dających te kostki). Dzięki temu masz zachowany start na tych samych warunkach dla wszystkich

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 22, 2013 01:50 PM
Reply with quote

W wyniku dyskusji dotyczącej zasady specjalnej 'nieśmiertelni' ustaliliśmy, że:
Quote::
Nieśmiertelni. [...] Ponadto, należy zauważyć, że rekrutowany stronnik rozpoczynają grę nie posiadając Punktów Doświadczenia.
W związku z tym nie rzucasz na dostępną pulę doświadczenia, bo nowo rekrutowany zaczyna z 0 PD. A ponieważ nie płacisz za niego ZK, nie możesz dokupić PD.

Co do kostek rozproszenia, zagraj tak jak to opisałeś i zobacz, który sposób jest prostszy. Nie twierdzę, że ten z 'gry wieloosobowej' jest doskonały ale jest rozsądnym kompromisem. Ponadto 'gra wieloosobowa' to dodatek ponieważ gra 1 na 1 stanowi tutaj podstawową rozgrywkę.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 22, 2013 02:04 PM
Reply with quote

Quote::
W wyniku dyskusji dotyczącej zasady specjalnej 'nieśmiertelni' ustaliliśmy, że:
Quote::
Nieśmiertelni. [...] Ponadto, należy zauważyć, że rekrutowany stronnik rozpoczynają grę nie posiadając Punktów Doświadczenia.
W związku z tym nie rzucasz na dostępną pulę doświadczenia, bo nowo rekrutowany zaczyna z 0 PD. A ponieważ nie płacisz za niego ZK, nie możesz dokupić PD.

ok to ja może łopatologicznie.

mam grupę stronników posiadających 5PD. 3 z nich zostaje podczas potyczki WzA!. Posiadam Awans Nieśmiertelni. rzucam. 2, 1, 4. wynika że jeden przeżył, dwóch zginęło. w jaki sposób jeden z nich ma powrócić do swojej grupy posiadającej poziom 5PD jeśli on sam ma 0 a wszyscy członkowie grupy mają być klonami?

moja obserwacja: jeśli słowo "rekrutuje" zastąpić słowem "odzyskuje" sprawa jest jasna i cała powyższa dyskusja jest niepotrzebna.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 22, 2013 02:48 PM
Reply with quote

Nie można dzięki 'nieśmiertelnym' odzyskać utraconego stronnika i wcielić go do istniejącej grupy stronników, jeśli ta posiada jakieś PD. Ponadto, nigdzie nie jest powiedziane, że 'nieśmiertelny' model powraca do tej samej grupy stronników. Za to wyraźnie jest napisane, że zaczyna z 0 PD.

Jeśli chcesz uzupełnić grupę stronników, która posiada już jakieś PD możesz to zrobić 'rekrutując' model w normalny sposób: wykonując rzut na dostępną pulę doświadczenia i płacąc ZK.

Gdybym napisał, że 'odzyskuje' to można by to odebrać tak, że model powraca w takim stanie, w jakim został utracony, a to nie jest prawdą.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 22, 2013 03:31 PM
Reply with quote

bazując na wersji 0.15
Quote::
Nieśmiertelni. Gdy kompania straci w
wyniku rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH
OBRAŻEŃ model stronnika (który nie
podlega zasadzie specjalnej DEMON,
ISTOTA ETERYCZNA, LEŚNY DUCH,
NIEUMARŁY oraz DUŻY CEL) automatycznie
rekrutuje jednego stronnika tego samego
typu.

nigdzie nie jest napisane że NIE wraca do grupy z której pochodził.
poza tym czy nieśmiertelny nie powinien oznaczać właśnie tego? Zdałoby się iż rany jego były śmiertelne a jednak jakoś wyrwał się ze szponów kostuchy i powrócił....
chyba że referujesz do...
nieśmiertelni

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 22, 2013 04:15 PM
Reply with quote

To ze nie wraca, wynika z faktu ze zaczynaja z 0 PD.

A jesli chodzi o nazwe, to tak bardziej chodzilo mi o takie nawiazanie niz powracanie z martwych.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 22, 2013 06:22 PM
Reply with quote

Jako ,zę nie miałem pomysłu gdzie to napisać więc piszę tutaj.

Myślałem nad możliwością kontrszarży u modeli kawaleryskich które nie są związane walką wręcz jako lub/i możliwości kawalerii do oderwania się od trwającej walki wręcz.

Wszystko to odbywałoby się za pomocą testów jeździectwa z takimi samymi komplikacjami jak w tabelce, w przypadku oderwania się od walki wręcz proponowałbym także możliwość zadania ciosu uciekającym modelom po zdaniu testu inicjatywy.

Taka luźno rzucona myśl, w ramach wzmocnienia kawalerii Razz


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
Shyba
Nieświadomy
Nieświadomy

Shyba

Offline

Joined: paźdź 22, 2013
Posts: 3

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 22, 2013 09:28 PM
Reply with quote

Witam.
Ja jeszcze odnośnie poniższego chciałem spytać
Sister_of_Mercy wrote:
4. Taką, jaką zapewnia ostatnia mutacja. Ponieważ w ich opisie nie zaznaczono, że OP się sumuje, to pod uwagę brana jest ta wartość, która widnieje przy ostatnio nabytym stygmacie.

czyli skoro stygmat nowy nadpisuje stary to trzymając się tego to Mecharoid nadpisany Wywrócony na wierzch może już nosić zbroję chaosu? opis mecharoida mówi że nie można nosić pancerzy natomiast wywróconego że tylko zbroję chaosu
bo troszkę nie do końca jest to dla mnie logiczne (to z powyższych postów odnośnie op) że metalowy chopek (mecharoid) dostaje płonące ciało i nagle staje się bardziej podatny na zranienie brałem w tym przypadku 3 różne możliwości a tu jako ta prawdziwa została podana czwarta
bo rozumiem że sumowanie oraz dwa rolle mogą być przegięciem za dużym ale czemu nie miałby zostać ten lepszy op przecież on nie traci metalowej skóry tylko dodatkowo się pali

a tak z troszeczkę innej beczki czy chopek który nosi Zbroję Chaosu i dostanie np Mecharoida (nie może nosić zbroi) czy ta zbroja sama z niego zejdzie / zostaje dalej na nim / niszczy się ?? bo w opisie zbroi jest że nie można zdjąć, ograbić, przekazać innemu bohaterowi chyba że noszący ją bohater zginie ale i wtedy nie jest że przekazuje dowolnemu tylko roll który się skusi


_________________
Live free ... die well ...
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 22, 2013 10:07 PM
Reply with quote

@Wujass
Kawalerii nie trzeba dopakowywać Smile

@Shyba
Witam na forum Smile

Zanim odpowiem na twoje pytania. Pozwól, że wyjaśnię ci pewną zasadę, która mi znacznie ułatwiła życie i pozwoliła w większym stopniu cieszyć się grami. A brzmi ona tak:
Quote::
Za każdym razem jak porównujesz mechanikę do rzeczywistości Slaanesh gwałci małego kiciusia. Miej litość dla kotków!
Mechanika, to przyjęcie pewnych założeń i uproszczeń. To tak jak w szachach, przyjmujemy że Konik porusza się 'literce L'. W Warheim i innych grach bitewnych jest podobnie. Niektóre rzeczy trzeba po prostu przyjąć, a nie szukać logicznych powiązań, bo raz że nie wszystko można opisać, a dwa że nie wszystko da się przewidzieć.
Stąd mechanoid "od tej pory nie może używać pancerzy". Jeśli zostanie wywrócony na wierzch, może założyć sobie Zbroję Chaosu, co i tak niewiele mu dla bo OP jest taka sama. Jeśli będzie miał płonące ciało Zbroja Chaosu się przyda bo będzie zapewniała lepszą ochronę.
Jeśli mutant odziany w Zbroję Chaosu zmieni się w mechanoida pancerz wraca do Immaterium, można też przyjąć że to właśnie Zbroja Chaosu zmienia się w mechaniczne części, na jedno wychodzi. I tak dalej.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 34 35 36 ... 44 45 46
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57880 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9379 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 115273 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 354313 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 337095 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 25
_BBOT: 0
Razem: 25
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy