Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Home Rules [Mordheim] › Chadecja
Chadecja
... czyli wszystko dla ludzi z nadwyżką potencjału twórczego i skłonnością do grafomanii.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

1 2
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Marks
Śniący
Śniący

Marks

Offline

Joined: lip 30, 2013
Posts: 41

Post Post subject: Chadecja
Posted: Śr paźdź 30, 2013 11:36 AM
Reply with quote

Przełożyłem, gdzieś w połowie napisałem od nowa, fluff Chadeków, łącznie ze stworzeniem opisów fortec oraz jednostek, gdyby ktoś chciał na podstawie tego stworzyć bandę do Mordki, jestem na wyciągnięcie pmki ;]

pl.scribd.com/doc/1801...pisyfortec

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Chadecja
Posted: Śr paźdź 30, 2013 12:02 PM
Reply with quote

Banda Chaos Dwarfów już jest - w dodatku Border Town Burning

Back to top
View user's profile
Vercy
Świadomy
Świadomy

Vercy

Offline

Joined: kwiet 23, 2011
Posts: 618
Location: Warshau
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Chadecja
Posted: Śr paźdź 30, 2013 02:50 PM
Reply with quote

Tylko, że bandy z BTB mają swoją dozę koksu, która pasuje do BTB, ale w Mordheimie dawała by zbyt wiele poweru bandzie.

np. prawie wszyscy w standardzie mają 4 I


_________________
Mój blogasek, mało w nim o mordheim, ale miodu nie zabraknie Zapraszam:
Back to top
View user's profile
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Chadecja
Posted: Śr paźdź 30, 2013 04:09 PM
Reply with quote

Nie zgłębiałem tych zasad, ale faktycznie taka Inicjatywa to lekkie przegięcie, przy standardowych 2 I u dwarfów. Ta 4 jak dla mnie jest od czapy Rolling Eyes

Marks - ta Twoja banda przechodziła już playtesty? Wiesz "papier wszystko przyjmie" Wink


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!

Last edited by Dwalthrim on Cz paźdź 31, 2013 07:51 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Marks
Śniący
Śniący

Marks

Offline

Joined: lip 30, 2013
Posts: 41

Post Post subject: Re: Chadecja
Posted: Śr paźdź 30, 2013 04:48 PM
Reply with quote

Póki co, nie może być mowy o "mojej bandzie", ja zająłem się samym fluffem, nie stworzyłem grywalnych jednostek, jedynie je opisałem. Dlatego napisałem, że jeśli ktoś będzie chciał pomóc w stworzeniu bandy, to niech da mi znać Smile

Zajrzyj do pliku z linku, to dowiesz się co zostało zrobione.

Back to top
View user's profile
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Chadecja
Posted: Śr paźdź 30, 2013 07:31 PM
Reply with quote

Chwilowo nie mam czasu ale odnośnie zasad polecam zajrzeć na forum TB w poniższe linki:

boringmordheimforum.fo...aos+dwarfs

boringmordheimforum.fo...aos+dwarfs

boringmordheimforum.fo...dwarf-idea

Może niektóre patenty i rozwiązania byłyby godne uwagi i adaptacji na potrzeby tworzonej bandy Chadecji.


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Chadecja
Posted: Cz paźdź 31, 2013 01:58 AM
Reply with quote

Vercy wrote:
Tylko, że bandy z BTB mają swoją dozę koksu, która pasuje do BTB, ale w Mordheimie dawała by zbyt wiele poweru bandzie.

np. prawie wszyscy w standardzie mają 4 I
Mówimy o kompanii 'Black Dwarf' do BTB?
Z tego co widzę w pdfie to Krasnoludowie: Sorcerer, Gaolers i Chaos Dwarf mają I 2, z kolei Bull Centaur oraz Informers I 3. Mysli

I druga odnośnie pierwszej części twojej wypowiedzi. Czyli bandami z Mordheim można grać w BTB ale na odwrót już nie?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Vercy
Świadomy
Świadomy

Vercy

Offline

Joined: kwiet 23, 2011
Posts: 618
Location: Warshau
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Chadecja
Posted: Cz paźdź 31, 2013 10:57 AM
Reply with quote

1. racja , ale ja mówiłem raczej o całości band z BTB

2. dokładnie tak,


_________________
Mój blogasek, mało w nim o mordheim, ale miodu nie zabraknie Zapraszam:
Back to top
View user's profile
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Chadecja
Posted: Cz paźdź 31, 2013 11:21 AM
Reply with quote

Przejrzałem fluff - kawał dobrej roboty. Co do zasad to ludzie używają głównie wspomnianej Bandy_z_BtB, nawet w Mordheim. Natomiast znalazłem jeszcze w odmętach netu Taką bandę. Pytanie czy profeska skład warband-listy idzie z jej grywalnością, może warto się nad nią pochylić i po testować? Mysli


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Chadecja
Posted: Cz paźdź 31, 2013 11:45 AM
Reply with quote

Ja nie jestem taka pewna. Mamy w pamięci bandy takimi, jakie były po 8 miesiącach grania. Wiadomo, że były mocniejsze niż bandy z Mordheim, bo w Mordheim nigdy nie graliśmy tak długiej kampanii. Inna sprawa, że nie uważam, by granie bandami z BtB miało sens w Mordheim. Inny klimat, inne cele kampanii.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Marks
Śniący
Śniący

Marks

Offline

Joined: lip 30, 2013
Posts: 41

Post Post subject: Re: Chadecja
Posted: Cz paźdź 31, 2013 12:17 PM
Reply with quote

Dwalthrim wrote:
Przejrzałem fluff - kawał dobrej roboty.

Dzięki!

Odnośnie całej reszty, zajrzałem do tego pobieżnie i sądzę, że można to, przynajmniej po części jakoś wykorzystać.

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Chadecja
Posted: Cz paźdź 31, 2013 02:44 PM
Reply with quote

Dwalthrim wrote:
Przejrzałem fluff - kawał dobrej roboty. Co do zasad to ludzie używają głównie wspomnianej Bandy_z_BtB, nawet w Mordheim. Natomiast znalazłem jeszcze w odmętach netu Taką bandę. Pytanie czy profeska skład warband-listy idzie z jej grywalnością, może warto się nad nią pochylić i po testować? Mysli
Ta warbanda (pierwsza) jest o wiele lepsza niż ta z btb jeżeli chodzi o balans. Uważam że warbanda chaos dwarfów z btb tak jak marauderzy jest przegięta i do tego nie backgroundowa. Jeżeli chodzi o przegiętość to mam na myśli "informerów", którzy kosztuja śmieszne pieniądze (15 gc), mają standardowy ludzki profil i załatwiają kwestię, która jest właściwie jedyną słabością (nie wspominając o balansie) dwarfów - M3.
Ten pdf prezentuje o wiele wyższy poziom rozsądkowy bo owszem są tu szybsze gobliny (nie wspominając, że TO jest zgodne z backgroundem), ale rzucają na animosity i dostają w łeb jak awansują na bohatera.
P.S Tłumaczenie pierwsza klasa Brawo

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Chadecja
Posted: Cz paźdź 31, 2013 04:32 PM
Reply with quote

Marks, dobra robota no i uznanie, że miałeś chęć to tłumaczyć. Przyjemnie się ten tekst czyta, nawet jeżeli nie miałby znaleźć w Mordheim zastosowania w praktyce (gdyż na kolejną wersję ChD i to tym razem po polsku chyba się na razie nie zanosi).

Co do alternatywnej wersji tej bandy, którą podlinkował Dwalthrim, kwestia dyskusyjna, a przy tym kwestia gustu - mi na ten przykład nadal bardziej podobają się Black Dwarfs, które wydają mi się bandą zwyczajnie ciekawszą i bardziej urozmaiconą ("wózek", sprzęt, zaklęcia, bull centaur i parę innych), mimo iż przyznaję, że pojedyncze kwestie w tej "alternatywnej" rozwiązano ciut lepiej (zasady hobgoblinów).

Roli "informerów" bym natomiast nie przeceniał. To nieawansujący na bohaterów stronnicy (maks. 4 awanse!), którzy w długiej kampanii BTB i tak zostaną szybko zdeklasowani choćby przez bohaterów. Ponadto rozsądny gracz nie będzie upychał nimi rozpiski, gdyż wolne "sloty" zostawi dla kompletu bohaterów i mocniejszych stronników w rodzaju chadecy z garłaczami - w tej sytuacji pozostaną raptem pojedyncze "sloty" na tych typów. Pomysły w stylu 12-stka na samych informerach ze sztyletami jest nie tylko nieskuteczna i szybko mści się na użytkowniku, ale i nieklimatyczno-niesmaczna (i mam nadzieję, że żaden szanujący się klubowicz z DT nie oprze wyłącznie na nich swojej rozpiski Twisted Evil ).


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Chadecja
Posted: Cz paźdź 31, 2013 04:42 PM
Reply with quote

Nie chodziło mi o taki horde rush na informersach tylko o to, że są bardzo tani i dają oni krasnoludom M4 i I3 co sprawia, że:
a) mięso armatnie
b) jeżeli chodzi o objectivesy chaos dwarfy dostają nagle dobrze (w stosunku do krasnoludów) wspinających się henchmenów z lepszym movementem do ganiania.

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Chadecja
Posted: Cz paźdź 31, 2013 04:43 PM
Reply with quote

Mimo wszystko rzyci nie urywają Smile .

Poczekajmy zresztą, jak się będą sprawować w nadchodzącej kampanii - jeżeli zaobserwujemy ostre przeginki, wtedy można by coś ew. z nimi wykombinować.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website

1 2
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy