Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 37 38 39 ... 44 45 46
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 03, 2013 11:06 PM
Reply with quote

Klopot wrote:
No włąsnie o to mi chodzi drogi QC.
Jakby trwała do nastepnej swojej bądz przeciwnika fazy walki. (w grze osobowej 2 tury)
Kiedyś trwał jedną rundę, ale został skrócony do jednej fazy walki wręcz z powodów, które wymieniłeś.

Uznano, że 1 runda to za długo i daje zbyt duże bonusy Tancerzom Elfów. Teraz Tancerz w każdej turze musi zmieniać taniec, dzięki czemu nie chroni się na przykład MO 4+ przez 1 rundę, itd.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Klopot
Nieświadomy
Nieświadomy

Klopot

Offline

Joined: list 03, 2013
Posts: 8
Location: Krk - Myślenice

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 03, 2013 11:19 PM
Reply with quote

Za to w momecie jak go zaszarżujesz atakujesz po nim bo ma ASF Ty też.
Natomiast on ma I6 a to najwieksza w grze. Wykluczy jedna postać zwykle nie mająca 4+ Wt. Druga dziala po nim wiec zaatakuje na 2 ataki zwykle trafi 1 a ten go sparuje bo malo kto ma ww6!!
nastepine w swojej fazie WW zmieni sobie na +1A albo na MO4+!!

Coś nadal jest nie tak. U nas każdy tak twirdzi.
Graliśmy już Ludzmi Middenhaim, HE, DE, Orkami, Tomb K., oraz Eshin. Tak dla sprawdzenia z każdej strony.


_________________
Klopot
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 03, 2013 11:27 PM
Reply with quote

Zgadza się. Ale z drugiej strony zawsze będzie miał Wt 3 i nigdy nie założy pancerza. Jest podatny na ostrzał, a z S 3 odbija się od większości opancerzonych przeciwników. Tancerzy Wojny może być maksymalnie 3 i kosztują 50 zk. Trzeba ich atakować większą ilością przeciwników lub zastrzelić, chociażby w reakcji na szarżę.

Niedawno grałem Middenheimem przeciwko Leśnym Elfom. Trafienie miotanym młotem z S 5 w szarżującego Tancerza Wojny zwykle wystarczyło do zranienia.

Tancerze nie są niepokonani, tylko trzeba zastosować odpowiednią taktykę. Jak dla mnie dużo groźniejsze są Wiedźmy Khaina z Furią, Zatrutym Atakiem i Nienawiścią.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Klopot
Nieświadomy
Nieświadomy

Klopot

Offline

Joined: list 03, 2013
Posts: 8
Location: Krk - Myślenice

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 03, 2013 11:54 PM
Reply with quote

Problem jest taki, że trzeba trafić tym młotkiem.
Middenheim ma Us3 co w rekcji na szarże daje aż 5+ trafienie.
Ponadto Wt3 równoważy parowanie WW6 oraz I5+. (nie wspomne, że mają 6)

Zdaje sobie sprawę, że Opancerzony przeciwnik daje rade aletaki elf też nie jest bezbronny. Jeden Atak zwykle paruje trafiasz go na 4+ wiec 50% tylko trafia. Masz zwykle max 2 ataki +1 z furia ale wtedy masz zwykle minusy z powodu niewyważonej broni wiec 2 ataki 4+ jeden 5+ to zwkle jede 1 trafiony i sparowany.
Wiem, że krasnoludy maja ww5 pancerz niezly i wt 4+.
Jednak to jedna banda na kilka.
Orki zwykle pozabijaja sie same albo w koncu któraś strzala zrani. Wiec są tam walki 1v1 ew. grupa na grupe.
Eshin atakuje w 2+ vs1 ale LD zwykle zdane jak nie ma sojuszników bo LD10!! Mimo że atakują piez szarży bo maja wiekszy Ruch to itak w 3 atakując schodzi 1 w rakcji bo Tancerz ma wiecej I i ASF. Jeden Atak sparuje. Natomiast S3 v wt3 to 50% szans. Jak wogole bedzie 3 atak.

Nie można tłumaczyć tej zdolności 3 WT. Bo inne elfy też maja 3WT i nie maja takich możliwości.
cena 3Wt maja świetne parowanie (zwykle lepsze niż przeciwnik WW) i dostęp do szybkościowych umiejętności. Odskok + unik + Magiczna obrona ulepszona. To są 3x 5+ test. Wiec sobie dają rade te elfy.
Natomiast na start mają naprawde srogie umiejętności i statystyki.

Według mnie wiele zbalansuje -1 I. Wyrówa Tancerza z resztą elfów oraz szczórami. I będzie jak miało być rzut k6, który szybszy.

WW6 + tańce to wystarczający bust.

Nie w tym rzecz żeby zniszczyć Twoje idaly Smile ale powinieneś zbalansować bandy zeby każda z każda miała szanse. Natomiast w tych mobilnych bandach - szybkościowych. WE sa naprawde mocne. Patrząc pod kątem 1v1 można się dopakować ale pod kątem kampani? Grasz z kilkoma przeciwnikami. WE mają znośne możliwości startowe. Jednak inne nacje szybkościowe nie mogą nastawić sie na całość bo WE po prostu mają za dużą przewagę na starcie. Strzelanie w początkowej fazie gry daje rade, a Tancerze są mocni!
Może jestem niepokorny ale chciałbym żebyś to tylko przemyślał i przetestował np. -1 I dla Tancerza sporo zmieni ale jedynie w walce z kilkoma bandami. Włąsnie tymi, które maja problemy. Ew. jakaś reorganizacja tańców?


_________________
Klopot
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 04, 2013 12:00 AM
Reply with quote

Przetestujemy Tancerzy Wojny z I5. Bo to jedyna zmiana, która wydaje się prawdopodobna.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Klopot
Nieświadomy
Nieświadomy

Klopot

Offline

Joined: list 03, 2013
Posts: 8
Location: Krk - Myślenice

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 04, 2013 12:06 AM
Reply with quote

To wpłynie tylko na dodatkowe rzuty i wszystko bedzie zależało od kości a to już wiele zmienia.

Dzięki za zrozumienie.
Fajnie że się angażujesz i czasem słuchasz innych.


Tak z innej beczki.
Niedługo zaczynamy kampanie i jest kilka scenariuszy, które testujemy i balansujemy. Chciałbyś może je przejżeć? Naprawde fajnie wyszły.


_________________
Klopot
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 04, 2013 12:26 AM
Reply with quote

Jeśli propozycje poparte są argumentami to słucham Smile

Scenariusze możesz przesłać na quidamcorvus @ poczta . fm lub opublikować w wątku Home Rules [Warheim]. Przeczytam, w miarę możliwości 'przegram' i odpiszę ci.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Klopot
Nieświadomy
Nieświadomy

Klopot

Offline

Joined: list 03, 2013
Posts: 8
Location: Krk - Myślenice

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 04, 2013 12:32 AM
Reply with quote

Wiem QC. Już z Tobą pisałem mailowo.
Dyskusje i argumenty lepsze są na forum. Ktoś może dołożyć swoje i wtedy jest dyskusja, a nie wymiana zdań 2 osób Smile
Po testach za 2 dni, prześle Ci całość, licząc na wsparcie radą.
Pozdrawiam
Artur


_________________
Klopot
Back to top
View user's profile
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 04, 2013 02:06 PM
Reply with quote

1. Ogr Ochroniarz ze zdarzenia losowego. Czy liczy się dla drużyny do której się przyłącza na potrzeby testu rozbicia, czy zdobywa PD?
2. Protezy. Jak należy zinterpretować sytuację kiedy model juz 2x dostał 22 w TPO (w różnych potyczkach), posiada protezy obu nóg i wylosował to po raz 3.
3. ignorowanie zasady najbliższy cel. co w przypadku jeśli na swoim poziomie nie mam przeciwnika ale mam jednego 2" niżej a innego 2" wyżej? Co w przypadku jeśli tego wyżej trudniej mi trafić niż tego niżej? Jaki cel powinienem wybrać?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 04, 2013 02:24 PM
Reply with quote

Ad.1. Na logikę 2 x TAK.
Ad.2. Jeździ na wózku inwalidzkim. Pewnie nic się nie dzieje, może szybkość się zmniejsza.
Ad.3. IMO strzelasz do najbliższego. Jeżeli któryś jest za osłoną to możesz do dalszego.

Back to top
View user's profile
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 04, 2013 02:32 PM
Reply with quote

eeech.. właśnie spojrzałem i muszę doprecyzować odnośnie ogra. pytanie jest o potyczkę w której się przyłącza? potem to wiadomo można go opłacić albo oklepie komuś twarz.

Quote::
Ad.2. Jeździ na wózku inwalidzkim. Pewnie nic się nie dzieje, może szybkość się zmniejsza.
a nie powtórz rzut w tabeli ignorując wyniki o uszkodzeniach nóg?
Na wózku to by jeździł jakby nóg nie miała ale koleś jest pół-pinokio i jakoś chodzi na drewnianych więc...

Quote::
Ad.3. IMO strzelasz do najbliższego. Jeżeli któryś jest za osłoną to możesz do dalszego.
strzelanie do najbliższego mnie nie obowiązuje bo korzystam z zasady strzelanie ze wzniesienia czy jakoś tak. nie mam nikogo na swoim poziomie co by mi anulowało tą zasadę więc mogę strzelić albo w dół albo w górę... pytanie tylko czy ten wyżej również mi nie anuluje tej zasady (ignorowanie najbliższego)

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 04, 2013 02:52 PM
Reply with quote

Nie jestem QC, a on potrafi mieć odmienne zdanie ode mnie :).
1. Przy Ogrze jest napisane, że przyłącza się kompani.... i należy go wpisać na kartę drużyny, a co za tym idzie zwiększa Ci się w tym momencie ilość modeli o 1. Jak zakończy się potyczka to za nią powinien dostać PD bo brał w niej udział.
2. Pierwsza rana obniża prędkość o połowę, druga ponownie o połowę. Pytanie czy trzecia również obniży? Tego nie wiem.
3. Jeżeli jesteś na wzniesieniu to ignorujesz strzelanie do najbliższego celu - masz rację. Wydaje mi się, że nie anuluje.

Qc się zgodzi albo i nie z moimi odpowiedziami.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn list 04, 2013 04:38 PM
Reply with quote

1. Póki co jest tak jak odpowiedział Pepe. Ogr przyłącza się na czas rozgrywki do drużyny i jest normalnie liczony do testów rozbicia. Choć nie wpływa na zasadę żołtodziób, bo prestiż drużyny porównywany jest przed bitwą.

W następnej edycji nastąpi dość poważna zmiana dotycząca najmitów ze zdarzeń losowych.
Quote::
Na pole bitwy wkracza Ogr. Ochroniarz wyczuwając możliwość zarobku narzuca swe usługi kompanii która posiada najniższe notowania Prestiżu Drużyny, nawet jeśli drużyna normalnie nie może zatrudnić Ochroniarza. Jeżeli dwie kompanie posiadają takie same notowania należy wykonać rzut kostką aby określić drużynę do której przyłączy się Ogr. Na czas bieżącej rozgrywki należy zapisać charakterystykę Ogra na KARCIE DRUŻYNY, współczynniki zamieszczone zostały w ROZDZIALE XIIII: EKWIPUNEK. Jeśli Ochroniarz przeżyje rozgrywkę to przed odejściem zażąda żołdu za swe usługi. Jeśli drużyna nie zapłaci lub w jej szeregach służy już Ochroniarz lub Miotacz Ołowiu to Ogr wyładuje swą frustrację na losowo wybranym bohaterze i odejdzie. Dla pobitego bohatera należy natychmiast wykonać rzut w TABELI POWAŻNYCH OBRAŻEŃ.

2. Skoro nie ma już nóg, to zniszczona zostaje jedna z protez.
3. Jeżeli na tym samym poziomie nie masz wrogów, to możesz strzelać do tego, którego łatwiej trafić.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt list 05, 2013 12:19 PM
Reply with quote

Jak wygląda sprawa z Morderczym Atakiem, czy jego efekt działa na broń dystansową?

Quote::
... Niezależnie od przyczyn zranieni przez bohatera przeciwnicy otrzymują premię +1 do rzutu w TABELI EFEKT ZRANIENIA.

W opisie tej umiejętności nie ma nic napisane, że jest to w wyniku walki wręcz, a powyższy cytat sugeruje nawet, że może tą umiejętność zastosować też w przypadku strzelania i magii.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt list 05, 2013 04:14 PM
Reply with quote

Już odpowiadałem na to pytanie. To umiejętność Walki Wręcz i w walce wręcz ma zastosowanie.

Mam pytanie, cytat pochodzi z tej wersji którą ci przesłałem do przejrzenia, czy z 0.15? Bo ja mam w opisie tak:
Quote::
Niezależnie od przyczyn zranieni przez bohatera w walce wręcz przeciwnicy otrzymują premię +1 do rzutu w TABELI EFEKT ZRANIENIA.

I wydaje mi się, że niedawno to poprawiałem. Mysli



A poza tym, po raz kolejny przypominam o nie wyrywaniu opisów z kontekstu Wink Gdybyś przedstawił cytat tak:
UMIEJĘTNOŚCI WALKI WRĘCZ wrote:
Niezależnie od przyczyn zranieni przez bohatera przeciwnicy otrzymują premię +1 do rzutu w TABELI EFEKT ZRANIENIA.
Nie byłoby wątpliwości. A fragment:
UMIEJĘTNOŚCI WALKI WRĘCZ wrote:
Niezależnie od przyczyn...
Oznacza, że umiejętność działa zarówno w połączeniu z orężem, byczą szarżą i czym tam jeszcze.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 37 38 39 ... 44 45 46
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57871 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9376 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 115227 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 354159 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 336939 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 15
_BBOT: 0
Razem: 15
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy