Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 36 37 38 ... 44 45 46
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr paźdź 30, 2013 10:28 AM
Reply with quote

Podwajasz obrażenia. A więc jeśli dobrze liczę to 6.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr paźdź 30, 2013 06:27 PM
Reply with quote

taka dziwna wątpliwość mnie naszła więc wolę się upewnić.

1. Czy zombie wezwane czarem przed potyczką liczą się do limitu modeli które można wystawić w potyczce?

2. Czy liczą się do testu rozbicia?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr paźdź 30, 2013 07:11 PM
Reply with quote

Quote::
To zaklęcie musi zostać rzucone przed potyczką. Moc zaklęcia przyzywa K3 Zombie, które zostają umieszczone w odległości do 12” od Nekromanty. Zombie, jeśli przetrwają potyczkę rozpadają się po zakończeniu rozgrywki, ponadto ożywieńce nie są wliczane do limitu modeli w drużynie oraz nie są brane pod uwagę na potrzeby testu rozbicia.

1. Nie.
2. Nie.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz paźdź 31, 2013 03:07 AM
Reply with quote

@pepe
Dzięki za odpowiedź Smile


softiron wrote:
taka dziwna wątpliwość mnie naszła więc wolę się upewnić.
Zastanawia mnie, skąd twoja wątpliwość. Opis zaklęcie wydaje mi się jasny i zrozumiały:

INWOKACJA NEHEK wrote:
[...]. Zombie, jeśli przetrwają potyczkę rozpadają się po zakończeniu rozgrywki, ponadto Ożywieńcy nie są wliczani do limitu modeli w drużynie oraz nie są brani pod uwagę na potrzeby testu rozbicia.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz paźdź 31, 2013 08:47 AM
Reply with quote

Quote::
Zastanawia mnie, skąd twoja wątpliwość.
no właśnie... patrzę na to teraz i w głowę zachodzę skąd takie głupie pomysły. Musi jakie złe to działało...

Back to top
View user's profile
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 03, 2013 08:09 PM
Reply with quote

Jad żaby-świetlika działa na magiczne lub dystansowe bronie?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 03, 2013 08:12 PM
Reply with quote

Areo wrote:
Jad żaby-świetlika działa na magiczne lub dystansowe bronie?

Quote::
Cały niemagiczny oręż posiadany przez właściciela Jadu Żaby-Świetlika zostaje zatruty. Broń zachowuje swoje właściwości, a dodatkowo zyskuje cechę oręża ZATRUTY ATAK


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 03, 2013 08:16 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Areo wrote:
Jad żaby-świetlika działa na magiczne lub dystansowe bronie?

Quote::
Cały niemagiczny oręż posiadany przez właściciela Jadu Żaby-Świetlika zostaje zatruty. Broń zachowuje swoje właściwości, a dodatkowo zyskuje cechę oręża ZATRUTY ATAK

Dzięki za szybką odpowiedź.Nie mam podręcznika pod ręką,a kminie sobie jakieś nowe kombosy:).

Back to top
View user's profile
Klopot
Nieświadomy
Nieświadomy

Klopot

Offline

Joined: list 03, 2013
Posts: 8
Location: Krk - Myślenice

Post Post subject: Jak dokładnie działa ukrycie.
Posted: Pn list 03, 2013 09:37 PM
Reply with quote

Na dobry początek bytności na forum witam wszystkich serdecznie. Slava!

SPOILER! Click here to read.

Zakładam że figurka niebieska i czerwona się ukrywają.

Wariant 1:
Przeciwnik (X1) nie widzi ukrytego 1 cal od przeszkód niebieskiej figurki.

Warint 2:
Przeciwnik (X2) widzi figurkę niebieska i nie jest dla niego ukryta natomiast figurka czerwona juz tak.

tera pytanie zeby się ukrywać za przeszkodą przeciwnik musi nie widziec 50% figurki? Czy po prostu wystarczy podejsc 1 cal od przeszkody, nie biegnac, latajec etc. i powiedzieć że się ukrywam?


_________________
Klopot
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 03, 2013 10:10 PM
Reply with quote

Witam.

Przeniosłem twoje pytanie do odpowiedniego wątku.



Czerwony pozostaje Ukryty dla X1 i X2 - bo znajduje się do 1" od osłony + więcej niż 50% modelu jest niewidoczna dla przeciwników.

Niebieski nie może się Ukrywać, bo pozostaje w całości w polu widzenia X2 i tu nie ma znaczenia, że znajduje się się w odległości do 1". Nie jest spełniony drugi konieczny warunek - więcej niż 50% modelu musi być niewidoczne dla przeciwników.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Klopot
Nieświadomy
Nieświadomy

Klopot

Offline

Joined: list 03, 2013
Posts: 8
Location: Krk - Myślenice

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 03, 2013 10:19 PM
Reply with quote

Dzieki za przeniesienie tematu. Smile Wrzucilem do zasad bo dotyczyło ich.

Ok. Załóżmy że model przeciwnika X2 nie występuje w rysunku.
Niebieski dla modelu X1 jest za przeszkoda i jest poza zasiegiem jego I.
Może więc się ukryć.
Jednak w fazie ruchu X1 ruchem przechodzi na miejsce X2.
Niebieski jest ukryty i nadal poza zasięgiem I przeciwnika. Jednak teraz po zmianie polozenia Niebieski jest widoczny w 99%.
Co dzieje się ze znacznikiem ukrycia?


_________________
Klopot
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 03, 2013 10:24 PM
Reply with quote

Podforum 'zasady' ma charakter informacyjny. Pytania umieszczamy tutaj Smile


Model przestaje być ukryty.

Aby model mógł się ukrywać muszą być jednocześnie spełnione 3 warunki:
- Odległość pomiędzy Ukrywających się, a przeciwnikiem musi być większa niż I przeciwnika liczona w calach.
- Model musi znajdować się za osłoną (czyli w polu widzenia przeciwnika może znajdować się mniej niż 50% Ukrywającego się modelu).
- Ukrywający musi znajdować się w odległości do 1" od osłony.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Klopot
Nieświadomy
Nieświadomy

Klopot

Offline

Joined: list 03, 2013
Posts: 8
Location: Krk - Myślenice

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 03, 2013 10:52 PM
Reply with quote

Dokładnie tak jak myślałem. Jednak wolałem sie upewnić. Ponadto proponuje to klarowniej w zasadach uiścić. Smile

Mam jeszcze jedne małe przemyślenie. Wynikające z ostatnich testów.
Próbowałeś u WE dokladniej Tancerzy żeby taniec trwał 1 pełną rundę, a nie sekwencję walki?

np. W momęcie gdy zaczyna się runda 1 (tura gracza n1) Gracz WE wybiera jaki taniec ma każdy z Tancerzy, nastepnie w turze gracza n2. Dalej jest to ten sam tanieć.
Zaczyna się runda 2 (tura gracza n1) wtedy wybiera się inny taniec (nie ten sam) oczywiście działają one tylko w Walce wręcz.

Takie rozwiązanie zdecydowanie lekko wpłynie na taktykę w grze. Gracz grający przeciwko WE ma więcej możliwości.
Ponadto lekko osłabi Tancerzy których aktualnie da się tylko ściągnąc strzelając bo nawet Eshin, które szarżuje na Tancerza WE działa po nim. Co jest straszne. Nie dość że taki ma 6 WW to 6 I i ASF(zawsze atakuje pierwszy) albo MO 4+ i parowanie (nawet na dwuręcznej broni).

Może to tylko nasze odczucia ale naprawdę ciężko jest takiego pana ustrzelić gdy jego koledzy snajperzy go pilnują. Natomiast w WW jest nie do tknięcia nawet grupą 2-3 szczurów nie dawały rady. Wogóle pomijając jego CP 10, oraz to że biegają w grupie 2+ do tego z jeszcze jednym kolegą bohaterem ze stafem elfickim.


_________________
Klopot
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 03, 2013 10:56 PM
Reply with quote

Taniec nie trwa pełne sekwencji walki. Nie trwa nawet pełnej rundy. Trwa jedną turę.

Quote::
W każdej fazie walki wręcz, w której biorą udział, Tancerze Wojny wybrać muszą jeden z poniższych Tańców Cienia. Nie mogą wybrać tego samego tańca w dwóch następujących po sobie turach tej samej walki wręcz.

Taniec musi być zmieniany w każdej fazie walki wręcz, a na turę przypada jedna faza walki wręcz.

Edit:
W kolejnej edycji Wstęga cienia zostanie ograniczona tylko do broni ręcznych.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Klopot
Nieświadomy
Nieświadomy

Klopot

Offline

Joined: list 03, 2013
Posts: 8
Location: Krk - Myślenice

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 03, 2013 11:01 PM
Reply with quote

No włąsnie o to mi chodzi drogi QC.
Jakby trwała do nastepnej swojej bądz przeciwnika fazy walki. (w grze osobowej 2 tury)


_________________
Klopot
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 36 37 38 ... 44 45 46
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57906 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9384 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 115370 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 354665 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 337506 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 8
_BBOT: 0
Razem: 8
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy