Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy






























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Uściślenie zasad [Mordheim] › Uściślenia
Uściślenia
Dyskusje nad uściśleniami zasad rozgrywki w przypadku niejasności w ich interpretacji.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 ... 50 51 52
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 04:16 AM, nahar - Sb lut 07, 2015 05:05 PM, hexenjager - Pn lut 22, 2016 08:04 PM
uxellimus
Śniący
Śniący

uxellimus

Offline

Joined: czerw 18, 2013
Posts: 38

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr paźdź 09, 2013 08:11 PM
Reply with quote

Quote::
Postać jest znokautowana, jeśli nie zda armour save. Jeżeli ma kilka ran, jest znokautowana i inny przeciwnik może ją dobić - wystarczy, że zrani.

Czyli postać załóżmy nawet z trzema ranami jeśli jest znokautowana może zostać dobita/OOA jednym ciosem?

Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1267
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Śr paźdź 09, 2013 08:31 PM
Reply with quote

uxellimus wrote:
Quote::
Postać jest znokautowana, jeśli nie zda armour save. Jeżeli ma kilka ran, jest znokautowana i inny przeciwnik może ją dobić - wystarczy, że zrani.

Czyli postać załóżmy nawet z trzema ranami jeśli jest znokautowana może zostać dobita/OOA jednym ciosem?

Tak.

Back to top
View user's profile
uxellimus
Śniący
Śniący

uxellimus

Offline

Joined: czerw 18, 2013
Posts: 38

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Wt list 05, 2013 10:47 PM
Reply with quote

1. Czy posiadając umiejętność Quick Shot można oddać dwa strzały w turze do dwóch różnych celów czy oba muszą być wymierzone w tego samego przeciwnika?
2. Czy posiadając brace of pistols można oddać dwa strzały w fazie strzalania?
3. Jeżeli dobrze to zrozumiałem to po wyrzuceniu w fazie eksploracji 22222 lub 555555 bohater może otrzymać dodatkową umiejętność. Czy działa to na zasadzie że gdy jako awans wylosuję umiejętność to wybieram dwie umiejętności, jedną z listy dostępnych normalnie dla bohatera i drugą wynikającą z efektu eksploracji czy należy się zdecydować jedynie na jedną?
4. Czy jest jakiś sposób na zwiększenie maksymalnej liczby wojowników w bandzie nieumarłych oraz innych bandach, które nie mogą zatrudnić Halfling scout'a ani zakupić Halfling Cookbook?
5. Czy zakupionego psa wpisuje się na karcie jako ekwipunek bohatera czy zajmuje on slota dla stronników?
6. Jeśli się nie mylę to w przypadku rykoszetu z alternatywnej tabeli trafień krytycznych nie można zranić własnych jednostek, czy tak samo jest w przypadku kebaba?

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1635
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr list 06, 2013 08:09 PM
Reply with quote

1. Tak, pod warunkiem, że:
1a. Jesteś wysoko i możesz wybrać cel.
1b. Jesteś na ziemi i pierwszym strzałem wbijesz "knock down" lub "stunned". Drugim strzałem możesz wtedy strzelić do kogoś innego.
2. Tak, pod warunkiem posiadania umiejętności Pistolier.
3. Twój bohater po prostu może wybierać z dodatkowej grupy umiejętności. Cały czas może wziąć wyłącznie jedną.
4. Nie.
5. Pies zajmuje slota dla stronników, ale traktowany jest jako ekwipunek bohatera, np. jeżeli bohater zginie po bitwie, to pies również. Wpisujesz go jako ekwipunek.
6. Kebab może ranić własne modele.

Back to top
View user's profile
uxellimus
Śniący
Śniący

uxellimus

Offline

Joined: czerw 18, 2013
Posts: 38

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Cz list 07, 2013 07:42 PM
Reply with quote

Dzięki za pomoc. Nasuwają mi się kolejne pytania:
Quote::
2. Tak, pod warunkiem posiadania umiejętności Pistolier.
Jeśli mając tą umiejętność wystrzelę z obu pistoletów to kolejny raz dwa strzały mogę oddać po jednej czy dwóch turach przeładowania?

Quote::
5. Pies zajmuje slota dla stronników, ale traktowany jest jako ekwipunek bohatera, np. jeżeli bohater zginie po bitwie, to pies również. Wpisujesz go jako ekwipunek.
Gdybym chciał kupić psy dla trzech bohaterów to mogą one utworzyć jedną grupę stronników czy każdy pies to osobny slot?

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1635
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Pt list 08, 2013 05:36 AM
Reply with quote

2. Po dwóch
5. Oddzielny

Back to top
View user's profile
uxellimus
Śniący
Śniący

uxellimus

Offline

Joined: czerw 18, 2013
Posts: 38

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr list 13, 2013 10:00 PM
Reply with quote

To znowu ja z kolejną porcją pytań:
1. Jeśli chodzi o sprawdzanie czy postać może biegać to liczą się przeciwnicy w 8 calach, z których obecności postać zdaje sobie sprawę czy też nawet postać za ścianą/murem/na piętrze itp. o której teoretycznie nie ma pojęcia powoduje że bieganie nie jest dozwolone?
2. Czy jeśli moja postać posiada dwie sztuki broni w tym jedną z ithilmaru i dzięki +1I może atakować jako pierwsza to wyprowadza od razu wszystkie ataki czy tylko te wykonywane bronią z ithilmaru?

A teraz troszkę magicznych wątpliwości które pojawiły się podczas rozgrywki:
3. Co się dzieje ze szczurami z czaru Children of the Horned Rat gdy czarodziej oddali się o więcej niż 6 cali? Czy po prostu znikają?
4. Czy czar Warpfire zadaje obrażenia własnym modelom znajdującym się w jego zasięgu?
5. Czy czar Black Fury działa przez całą bitwę czy jedynie do końca walki, w którą czarodziej się włączył dzięki użyciu tego czaru?
6. Czy za pomocą czaru Spell of Awakening można przywołać kilka postaci po bitwie czy można go rzucić tylko raz?
7. Czy od zombie dołączonego do bandy za pomocą czaru Spell of Awakening można zabrać ekwipunek?

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1635
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Cz list 14, 2013 02:39 PM
Reply with quote

1. Wszyscy w 8" - także ci za murami, itp.
2. Bronią z ithilmaru wyprowadzasz tyle ataków ile masz w profilu (plus dodatkowe ataki ze specjalnych zdolności). Jeżeli masz dwie bronie, wykonujesz jeden atak dodatkową bronią (bez bonusa do I)
3. Szczury muszą być w 6" wyłącznie podczas rozstawienia.
4. Tak
5. Tylko w turze, w której został rzucony.
6. Jeżeli przeciwnikowi zginie kilku herosów, możesz ożywić ich wszystkich

Back to top
View user's profile
uxellimus
Śniący
Śniący

uxellimus

Offline

Joined: czerw 18, 2013
Posts: 38

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Cz list 14, 2013 06:47 PM
Reply with quote

Ożywieni bohaterowie dołączają do bandy z ekwipunkiem, czy ten ekwipunek można przekazać własnym bohaterom lub sprzedać?

No i oczywiście po raz kolejny dziękuję za pomoc.

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1635
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Cz grud 05, 2013 06:17 PM
Reply with quote

uxellimus wrote:
Ożywieni bohaterowie dołączają do bandy z ekwipunkiem, czy ten ekwipunek można przekazać własnym bohaterom lub sprzedać?
Tak.

Back to top
View user's profile
dave8
Śniący
Śniący

dave8

Offline

Joined: lip 12, 2013
Posts: 53
Location: Łódź
Filia Łódzka
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Pt stycz 03, 2014 10:49 PM
Reply with quote

To jeszcze moje.

Czy eliksiry od wiedźmy działają na Wampira?

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1635
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Sb stycz 04, 2014 09:26 AM
Reply with quote

Tak.

Back to top
View user's profile
dave8
Śniący
Śniący

dave8

Offline

Joined: lip 12, 2013
Posts: 53
Location: Łódź
Filia Łódzka
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Sb stycz 04, 2014 10:18 AM
Reply with quote

M.T. wrote:
Tak.

To wydaje mi się lekko bez sensu skoro nie działają na niego żadne narkotyki.

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Sb stycz 04, 2014 02:31 PM
Reply with quote

IMHO skoro nie działają narkotyki, trucizny itp., to również eliksiry nie powinny na wąpierza działać.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1635
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Sb stycz 04, 2014 02:45 PM
Reply with quote

dave8 wrote:
M.T. wrote:
Tak.

To wydaje mi się lekko bez sensu skoro nie działają na niego żadne narkotyki.
Ale to nie są narkotyki, bo po nich nie ma żadnych efektów ubocznych, poza jednym przypadkiem.

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4 5 6 ... 50 51 52
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Starless
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 410

Na stronie:
Użytkownicy: 2
Goście: 36
_BBOT: 0
Razem: 38
Kto gdzie jest:
 Użytkownicy:
birchie > ForumsPro
Findar > ForumsPro
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 162
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy